Skocz do zawartości

Misior1993

  • Zawartość

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Misior1993

  • Urodziny 07.01.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków/Mielec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Kuba, jak sprawdzisz daj znać czy wynik wyszedł Ci wiarygodny
  2. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Kolego, jak najbardziej uda Ci się sprawdzić przebieg. Zgrasz go z pamięci eeprom sterownika silnika EDC15. Dodatkowo będzie Ci potrzebny program licznik 4.8a żeby ściągniety wsad pamięci rozkodować. Krok po kroku jak wykonać operację masz opisane tutaj:
  3. Linka regulacji fotela kierowcy

    Witam, nie znalazłem nigdzie opisanego podobnego przypadku uszkodzenia fotela, a nie chce zakładać nowego tematu. Pozwolę sobie odkopać obecny. Mianowicie, pewnego dnia wyjeżdżając z podziemnego garażu coś chrupnęło w fotelu i było czuć pod plecami że środek oparcia się zapadł koło 2cm. Problem leżu w regulacji lędźwi. Sama regulacja działa prawidłowo i w pełnym zakresie, ale kiedy wypchnę lędźwie maksymalnie i usiądę na fotelu słychać strzelenie i część lędźwiowa cofa się. Przy naciśnięciu ręką na oparcie też słychać jak coś w środku strzela i się zapada. Miał ktoś podobny problem? Domyślam się, że fotel i tak trzeba będzie rozebrać ale chciałbym wiedzieć czy jest to w ogóle naprawialny temat. Posiada ktoś zdjęcia tego mechanizmu regulacji lędźwi z passata b5fl? Zdjęcie lub schemat pomógłby w rozpoznaniu problemu. Pozdrawiam.
  4. Zmieniarka MP3 Yatour - Dziwna AWARIA

    Odpinałem zarówno radio MFD od zasilania jak i zmieniarkę a nawet leżała w domu nockę poza autem. Niestety brak zasilania jej nie "zresetował". A żadnego przycisku do hard resetu nie posiada Dziś wraz z kolegą tomek (jeszcze raz serdeczne dzięki!!!) udało się dojść ze to niby nie wina zmieniarki a mianowicie: -zmieniarka kolegi tomek + moja karta NIE DZIAŁA! -zmieniarka kolegi tomek + jego pendrive DZIAŁA! -moja zmieniarka + pendrive kolegi tomek DZIAŁA! Czyli wygląda na to że zarówno zmieniarka jak i kabel jest ok a coś nie halo jest z moją kartą. Po powrocie do domu zebrałem wszystkie pendrivy, sformatowałem je tak jak nakazuje producent na FAT32 i zgrałem muzykę w formacie mp3 prawidłowo je grupując i nazywając. Efekt? dalej żaden pendrive nie działa.... EDIT 22:51 PROBLEM ROZWIĄZANY! Czytałem że wiele osób ma problem że zmieniarka czyta tylko jedną piosenkę. Spróbowałem nagrać jedną piosenkę i przełom! DZIAŁA! Potem 2 piosenki, dalej działa. Wgrałem od nowa całą swoją playlistę i jak narazie wszystko chodzi OK. Jak ktoś mi to wytłumaczy to gwarantuje nobla....
  5. Witajcie, Zmieniarka cyfrowa to popularne urządzenie i wiele osób ją użytkuje więc może komuś się to już wcześniej przytrafiła podobna awaria. Mianowicie moja zmieniarka cyfrową Yatour jest podpięta w miejsce fabrycznej zmieniarki w radiu MFD. Zmieniarka działała bez zarzutu przez około 3 lata. Większość czasu z jedną kartą pamięci. Ostatnio standardowo zgrałem sobie nową muzykę na kartę i po włożeniu karty do czytnika zmieniarka "zawiesiła się" i tak sobie wisi juz pare dni. Objaw jest taki ze wisi zacięta na CD05 i piosence 19. Co chwile niby piosenka startuje od nowa choć z głośników nic się nie wydobywa. Co najlepsze katalogu CD05 na karcie fizycznie nie ma. Zmieniarka nie reaguje na żadne bodźce. Wisi na amen. Zachowanie zmieniarki najlepiej obrazuje nagrany przeze mnie film: https://www.youtube.com/watch?v=YEjii4olFe4&feature=youtu.be Co próbowałem robić: -formatowałem kartę -zamieniłem kartę na pendriva -Sprawdziłem całą wiązkę czy nic przypadkiem się nie powypinało/przetarło czy żaden pin nie wyskoczył. -odpinałem MFD i zmieniarkę od zasilania Nie mam już pomysłu jak ją "odwiesić" Zanim kupię nową wolałbym sprawdzić czy aby na pewno problem nie leży po stronie wiązki lub samego MFD. Czy ktoś w Krakowie posiada taką zmieniarkę i byłby w stanie za drobną opłatą w postaci % użyczyć jej na 5 min celem podpięcia i sprawdzenia czy wina leży po stronie samej zmieniarki czy problemu musze szukać w wiązce i MFD. Pozdrawiam
  6. Witam. Kompletuje wszystkie potrzebne elementy do płukania pompek i nasuwa mi sie jedno pytanie. Czy jeśli mam akurat dwa filtry to jest sens zakładać oba? Tzn jeden na zasilanie a drugi na powrót? Widzę że wszyscy zakładają tylko na zasilanie.
  7. Ciekawe aukcje

    Lampka W8 140zł https://www.olx.pl/oferta/lampka-wewnetrzna-w8-passat-b5-CID5-IDjyI7l.html#b8af201566
  8. Wysokie BIPY

    U mnie podobnie, wysokie BIPy na 2 z 4 pompek. (30-50). Filtr i Olej zmiany co 10 tysi więc zawsze świeżo. Pompa w baku w porządku ale właśnie pompa tandem może mieszać. Fabryczna z luźnym króćcem. Kiedyś ją sprawdzałem Vacuometrem i nabijała prawidłowo tylko troszkę zbyt wolno. Trzeba się jej przyjrzeć.
  9. wycieraczki nie zbierają poprawnie

    Używki bałbym się kupić żeby nie było tej samej historii. Chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto wymienił ramię i pozbył się problemu. Ciekawi mnie cena w ASO. W Intercars 170zł
  10. wycieraczki nie zbierają poprawnie

    Witam, Przepraszam ze odkopuje stary temat ale borykam się z identycznym problem i zastanawiam się czy komuś udało się go rozwiązać. Objawy identyczne jak u poprzedników wycieraczka kierowcy nie dolega dobrze do szyby przy mocowaniu i idąc do góry zbiera dobrze zaś wracając zostawia nie ruszony pas szerokości 10cm. Co ciekawe po założeniu starych wycieraczek (bosch aerotwin) dzieje się to samo choć przed wymianą zbierały dobrze. Próbowałem doginać zarówno wycieraczkę jak i ramie, bez skutku. Jeśli rozwiązaniem jest wymiana ramienia to na jakie? Oryginał ASO czy są dostępne jakieś zamienniki? Pozdrawiam.
  11. Silnik 2.3 V5 170km

    Dziś rozwiązałem problem zalanych gniazd cewek olejem silnikowym. Winna była uszczelka pod pokrywa zaworów a dokładnie gumowe uszczelki w koło każdego gniazda. Dostęp masakra bo trzeba zdjąć cały przód, odchylic chłodnice i zdjąć kolektor (Seat Toledo II). Ale do zrobiena:)
  12. Dziś przyglądałem sie moim wycieraczkom i ku mojemu zdziwieniu wygląda na to zo są to oryginały VW. Wyglądają identycznie jak bosch aerotwin ale nigdzie nie ma napisu bosch. Za to znalazłem na nich charakterystyczne dla grupy vag znaczniki daty produkcji (kółko ze strzałką w środku). Wycieraczka pasażera ma asymetryczne mocowanie. Obie 530mm. Ktoś zna ich numer ETKA albo wie ile takie kosztują w ASO? Chciałbym porównać cenę z aerotwinami i przemyśleć zakup:)
  13. Ogrzewanie postojowe DEFA/WEBASTO/itp

    Też ostatnio rozglądałem się za grzałką DEFA do mojego AVF'a. Są dwie opcje albo grzałka wkręcana w blok albo wpinana w węże chłodnicze. Do zbudowania najprostszego układu potrzeba tylko grzałki i kabla zasilającego. Na stronie DEFA po wybraniu odpowiedniego auta i silnika wyskakuje zestaw: -Grzałka silnika DEFA411770 -Przewody zasilające DEFA460785 Czy ktoś montował albo posiada taki zestawik u siebie? jak to sie sprawuje?
  14. Ciekawe aukcje

    http://allegro.pl/lampka-podswietlenia-przod-passat-b5-fl-led-i6654631494.html Lampka standard + Moduły LED od użytkownika Tomnik.
  15. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Dziękuje:padam:
×