-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Dzygit
- Urodziny 24.04.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Sławek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
No właśnie rzeźba wyjdzie.Nie da się idealnie wycentrować łapy do której przykręcasz alternator , co objawia się scinaniem z boku paska wielorowkowego. Moja rada, szukaj poprzecznego silnika.Sam słupek bez osprzętu można kupić za 700-800zł.Poszukaj na forum golfa, dział giełda.
-
Miałem toledo I z silnikiem AFN-a sprowadzony z niemiec.Przy wymianie rozrządu jakie było moje wielkie zdziwienie że miska olejowa jakoś inaczej leży niż w poprzednim AFN-nie z Golfa 3. Po dokładnych oględzinach się okazało iż silnik jest wymieniony na taki z paska B5.Niby wszystko takie same, ale nie do końca.Z 1Z lub poprzecznego AFN nie pasuję mocowanie pompy wody.W moim aucie niemiaszek lub turas nawiercił i nagwintował otwory w bloku.Po zatym jest inna miska olejowa i smok pompy oleju.Cała reszta osprzętu pasuję bez problemu. Popatrz na załączone foty!
-
Koledzy proszę o numer pompy sprzęgła Seat Toledo 1L 98 r. 1,9 TDI.Wiem że nie passat ale w końcu pokrewne.Z góry dziękuje.Może jak by się dało to rysunek techniczny.
-
tu jest moje auto z polerowanymi relingami.Drugi raz już bym nie polerował, bo po roku zachodzą takim siwym nalotem.Czyste aluminium śniedzieje, a pomalować się nie da bo klar odłazi.
-
Kolego, ja kiedyś robiłem sobie sportowy(przelotowy) wydech w B4.Wywaliłem środkowy tłumik,a tu cisza.Wywaliłem końcowy, trochę głośniej ale znośnie.I dopiero jak zamontowałem końcowy basowy z owalną końcówką, pojawił się jakiś efekt dźwiękowy tupu Bas.Tylko w dieslu niestety trzeba się liczyć z sadzą na tylniej klapie i lampach.Po to oryginalne tłumiki są skierowane na dół.Tu masz fotkę jak by wyglądał B5 z podwójną końcówką i inne.
-
Może masz zapowietrzoną pompę.Zeby odpowietrzyć trzeba poluzować rurki doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcić rozrusznikiem do puki nie poleci paliwo.Wtedy zakręcasz i odpalasz.Albo sprawdź podłączenie wszystkich kostek.Może masz odpiętą kostkę od zaworu gaszenia.
-
Witam.Potrzebuje numer plastikowego lejka-kołnierza(żółty kolor) montowany na końcu rurki w którą wchodzi bagnet.Passat B5,Silnik AFN.Z góry dziękuje
-
Niestety przy obklejaniu odbłyśnika zawsze taśma schodzi razem z chromem.Malowałem swoje lampki i oklejałem taśmą papierową.Przykładanie kartonika też nie zasłoni odbłysku w całości,zawsze parę kropek czarnego spraju się przedrze.Jak już zepsujesz swój odbłysk, to nie ma mocnych albo napylenie nowej warstwy chromu(około 40zł za stronę) albo sprej EffektChrom za 20zł.Nie wychodzi tak jak oryginał,ale swoje zadanie spełnia.
-
Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG
Dzygit odpowiedział kiarka → na temat → Poradniki i instrukcje
Po przeczytaniu całego postu wywnioskowałem że można założyć szybkę zegarów z chromowaną obwódką od 3BG do 3B.Tarcze natomiast nie pasują ponieważ niektóre kontrolki są umiejscowione w innym miejscu(np.kluczyk immo).A jak sprawa ma się do wskazówek? Jest możliwość przekładki? -
Można dołożyć taki hokej.Ja tak miałem w swoim pasku.Dołożyłem go do oryginalnego a nie zamiast.Był przynitowany od spodu.Oczywiście nie było widać nitów z zewnątrz auta.
-
Miałem 1Z z nie wiadomo jakim przebiegiem i korekcje były w granicach 0,4 0,5 mg.Teraz mam AFN z przebiegiem 350tyśkm korekcje 0.1, 0.2, 0.3, 0.2 czyli nie jest źle.Po zakupie i wymianie filtra paliwa wlewałem środek do czyszczenia wtryskiwaczy STP.Niestety nie sprawdziłem czy korekcje się zmieniły po zastosowaniu(nie miałem danych przed wlaniem STP).
-
Tu masz kolego rozpiskę pinów do zegarów z golfa,może są takie jak w pasku. http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm
-
A co fajnego widzisz w zmieniarce?Nie lepiej kupić radio pasujące kolorystyczne do VW np.Blaupunkt z mp3?