Skocz do zawartości
Marek

Klimatyzacja - climatronic

Rekomendowane odpowiedzi

Bledy to 214, 513, 318, 53d i 25b. Kiedy dokladnie mam trzymac ECON aby wykasowac. Ja trzymalem jak sie pojawil na wyswietlaczu pierwszy blad.

Pozrd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ECON trzymasz wcisnięty dopiero wtedy, gdy dojdziesz do końca listy błędów. Czyli nie przy pierwszym to robisz - lecz przy ostatnim.

 

Bledy to 214, 513, 318, 53d i 25b.

214 - Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) lub: Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)

25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania

318 - za duze ciśnienie w układzie i zadziałało zabezpieczenie - lub - za mała ilość czynnika roboczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Zrobilem tak jak mowiles i zadzialalo. Bledy zniknely i narazie nie powrocily a klima dziala narazie ok.

Dzieki wielkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ECON trzymasz wcisnięty dopiero wtedy, gdy dojdziesz do końca listy błędów. Czyli nie przy pierwszym to robisz - lecz przy ostatnim.

 

 

214 - Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) lub: Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)

25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania

318 - za duze ciśnienie w układzie i zadziałało zabezpieczenie - lub - za mała ilość czynnika roboczego.

318
ten bład moze wskazywac na uszkokdzony wiatrak klimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten bład moze wskazywac na uszkokdzony wiatrak klimy

A skąd to wziąłeś? Uszkodzenie wentyla ma inny kod :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo ja miałem podonie pojechalem na diagnostyke stwierdzili ze mało czynnika i nabili klime która działała przez 2 tygodnie i znowu to samo teraz w zimie przez okers dwóch tygodni autko stało bez zasilania i blad sam sie wykasował a wczesniej ciagle powracał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przeczytałeś co przed chwilą napisałes? Miałeś 318, więc ci powiedzieli ze było za mało czynnika. Nabili klimę i jeszcze jakis czas bląd powracał. To naturalne, bo załadowali za dużo i powodowało to zadziałanie zaworu bezpieczeństwa. A skoro zawór zadziałał, to na ileś tam jego otwarć - wylazło w atmosfere troche czynnika. Czyli ta nadwyżka zniknęła i teraż już w każdym zakresie - masz prawidłowe ciśnienie w instalacji.

No a gdzie tu masz o wentylatorze napisane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam następujący problem z klimatyzacją:

Moja klima ma tylko dwa zakresy, mianowicie jak ustawię na LO to mrozi, że aż palce odpadają a jak dam na 18 to już leci gorące powietrze- fakt im wy żej 18 tym bardziej gorące, na funkcji econ również jest ten sam problem na LO leci zimne powietrze a na 18 już gorące. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja klima ma tylko dwa zakresy, mianowicie jak ustawię na LO to mrozi, że aż palce odpadają a jak dam na 18 to już leci gorące powietrze- fakt im wy żej 18 tym bardziej gorące, na funkcji econ również jest ten sam problem na LO leci zimne powietrze a na 18 już gorące. Proszę o pomoc

Najpierw zrób diagnozę klimy i zobacz jakie błędy wywali. W tym temacie zajrzyj do postu nr 139.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moja klima ma tylko dwa zakresy, mianowicie jak ustawię na LO to mrozi, że aż palce odpadają

Tak samo się dzieje przy aucie nagrzanym jak i po dłuższym postoju?

Przy LO ciągnie powietrze z zewnątrz, a że temperatury ujemne, to i palec może odpaść ;)

A po dłuższym postoju, jak w samochodzie zimno, to żeby szybciej nagrzać do 18-stu st. to i wali ciepłym powietrzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co może być przyczyną pogarszania się sprawności klimatyzacji podczas jazdy. W ubiegłym roku po serwisie klimy, (uzupełnieniu czynnika itp itd, oczyszczeniu filtra przy grodzi) może po miesiącu jadąc w dłuższą trasę początkowo klima chłodzi ładnie, po czym z czasem jej sprawność spada i rośnie temperatura w samochodzie. Temperatury na wylocie z kratki mają początkowo ok 4-5stopni, po czym później rosną do 12-14, a nawet jak przłącze na LO to nie ma poprawy. Ma ktoś jakiś pomysł?

 

PS a jak sprawdzić czy czujnik temperatury jest ok

Edytowane przez wojtkos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dodać że zero błędów.

Czy osuszacz może mieć wpływ, że po np 30min jazdy klima będzie mniej efektywna, czy też jak osuszacz jest do wymiany to od samego początku wydajność klimy będzie kiepska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czy ktoś mógłby mi podać prawidłowy Soft. Coding . Oczywiście chodzi mi o klimatyzację.

 

---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 10:11 ----------

 

Wrzucam z prośbą o interpretację :

Address 08

Protocol: KW1281

Controller: 3B1907044H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0007

CODING: 00000

Shop# WSC 00000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapomniałem dodać że zero błędów.

Czy osuszacz może mieć wpływ, że po np 30min jazdy klima będzie mniej efektywna

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest panowie nie wiecie czy nie chcecie pomóc . Proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co jest panowie nie wiecie czy nie chcecie pomóc . Proszę.

Czekaj cierpliwie aż ktoś ci odpisze - to nie piekarnia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Czy ktoś mógłby mi podać prawidłowy Soft. Coding . Oczywiście chodzi mi o klimatyzację.

 

---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 10:11 ----------

 

Wrzucam z prośbą o interpretację :

Address 08

Protocol: KW1281

Controller: 3B1907044H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0007

CODING: 00000

Shop# WSC 00000

Soft. Coding
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic142023.html#2770226 może tu znajdziesz odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zakupiłem B6 z climatronikiem i cały czas coś tyka z okolic panelu,jak wyłacze offem to przestaje...co to może być?Wrażenie jest jakby cały czas jakiś przekaźnik przełączał się :( nie znalazłem nic podobnego w sieci,a poszukuję już z 1,5 h więc może Wy coś poradzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności