Gość Byrto Zgłoś #81 Napisano 20 Lipca 2011 Mógłby ktoś zrobić zegary dla Diesla ? Byłbym wdzięczny licznik do 220 km/h obrotomierz do 5 tys. tempertatura sil, poj paliwa z MFA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #82 Napisano 9 Sierpnia 2011 Jeśli mógłby mi ktoś przesłać prędkościomierz do 240 ze skalą to by mi naprawde wystarczyło. albo jakis link i bym sobie przerobił. Bo narazie mam tylko boczne zrobione, ale brakuje mi środka straasznie. a wzór moich liczników jest inwersją montera. także łatwo i prosto podświetlenie zrobiłem sobie na ledach białych, a zegarek na czerwono jak widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #83 Napisano 22 Sierpnia 2011 jak podświetliłeś zegarek na czerwono? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #84 Napisano 22 Sierpnia 2011 demontujesz zegary, dobierasz się do wyświetlacza (od spodu płytki drukowanej odkręcasz trzy wkręty) i od płytki oddzielasz białą nakładkę z ekranem wyświetlacza z jego wnętrza wyciągasz zieloną folię i albo zastępujesz żarówkę diodą o wybranym kolorze albo kupujesz w papierniczym folię i docinasz ją na wymiary tej wyjętej. Ja polecałbym diodę ma dłuższą żywotność i ładniejsze jest podświetlenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #85 Napisano 23 Sierpnia 2011 demontujesz zegary, dobierasz się do wyświetlacza (od spodu płytki drukowanej odkręcasz trzy wkręty) i od płytki oddzielasz białą nakładkę z ekranem wyświetlacza z jego wnętrza wyciągasz zieloną folię i albo zastępujesz żarówkę diodą o wybranym kolorze albo kupujesz w papierniczym folię i docinasz ją na wymiary tej wyjętej. Ja polecałbym diodę ma dłuższą żywotność i ładniejsze jest podświetlenie. zrobiłem tak jak w opisie. Dioda czerwona plus opornik chyba z 820, żeby dłużej wytrzymała i sie tak nie grzała. a na końcu leda spiłowałem i przykleiłem do niego czarną folie żeby nie świecił punktowo na wyświetlacz. Led 1,5 mm, to nikt nie ma tej tarczy co moja tylko do 240? naprawde nie chce sie bawić w to skanowanie jak widze że już Chłopaki mają ten licznik zeskanowany. Mój mail [email protected] Byłbym naprawde bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #86 Napisano 24 Sierpnia 2011 Jak też poproszę ten licznik od 20-do 240 . [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #87 Napisano 27 Sierpnia 2011 demontujesz zegary, dobierasz się do wyświetlacza (od spodu płytki drukowanej odkręcasz trzy wkręty) i od płytki oddzielasz białą nakładkę z ekranem wyświetlacza z jego wnętrza wyciągasz zieloną folię i albo zastępujesz żarówkę diodą o wybranym kolorze albo kupujesz w papierniczym folię i docinasz ją na wymiary tej wyjętej. Ja polecałbym diodę ma dłuższą żywotność i ładniejsze jest podświetlenie. dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #88 Napisano 27 Sierpnia 2011 a podesle mi ktos jakies tarcze do diesla? mam takie tarcze http://imageshack.us/photo/my-images/14/p1030434d.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #89 Napisano 18 Września 2011 Czesc mialbym prosbe o podselanie gotowca tarcz bialych jesli ktos posiada predkosciomierz do 220 obrotek do 5 tys na adres [email protected] z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #90 Napisano 10 Listopada 2011 (edytowane) Witam od razu na wejściu chce oznajmić wszem i wobec ze jestem świeżym nabywcom passata b3 18 cl 1992r. jest to mój pierwszy samochód i chcę się trochę nauczyć "gdzie co i jak" więc pierwsza sprawa wykręciłem zegary i wkleiłem tarcze znalezione gdzieś w necie ale są one trochę większe niż orgyginalne i nie za ładnie to wygląda więc mam prośbę żeby ktoś podał mi link do tarcz gotowych do druku bo których bym nie znalazł są albo za duże albo za małe . Druga sprawa , widziałem na youtubie golfa 3 z fajnymi zegarami miał oddzielnie podświetlane wskazówki i tarcze (wskazówki pomarańcz zegary na niebiesko) ma ktoś pomysł jak to zrobić? Trzecia spr. odkąd podłączyłem zegary ponownie wskazówka prędkościomierza przy prędkości od 0 do 30 km/h dziwnie drga jaka może być przyczyna ? źle bądź za lekko docisnołem linkę ? I ostatnie pytanie którym was pomęczę to podświetlenie przy podsufitce poprostu nie świeci przeczytałem gdzieś na forum że może to być przepalony bezpiecznik ( trzeci od lewej) ale on wygląda w porządku żarówkę też wymieniłem na nową ale dalej lipa, przepraszam że tym pytaniem wyszedłem trochę poza temat ale nie mam pojęcia jak się do tego dobrać a znalezione przezemnie tematy nie pomogły a samochodzik jest zajefajny i chce go doprowadzić do kultury . dzięki i pozdrawiam /// edit/// chciał bym zamontować zegary z obrotomierzem ponieważ w tym miejscu mam zegarek (zbędny) który i tak nie działa czy zegary które posiada kolega arriva ( http://imageshack.us/photo/my-images/14/p1030434d.jpg/ ) pasowały by do mojego paska? Edytowane 10 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #91 Napisano 10 Listopada 2011 ---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:39 ---------- pasowały by do mojego paska? Nie, te na zdjęciu są od diesla. (wskazówki pomarańcz zegary na niebiesko) ma ktoś pomysł jak to zrobić? Musisz wstawić wskazówki z przezroczystym plastikiem np. od Forda lub Volvo, są one ori czerwone i podświetlić je od dołu (pod zegarami) zwykłą żaróweczka,będą świeciły na czerwono. Podpowiem Ci tylko że od Escorta MkIV powinny pasować, ich długość jest wręcz identyczna. źle bądź za lekko docisnołem linkę ? Tak, prawdopodobnie linka za bardzo zsuneł sie w pancerzu w stronę skrzyni. żarówkę też wymieniłem na nową ale dalej lipa Sprawdż czy napewno jest zasilanie na lampce, jest ono stałe, lampka sterowana jest masą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #92 Napisano 10 Listopada 2011 wkleił złe zdjecie. ja posiadam ten http://allegro.pl/licznik-passat-b3-mfa-357-919-033d-357-919-059a-i1927364589.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #93 Napisano 10 Listopada 2011 ja posiadam ten no te to będą pasowały ale kierunki są po staremu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #94 Napisano 11 Listopada 2011 więc pierwsza sprawa wykręciłem zegary i wkleiłem tarcze znalezione gdzieś w necie ale są one trochę większe niż orgyginalne i nie za ładnie to wygląda więc mam prośbę żeby ktoś podał mi link do tarcz gotowych do druku bo których bym nie znalazł są albo za duże albo za małe to jest kwestia ustawień wydruku, skali i marginesów. każdy obrazek da się wydrukować w takim rozmiarze jak nam pasuje, tylko trzeba się pobawić w odpowiednim programie. Druga sprawa , widziałem na youtubie golfa 3 z fajnymi zegarami miał oddzielnie podświetlane wskazówki i tarcze (wskazówki pomarańcz zegary na niebiesko) ma ktoś pomysł jak to zrobić? może farbą fluorescencyjną miał pomalowane wskazówki. a co do podswietlenia zegarów na niebiesko zmieniasz żarówki na diody.. Trzecia spr. odkąd podłączyłem zegary ponownie wskazówka prędkościomierza przy prędkości od 0 do 30 km/h dziwnie drga jaka może być przyczyna ? może dziurę na wskazówkę wyciąłeś za małą w papierze i blokuje Ci ją.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #95 Napisano 11 Listopada 2011 (edytowane) no te to będą pasowały ale kierunki są po staremu... a nie bedzie przeszkadzało to ze moje wyskalowane są do 220 km/h? co do kierunków moje sa na górze . Co do podświetlenia kabiny jak mam sprawdzić to napięcie? ściągnąłem cały ten plastik od oświetlenia kolo lusterka wstecznego i przykładałem do kostki diodę taką jaka jest w liczniku dodam jeszcze że podświetlenie tablic i zapalniczka też nie działa z tego co wyczytałem za to wszystko odpowiada bezpiecznik 15A jutro go wymienię i wtedy zobaczymy ///edit/// 1. http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b3-5220032310-i1878333519.html 2. http://allegro.pl/passat-b3-licznik-i1921106410.html 3. http://allegro.pl/passat-b3-b4-licznik-i1924805555.html a o tym co myslicie ?? bo z tego co wyczytalem na forum zegary musza byc wyskalowane do 220km/h . I jeszcze sprawa tarcz czy ktoś z was jest w stanie zrobić lub posiada białe tarcze do b3 wersja z zegarem ? chodzi mi o takie żeby były gotowe do druku na stronie a4 nie mam w domu druarki i drukuje je u fotografa wiec jest to trochę męczonce co 5 minut latać z tym samym plikiem tylko inaczej wymierzonym Edytowane 12 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #96 Napisano 12 Listopada 2011 wymieniłem ten bezpiecznik i wszystko smiga jak ta lala podświetlenie kabiny , zapalniczka , podświetlenie bagażnika ,zegarek ,jeszcze tylko tablice sie nie palą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #97 Napisano 12 Listopada 2011 a o tym co myslicie ?? Pierwszy za drogi , ramki zegarów sam możesz założyć i ma malowane wskazówki...eeee. Drugi jest od Golfa III. A trzeci jest okey...cena A w tym co masz jest MFA ? musza byc wyskalowane do 220km/h . Muszą nie muszą, od VR6 tylko nie podchodzą , wariuje obrotomierz. białe tarcze do b3 wersja z zegarem ? Daj sobie spokój , lepiej łykaj tego z obrotomierzem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #98 Napisano 13 Listopada 2011 nie do końca wiem o co chodzi z tym mfa ale zakładam ze jest to ten wyświetlacz lcd co pokazuje godzine spalanie itp jesli o to chodzi to nie mam tego, wyszystko jest analogowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #99 Napisano 13 Listopada 2011 nie do końca wiem o co chodzi z tym mfa ale zakładam ze jest to ten wyświetlacz Dokładnie tak, jest to tzw. komputer pokładowy... Widzę ze jesteś troszke "zielony" w temacie...to muszę Cie przestrzec że podmiana na nowe zegary nie zawsze jest Plug 'n Play. MFA to kilka kabelków więcej a co za tym idzie i czujników, obrotomierz też może nie zatrybić od razu, masz ten komfort że masz dwa kierunki w zegarach -z tym to dopiero nie jedni się namęczyli. Jeśli chcesz inwestować w auto to bierz z MFA a jak chcesz tylko sam obrotomierz to szukaj od B4 z małym wświetlaczem we wskaźnikach paliwa i temp. - jest to wtedy zwykły zegarek bez komputera (w B3 takich nie było) a i ważne aby licznik kilometrów był analogowy (bębenek) bo w przypadku wyświetlacza też będzie potrzebny dodatkowy czujnik na skrzyni. Najbardziej by Ci podpasowały te z obrazka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #100 Napisano 13 Listopada 2011 a jak chcesz tylko sam obrotomierz to szukaj od B4 z małym wświetlaczem we wskaźnikach paliwa i temp. - jest to wtedy zwykły zegarek bez komputera (w B3 takich nie było) oj muszę Cię poprawić Włodku, były takie w B3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach