Skocz do zawartości

chemik16

  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chemik16

  • Urodziny 11.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kościejów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chemik16

    Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF

    Fajny moment też będę celował w podobny wynik tylko zobaczymy co na to tip tronik 😉 a jak u ciebie ze spalaniem ?
  2. chemik16

    Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF

    marcin_pesel a ile masz teraz po korekcie z ta turbina ja myślałem o jakiejś hybrydzie z ARLa + intercooler i program ale zobaczymy bo mam tiptronika dzieki za pomoc
  3. chemik16

    Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF

    Czyli albo od razu hybryda i nowy soft albo ori turbo dzięki kolego
  4. chemik16

    Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF

    Witam panowie mam pytanie może i banalne ale lepiej mieć pewność muszę wymienić turbo i pytanie czy mogę założyć hybrydę i na razie nie robić chipa czy będzie to miało jakiś negatywny lub nie pożądany wpływ na pracę silnika ?
  5. chemik16

    Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz!!

    witam ponawiam pytanie kolegi wszystko prawie gotowe tylko gdzie wpiąć + ten gruby czerwony kabel
  6. chemik16

    1.9 TDI AVF Tiptronic + FMIC + turbohybryda + pompki AL

    dzięki za odpowiedź mi chodziło o kogoś z tip tronikiem żeby się wypowiedział bo się zastanawiam ile prawdy w tym co mówią ludzie od tuningu
  7. chemik16

    1.9 TDI AVF Tiptronic + FMIC + turbohybryda + pompki AL

    witam temat stary ale zapytam jak jest ze spalaniem w automacie przy normalnej jeździe bo sam się zastanawiam a w zasadzie to już prawie podjąłem decyzje o chipie tylko zastanawia mnie czy spalanie dużo wzrośnie gdyż wszyscy twierdzą że po chipie spalanie może spaść nawet o 1-1,5 litra tylko, że nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat ponieważ nikt się nie chwali mam nadzieję, że ktoś się pochwali 😉
  8. Czyli nagrzewnica do wymiany/plukania bo klapke recznie przestawialem i nic sie nie zmienilo Dzieki za odpowoedz jak znajde chwile to przeplukam moze na chwile choc pomoze
  9. To i ja sie podepne pod temat pacjent to b5 i brak mu cieplego nawiewu odrazu mowie ze stalo sie to na raz grzalo pieknie i przestalo sprawdzilem silniczek od klapki ten od strony pasarzera i dziala nawet wypiolem go i przestawilem klapke recznie i nic sie nie zmienilo samochid byl zagrzany do 70-80 °C a z nawiewu zimne powietrze bledow nie ma sprawdzalem kilka razy weze od nagrzewnicy oba cieple byly sprawdzane termometrem okolo 50-60°C a z nawiewow zimne powietrze i tu moje pytanie co odpowiada za nawiew cieplego powietrza i co moze byc przyczyna takiego zachowania klimy
  10. mam pytanie do kolegów znających temat jaki zamiennik mogę podłożyć zamiast EYF i ERY
  11. chemik16

    Tiptronic szarpie...

    a czy nie było by to problemem zapodać te zdjęcia z naprawy ja próbowałem sprawdzić te zawory ale chyba są dobre gdybym wiedział które zawory podmienić żeby mieć pewność że to nie ich wina to bym wykluczył jedno i szukał dalej
  12. witam co było powodem/przyczyna tego błędu u mnie występuje też drugi błąd 17118
  13. chemik16

    Tiptronic szarpie...

    No ja tez tak sprawdzalem i wydawaly sie dobre sprubuje jeszcze podmienic ten czujnik kturego nie moglem zmierzyc Dzieki
  14. chemik16

    Tiptronic szarpie...

    witam ponownie nie było mnie chwile z powodu braku czasu tak jestem pewien 4 biegu w trybie awaryjnym nie masz zapiętego lockupu podpiąłem kompa i wyskoczyło mi coś takiego 17118 17114 reszta błędów ze skrzyni po skasowaniu nie powróciła tylko są te dwa i jeszcze dokonałem pomiarów na zaworach i czujnikach w skrzyni i tak kolejno MV 1 - 26,9 ohm MV 2 - 26,9 ohm MV 3 - 26,9 ohm EDS 1 - 6,4 ohm EDS 2 - 5,8 ohm EDS 3 - 5,9 ohm EDS 4 - 5,8 ohm TOT - 910 ohm OSS - 847 ohm TSS - brak pomiaru nic nie pokazał pomiar na zimnym samochodzie przy temperaturze 22 st C jak widać żaden pomiar nie pasuje do tego co powinno być no oprócz EDS 1 i może TOT myślę że te pare ohm przy 25 stC by sie podniosło może koś mierzył u siebie i sie wypowie na ten temat będę wdzięczny za każdą podpowiedź
  15. chemik16

    Tiptronic szarpie...

    o wlasnie jak pisalem wczesniej to 1,2 i R chodza zajebiscie problem jest z 3,4,5 biegiem wszystkie kosze cale bede szukal dalej przyczyny
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności