krzychu.gda
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O krzychu.gda
- Urodziny 19.12.1996
Informacje osobiste
-
Imię
krzychu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
tu i owdzie
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
krzychu.gda obserwuje zawartość → Obroty przy zmianie biegów
-
na poczatek sorka za odgrzebanie ale borykam sie z problemem wolno schodzacych obrotow silnik 1.8t pry zmianie biegow jakby ktos nie umiejetnie je zmienial czase nawet przy wysprzegleniu czytaj wcisnieciu pedalu sprzegla delikatnie obroty wzrastaja i wolno schodza do jalowych dosc irytujaca sprawa ktos z was mial podobny problem i go naprawil ? przepustnica czyszczona zaadaptowana wymieniony czujnik nad pedalem sprzegla sruba odpowietrzajaca skrzynie korbowa co jeszcze sprawdzic ewentualnie wymienic zeby sie pozbyc irytujacego problemu na pb i lpg to samo nie zaleznie czy zimny czy cieply
-
otwierajac skrzynke bezpiecznikow ta od kierowcy mam schemacik u mnie na poz 3 jest jakby reflektor spryskiwany z wycieraczka watpie zeby ktokolwiek w nimkombinowal mam wydruk z salonu vw i w wykazie jest spryskiwacz a pompka nie jest jedna do reflektorow i szyby przedniej u kolegi pryszcze jedno i drugie rownoczesnie
-
mam pytanie dotyczace spryskiwaczy mianowicie spryskiwacz siedzi w zderzaku ale nie pryszcze na swiatla w skrzynce bezpiecznikow nie ma bezpiecznika w miejscu od spryskow chcac wlozyc bezpiecznik nie wyczuwam aby byly tam stopki w ktore wchodza w nozki bezpiecznika mam wersje bez szybra i na miejscu bezpiecznika od szyberdachu jest ta sama sytuacja wiec mam wersje bez spryskiwaczy a spryskiwacze sa zamontowane???? dodatkowo zauwazylem ze mam oryginalne miejsce na hak jest tez oryginalne zlacze pod przewody przyczepki chowane pod zderzak w skrzynce bezpiecznikow taka sama sytuacja co ze spryskiwaczami co wy na to ???
-
a te przebiegi tycza sie oryginalnych rozrzadow czy tych ktore my montujemy tak samo czyli ina snr itp?
-
mi pani w Volkswagen Plichta - Autoryzowany Salon i Serwis powiedziala ze rozrzad co 210tkm natomiast pan z Serwis volkswagen Gdańsk - Fota Groblewski ze co 180tkm i co wy na to ?
-
troszeczke odkopie mianowicie mam problem z klapka wleu paliwa nie otwiera z przycisku w aucie kolejny problem nie dziala wycieraczka tyl i otwieranie klapy i moje pytanie brzmi gdzie szukac w miemaniu przerwanego przewodu ??? + badz tez - bo podejrzewam to wlasnie za przyczyne moich usterek patrzylem przelotki ale trudno tam dostrzec bo ciasne o nie da sie ich na tyle odslonich (przewodow w przelotce) by namierzyc przerwany przewodzik gdzies jeszcze mam szukac ??? moze mcie jakis sposob na przelamane przewody w przelotce