Skocz do zawartości

Gajdzi

  • Liczba zawartości

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gajdzi

  • Urodziny 28.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Langnau

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
  • Rok produkcji
    2018
  • Link do tematu o samochodzie
    76172

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Coś tu nie gra… czy to 180KM czy 220KM? Oznaczenia sugerują wyższą moc jak dobrze pamiętam (TSI czerwony). @Jericho, rozumiem, że masz na myśli gaz z bezpośrednim wtryskiem? To nie jest chyba ten sam silnik co 1.8T który wręcz idealnie współpracował z gazem o bezpośrednim wtrysku!?
  2. Witam forumowiczów, Sprzedaje swojego prywatnego Passata kupionego w 2018r z przebiegiem 62tys km. Kupiony z myślą na długie podróże CH-PL. Pierwszy rok, owszem, później na rodzinne wyjazdy weekendowe. Sprzedaje ponieważ kupiłem auto elektryczne. Auto sprzedaje w PL i CH. W PL tylko dlatego, że przyjeżdżam na święta do rodziny. Procedura będzie wyglądała następująco: 0. Osoba zdecydowana na zakup musi wiedzieć, że auto musi zostać wyrejestrowane w Szwajcarii, a to można zrobić TYLKO osobiście dlatego: 1. Spisujemy umowe-kupna sprzedaży na terenie PL 2. Zabieram dowód rejestracyjny i tablice do CH celem wyrejestrowania auta 3. Przywożę dokument potwierdzający wyrejestrowanie auta (i ew. drugi komplet kół) 4. Kupujący sam przechodzi procedure rejestracji auta w PL. Volkswagen Passat Highline Combi Auto bezwypadkowe/bez szkodowe Silnik: 2,0 TDI 190 KM Skrzynia: DSG 7-bieg Rok produkcji: 2018 Data I rejestracji: 25.05.2018 Numer rejestracyjny: ZH 945 047 (nie jest zastrzeżony) VIN: WVW ZZZ 3CZ JP01 5568 Najciekawsze/najważniejsze wyposażenie: Reflektory FULL LED Nawigacja / ekran dotykowy Czujniki parkowania przód/tył + wizualizacja + kamera cofania (nie 360) Klimatronik 3-strefy Aktywny tempomat Elektryczna klapa bagażnika Tapicerka alcantara + skóra Elektryczne szyby x4 + lusterka Hak (dokładany) Auto Hold / funkcja automatycznego ręcznego Podgrzewane lusterka Podgrzewane przednie fotele Czujnik deszczu Przyciemniane szyby tył (fabrycznie + roletki na magnesy) Elektrochromatyczne lusterko wsteczne Centralny zamek + pilot Wielofunkcyjna kierownica / skórzana System Start/Stop W komplecie mam 2 komplety kół, ale: na oryginalnych felgach nowe opony wielosezonowe Kleber Quadraxer3 XL FR 215/55R17 (1500km) na nie-oryginalnych felgach opony zimowe Dunlop Winter Sport 5 (2x do wymiany, 2x na max 1 sezon) - felgi wpisane w CH dowód rejestracyjny jako zgodne z homologacją auta (wymogi CH) Krótki opis: Auto serwisowane zgodnie z VSSP (Volkswagen Swiss Service Pack - 4 lata). Po tym auto serwisowane w PL z pełną dokumentacją do wglądu. Wymieniony kompletny rozrząd w servisie VW (AMAG) wraz z pompą wody (na życzenie) przy przebiegu 92 tys km z powodu piszczącej rolki (znany problem, VW ma na to TPI) Wymienione tylne tarcze hamulcowe tył wraz z klockami (oryginalne się "paliły") przy przebiegu ok. 75 tys km (VW odmówił wymiany na gwarancji) Auto sprzedaje tylko dlatego że kupiłem Tesla MY. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: - numer szwajcarski: +41 79 572 11 78 (iMessage/FaceTime) - numer polski (tylko Whatisup) +48 504 196 111
  3. Nowa cena 79.200 zł (18k CHF * 4,4zl)
  4. Jeśli jesteś sprzedawcą i masz płacone za ilość przjechanych kilometrów to może i owszem. Oczywiście nadal się tak może zdarzyć ale przeważnie te auta są dobrze utrzymane (z wyjątkami). ja właśnie kupowałem Skodę Octavię (czarna) z przebiegiem 172 i jeździ do dzisiaj, mając ~350kkm. reasumujac, jeśli nie trafisz na kata to będzie ok, albo przynajmniej powinno być. p.s. auta z DSG, nawet najlepiej utrzymane, mają często dwumase do wymiany przy ~150kkm (stuka). Więc to nie powinno być zaskoczeniem (obejrzałem ok 20 aut i każdy tak miał). p.s.2 jesli macie zamiar kupić auto z CH, sprawdzajcie czy te auta w ogóle miały jakiś serwis. Często te auta jeżdżą ~50 tyś km bez żadnego serwisu - sam doświadczyłem tematu i z kilku pięknych sztuk musiałem zrezygnować.
  5. Polecam również nie wierzyć e raporty DasWeltAuto! To handlarz jak każdy inny korzystający z benefitu tego że jest przy salonie, a więc usypia czujność nabywcy. znam przypadki gdzie DWA zapomniało o szkodowej przeszłości swoich aut. Później było tylko “przepraszamy, pomyliliśmy auto”. także czujność nadal na wysokim poziomie!!!
  6. Nie, to były napisy tylko B8 FL chyba od 2019/2020 ale rocznika nie jestem pewnien
  7. Nie zgodzę się… różnica w przyspieszeniu jest minimalna! Ja mam 190 i ledwie co to wykorzystuje. Ale nie zależy mi aby być “pierwszym na światłach i pierwszy z nich ruszyć”, co odpłaca się bardzo rozsądnym spalaniem. 150KM też daje radę dla normalnego użytkowania bez zacięcia sportowego
  8. Wszystko w zależy. Ja sprzedawałem 2.0 TDI (CFHC) + DSG6 z przebiegiem 282tys km i jeździ do dzisiaj (330tys km) bez awarii. Wszystko zalet jak kto serwisował i dbał o to auto.
  9. Będzie pasowało. Ostatnia literka to model „iteracyjny” przedmiotu. VW usprawnia swoje elementy w trakcie cyklu życia modelu i jeśli numerki się zgadza to literka oznacza że czesc powinna być „tylko lepsza”
  10. Witam forumowiczów, Sprzedaje swojego prywatnego Passata kupionego w 2018r z przebiegiem 62tys km. Kupiony z myślą na długie podróże CH-PL. Pierwszy rok, owszem, później na rodzinne wyjazdy weekendowe. Sprzedaje ponieważ kupiłem auto elektryczne. Auto sprzedaje w PL i CH. W PL tylko dlatego, że przyjeżdżam na święta do rodziny. Procedura będzie wyglądała następująco: 0. Osoba zdecydowana na zakup musi wiedzieć, że auto musi zostać wyrejestrowane w Szwajcarii, a to można zrobić TYLKO osobiście dlatego: 1. Spisujemy umowe-kupna sprzedaży na terenie PL 2. Zabieram dowód rejestracyjny i tablice do CH celem wyrejestrowania auta 3. Przywożę dokument potwierdzający wyrejestrowanie auta (i ew. drugi komplet kół) 4. Kupujący sam przechodzi procedure rejestracji auta w PL. Volkswagen Passat Highline Combi Auto bezwypadkowe/bez szkodowe Silnik: 2,0 TDI 190 KM Skrzynia: DSG 7-bieg Rok produkcji: 2018 Data I rejestracji: 25.05.2018 Numer rejestracyjny: ZH 945 047 (nie jest zastrzeżony) VIN: WVW ZZZ 3CZ JP01 5568 Najciekawsze/najważniejsze wyposażenie: Reflektory FULL LED Nawigacja / ekran dotykowy Czujniki parkowania przód/tył + wizualizacja + kamera cofania (nie 360) Klimatronik 3-strefy Aktywny tempomat Elektryczna klapa bagażnika Tapicerka alcantara + skóra Elektryczne szyby x4 + lusterka Hak (dokładany) Auto Hold / funkcja automatycznego ręcznego Podgrzewane lusterka Podgrzewane przednie fotele Czujnik deszczu Przyciemniane szyby tył (fabrycznie + roletki na magnesy) Elektrochromatyczne lusterko wsteczne Centralny zamek + pilot Wielofunkcyjna kierownica / skórzana System Start/Stop W komplecie mam 2 komplety kół, ale: na oryginalnych felgach nowe opony wielosezonowe Michelin CrossClimat 2 (tyle co zamówione) na nie-oryginalnych felgach opony zimowe Dunlop Winter Sport 5 (2x do wymiany, 2x na max 1 sezon) - felgi wpisane w CH dowód rejestracyjny jako zgodne z homologacją auta (wymogi CH) Krótki opis: Auto serwisowane zgodnie z VSSP (Volkswagen Swiss Service Pack - 4 lata). Po tym auto serwisowane w PL z pełną dokumentacją do wglądu. Wymieniony kompletny rozrząd w servisie VW (AMAG) wraz z pompą wody (na życzenie) przy przebiegu 92 tys km z powodu piszczącej rolki (znany problem, VW ma na to TPI) Wymienione tylne tarcze hamulcowe tył wraz z klockami (oryginalne się "paliły") przy przebiegu ok. 75 tys km (VW odmówił wymiany na gwarancji) Auto sprzedaje tylko dlatego że kupiłem Tesla MY. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: - numer szwajcarski: +41 79 572 11 78 (iMessage/FaceTime) - numer polski (tylko Whatisup😞 +48 504 196 111
  11. Technicznie nie odpowiem Ci czym to jest spowodowane, ale wiem że VW ma na to TPI (czyli innymi słowy wiedza o tym). U mnie zrobili tak że auto zrzuca bieg na niższych obrotach co powoduje że szarpnięcie jest mniej odczuwalne. Co ciekawe, najpierw chcieli mnie skasować za „przeprogramowanie skrzyni”, później jednak zrobili to w ramach przeglądu - auto miało 92 tys km i 4 lata
  12. Miałem identycznie, uszkodzony czujnik. Są historie, nawet na tym forum, że czujniki z ASO bywały uszkodzone. mialem tą nie-przyjemność wymieniać czujnik kupiony w sklepie motoryzacyjnym, dziwne zachowanie, ASO wyszło dobrze. Ale zmam kilku forumowiczów którym nawet z ASO nie działało poprawnie. reklamuj w ASO, albo zmierz rezystancje w garnku i zobacz czy rośnie „w miarę” liniowo od 50*C
  13. Czego nie można zarzucić temu egzemplarzowa, to nie przygotowania do sprzedaży - idealnie lśni, jak nowe 🤪 z przebiegiem ~180k - tutaj sprawdź przedni zderzak i lampy, czy są jakieś delikatne uszczerbki od kamyczków/piasku z drogi - jeśli nie to będzie ciekawe jak ktoś zrobił taki przebieg. To samo z lampami przód - ja mam 125kkm i widać na lampach odciski po kamyczkach. ze zdjęć, przynajmniej na moje ono, to za dobrze wyglada (jak na firmowe auto). jedz na jazdę testowa, sprawdź: - dwumase (czy nie stuka) - zapytaj o rozrząd (była wada z napinaczem) - sprawdź czy nie szarpie DSG z 4 na 3 - jak dsg się zachowuje na zimnym - czy hamulce z tylu bie sa spalone (wada passatów i superb) - czy nie cieknie na łączeniu skrzynia-silnik (wada) powyzsze nie dyskwalifikuje auta, ale daje Ci pogląd na potencjalne koszty! sprawdz jeszcze historie po VIN
  14. Jeśli to faktycznie EVO to tak powinno być. ja mam 2.0 TDI 190KM DSG7 + 4M i mam spalanie w okolicy 5,2-5,8l/100km. Robię na baku nawet 1200km (trasa Bregenz, AU - Wrocław, PL na jednym baku przy prędkościach autostradowych w okolicy 160km/h). Moje odczyty są prawie zawsze zaniżone o ok. 0,5l/100km. Ale to i tak świetne wyniki. off-topic - szukam nowszego auta (mój ma już 5lat i 125kkm) i mam duży problem znaleść lepsze auto pod względem wielkości i efektywności (spalanie). Na jedyne co trafiłem (wyceniane sensownie) to: - Skoda Superb/Kodiaq - Kia Sorento/Hyundai SantaFe - Tesla Y reasumując, passat to fajne auto! Nie porywa za serce, ale daje radę 💪🏼
  15. A to nie jest już silnik EVO? Z tego co gdzieś wyczytałem to silnik zaprojektowany z myślą o zmniejszeniu oporów wewnętrznych silnika co przełożyło się na jego efektywność i super spalanie! dopytam jeszcze, czy są to odczyty z komputera czy wyliczenia z dystrybutora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności