Skocz do zawartości

janekjaw

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O janekjaw

  • Urodziny 20.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Właź pod auto i wszystkie śruby podokręcaj które widać po zdjęciu osłony silnika i skrzyni, ale z umiarem i powinno być dobrze.
  2. Witam dzisiaj postanowiłem posprawdzać wszystkie śruby pod samochodem z szczególnym naciskiem na te mocujące sanki i silnik. Większość poodkręcałem po minimum ćwierć obrotu a dodatkowo urwałem śrubę od prawej poduszki skrzyni biegów (aż tak mocno nie dokręcałem ale się ukręciła. tak więc cała historia z rozwiercaniem ale jakoś średnio szło - piekielnie twarde te śruby. Więc tel do sklepu i zakupiłem zamiennik za całe 25 pln plus 2 śruby wzmacniane. Założyłem i o dziwo stuki ustały . Zobaczymy na jak długo - tylko teraz nie wiem czy powodem była poduszka czy po prostu dokręciłem śruby i zlikwidowałem gdzieś luz.
  3. Hej, mam pytanie czy udało się odnaleźć przyczynę stuków ? mi zaczęło stukać po przeglądzie technicznym. na jednej stacji goście powiedzieli że mogą to być gdzieś sanki popuszczone i żebym podjechał do warsztatu i dokręcił i wtedy podbiją przegląd. Jako że nie miałem czasu w tym dniu na wizyty w warsztacie to podjechałem na drugą stacje diagnostyczną i też coś "strzelało" podczas rozciągania kół na boki ale diagnosta stwierdził że to poduszka pod silnikiem jest już trochę sparciała i jak wjadę w kałużę to nic nie będzie słychać. I teraz moje pytanie co do tych sanek - co z czym się je i które śruby mogę sprawdzić czy czasem nie są popuszczone. Dzięki za pomoc
  4. Nikt juz nie posiada tego schematu ? Może jednak sie ktoś podzieli ..
  5. Witam ja też poprosze o schemat centralnego bo b5 2001 rok. Plisior [email protected]
  6. Na vagu pokazuje : 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal wezmę miernik i sprawdzę te kable jeszcze. Dzięki za pomoc.
  7. nie upieram się ale mikro styki oglądałem i wyglądają ok - gumki ok i wydają się sprawne - może to wina silniczka co drzwi otwiera albo kabli ?
  8. Witam mam pewien problem który dotyczy tylnych prawych drzwi: czasem się otwierają z pilota a czasem nie. Przypuszczałem że to zimne luty bo jak na zewnątrz wilgotno to działały a jak upał i susza to klapa . dzisiaj rozebrałem zamek i przelutowałem płytkę wewnątrz - i nadal nic - ma ktoś z szanownych forumowiczów pomysł co może być przyczyną?
  9. Wczoraj wymieniłem moje "chińskie" dachsteiny - załozyłem te które wcześniej wymontowałlem (orginały) - oczywiscie zregenerowane w firmie w k-cach. Dachsteiny miały takie objawy : - jeden sie zatarł (gałka nieruchoma) - drugi miał takie luzy że na każdej dziurze tak sie czaskał że nie szło wytrzymać. Spec od regeneracji powiedział że poprzecina je kątówką żeby ich czasem nikt nie chciał zregenerować. ps. na te zregenerowane daje 80 kkm gwarancji Pozdrawiam
  10. Witam serdecznie potrzebuję wiedzieć jaki posiadam kompresor klimatyzacji nr vin: WVWZZZ3BZ1E262784 dzięki
  11. Witam właśnie dzwoniłem do serwisu w Katowicach: sprawdzanie luzów 80 zł obie strony - na wykręconych wahaczach wymiana wahacza - w moim przypadku banan prawdopodobnie 60 zł + cena regeneracji 100 zł. Na każdą robotę trzeba się umówić Pracują pn-pt 8-16 pozdrawiam
  12. U mnie to samo w marcu 2010 wymieniłem oba dolne banany (tak około 10 kkm przejechane) a teraz prawy juz do wymiany - ale szajs nie kupujcie tego bo szkoda kasy i nerwów. Pozdrawiam
  13. Witam potrzebuje nr rurki od klimy która wychodzi od chłodnicy klimatyzacji do podszybia - tam gdzie jest dysza dławiąca - częściowo rurka aluminiowa a częściowo wąż (wysokie ciśnienie) nr vin: WVWZZZ3BZ1E262784
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności