-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gorzów Wlkp.
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2013
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
1.8 TSI uznany za jeden z najbardziej awaryjnych silników???
Meteor odpowiedział cooler → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czy, te zmiany (dotyczące tzw. 3 generacji) wchodziły na raz, czy można trafić samochód z nowym napinaczem (obudową większą, w kształcie prostokąta) a np. nadal z wadliwymi tłokami ? Podobnie, jak kolega wyżej, mam okazję zakupu Passata B7 1.8TSI CDAA z datą produkcji 2011-06-17 i przebiegiem 110 000km, pierwszy właściciel i salon PL, ale grubo zastanawiam się, czy warto się w to pchać - jest to trochę przełomowy rocznik tego silnika. Pytanie, czy jeżeli rozpoznam, że obudowa rozrządu będzie większa i w kształcie prostokąta, co sugerowałoby 3-cią generację, to można spokojnie powiedzieć, ze to model pozbawiony wad generacji drugiej i już ze zmienionymi tłokami ? Czy jednak nie ryzykować zakupu auta z tą datą produkcji ? -
Witam wszystkich. Czy z numeru VIN, lub z naklejek w aucie, jest możliwe odczytanie, której generacji silnik 1.8 TSI jest zamontowany w Passacie ? Interesuje mnie Passat Variant 1.8 TSI CDAA / L4, data produkcji 17.06.2011, obecnie 110 000km. W 2011 roku VW wprowadził 1.8 TSI 3 generacji, w których niby poprawiono wady poprzednika i nie trzeba się już go tak wystrzegać, pytanie tylko jak sprawdzić, czy w danym aucie mamy już 3 generację, czy może jeszcze drugą owego TSI ? Z góry dziękuję za pomoc.