Meteor Zgłoś #141 Napisano 21 Maja 2018 Witam wszystkich. Czy z numeru VIN, lub z naklejek w aucie, jest możliwe odczytanie, której generacji silnik 1.8 TSI jest zamontowany w Passacie ? Interesuje mnie Passat Variant 1.8 TSI CDAA / L4, data produkcji 17.06.2011, obecnie 110 000km. W 2011 roku VW wprowadził 1.8 TSI 3 generacji, w których niby poprawiono wady poprzednika i nie trzeba się już go tak wystrzegać, pytanie tylko jak sprawdzić, czy w danym aucie mamy już 3 generację, czy może jeszcze drugą owego TSI ? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #142 Napisano 21 Maja 2018 Możesz to odczytać po obudowie rozrządu. Mała zaokrąglona 2gen. Większa w kształcie prostokąta 3gen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #143 Napisano 12 Listopada 2018 Przypomni mi ktos kod security access do BXE? Mialem kiedys screena i gdzies przesialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #144 Napisano 23 Marca 2019 (edytowane) Witam panowie potrzebuję szybko konkretnej odpowiedzi na temat tego silnika czy jest z nim dużo problemów jakie ma słabe elementy i czy jest awaryjny VW Passata b6 sportline 2007rok silniki 2.0 tdi 170km (bmr) z góry dzięki Edytowane 23 Marca 2019 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #145 Napisano 24 Marca 2019 (edytowane) Dnia 23.03.2019 o 20:01, pawelvw napisał: Witam panowie potrzebuję szybko konkretnej odpowiedzi na temat tego silnika czy jest z nim dużo problemów jakie ma słabe elementy i czy jest awaryjny VW Passata b6 sportline 2007rok silniki 2.0 tdi 170km (bmr) z góry dzięki Mam taki,na pewno trzeba zobaczyć do modułu pompy oleju i przy zmianie rozrządu zmienić szpilkę napinacza na 1.9 tdi bo potrafi się zerwać. Jeżdżę 2 lata i nie mogę narzekać jakoś na sam silnik. Zobacz jeszcze zapełnienie DPF, no chyba że ma wycięty. Edytowane 24 Marca 2019 przez robert_s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #146 Napisano 23 Sierpnia 2019 Cześć Mam pytanie, W moim CC z 2011r. 2.0 200km Oznaczenie silnika CBF Przeskoczył rozrząd Pytanie co do silników, w większości aukcji i ogłoszeń jest podawane np. " Silnik 2.0 Tfsi ccz cbf cct caw" Czym różnią się od siebie? Czy bez obawy mogę kupić silnik ccz jeśli mam cbf? Czy musiał bym robić jakieś przeróbki kupując ccz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #147 Napisano 23 Sierpnia 2019 Po pierwsze - czy faktycznie jest Ci potrzebny nowy blok? Po numerach patrząc blok dla silnika CBF jest inny niż dla CCZ i CCT ale ogólnie trzeba by porównać w ETKA każdy silnik z osobna https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php I powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #148 Napisano 27 Sierpnia 2019 Ok W aucie okazo się że puścił napinacz rozrządu co spowodowało uszkodzenie wszystkich zaworów ssących. Teraz pytanie co sądzicie o walku zmiennych faz, mechanik twierdzi "że lepiej oddać go do regeneracji bo nie wiadomo czy po złożeniu nie okaże się że jest uszkodzony" Czy mógł się uszkodzić? I czy opłaca się ładować 1400 zł w regenerację, auto ma przebieg ok 210.000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #149 Napisano 27 Sierpnia 2019 Regeneracja czego? Wałka zmiennych faz - a co to takiego? W przypadku 1.8/2.0 TSI masz do wyboru, wałek (dwuczęściowy, rurkowy, składany na wcisk) i koło zmiennych faz jako jeden element. W przypadku spotkania zaworów z tłokiem zdarzyć się może, że krzywki zostaną zerwane z wałka (częsta przypadłość w wałkach rurkowych - np.: w 2.0 TDI-CR). Pytanie co dokładnie ktoś chce regenerować i w jaki sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #150 Napisano 27 Sierpnia 2019 Dokładnie chodzi o ten element Jest jakaś możliwość żeby to zdjagnozowac przed jaka kolwiek regeneracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #151 Napisano 27 Sierpnia 2019 Tylko na aucie lub po rozebraniu ale nie jestem w stanie Ci powiedzieć co ktoś może stwierdzić patrząc na to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #152 Napisano 29 Sierpnia 2019 Ok Dzięki to teraz takie pytanie czy opłaca się np. Kupić nowy wałek jakiś zaminnyk dobrej firmy. Za regenerację wołają ok 1400 zł a nowy zamiennik zaczynają się w cenie od ok 900 zł Np. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F143160510645 Lub https://allegro.pl/oferta/walek-ssacy-1-8-2-0tfsi-06h109021k-06h109021j-8078215102?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #153 Napisano 29 Sierpnia 2019 Widze juz 3 temat zalozyles... FB.. Forum ? Numery dostales ode mnie na gruoie FB to kupuj chlopie nowe... Nie kombinuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #154 Napisano 29 Sierpnia 2019 Możliwe szukam pomocy gdzie się da ? A co sądzisz o zamiennika opłaca się w nie pchać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #155 Napisano 29 Sierpnia 2019 Zadzwon do serwisu zajmujacego sie VAGami i zapytaj... Rzadko zwykly uzytkownik auta ma z walkami do czynienia heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #156 Napisano 29 Sierpnia 2019 Są zamienniki i "zamienniki" - jeśli weźmiesz z dobrej firmy (np.: Kolben-Schmidt lub jakieś inne Mahle, INA) to są szanse, że będą miały tylko wyfrezowane znaki VW. Możesz też kupić z chin i będzie to zupełnie inna para kaloszy z ryżowej stali 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel85 Zgłoś #157 Napisano 21 Września 2019 Witam wszystkich. Potrzebuje waszej opinii. Mianowicie chodzi o skończyły sie panewki na wale korbowym, wał ma mocne wrzery, chodzi o Passata b6 2006r 140km typ silnika BMP przebieg 405 tys. Rozwijając temat wypowiedzcie sie w tym temacie co z tym zrobić. Troche poczytałem na internetach ale niewiem co będzie lepsze czyli: 1.uzywany silnik jest średnio po 2 tysi bez osprzętu. 2. Regenerowany silnik jest za 2.5 tys. Czyli wał,korbowody i pompa oleju od 1.9 , nowa uszczelka głowicy i cała głowica po regeneracji. 3. Wszystko samemu zregenerować ale niewiem co, jak i gdzie. 4. Może wasze propozycje.... Niewiem co zrobić, bo silnik inny kupiony za 2 tysie niewiem jak długo pochodzi. A silnik za 2.5 tysiąca ma gwarancje pisemną pół roczną ale nie jestem tego pewien czy też się nie rozwali i czy to tak naprawde idzie że wał i korbowody od 1.9 . Też myśle nad tym żeby samemu to zrobić czyli jest u nas mechanik co głowice zregeneruje za 350 zl. Niewiem jak dalej cenowo będzie u niego wyglądało. Dlatego myśle o tym bo może by to wyszło tamniej. Ponadto dodam że 2 tys. Temu wymieniłem cały rozrząd, olej i filtry ale to wielki hu.. bo zregenerowałem turbinę i wtryski. Więc kur.. osprzęt mam dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #158 Napisano 27 Września 2019 Kupujesz wał razem z panewkami i wymieniasz...(jest tego bardzo wiele)..cena około 300-500zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek400244 Zgłoś #159 Napisano 1 Września 2020 Witam W moim b7 140 km CFFB zerwał się pasek rozrządu. Znalazłem słupek CBAB z Passata CC i czy podejdzie zamiennie do mojego auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #160 Napisano 17 Grudnia 2022 Pomocy, w moim Passacie Var. B6 (103KW TDI BMP, rocznik 2007) obróciły się panewki w silniku (kobita jechała do Zakopanego, samochód stanął przed Krakowem + konieczna była laweta) - czy możecie polecić dobry oraz godny uwagi warsztat/mechanika celem naprawy (zakupu oraz wymiany silnika)? Z góry dzięki za wszelką pomoc oraz instrukcje. Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach