storn
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O storn
- Urodziny 23.01.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Premek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
storn obserwuje zawartość → Jak podniesc moc w moim pasku 1.9TDI AVF
-
eh no to ja wymienilem po 130tys,oczywiscie rolki wymienialem czesciej
-
eh to co ty masz pod maska?? jam mam avf-a i przy tej predkosci 50-53 oczywiscie bez wyprzedzania....
-
ok dzieki chlopaki!
-
Witam Syszalem ze nie mozna wjechac z hakiem do niemiec(jezeli nie targa sie przyczepki to trzeba zdjac), czy moze ktos wie cos na ten temat??
-
eh a czy musze odlaczyc akumulator?? radio raczej orginal ale kod mam
-
Witam Ponawiam temat ale nie z zapytaniem dokladnei w jaki sposob wymienic kierownice(passat 3bg 2001) tylko czy po wymianie i odlaczeniu poduszki i powrotnym podlaczeniu nie pojawia sie jakies bledy w kompie (czy nie bedzei sie swiecila kontrolka od poduszki) i czy przy calym zabiegu musze odlaczyc kleme z akumulatora - czy to tez nie spowoduje jakis problemow. tyle pytan co do tego odlaczenia akumulatora bo raz koledze odlaczyli i nie mogl odpalic silnika elektryka mu zwariowala
-
yyy to co widzimy na zdjeciach to zadne lampy , to zwykle paski diodowe kosztuja ok 100 zl jak do samochodu chociaz ja w akwarium mam takie cos za 30 zl.Jak dla mnie to wies tuning ale kazdy ma swoje zdanie i gust.
-
hmm ja jezdzilem na 225/45/17 (ET54) teraz jezdze na 205/55/16 a zmienilem bo na tamtych bylo znacznie twardziej i zawieszenie bylo slychac bardziej,samochod troche ociazaly co do spalania to nie odczułem roznicy az takiej, i nie wierz ze spalanie zwiekszy ci sie o 1 litr.cisniesz pali wiecej nie cisniesz pali mniej.A nie wystarczy ci 225 opona jak na paska to daje rade.trzyma w zakretach zajebiscie, a 235 to kawal kola i z tych 170 koni pare ci ubędzie.No chyba ze lubisz szybkie zakrety.Aa jezdzilem tez na 225/40/18 RS6 wzor - wyglad auta boski no ale rozsadek kazal zmienic.
-
Witam, Mam zamiar podniesc moc w pasku tdi avf 2001r przebieg 240tys eh oczytalem sie troche na forum i sie pogubilem.Za 2 tygodnie jade do DIESEL-TUNING w Brodnicy (ja z lublina wiec pare km jest) dogadalem sie z gosciem na 900zl za zmianke oprogramowania+wyhamowanie auta+zdjagnozowanie stanu silnika przed. 130 Km zmieni sie na 160-165 z tym ze ja wole ta nizsza wartosc albo nawet 155 km ze wzgledu na przebieg,chociaz silniczek cyka bez zarzutów tylko turbinka sie poci (przed zabiegiem zregeneruje turbo - 1300 zl w tym wymontowanie,zmiana ukladu smarowania turbo i servis auta,bez tego nie bede mial gwarancji) No i moja niewieadoma to czy po takim zabiegu musze zakladac jakiegos FMICa czy tez lepsze sprzego,bo naprawde jestem w kropce a niechce sobie zniszczyc auta.Dodam ze na wyscigi nie jezdze ani nic z tych rzeczy,czasem normalna sprawa ze trzeba przycisnac do tych 4 tys obrotow:P:P Za doradztwo z gory dzieki i prosze o odp od osob z praktyka