polonez15 Zgłoś #461 Napisano 16 Grudnia 2014 Cieknie uszczelniaczem na tłoku spryskiwacza. Zawór nie ma nic do tego, jak uszczelniacz puszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #462 Napisano 24 Grudnia 2014 A czy jak kupiłbym jeden spryskiwacz to będzie ok czy może wystąpić taki problem ze tylko jeden będzie psikał? Słyszałem o takim problemie w innym samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #463 Napisano 24 Grudnia 2014 Sprawna pompka - działają dwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #464 Napisano 12 Marca 2015 Udało mi się dostać nowy oryginalny spryskiwacz i w połączeniu ze starym oba działają tak samo i wysuwają się równo, i w końcu nie cieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #465 Napisano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie pomocy bo już siły nie mam: - oryginalna instalacja xenon ze spryskami - wymieniłem pompkę, słychać, że pracuje i podaje ciśnienie - wymieniłem końcówkę (dyszę ?) w prawym sprysku, bo była ułamana na orygnalną - połączenia są ok - spryskiwacze kiepsko działają raz wysunie i psiknie lewym, raz w ogóle, raz ledwo co wypluje... a) jak ręcznie pociągnę za dysze i ją wysunę do oporu to po chwili zaczyna z niego wyciekać płyn , a jak tylko trochę schowam to przestaje (ale tak powinno być ?) b) jak ręcznie pociągam i puszczam to słychać jak sprysk wytwarza ciśnienie, które się cofa do zbiorniczka i podczas tej czynności nie ma żadnych wycieków na sprysku (to chyba dobrze prawda ?) c) jak po jakimś czasie (np. next day) pociągnę ręcznie za dyszę to w momencie pociągania wylewa się z niego płyn ciurkiem, ale nie przez dyszę, a przez taką dziurkę w grubym korpusie. Wyleje się jednorazowo co się w nim nazbierało i za kolejnym pociągnięciem już nic się nie wylewa, ale jak zostawię to znowu się zapełni płynem i zaczyna kapać z niego (tak już nie powinno być ? ) Czy to oznacza że czeka mnie rozbiórka tego korpusu ??? czy ktoś może opisać, albo zrobić manuala jak to rozebrać bez uszkodzenia ? - - - - - aktualizacja - - - - - Mały oring wymieniasz wyjmując dyszę, duży niestety trzeba ciąć korpus. Sam to przerabiałem, skończyło się na zaklejeniu spryska w środku na sztywno, działa idealnie. o co chodzi z tym na sztywno - Marcin wytłumaczysz ?? Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #466 Napisano 19 Kwietnia 2015 Panowie pomocy bo już siły nie mam: - oryginalna instalacja xenon ze spryskami - wymieniłem pompkę, słychać, że pracuje i podaje ciśnienie - wymieniłem końcówkę (dyszę ?) w prawym sprysku, bo była ułamana na orygnalną - połączenia są ok - spryskiwacze kiepsko działają raz wysunie i psiknie lewym, raz w ogóle, raz ledwo co wypluje... a) jak ręcznie pociągnę za dysze i ją wysunę do oporu to po chwili zaczyna z niego wyciekać płyn , a jak tylko trochę schowam to przestaje (ale tak powinno być ?) b) jak ręcznie pociągam i puszczam to słychać jak sprysk wytwarza ciśnienie, które się cofa do zbiorniczka i podczas tej czynności nie ma żadnych wycieków na sprysku (to chyba dobrze prawda ?) c) jak po jakimś czasie (np. next day) pociągnę ręcznie za dyszę to w momencie pociągania wylewa się z niego płyn ciurkiem, ale nie przez dyszę, a przez taką dziurkę w grubym korpusie. Wyleje się jednorazowo co się w nim nazbierało i za kolejnym pociągnięciem już nic się nie wylewa, ale jak zostawię to znowu się zapełni płynem i zaczyna kapać z niego (tak już nie powinno być ? ) Czy to oznacza że czeka mnie rozbiórka tego korpusu ??? czy ktoś może opisać, albo zrobić manuala jak to rozebrać bez uszkodzenia ? - - - - - aktualizacja - - - - - o co chodzi z tym na sztywno - Marcin wytłumaczysz ?? jak dla mnie pompka nie daje ciśnienia więc zacznij od tego (używka z bmw powinna pomóc - tańsza nowsza ale inna wtyczka więc kupuj z wtyczką od razu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #467 Napisano 28 Kwietnia 2015 Żeby się dobrać do tej pompki od spryskiwaczy trzeba ściągać zderzak? Czy jest jakaś inna możliwość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #468 Napisano 28 Kwietnia 2015 Żeby się dobrać do tej pompki od spryskiwaczy trzeba ściągać zderzak? Czy jest jakaś inna możliwość? Raczej wystarczy zdjąć lewe nadkole. Oczywiście po wcześniejszy zdjęciu kola by bylo lepsze dojście. Na upartego wystarczy skręcić max w prawo i odkręcić wkręty nadkola od przodu auta i powalczyć ale po co sie męczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #469 Napisano 28 Kwietnia 2015 wystarczy nadkole od kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #470 Napisano 28 Kwietnia 2015 Jeżeli chodzi o ta od spryskiwaczy to w B5 przed liftem wystarczy wyjąć kierunkowskaz i jak się ma zgrabne ręce da się zrobić. Ja chyba dodatkowo luzowałem sobie zbiornik od płynu wspomagania czy jakoś tak, ale to już jak przez mgłę pamiętam, więc trzeba się rozejrzeć robiąc. W każdym razie na 100% nie grzebałem nic w nadkolu, zderzaku ani lampie, tylko kierunek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #471 Napisano 28 Kwietnia 2015 Hmm w czwartek będę patrzył. Silnik od spryskiwaczy reflektorów bo nie chodzi w ogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #472 Napisano 28 Kwietnia 2015 no to on jest jakby za kierunkowskazem, spróbuj na początek wyczepić kierunek i może dasz radę jak masz zgrabne ręce, zawsze to mniej odkręcania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigthomas Zgłoś #473 Napisano 22 Października 2015 Witam, Jeżeli kupie spryskiwacze ze ślizgiem to już wystarczy ? Czy spryskiwacz jest jeszcze mocowany do zderzaka ? W aucie mam całą instalację z poziomowaniem, nawet widziałem że jest wtyczka do pompki . lecz zderzak jest bez otworów na spryskiwacze. Czy w takim zderzaku łatwo zrobić otwory na spryskiwacze. Coś czytałem że jest tam zaznaczone miejsce ale wolę się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #474 Napisano 22 Października 2015 nie w każdym zderzaku jest zaznaczone miejsce a co do zamontowania sprysku to jak kupisz ze ślizgiem to nic więcej Ci nie trzeba sprysk nie jest przykręcany do zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #475 Napisano 30 Marca 2016 Na początku chciałbym przeprosić za odkop ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Jestem już po udanym montażu sprysków do swojego paska 3BG, wszystko wraz z podpięciem elektryki pod przekaźnik 192 jest zrobione jak w oryginale, spryskiwacze działają tak jak działać powinny czyli przy dłuższym przytrzymaniu manetki i co 5 psiknięcie na szybę. Problem polega na tym ze moim zdaniem trochę za krótko spiskują reflektory. Jest jedno bardzo krótkie psiknięcie. Oglądałem filmy z pracy takich spryskiwaczy i na tych filmach spryskują dłużej lampy. Pytanie brzmi tak: Czy w passacie 3BG jest możliwość kodowania długości pracy pompki? Znalazłem na forum instrukcję kodowania ale do passata B6 i nie wiem czy jest ona prawidłowa dla B5FL? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigthomas Zgłoś #476 Napisano 5 Kwietnia 2016 Witam, a zbiornik o numerach 3B0955453AF będzie pasował do B5 TDI ? Na etce pisze że to do Skody Superb, na allegro o tych samych numerach że to do B5 - zgłupiałem. A i jeszcze na tej stronie jest ten zbiornik http://www.passatplus.de/umbauteile/sra/ Dostałem taki tylko nie wiem czy będzie pasował do mojego Passata B5 TDI (przed liftem). Jeszcze jedno czy ktoś ma zdjęcie mocowania spryskiwacza ? Chciałbym zobaczyć jak jest zamocowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #477 Napisano 5 Kwietnia 2016 Zbiornik nie pasuje do 3B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu.gda Zgłoś #478 Napisano 19 Kwietnia 2016 mam pytanie dotyczace spryskiwaczy mianowicie spryskiwacz siedzi w zderzaku ale nie pryszcze na swiatla w skrzynce bezpiecznikow nie ma bezpiecznika w miejscu od spryskow chcac wlozyc bezpiecznik nie wyczuwam aby byly tam stopki w ktore wchodza w nozki bezpiecznika mam wersje bez szybra i na miejscu bezpiecznika od szyberdachu jest ta sama sytuacja wiec mam wersje bez spryskiwaczy a spryskiwacze sa zamontowane???? dodatkowo zauwazylem ze mam oryginalne miejsce na hak jest tez oryginalne zlacze pod przewody przyczepki chowane pod zderzak w skrzynce bezpiecznikow taka sama sytuacja co ze spryskiwaczami co wy na to ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #479 Napisano 19 Kwietnia 2016 mam pytanie dotyczace spryskiwaczy mianowicie spryskiwacz siedzi w zderzaku ale nie pryszcze na swiatla w skrzynce bezpiecznikow nie ma bezpiecznika w miejscu od spryskow chcac wlozyc bezpiecznik nie wyczuwam aby byly tam stopki w ktore wchodza w nozki bezpiecznika mam wersje bez szybra i na miejscu bezpiecznika od szyberdachu jest ta sama sytuacja wiec mam wersje bez spryskiwaczy a spryskiwacze sa zamontowane???? dodatkowo zauwazylem ze mam oryginalne miejsce na hak jest tez oryginalne zlacze pod przewody przyczepki chowane pod zderzak w skrzynce bezpiecznikow taka sama sytuacja co ze spryskiwaczami co wy na to ??? Możliwe ze spryski były dołożone przez poprzedniego właściciela. Ja ostatnio dokładałem według oryginalnego schematu i nigdzie nie ma mowy o wpinaniu się w skrzynkę bezpieczników. Najpierw sprawdź pompkę na krótko jak zadziała to zdejmuj osłonę nad kolanami kierowcy i szukaj tam przekaźnika 192 lub 389. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu.gda Zgłoś #480 Napisano 19 Kwietnia 2016 Możliwe ze spryski były dołożone przez poprzedniego właściciela. Ja ostatnio dokładałem według oryginalnego schematu i nigdzie nie ma mowy o wpinaniu się w skrzynkę bezpieczników.Najpierw sprawdź pompkę na krótko jak zadziała to zdejmuj osłonę nad kolanami kierowcy i szukaj tam przekaźnika 192 lub 389. otwierajac skrzynke bezpiecznikow ta od kierowcy mam schemacik u mnie na poz 3 jest jakby reflektor spryskiwany z wycieraczka watpie zeby ktokolwiek w nimkombinowal mam wydruk z salonu vw i w wykazie jest spryskiwacz a pompka nie jest jedna do reflektorow i szyby przedniej u kolegi pryszcze jedno i drugie rownoczesnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach