-
Liczba zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O janekjaw
- Urodziny 20.01.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Jan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jaworzno
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
janekjaw obserwuje zawartość → Airbag Fault Pomocy, Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być?, ABS, ESP + Check Engine. Pomocy i oraz 5 innych
-
Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być?
janekjaw odpowiedział maszmol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Właź pod auto i wszystkie śruby podokręcaj które widać po zdjęciu osłony silnika i skrzyni, ale z umiarem i powinno być dobrze. -
Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być?
janekjaw odpowiedział maszmol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam dzisiaj postanowiłem posprawdzać wszystkie śruby pod samochodem z szczególnym naciskiem na te mocujące sanki i silnik. Większość poodkręcałem po minimum ćwierć obrotu a dodatkowo urwałem śrubę od prawej poduszki skrzyni biegów (aż tak mocno nie dokręcałem ale się ukręciła. tak więc cała historia z rozwiercaniem ale jakoś średnio szło - piekielnie twarde te śruby. Więc tel do sklepu i zakupiłem zamiennik za całe 25 pln plus 2 śruby wzmacniane. Założyłem i o dziwo stuki ustały . Zobaczymy na jak długo - tylko teraz nie wiem czy powodem była poduszka czy po prostu dokręciłem śruby i zlikwidowałem gdzieś luz. -
Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być?
janekjaw odpowiedział maszmol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Hej, mam pytanie czy udało się odnaleźć przyczynę stuków ? mi zaczęło stukać po przeglądzie technicznym. na jednej stacji goście powiedzieli że mogą to być gdzieś sanki popuszczone i żebym podjechał do warsztatu i dokręcił i wtedy podbiją przegląd. Jako że nie miałem czasu w tym dniu na wizyty w warsztacie to podjechałem na drugą stacje diagnostyczną i też coś "strzelało" podczas rozciągania kół na boki ale diagnosta stwierdził że to poduszka pod silnikiem jest już trochę sparciała i jak wjadę w kałużę to nic nie będzie słychać. I teraz moje pytanie co do tych sanek - co z czym się je i które śruby mogę sprawdzić czy czasem nie są popuszczone. Dzięki za pomoc -
Nikt juz nie posiada tego schematu ? Może jednak sie ktoś podzieli ..
-
Witam ja też poprosze o schemat centralnego bo b5 2001 rok. Plisior [email protected]
-
Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)
janekjaw odpowiedział Carrey → na temat → Poradniki i instrukcje
Na vagu pokazuje : 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal wezmę miernik i sprawdzę te kable jeszcze. Dzięki za pomoc. -
Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)
janekjaw odpowiedział Carrey → na temat → Poradniki i instrukcje
nie upieram się ale mikro styki oglądałem i wyglądają ok - gumki ok i wydają się sprawne - może to wina silniczka co drzwi otwiera albo kabli ? -
Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)
janekjaw odpowiedział Carrey → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam mam pewien problem który dotyczy tylnych prawych drzwi: czasem się otwierają z pilota a czasem nie. Przypuszczałem że to zimne luty bo jak na zewnątrz wilgotno to działały a jak upał i susza to klapa . dzisiaj rozebrałem zamek i przelutowałem płytkę wewnątrz - i nadal nic - ma ktoś z szanownych forumowiczów pomysł co może być przyczyną? -
Wczoraj wymieniłem moje "chińskie" dachsteiny - załozyłem te które wcześniej wymontowałlem (orginały) - oczywiscie zregenerowane w firmie w k-cach. Dachsteiny miały takie objawy : - jeden sie zatarł (gałka nieruchoma) - drugi miał takie luzy że na każdej dziurze tak sie czaskał że nie szło wytrzymać. Spec od regeneracji powiedział że poprzecina je kątówką żeby ich czasem nikt nie chciał zregenerować. ps. na te zregenerowane daje 80 kkm gwarancji Pozdrawiam
-
dżenks
-
Witam serdecznie potrzebuję wiedzieć jaki posiadam kompresor klimatyzacji nr vin: WVWZZZ3BZ1E262784 dzięki
-
Witam właśnie dzwoniłem do serwisu w Katowicach: sprawdzanie luzów 80 zł obie strony - na wykręconych wahaczach wymiana wahacza - w moim przypadku banan prawdopodobnie 60 zł + cena regeneracji 100 zł. Na każdą robotę trzeba się umówić Pracują pn-pt 8-16 pozdrawiam
-
U mnie to samo w marcu 2010 wymieniłem oba dolne banany (tak około 10 kkm przejechane) a teraz prawy juz do wymiany - ale szajs nie kupujcie tego bo szkoda kasy i nerwów. Pozdrawiam
-
dzięki
-
Witam potrzebuje nr rurki od klimy która wychodzi od chłodnicy klimatyzacji do podszybia - tam gdzie jest dysza dławiąca - częściowo rurka aluminiowa a częściowo wąż (wysokie ciśnienie) nr vin: WVWZZZ3BZ1E262784