Skocz do zawartości
Gość Ojciec

Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?

Rekomendowane odpowiedzi

ja chciałem reklamować, zadzwoniłem do sprzedawcy i powiedział żebym wysłał z paragonem to wymienią mi niestety nie znalazłem paragonu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A są laserowo wypalane? Nie widziałem takich

 

a ja widziałem takie jakość zdjęcia nie zadobra

DSC_0006.jpg

 

a to opakowanie

DSC_0007.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż spojrze jutro na sklepie co mam bo zgłupialem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja sprzedaje Lemfordera od 5 lat, jedynie z jednym elementem miałem problem. Z końcówką w aucie ze Szkoły Jazdy. Setki końcówek , setki wahaczy tulei - absolutnie nic nie wróciło. Dlatego jeśli ktoś chce dobrze - wyłącznie lem.

 

 

Bardzo mądrze kolega prawi. Tylko LEMFOERDER !!

Wiadomo, cena wysoka ale warto.

 

Drugą z alternatyw to ewentualnie FEBI ( też widziałem różne wahacze FEBI, niektóre wyglądały jak rzemiosło z szopy ... )

 

W siebie w firmie podglądałem jak wyglądają oryginalne LEM i Febi.Bywając u klientów którzy handlują internetowo porównywałem.

Potwierdzić muszę iż zdarzają się podróby LEM czy FEBI.

 

Pozostałe zestawy które można kupić na allegro w cenach +- 400zł to jest loteria.Trafisz to masz szczęście.

Osobiście omijam szerokim łukiem tanie zawszenia i zawsze to powtarzam swoim klientom.

To jest Nasze bezpieczeństwo.

 

Ktoś tutaj też wspomniał o wahaczach firmy SRL. Jest to produkt budżetowy dystrybutora POLCAR.

Cena tych zawieszeń czy też amortyzatorów jest powalająca ( w sensie niska ).

Zdecydowanie nie polecam ryzykować.Za robotę też płacić trzeba, o ile sami nie mamy możliwości :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja widziałem takie jakość zdjęcia nie zadobra

tak włsnie sprawdzilem i wszystko co mam na sklepie ma tłoczone napisy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michale Febi nie ma powtarzalności, to pakowacz, przeważnie robi wysoką jakość jednak wiadomo że wszyscy liczą pieniążki i czasem kupisz część ori w pudełku febi a czasem trafisz na bezczelne chiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u mechanika aby odpowietrzyc hamulce i odrazu sprawdziłem stuki na dołkach. Zdiagnozował iż do wymiany są:

2 x tuleje tylniej belki 220 zł

końcówki drążka l-p 80 zł

 

Pytanie czy brać oryginalne czy zamienne a jeśli zamienne to jakie (jakis link do sklepu/allegro). Ceny jak widać.

 

Passat B5 1997 sedan

Edytowane przez serenity20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem dziś u mechanika aby odpowietrzyc hamulce i odrazu sprawdziłem stuki na dołkach. Zdiagnozował iż do wymiany są:

2 x tuleje tylniej belki 220 zł

końcówki drążka l-p 80 zł

 

Pytanie czy brać oryginalne czy zamienne a jeśli zamienne to jakie (jakis link do sklepu/allegro). Ceny jak widać.

 

Passat B5 1997 sedan

 

Co do tyłu kup tuleje Tedgum http://allegro.pl/poduszka-tylnej-belki-wklad-audi-a6-vw-passat-b5-i4312905738.html Sprawdzony zamiennik

A końcówki lepiej odrazu zainwestować w Lema lub TRW

A zakupy zrób na allegro lub od kogoś z forum http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Og%C5%82oszenia-i-us%C5%82ugi-komercyjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

same gumy wystarczą bez tego metalu naokoło? i czy geometrie po wymianie samych tulej sie ustawia czy nie?

 

 

A końcówki lepiej odrazu zainwestować w Lema lub TRW

A zakupy zrób na allegro lub od kogoś z forum http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Og%C5%82oszenia-i-us%C5%82ugi-komercyjne

 

mógłbyś mi pokazać link na allegro do nich bo nie mogę znależć.

Edytowane przez serenity20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
same gumy wystarczą bez tego metalu naokoło? i czy geometrie po wymianie samych tulej sie ustawia czy nie?

mógłbyś mi pokazać link na allegro do nich bo nie mogę znależć.

 

w linku są tuleje metalowo /gumowe tyle że bez łapy aluminiowej która występuje tylko w oryginale. Po wymianie warto podjechać i sprawdzić geometrie choć w praktyce tyłu się nie reguluje ale teoria mówi że można.

A końcówki http://allegro.pl/lemforder-koncowka-drazka-audi-a4-b5-vw-passat-b5-i4294363867.html http://allegro.pl/koncowka-drazka-kierowniczego-trw-a4-a6-passat-b5-i4330004134.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w linku są tuleje metalowo /gumowe tyle że bez łapy aluminiowej która występuje tylko w oryginale.

 

czyli wymieniany jest tylko ten wkład zawsze???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz wymienic albo wklad( wiekszosc tak robi), lub jak masz za dużo pieniędzy to z całą obudową metalową, dla mnie mija sie z celem i dawno juz nie sprzedawąłem całości. Sam wkład bez problemu każdy ogarnięty mechanik przeprasuje

końcówki tak jak koledzy pisali lepiej odrazu coś sensownego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze ostatnie pytanie czy geometrie wykonuje sie po zmianie końcówek drążka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, zazwyczaj robi się po wymianie końcówek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze pytanie o te końcówki co podałeś. One idą na lewo prawo czyli kupić 2 sztuki? takich samych? W opisie nic o tym nie widze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze pytanie o te końcówki co podałeś. One idą na lewo prawo czyli kupić 2 sztuki? takich samych? W opisie nic o tym nie widze

 

końcówki drążków są takie same lewa i prawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 TYŚ to nie tak dużo .

 

ja w tamtym roku wymieniłem na febi , zobaczę ile na tym. pojeżdżę .

 

Właśnie dwa górne od strony kierowcy zaczynają dawać znać o sobie , reszta zawieszenia ok.

przejechane ok. 30 tkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czeka mnie wymiana 4 wahaczy ale zastanawiam się nad wymianą kompletu i czytam wszystkie posty i nasuwa mi się jedno pytanie Ktoś polecał wahacze MS i pytanie jak z wyegzekwowaniem gwarancji? Podane linki do allegro gość pisze że 2 lata gwarancji albo 80 tyś km ktoś próbował reklamować jak nie wytrzymały 2 lata ? Czy to tylko ściema ? Kupił bym coś lepszego ale jak zakup Lem to loteria to nie wiem czy to ma sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czeka mnie wymiana 4 wahaczy ale zastanawiam się nad wymianą kompletu i czytam wszystkie posty i nasuwa mi się jedno pytanie Ktoś polecał wahacze MS i pytanie jak z wyegzekwowaniem gwarancji? Podane linki do allegro gość pisze że 2 lata gwarancji albo 80 tyś km ktoś próbował reklamować jak nie wytrzymały 2 lata ? Czy to tylko ściema ? Kupił bym coś lepszego ale jak zakup Lem to loteria to nie wiem czy to ma sens.

 

 

Kolego ja załozyłem MS i jestem zadowolony w stu procentach dałem za MS 600 zł ty bedziesz miał tansze bo jeszcze masz ten stary typ starszy passat inne troszke te wahacze roznica w swozniach... nie reklamowalem jeszcze bo jest wszystko ok ogolnie problemów nie ma odsylasz do goscia co kupowałes od niego a on odsyła do MS i zazwyczaj jesli jest takie uszkodzenie normalnego uzytkowania pada guma wczesniej to uznaja i daja nowy wahacz wtedy... Tylko warunek ta karte gwarancyjna co ci da koles musisz miec paragon lub fakture zakupu i podbita gwarancje przez sprzedajacego i ZAKŁAD MECHANICZNY KTÓRY CI JE ZAKŁADAŁ jak bedzisz zakladal w jakims zakładzie mechanicznym to niech ci podbija od razu ta karte ze załozyli i przebeig wpisza i date przy zalozeniu... i bedzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U siebie widze lekki luz górnego lewego przedniego wachacza, całość orginalna wymieniać tylko uszkodzony element na orginalny czy dozbierać i całość na orginał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności