Skocz do zawartości

bartek1080

  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartek1080

  • Urodziny 11.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Temat chyba rozwiązany zastosowałem czujnik epi i błędy zginęły Nie zapala się eps, check, i zginęły błędy g40 i g28 Obecnie zrobiłem raptem ok 20 km zobaczymy co będzie dalej.
  2. Problem rozwiązany, uszkodzony zaczep kostki w panelu nawiewu, jedna z kostek ciągle się wypinała. Przy okazji rozebralem połowę auta. dzięki wielkie chłopaki za rady
  3. Hej dzięki za odp. Po przejechaniu 20 km na nowym czujniku auto ma problem z odpaleniem, muszę długo trzymać pilot żeby odpalił, zapalił się chack engine. Wymieniłem na stary czujnik skasowałem błędy i auto od razu odpala. Jak dojadę sprawdzę jakie wyskoczyly błędy.
  4. Cześć przepraszam za nowy temat ale jestem w trasie (jeśli jest podobny proszę admina o przeniesienie aby nie zaśmiecać) Passat cc 2.0T 200 KM CBFA Po remoncie góry tzn. Wymiana zaworów ssacych Wymiana rozrządu Wymiana wałka ssacego Wymiana okulara wałków Wymiana zaworka wałka ssacego Wyskakujące błędy: 000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 17 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 1973790 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2007.08.15 Czas: 01:56:60 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1078 /min Obciążenie: 15.7 % Prędkość: 15.0 km/h Temperatura: 91.0*C Temperatura: 30.0*C Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar Napięcie: 13.589 V 000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 000 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 3421236 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2013.00.26 Czas: 03:17:40 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1625 /min Obciążenie: 41.9 % Prędkość: 52.0 km/h Temperatura: 94.0*C Temperatura: 30.0*C Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar Napięcie: 13.335 V Kody gotowości: 0000 0000 Wymienilem czujnik wałka rozrządu na nowy i teraz wyskakuje taki zestaw błędów jak na zdjęciu. Prosze o podpowiedź bo już mi ręce opadają. Wina czujnika który wymieniłem? Dodam że auto odpala i jeździ normalnie, nie ma jakiejś nierównej pracy, czy innych obiaw.
  5. a podpowiecie gdzie która to klapa od ciepło zimno? od której strony do niej dojść
  6. ok, to teraz co moze być nie tak jeśli oba przewody od nagrzewnicy są gorące, a w aucie brak ciepłego nadmuchu? gdzie szukać problemu? która klapa odpowiada za nawiew ciepło zimno, i od której strony sie do niej dobierać? passat cc 2.0T
  7. Cześć czlopaki chce zrobić reset. Lecz mam taki panel I nie mogę wcisnąć nawiewu na siebie bo jest na pokrętło. Jak na takim panelu zrobić reset
  8. Pytanie do was W moim CC z usa przekodowalem licznik na europe Wystąpił błąd z abs (o którym wcześniej gdzieś czytałem) Czy ktoś podpowie jak rozwiązać z tym problem?
  9. Możliwe szukam pomocy gdzie się da ? A co sądzisz o zamiennika opłaca się w nie pchać?
  10. Ok Dzięki to teraz takie pytanie czy opłaca się np. Kupić nowy wałek jakiś zaminnyk dobrej firmy. Za regenerację wołają ok 1400 zł a nowy zamiennik zaczynają się w cenie od ok 900 zł Np. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F143160510645 Lub https://allegro.pl/oferta/walek-ssacy-1-8-2-0tfsi-06h109021k-06h109021j-8078215102?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  11. Dokładnie chodzi o ten element Jest jakaś możliwość żeby to zdjagnozowac przed jaka kolwiek regeneracja.
  12. Ok W aucie okazo się że puścił napinacz rozrządu co spowodowało uszkodzenie wszystkich zaworów ssących. Teraz pytanie co sądzicie o walku zmiennych faz, mechanik twierdzi "że lepiej oddać go do regeneracji bo nie wiadomo czy po złożeniu nie okaże się że jest uszkodzony" Czy mógł się uszkodzić? I czy opłaca się ładować 1400 zł w regenerację, auto ma przebieg ok 210.000 km.
  13. Cześć Mam pytanie, W moim CC z 2011r. 2.0 200km Oznaczenie silnika CBF Przeskoczył rozrząd Pytanie co do silników, w większości aukcji i ogłoszeń jest podawane np. " Silnik 2.0 Tfsi ccz cbf cct caw" Czym różnią się od siebie? Czy bez obawy mogę kupić silnik ccz jeśli mam cbf? Czy musiał bym robić jakieś przeróbki kupując ccz?
  14. chce terosze dopytać na temat wybieraka bede robić przekładke z 5 biegow na 6 mam wybierak ale nie kompletny, brakuje mi elementu zaznaczonego na zdjeciu, i nie moge go zlokalizować. wybierak z b5 2.5 tdi. ma ktoś moze taki element do odsprzedania, lub podpowie gdzie tego szukać lub pod jaka nazwa.
  15. dzięki za przeniesienie i sorki za złe umieszczenie niestety nie mogę nagrać bo wiatr wszystko zagłusza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności