Skocz do zawartości

Meteor

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów Wlkp.

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy, te zmiany (dotyczące tzw. 3 generacji) wchodziły na raz, czy można trafić samochód z nowym napinaczem (obudową większą, w kształcie prostokąta) a np. nadal z wadliwymi tłokami ? Podobnie, jak kolega wyżej, mam okazję zakupu Passata B7 1.8TSI CDAA z datą produkcji 2011-06-17 i przebiegiem 110 000km, pierwszy właściciel i salon PL, ale grubo zastanawiam się, czy warto się w to pchać - jest to trochę przełomowy rocznik tego silnika. Pytanie, czy jeżeli rozpoznam, że obudowa rozrządu będzie większa i w kształcie prostokąta, co sugerowałoby 3-cią generację, to można spokojnie powiedzieć, ze to model pozbawiony wad generacji drugiej i już ze zmienionymi tłokami ? Czy jednak nie ryzykować zakupu auta z tą datą produkcji ?
  2. Witam wszystkich. Czy z numeru VIN, lub z naklejek w aucie, jest możliwe odczytanie, której generacji silnik 1.8 TSI jest zamontowany w Passacie ? Interesuje mnie Passat Variant 1.8 TSI CDAA / L4, data produkcji 17.06.2011, obecnie 110 000km. W 2011 roku VW wprowadził 1.8 TSI 3 generacji, w których niby poprawiono wady poprzednika i nie trzeba się już go tak wystrzegać, pytanie tylko jak sprawdzić, czy w danym aucie mamy już 3 generację, czy może jeszcze drugą owego TSI ? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności