luzipower Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam serdecznie. W tych sprawach jestem laikiem, dlatego proszę serdecznie o przejrzenie moich logów. 2 lata temu robiłem wirusa u GOODHOPE`a i wypluł takie logi: PRZED http://vaglog.pl/log_211789.html PO (chyba:-P) Przez 2 lata nie robiłem nic, obecnie dałem pompki do czyszczenia ultradźwiękami (nie regenerowałem) i wymienione były jakieś zestawy naprawcze. Wczoraj zrobiłem kilka logów, resztę zrobię później, chyba, że uważacie, że muszą być wszystkie od razu ? I. Podstawowe 011 - było napisane, że jak będzie ok to wtedy robić resztę logów 011 statyczne: http://vaglog.pl/log_211787.html Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego obroty nie są cały czas równe, a skaczą pomiędzy 819, a 840 ? jest to dość denerwujące, gdyż odczuwalne jest "telepanie" auta. Jest to delikatne, ale auto się buja i martwi mnie to... 011 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_211784.html dużo się zmieniło od czasów virusa ? zrobiłem jakieś 40 tyś km II. Pompowtryskiwacze: 018 statyczne: http://vaglog.pl/log_211785.html 018 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_211782.html 023 statyczne BIPY: http://vaglog.pl/log_211786.html dlaczego 4 blok jest cały czas na minusie (jako jedyny) no i jako jedyny odstaje od reszty (reszta na plusie) co to oznacza ? czy według tego testu wychodzi, ze najlepszy stan jest pompki 1, 2 i 3 są trochę gorsze (i w miarę równe sobie) a 4 pompka jest do dupy ? 013 statyczne KOREKTY: http://vaglog.pl/log_211783.html ktoś może mi łopatologicznie wytłumaczyć co i jak z tym ? dlaczego 1 i 3 jest na minusie, a 2 i 4 na plusie ? im bliżej zeru tym lepiej, czyli 2 jest się okazuje w najlepszym stanie ?? Reszta logów: 001: http://vaglog.pl/log_211843.html 003: http://vaglog.pl/log_211844.html 004: http://vaglog.pl/log_211845.html 008: http://vaglog.pl/log_211846.html 010: http://vaglog.pl/log_211847.html Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2015 Logi zrobiłeś już po czyszczeniu pompek? bip-y wyglądają ok, korekcje na 4 pompce powyżej normy. Jeśli chodzi o dynamiczne 011 to turbo z dołu przeładowuje i być może czeka Cię w najbliższej przyszłości czyszczenie geometrii turbiny. Masz jakiś wykres z hamowni po modyfikacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) - znasz jakiś dobry opis na necie tłumaczący dokładnie bipy i korekty, abym zrozumiał o co w tym biega ? - Tak logi robiłem po czyszczeniu ultradzwiękami i wymianie jakiś rzeczy w gniazdach (nie za bardzo się znam) tutaj masz wykresy z firmy co czyściła, wrzuciłem na forum, ale nikt mi nic nie umiał powiedzieć co oznaczają te dane http://forum.vw-passat.pl/threads/143968-B5FL-pompowtryskiwacze-pro%C5%9Bba-o-pomoc-w-odczycie-testu co oznacza korekcja na 4 powyżej normy ? czy to oznacza, że pompka jest jednak do regeneracji/ wymiany ? - z tą geometrią to odezwę się do GOODHOPE`a niech mi podpowie, jak się zrobi ciepło to będę wstawiał FMIC i jechał na zestrojenie. - Wykres: Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
besthorn Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2015 Rozrządu do ustawienia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2015 Rozrządu do ustawienia . rozrząd ? po czym to wywnioskowałeś ? rozrząd był robiony przed wirusem i moder nic nie mówił, że jest źle ustawiony, od tego czasu nic nie było kombinowane przy rozrządzie - co przestawił się ? Wiem, że napinacz jest dupny i mocno sie odchyla, ale moder mówił, że wytrzyma (że kolejny mam kupować porządny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #6 Napisano 6 Kwietnia 2015 Rozrząd faktycznie masz rozjechany, grupa 004 kolumna ostatnia wartość powinna oscylować jak najbliżej 0, u Ciebie skacze od 1.1 do 5.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #7 Napisano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) GoodHope odpisał, że: - wtryski jak nic się nie dzieje zostawić jak jest - turbawka, "to wygląda jak by zaworek przeciągał podciśnienie, ale z pewnością to problem zmiennej geometrii nie jest, bo góra zachowuje się poprawnie, przy zacinającej się sztandze zawsze u góry jest problem" - rozrząd cofa się przeogromnie - jutro wymieniam napinacz ! Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #8 Napisano 23 Kwietnia 2015 Trochę to trwało, bo miałem dużo na głowie. Wczoraj zawitał u mnie kompletny zestaw z przodu: Wszystkie paski CONTI, Wszystkie rolki i napinacze INA, pompa HEPU - koszt masakryczny, bo sam napinacz paska wielorowkowego (też już się wysrał) 450 zł w sklepie (na allegro widziałem nawet za 300, ale nie było czasu na paczki i oczekiwania...) Już nie mogę się doczekać aż zloguję go teraz i zobaczymy co wypluje - wstawię niebawem i poproszę jeszcze raz o opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach