Skocz do zawartości

Misior1993

  • Liczba zawartości

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Misior1993

  • Urodziny 07.01.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków/Mielec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zegary kupiłem w Mtuning w Rzeszowie a słupek był robiony na zamówienie. Jeśli byłbyś zainteresowany to mam obecnie całość na sprzedaż. Słupek, zegary wszystkie wiązki, ogólnie komplet. Graty już wyjęte z auta i leżą w domu. Tak jak mówię jeśli byłbyś zainteresowany to odezwij się na PW
  2. U mnie identycznie zaczął się objawiać luźny wtyk pompowtryskiwacza. Na początku było to jedno szarpnięcie podczas gwałtownego przyspieszania (tak jakby silnik na ułamek sekundy tracił ciśnienie paliwa). W przeciągu 2-3 miesięcy rozwinęło się do tego stopnia, że silnik jak się rozgrzał to przy stałym, większym obciążeniu wpadał w dziwnie dławienie, ksztuszenie. Sprawdź BIPy i dognij piny we wtyczkach PD. Zrobiłem i pomogło a szukałem rozwiązania całymi miesiącami. Mój temat z podobnym problemem
  3. Panowie Problem rozwiązany. Wyszedł przypadkowo gdy szarpanie narosło do takiego stopnia, że sterownik wyrzucił błąd. Przyczyna? Luźny wtyk pompowtryskiwacza nr 1. Jak auto zaczęło szarpać to pompki sprawdzałem w pierwszej kolejności i choć BIPy na 1 cyl były najwieksze to jednak wartości 45-50 mnie troche zmyliły. To zdecydowanie za mało żeby sterownik rejestrował błąd. A jednak się myliłem.
  4. Przekopując od tygodnia internet natrafiłem na dwie wzmianki właśnie o pompie paliwa a baku. Opisywane objawy były bardzo podobne. Wymieniałeś całą pompę czy sam wkład? Pamiętasz może czy Twoją pompę było słychać, że pracuje podczas przekręcania zapłonu? Wydawała jakieś dziwne dzwięki?
  5. Dziś odpiąłem wtyczkę od przepływomierza i wykonałem jazdę testową. Powyżej 2 tys rpm całkowity zanik mocy. Po podpięciu wtyczki na swoje miejsce dynamika powróciła. Więc domyślam się, że przepływomierz jeszcze żyje. Po logach widać, że obcina dawkę ale pracować pracuje. Wykonałem również test sztangi VGT turbosprężarki poprzez VCDS. Sztanga pracuje płynnie bez zacięć w całym zakresie. Powoli kończą mi się pomysły.
  6. Pompki były czyszczone preparatem LM prosto z butelki w lecie tego roku. Jak już pisałem parametry pompowtryskiwaczy sprawdzałem, jeździłem 2 dni z laptopem na prawym fotelu. Nie zaobserwowałem żeby korekcje przekraczały dopuszczalne wartości. Bipy też mieszczą się w rozsądnym przedziale. Najchętniej bym podmienił przepływkę na 100% sprawną. Czy ktoś w Krakowie posiada wolny sprawny przepływomierz i użyczyłby do testu za niewielką opłatą?
  7. Od tygodnia borykam się z problemem jaki zaczął trapić mojego AVFa (Passat 3BG 2003r 285k, manual). Silnik gdy się rozgrzeje do temperatury roboczej pod dużym obciążeniem i powyżej +- 2,5-3 tyś RPM wpada w mocne szarpanie. Nie są to drgania czy rezonans tylko mocne szarpanie jednostką napędową. Objawy wyglądają tak jakby silnikowi brakowało paliwa przy wyższej prędkości obrotowej i dużym obciążeniu. Czasem podczas przyspieszania silnik szarpnie tylko 2-3 razy, a czasem wpada w taką "czkawkę" , że dalsze przyspieszanie nie jest możliwe. Dopóki jeżdzę stosunkowo normalnie bez mocnego przyspieszania z niższych biegów objawy nie występują. Żeby pominąć rzeczy oczywiste i nie szukać problemu w nich to: -paliwo tankowane na tej stacji co zawsze (Orlen, duże miasto) -filtry, wszystkie wymienione 5,5 tyś temu. (Zmieniam komplet co 10k) -brak problemów z rozruchem nawet pod dłuższym postoju (paliwo się nie cofa) -pompki sprawdzone, korekcje mieszczą się w ogólnoprzyjętych normach, BIPy na 1cyl max okolice 50 reszta dużo poniżej. -z tego co wiem, pompy tandemowe po części paliwowej raczej nie padały. Dużo częściej problematyczna była część podciśnieniowa. Zacząłem się interesować przepływomierzem, oraz zaworem N75. Dziś wykonałem logi dynamiczne grup 003,008,011 i jak na moje oko wygląda wszystko poprawnie ale jeśli jest możliwość proszę o rzucenie okiem na te pomiary. Pełne obciążenie, bieg 4 Pełne obciążenie, bieg 3 Nie chce oddawać auta do mechanika bo można wymienić pół auto i dalej nie zlikwidować przyczyny. Tu najważniejsza jest trafna diagnoza, dlatego zwracam się do was. Pozdrawiam, Michał.
  8. Kolego zakładałem ostatni zegary DEPO u siebie. Finalnie wygląda to tak: Jeśli chodzi o słupek, odpuść całkowicie. Zamówiłem nawet chyba z tej samej aukcji. Całkowicie nie pasował. Od razu go odesłałem. Co do zegarów upewnij się ze mają regulację jasności świecenia. Ja wtopiłem bo moje nie miały. Próbowałem wszystkiego, podpinanie pod ściemniacz wstawianie oporników. Nic nie skutkowało. Finalnie musiałem je przyciemnić folią do oklejania szyb. Musisz dokupić trójnik który wkręcisz w miejsce ori czujnika ciśnienia. Zamiast jednego gniazda robią Ci sie wtedy 2 i wkręcasz oryginalny czujnik ciśnienia i dodatkowy czujnik do zegarów. Czujnik doładowania montujesz pod maską a wkrętkę do wężyka montujesz w plastikowej rurze dolotowej (dziurka i wkręcasz nypel który jest w zestawie.) Wiązki bez problemu da się przeciągnąć przez komputer do kabiny.
  9. Dziś wyjaśniłem sprawę powtarzających się przebiegów 342177 w wielu sterownikach. Miałem na uczelni okazje pobawić się oryginalnym VCDSem. Przy sprawdzeniu przebiegu (tylko zarejestrowany pełny vcds daje tę możliwość) wyskakuje błąd, że nie da się połączyć z tym sterownikiem. Wniosek z tego jest taki: Jeśli w metodzie opisanej powyżej komuś wyskakuje przebieg 342177 to oznacza to brak komunikacji ze sterownikiem i brak możliwości sprawdzenia przebiegu. Każda inna wartość powinna być prawidłowa. Sterowniki EDC15 losowo posiadają zdolność zapisu szacowanego przebiegu. Nie ma zasady który sterownik tę opcje posiada, a który nie.
  10. Mam przez znajomego rabat pracowniczy w ASO SKODA VW więc może uda się zrobić znośną cenę
  11. Panowie, jest mi w stanie ktoś podrzuć numer ETKI oryginalnych czarnych, materiałowych dywaników do passata B5 FL. Zamienniki z allegro to badziew a tak to znając numer poszukam na internecie, albo zadzwonię do ASO i podpytam o cenę
  12. Ciekawe gdzie leży problem, po wielu osobom rozkodowany wsad skazuje liczbę 342177. Nie jest to na pewno przebieg rzeczywisty bo jak widać nawet autor poradnika dał się wrobić. Pytanie dlaczego niektórym osobom wyniki wychodzą z inną wartością ( raczej prawidłową = realny przebieg).
  13. lukaszop, spotkałem się już niestety z tym samym problemem ale nie wiem czy to jest spowodowane
  14. Kuba, jak sprawdzisz daj znać czy wynik wyszedł Ci wiarygodny
  15. Kolego, jak najbardziej uda Ci się sprawdzić przebieg. Zgrasz go z pamięci eeprom sterownika silnika EDC15. Dodatkowo będzie Ci potrzebny program licznik 4.8a żeby ściągniety wsad pamięci rozkodować. Krok po kroku jak wykonać operację masz opisane tutaj:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności