Danek75 Zgłoś #201 Napisano 30 Marca 2010 Taki błąd to ja mam od 4 lat A te LO to dałeś przy włączonej klimie? Bo jeśli nie, to czego się spodziewałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekjaw Zgłoś #202 Napisano 30 Marca 2010 tryb auto i indywidualna regulacja tzn wszystko bez napisu econ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #203 Napisano 30 Marca 2010 To dziwne, bo wygląda na malą ilość czynnika w klimie lub przyciętą klapkę nawiewu. Ale błędu żadnego nie pokazuje - to jest dziwne. Bo 4F9 to nawet pod uwagę nie biorę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekjaw Zgłoś #204 Napisano 30 Marca 2010 czynnika wlali 600g w sierpniu 2009 - to nie tak dawno. Zobaczę jutro może po zimie coś się porobiło a w niedzielę przepłukam tą chłodnicę klimy z paprochów może podziała ---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:35 ---------- a i jeszcze podepnę pod komputer bo mi się przypomniało że kiedyś mi pokazało że jakaś klapka przyblokowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #205 Napisano 30 Marca 2010 Od nawiewu centralnego zapewne. Więc chyba już wiesz gdzie szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekjaw Zgłoś #206 Napisano 30 Marca 2010 czyli klapa w nawiewie - muszę coś rozkręcać ? czy jakoś vag-iem da sie to zrobić? ---------- Post added at 23:57 ---------- Previous post was at 23:55 ---------- znalazłem raport jest coś takiego : Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0004 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 35-10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #207 Napisano 30 Marca 2010 Ale V2 to akurat jest wentylator pod szybą A jak sie jakaś klapka przycina, to bez rozbierania nic nie zrobisz. Możesz jedynie spróbować VAG-iem lub poprzez kilkunastokrotne TESTowanie klimy - rozruszać silniczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekjaw Zgłoś #208 Napisano 30 Marca 2010 czyli to to samo co błąd 4F9 na autodiagnozie, a co do klap - to przy teście wszystko się przełącza od prawej do lewej sobie leci i góra dół, więc już nie wiem, ale dziękuje za pomoc - muszę się z tym przespać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #209 Napisano 31 Marca 2010 (edytowane) Czy ostatnio nie zdejmowałeś schowka? Dzisiaj wymieniałem czujnik G89 i też pojawił mi się błąd 4F9. Pojawił się jak odpiąłem wtyczkę od wiatraka, ten błąd też może oznaczać zużyte szczotki. Dodam jeszcze, że climatronik mrugał. Wszystko złożyłem, skasowałem błędy i 444. Edytowane 31 Marca 2010 przez szewos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryhol Zgłoś #210 Napisano 3 Kwietnia 2010 Witam! Niedawno kupiłem Passata b5 1.9 TDi 110 koni z 1999 roku z climatroniciem. Handlarz zarzekał sie ze klimatyzacja była nie dawno robiona no i rzeczywiście wydawało się ze chodzi. Jednak podczas obserwacji pracy silnika na biegu jałowym doszlo do gwałtownego "wybuchu" i wyleciał przewód od klimatyzacji przy prawym nadkolu. z drugiej strony sie trzymał. Co mogło być przyczyną i co muszę zrobić? Wymienić tylko ten przewód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #211 Napisano 3 Kwietnia 2010 Skoro przewód wystrzelił, to pierwsze co, to musisz sprawdzić i ewentualnie przeczyścić filterki w przewodach metalowych - one są koło króćców ładowania klimy. Potem musisz sprawdzić, czy chłodnica klimy nie jest przytkana. Kolejna rzecz, to zaworek zabezpieczający klimę - jest na sprężarce. No i w kwestii przewodów, to jednego ci raczej nikt nie sprzeda i będziesz musiał kupić dwa w komplecie. Ja za używki dałem 250 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #212 Napisano 4 Kwietnia 2010 Witam Na walku compresora gdzie jest kolo paska wielorowkowego pojawia sie kropla zielonego plynu po postoju od dolu ,po odpaleniu prysnie male kropelki w strone chlodnicy i to wszystko ,wiem ze to z climy .Auto jak w opisie . Dookola kola compresora sucho tylko ze srodka kola po walku widac to zielone ,wyciek jest maly dlatego auto nie zglasza braku czynnika . Czy compresor sie rozbiera i czy i gdzies sa dostepne jakies uszczelniacze tego walka ? Czy w takim przypadku wymieniac kompresor ? Jesli ktos ten temat mial u siebie to ile placil za czesci i robocizne , oraz czego to wina konkretnie ? Pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #213 Napisano 7 Kwietnia 2010 koledzy zrobiłem test vagiem na klimie wyskoczył błąd: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-10 - - - Intermittent Która to klapka, jak się do niej dobrać i co sprawdzić. Mam ściągnięty pasek od klimy bo niemiec chyba zatarł sprężarkę ale to chyba nie ten błąd. Może to przez ten błąd jest słyszalne ciche tykanie zza climatronica?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #214 Napisano 7 Kwietnia 2010 Zajrzyj na pierwszą stronę tego tematu i masz tam schemat klimy z opisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeyBee Zgłoś #215 Napisano 9 Kwietnia 2010 Koledzy mam taki problem i nie wiem jak go rozwiązać. Po nabiciu klimy czynnikiem z chłodu w samochodzie w gorące dni cieszę się maksymalnie 2 tygodnie. Miałem napełnioną klimę z barwnikiem i najciekawsze jest to, że czynnik uchodzi z układu i nie widać skąd Zabrałem się więc za demontaż całej deski. Po wyjęciu parownika nie zauważyłem oznak nalotów itp. Na wszelki wypadek dałem parownik do sprawdzenia gościowi który naprawia chłodnice - werdykt - parownik wygląda jak nówka sztuka,cały i szczelny. Zrobiłem test na szczelność układu przez nabicie instalacji tlenem (bez załączania klimy) i było ok. Czynnik uchodzi dopiero jak klima jest włączona. Oringi na łączeniu parownika przy aku powymieniane na oryginalne. Na wszelki wypadek mogę wymienić parownik na nowy bo jakoś nie mam przekonania do jego szczelności. Po włączeniu klimy czuć dziwny zapach i nie jest to zapach grzyba czy czegoś w tym rodzaju. Parownik podobno jest najbardziej newralgicznym elementem układu więc może dla świętego spokoju wymienić go na nowy? Mogę kupić Behr Hella 8FV 351 211-061 za 350zł. Ma ktoś z Was pomysł co może być przyczyną moich kłopotów z klimą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia Zgłoś #216 Napisano 29 Kwietnia 2010 Witam panowie, mam problem z klimą. Nie włącza sie kompresor, jak mu sie poda napiecie prosto z aku to dziala i dmucha na zimno. Znajomy podpiął komputer i wychodzi ze błędów nie ma. Jest nabita jak by co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #217 Napisano 29 Kwietnia 2010 Przekaźnik 267 na poczatek sprawdź. Zamiast przekaźnika włóż dwa kabelki w celu zmostkowania styków i zobacz, czy wtedy sprężarka wystartuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia Zgłoś #218 Napisano 29 Kwietnia 2010 Tego przekaznika to szukac tam gdzie bezpieczniki są?? Bo zielony jestem ze ho ho. Aha, jeszcze jedno. Klima czasami sie sama wylancza i za sek znowu włacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #219 Napisano 29 Kwietnia 2010 Tak - za bezpiecznikami są przekaźniki. Trzeba odkręcić dolną część kokpitu pod kierownicą. A czemu klima się włącza i wyłącza, to poSZUKAJ było na forum opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia Zgłoś #220 Napisano 30 Kwietnia 2010 Przekaźnik sprawdzony, trybi. A klima nie. I zonk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach