Skocz do zawartości

luzipower

  • Liczba zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luzipower

  • Urodziny 04.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na sprzedaz passat B5FL z 2001 roku 1.9 TDI AWX w oryginale 140KM skrzynia 6tka Na forum znajdziesz tematy w ktorych bralem udzial z tym pasacikiem... Sprzeglo siedzi jednomasowe sachs performance z kewlarem wartosci 5.000 zl z przebiegiem 20 tys km. (Mam rachunki) Docisk od audi 80 (pancerne) Skrzynia stara sie rozleciala i byla wymieniana na regenerowana z najdluzszymi przelozeniami (nie pamietam oznaczenia, ale do odszukania) przejechala moze 40 tys km Z przodu swap hamulcow na 312mm, caly komplet hebli z audi RS4 Zrobiony przedni FMIC z orurowaniem z kwasowki Program zrobiony na 200KM i 400 Nm (u Mirasa we Wroclawiu. Gdzies mam wykresy) ale mozna na tym sprzegle spokojnie zrobic 250 KM i 500 nM (wczesniejsze zestrojenie bylo z uwagi na stare sprzeglo, a po wymianie byl dzwon i juz nic nie robilem) Srodek zajechany od wilgoci, ale moze ktos chce zmienic i odrestaurowac tapicere skorzana jasna ? Bogate wyposazenie: - lampy bi xenon cale kompletne - oba przednie fotele elektryk z pamieciami, grzane, wentylowane - w tylnej kanapie siedziska dla dzieci (tzw. kindersitze) - szyby oryginalnie przydymiane na zielonkawo (fabrycznie, a nie folia) - kiera od B7 z lopatkami - klimatronik - 4x elektryczne szyby z domykiem - lusterko fotochrom (uszkodzone) - alusy oryginal VW - tylny zderzak kamei z czujnikami parkowania (przedni jest popekany) - lusterka skladane elektrycznie z pamiecia (oba duze) Chlodnice uszkodzone Zapewne duzo wiecej rzeczy bylo robione, jak sobie przypomne to dodam do opisu. Silnik po dzwonie odpalal normalnie - jest w pelni sprawny. Sprzedam w calosci lub na czesci (proste rzeczy moge zdemontowac sam, ale jak cos bardziej skomplikowane to nie mam czasu. Auto wyrejestrowane ! Bez prawa ponownej rejestracji. Jestes zainteresowany - zapraszam do kontaktu. Jak nie odbieram napisz sms. Najchetniej sprzedam w calosci, ale jak potrzebujesz cos to napisz co i zaproponuj cene.
  2. wjechały dystanse 25mm - za dużo o minimum 5 mm ale to się stoczy - wolałem większe. Koła wystają trochę - rzuca się w oczy bo tył jest na standardzie, ale mieści się wszystko i jest git. Co do hamulców - słuchajcie, wreszcie mam kontrole nad samochodem ! wreszcie czuje, że to ja panuje nad nim, a nie muszę się do niego dostosowywać - nawet z dużych prędkości bardzo ładnie hamuje i mogę sobie regulować w każdej chwili przycisnąć mocniej i się słucha :-) na razie nie testowałem z 200 w dół na maxa bo daje im czas na ułożenie się, ale polecam serdecznie owy zestaw !
  3. no ja nie wiem o co kaman ! kupiłem całe zawieszenie od AUDI A6 C5 2.7 bi turbo 4B3407257A Mcperson, zwrotnice, wielowahacz, amory - przełożone plug and play, aha - teraz sprawdzałem,że zestaw hamulców wjechał niby od S4 B5 (zaciski, tarcze wentylowane i klocki girling nówki) chyba kupie dystanse 25 mm i jakoś przeżyje - jedynie mam nadzieję, że mi papcie nie wyjdą poza nadkole, no i jak się będzie jeździło ??
  4. Panowie może pomożecie. Zamontowałem taki zestaw jak kolega pytał. wszystko ok, ale moja fela ori VW16 nie wchodzi, jest za płytka - brakuje 2,5 cm ! Pożyczyłem od Kolegi z audi a6 (2003) 17stki i nadal zabrakło przymieżałem też ori od audi q3 16stki i pasowały, ale na styk ! no i za drogie Ori stalusy z Audi A6 16stki ET42 przycierały o pół milimetra w jednym miejscu gdzie fasolki... Suma sumarum mam problem - Czy ktoś może pomóc jakiej felgi mam szukać z jakim ET albo coś, abym mógł spasować na luzie, albo, czy dystanse 250mm nie wystawią za bardzo "kapcie" na zewnętrzną ? że będzie o błotnik przycierało na dziurach... najlepsza opcja byłaby pozostawienie moich felg, bo nie mam funduszy na takie fele jak bym chciał, a kupować przejściówki na kilka miechów to bezsens.
  5. też dostałem odpowiedź: Hello! installation kit costs 200$. To install it need CAN-bus in a car. This can be determined by looking part number of your dashboard. This requires VAG-com It is necessary with the help of lace KKL VAG-COM to see details of the number of the block 17, the instrument panel. If the number is 920 xxx xxx ie CAS bus If the number is 919 xxx xxx is not. How it works How to install it Now we are translating the device to: German English Spanish Czech Pytanie, czy po wpłacie na konto w ogóle coś dostaniesz ? już w polszy bym się bał od tak przelać siano, a co dopiero do rosji.....
  6. ktoś coś ? ja wysłałem obecnie 2 maile do 2 osób z youtube (Rosja) czekam na info ile chcą za coś takiego :-)
  7. przerobiłem wiązkę do poduchy biorąc wtyczkę od b6 oraz "krokodylki" aby podpiąć klakson Dzięki koledze Rufus110hp wiem, że w kierownicy B6 biały to minus, a szary to plus, ogólnie wiadomo, że brązowy w wv jest masą, czyli drogą dedukcji niebieski będzie plusem - zaryzykowałem i połączyłem biały-brązowy, szary-niebieski. klakson zrobiłem brązowy do brązowego zacisku, a czarny do zacisku czarno-białego przewodu. Miałem cykora, więc zmontowałem wszystko, przekręciłem stacyjkę i dopiero podłączałem klemy :-) kiera nie strzeliła, kontrolka zgasła, klakson sprawdzałem przez tylne drzwi plastikowym elektrycznym korytkiem wszystko działa :-) może śmieszne, ale wolałem dmuchać na zimne. obecnie bez podświetlenia multifunkcji (opanuje później) ale już uradowany :-) kiera wygląda kozak i jeszcze lepiej się ją trzyma w rękach:-) normalnie auto odmłodniało o 10 lat pozostaje kwestia czy na pewno dobrze podłączyłem... kolega Rufus mówi, że to są przewody od czujników zderzeniowych i żeby się nie okazało, że mi strzeli przednia jak dostane boczny strzał.... no nie podobno, ale jak sprawdzić to ? teraz moja 3-ramienna na sprzedaż jak by ktoś chciał :-) kiera, poducha, ale bez wiązki....
  8. Łapa i wysprzęglik rozleciał się na maxa jak poprzednio jutro będę rozmawiał z prawnikiem jak uderzyć do Pana Radzikowskiego o odszkodowanie bo mam tego dość !!! moje sprzęgło się kończyło - zamówiłem u niego jednomas, docisk, tarcza kewlar - zrobiłem 2000 km i się rozsypała łapa i wysprzęglik - kupiłem wszystko nowe oryginalne (tak jak mówiłeś od audi 80 bo metalowy itp) zrobiłem chyba niecałe 2000 i znowu to samo ! a koszty ogromne, bo samo wyjęcie skrzyni u mojego mechanika to 300 zł (więc można powiedzieć, że 3 razy po 1000 robota i części - żenada !) obecnie wstawiłem używany stary zestaw ori. Przy piku jak dmuchnie turbawka troszkę się ślizgnie, więc muszę oszczędzać dopóki nie wjedzie sachs performance...
  9. Panowie jakoś na fuksa udało mi się kupić kierownicę od B6 albo B7 z multifunkcją i to jedno nabojową (nawet nie wiedziałem, że są różne :-) więc naprawdę mi się fuksnęło) Multifunkcji i tak nie podepnę (może będę ten temat drążył później) ale obecnie chciałbym podpiąć poduchę i klakson - czy ktoś może mi pomóc ? W starej kierownicy mam 4 przewody: - czarny i brązowy klakson (czarny masa a brąz plus ?) - Brąz i niebieski idzie do wtyczki od poduchy W nowej za to jest więcej przewodów... - do wtyczki od poduchy idzie szary i białawy - osobno do ładunku jest podpięty niebieski - jest na stałe przylutowany, ale wychodzi on z żabki gdzie są brązowe przewody.... - dwa brązowe i czarno-biały zapewne od klaksonu czy ktoś może mi pomóc i napisać co z czym połączyć ? bo kostkę od nowej kiedy muszę odciąć i połączyć ze starą kostką, aby banglał klakson i co najważniejsze poduszka ! będę mega wdzięczny ! p.s. znalazłem schemat instalacji airbag b6 ale przyznam że nie jestem w tym dobry - może komuś to pomoże aby mi powiedzieć jak zamienić kabelki... podobno w vw brązowy to masa (tyczyło by się mojej instalacji w b5, ale w b6 w kierownicy jest już szary i biały....) mogę podesłać na maila oryginał z opisem kabli bo tutaj jakość spadła...
  10. Szlak mnie trafi !!! do paska wjechało wszystko nowe ! nowy wysprzęglik od audi jak sugerował mnichu, nowa ori łapa i łożysko (od BRD, zrobiłem może 3 tyś km (obecnie na szwaby latam innym autem) i co - wczoraj pedał wpadł w podłogę - nogą wyciągnąłem i dojechałem do chaty 40 km ( na szczęście koło komina awaria) ale sprzęgło już pompka ! jak parkowałem to już się tak ślizgało, że dym ze sprzęgła poszedł ale mam nerwa ! czyli jednak nie wytrzymał ten zestaw ! dzwoniłem do radzikowskiego i odpowiedz - jednomas jest dobrze zrobiony - ludzie zakładają i jakoś sobie radzą, więc panu nie pomogę - musi pan na forach szukać, bo nawet ori od AVF normalnie powinno wytrzymać ! no już wiemy że nie wytrzymuje ! poprzednio złożone było na starym, więc nie miałem pewności, czy ze starości się nie rozleciało łożysko itd, ale teraz już pewność jest bo nóweczki wjechały ! jakieś pomysły ? rozpacz ! kombinować jeszcze jakiś mocniejszy zestaw, czy przejść na zestaw 2.0 jak u Ciebie Mnichu ? (plug n play) ?
  11. luzipower

    GTB2260VK w Passacie AFN

    panowie padła mi turbina ori i czas przesiąść się na GTB2260VK - kwestia tylko gdzie kupić ! czy ktoś ma namiary na poleconą osobę która przerabia owe turbawki (i wie co robi, aby nie było kupy przy strojeniu oraz montażu) - konkretnie potrzebuje przerobioną pod mojego 1.9 tdi AVF aby podeszło p&p - nie ma czasu na kombinacje alpejskie - wsadzam, stroje i wale na dojczland... kilka osób pisało pozytywne opinie o niejakim forumowiczu krzysiek1606 z a4klub, ale namiarów brak i też człowiek byłby spokojniejszy jak by ktoś potwierdził jeszcze taką opinię... (z resztą dla mnie obojętne gdzie polecą PLN - ważne, aby były dobrze wydane)
  12. Czy kto s jest w stanie podac numer VW tego wezyka od wysprzeglika, bo moj mechanik ma z tym problem - nie moze znalezc... skrzynia juz jest i czeka - kupilem z alledrogo po regeneracji z 18 miesieczna gw. chcieli mnie zrobic, bo w opisie nie bylo ani slowa o zwrocie starej skrzyni albo dodatkowo 500 zl, ale postawilem sie twardo i odpuscili...
  13. mam zamiar isc do 500 Nm... wiec pierwszym etapem bylo sprzeglo - na oryginale AVF ciagnie do okolo 400 z tego co sie orientuje... - - - - - aktualizacja - - - - - czy znacie odpowiedz na moje pytanie ? co zapozyczyc aby obecnie pasowalo do oryginalu AVF, ale bylo mocniejsze (wysprzeglik itd.) a w przyszlosci do DQS, i czy w ogole bedzie pasowalo... (nowe lozysko skf sie prawie doslownie stopilo...)
  14. koledzy kolejny problem ;-/ rozlecialo mi sie lozysko skf w skrzyni, przez co wysralo mi lape i wysprzeglik ! 1000 km bez sprzegla robilem i to jeszcze w korkach. Dla przypomnienia mam sprzeglo lite od Radzikowskiego ze wzmocnionym o 50% dociskiem i mysle, ze przez ten sztywny docisk (pedal jest twardy) powyzsze elementy ktore mi sie rozpadly niewytrzymuja jak wstawialem sprzedlo to wymienilem lozysko i wysprzeglik na nowe - wytrzymalo max 10.000 km. bede wymienial skrzynie na DQS, ale to za jakis miesiac, a obecnie auto potrzebne - czy jak kupie nowe bebechy do mojej skrzyni oryginal od AVF to pozniej bedzie to pasowalo do DQS ? czy nie ? to raz, a dwa, czy ktos sie orientuje co wstawic mocniejszego, aby wytrzymalo ? dzwonilem do Radzikowskiego (nie ma go do poniedzialku) pracownik mówi, ze oni nie wiedza, ze w passacie te rzeczy sa wytrzymale i sie nie rozlatuja (jak m sie rozlecialo...) i ze ludzie jakos sobie radza i mam pomocy na forach szukac - troche to nie halo jak na cene ktora polozylem za sprzeglo i tarcz kewlarowa u nich ;-/
  15. Dzieki serdeczne - w takim razie niebawem wjedzie nowa skrzynia wraz nowym wybierakiem (wole nie moiec zadnych niespodzianek, czy utrudnien - zamiana musi byc szybka i bezbolesna, bo auto non stop potrzebne...) Dzieki za info :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności