Skocz do zawartości

storn

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O storn

  • Urodziny 23.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Premek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. eh no to ja wymienilem po 130tys,oczywiscie rolki wymienialem czesciej
  2. eh to co ty masz pod maska?? jam mam avf-a i przy tej predkosci 50-53 oczywiscie bez wyprzedzania....
  3. Witam Syszalem ze nie mozna wjechac z hakiem do niemiec(jezeli nie targa sie przyczepki to trzeba zdjac), czy moze ktos wie cos na ten temat??
  4. eh a czy musze odlaczyc akumulator?? radio raczej orginal ale kod mam
  5. Witam Ponawiam temat ale nie z zapytaniem dokladnei w jaki sposob wymienic kierownice(passat 3bg 2001) tylko czy po wymianie i odlaczeniu poduszki i powrotnym podlaczeniu nie pojawia sie jakies bledy w kompie (czy nie bedzei sie swiecila kontrolka od poduszki) i czy przy calym zabiegu musze odlaczyc kleme z akumulatora - czy to tez nie spowoduje jakis problemow. tyle pytan co do tego odlaczenia akumulatora bo raz koledze odlaczyli i nie mogl odpalic silnika elektryka mu zwariowala
  6. yyy to co widzimy na zdjeciach to zadne lampy , to zwykle paski diodowe kosztuja ok 100 zl jak do samochodu chociaz ja w akwarium mam takie cos za 30 zl.Jak dla mnie to wies tuning ale kazdy ma swoje zdanie i gust.
  7. storn

    215/16 czy 235/17?

    hmm ja jezdzilem na 225/45/17 (ET54) teraz jezdze na 205/55/16 a zmienilem bo na tamtych bylo znacznie twardziej i zawieszenie bylo slychac bardziej,samochod troche ociazaly co do spalania to nie odczułem roznicy az takiej, i nie wierz ze spalanie zwiekszy ci sie o 1 litr.cisniesz pali wiecej nie cisniesz pali mniej.A nie wystarczy ci 225 opona jak na paska to daje rade.trzyma w zakretach zajebiscie, a 235 to kawal kola i z tych 170 koni pare ci ubędzie.No chyba ze lubisz szybkie zakrety.Aa jezdzilem tez na 225/40/18 RS6 wzor - wyglad auta boski no ale rozsadek kazal zmienic.
  8. Witam, Mam zamiar podniesc moc w pasku tdi avf 2001r przebieg 240tys eh oczytalem sie troche na forum i sie pogubilem.Za 2 tygodnie jade do DIESEL-TUNING w Brodnicy (ja z lublina wiec pare km jest) dogadalem sie z gosciem na 900zl za zmianke oprogramowania+wyhamowanie auta+zdjagnozowanie stanu silnika przed. 130 Km zmieni sie na 160-165 z tym ze ja wole ta nizsza wartosc albo nawet 155 km ze wzgledu na przebieg,chociaz silniczek cyka bez zarzutów tylko turbinka sie poci (przed zabiegiem zregeneruje turbo - 1300 zl w tym wymontowanie,zmiana ukladu smarowania turbo i servis auta,bez tego nie bede mial gwarancji) No i moja niewieadoma to czy po takim zabiegu musze zakladac jakiegos FMICa czy tez lepsze sprzego,bo naprawde jestem w kropce a niechce sobie zniszczyc auta.Dodam ze na wyscigi nie jezdze ani nic z tych rzeczy,czasem normalna sprawa ze trzeba przycisnac do tych 4 tys obrotow:P:P Za doradztwo z gory dzieki i prosze o odp od osob z praktyka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności