bartoszkg Zgłoś #221 Napisano 10 Stycznia 2012 I gdzie te euro było ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #222 Napisano 10 Stycznia 2012 I gdzie te euro było ? pod dniem szufladki, tak że jak otwierało się szufladki to było widać ze są puste, ale dalej coś trzaskało. Euro było pod dnem ale jeszcze wewnątrz obudowy szufladek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
major125 Zgłoś #223 Napisano 11 Stycznia 2012 Witam serdecznie, mam pytanko czy ktoś spotkał się z kodem błędu klimatyzacji 638 0E.h i co ewentualnie on oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #224 Napisano 15 Stycznia 2012 Wykręć radio/navi i zobaczysz obudowę klimy a na niej naklejkę stosowną Dokladnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leeo Zgłoś #225 Napisano 4 Marca 2012 A miał może ktoś taki przypadek, żeby klima nie chłodziła wewnątrz pojazdu, a w teście wyszło iO iO? W ASO też nie pokazało błędów, czynnik 550, czyli praktycznie cały, nie ma wycieków.. Możliwe, że przy testowaniu teraz wychodzi bez błędów przez to że jest za zimno, żeby klima odpaliła? O teście przeczytałem dopiero teraz i dlatego dopiero dzisiaj go robiłem, ale już w poprzednie wakacje przestała chłodzić. O dziwno zdawało mi się, że klimatyzowany schowek chłodzi, a środka auta nie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #226 Napisano 21 Marca 2012 Moje objawy były jak niektóre opisane w tym wątku: brak chłodzenia, brak błędów w VCDS-ie, brak błędów z testów w kabinie. Ciśnienie w układzie 5,4atm. Diagnoza speców: układ szczelny, padł zawór w sprężarce.Jak oddam swoją, oni mi wsadzą "zregenerowaną" koszt 6 stów, montaż demontaż+ płyny ustrojowe 200 razem 800zeta. Pono zawór 480, więc lepiej wymienić cały kompresor. I że to częsta przypadłość w VW. Macie inne sugestie? Może jakieś testy owego zaworu? Sprawdzę jeszcze styki + WD40 innych pomysłów nie mam:-( Rodzaj sprężarki jest gdzieś opisany na niej? Ktoś na forum mówił,że za nawigacją z tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #227 Napisano 21 Marca 2012 Pono zawór 480, więc lepiej wymienić cały kompresor. ok 180 Rodzaj sprężarki jest gdzieś opisany na niej? tak, od spodu, lustereczko na wysięgniku i odczytasz wszystko Ktoś na forum mówił,że za nawigacją z tyłu? gdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leeo Zgłoś #228 Napisano 21 Marca 2012 No ja byłem u speca(polecany w moim mieście i uważany za najlepszego) mając dokładnie takie same objawy, to powiedział, że trzeba wymienić sprężarkę, chłodnicę klimatyzacji i przepłukać wszystkie przewody łącznie ze skraplaczem, bo niby opiłki z kompresora mogły się pójść po układzie i zatkać zawór elektromechaniczny, czy jakoś tak. Koszt całej takiej operacji na regenerowanym kompresorze 1700zł, na nowym zamienniku 2050zł. Auto ma prawdziwy przebieg 135tyś, bo mamy je od nowości, klima padła pod koniec ubiegłego lata, koło 15 tyś temu. To możliwe, że kompresor padł tak szybko, skoro auto regularnie serwisowane w ASO? Poza tym powiedzieli mi, że trzeba rozebrać cały przód do wymiany tego wszystkiego, a auto nigdy nawet zderzaka nie miało zdejmowanego i szkoda mi, że coś tam ponaruszają i będzie wyglądało jakby był jakiś dzwon. Ktoś może coś doradzić? Przy diagnozie oczywiście nie wyskoczył żaden błąd ale jak podłączył maszynę, żeby sprawdzić ciśnienia, mówił, że przy załączaniu klimy nie ma żadnych skoków, tak jakby właśnie kompresor umarł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #229 Napisano 22 Marca 2012 gdzie? post 196 i 203... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leeo Zgłoś #230 Napisano 22 Marca 2012 wektor, a Tobie nie mówili, że trzeba układ przepłukać? Bo w poprzednich postach była o tym mowa i tak mi powiedział i mój mechanior.. Tylko wymiana chłodnicy klimatyzacji to jakaś nowość u mnie, bo niby opiłki jakieś mogą być.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #231 Napisano 22 Marca 2012 Jakoś nie.A prawdopodobieństwo wpływu syfu na ten zawór jest aż tak duże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #232 Napisano 24 Marca 2012 post 196 i 203... Ale tam jest podany producent climy ,a nie rodzaj sprezarki . Opis sprezarki jest na niej od spodu na naklejce popatrz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #233 Napisano 9 Kwietnia 2012 Witam !!! Ja mam takie pytanie odnośnie klimy: Czy wysokie ciśnienie powinno być stałe podczas pracy kompresora ?? bo miałem wymieniane u siebie rurki klimy, klima nabita na nowo czynnikem i olejem ale mam wrażenie jakby nie działała, wentylatory niby się załączają po około 1min po załączeniu klimy ale nie słysze charakterystycznego tyknięcia załączenia kompresora. Co do tego wysokiego ciśnienia to gdy auto wyłączone ciśnienie jest około 5atm, gdy odpale wzrasta do około 11atm po czym w nieregularny sposób oscyluje w zakresie 6-11atm, czy to normalne ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #234 Napisano 29 Kwietnia 2012 Witam kolegów Mam pytanko czy waszych autkach przy właczonej klimie szarpie autem? ruszam zmieniam na 2 puszczam sprzegło szarpie silnik tak jakby miał duze obciażenie....a jak mam wyłączona klime nic sie nie dzieje...czy to normalny objaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebeq Zgłoś #235 Napisano 29 Kwietnia 2012 Witam kolegów Mam pytanko czy waszych autkach przy właczonej klimie szarpie autem? ruszam zmieniam na 2 puszczam sprzegło szarpie silnik tak jakby miał duze obciażenie....a jak mam wyłączona klime nic sie nie dzieje...czy to normalny objaw? zdecydowanie to nie jest normalne, w żadnym samochodzie to mi się do tej pory nie przytrafiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #236 Napisano 29 Kwietnia 2012 zdecydowanie to nie jest normalne, w żadnym samochodzie to mi się do tej pory nie przytrafiło. Wiec co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #237 Napisano 29 Kwietnia 2012 co moze byc powodem braku nadmuchu na tyl. ani pod fotelem ani w tylnej czesci podlokietnika nie dmucha nic. otwarte wloty a zero reakcji. pomoze ktos?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #238 Napisano 30 Kwietnia 2012 co moze byc powodem braku nadmuchu na tyl.ani pod fotelem ani w tylnej czesci podlokietnika nie dmucha nic. otwarte wloty a zero reakcji. pomoze ktos?? ustaw klimę aby dmuchała na wprost (bocznymi i środkowymi kratkami na desce rozdzielczej) i je zamknij,poczujesz jak dmucha z kratek na tyle. Przy ustawieniu na nogi,poleci chłodne powietrze pod fotelami. Sprawdzałem to już w 3czy4 b6 i nawiew na tyle i duuużo słabszy,pewnie ma za zadanie tylko dochładzać/dogrzewać :hmm choć ostatnio na trasie,żonka (siedząca na tylnej kanapie) kazała mi wyłączyć nadmuch na tył po ok 5km bo twierdziła że zmarzła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #239 Napisano 30 Kwietnia 2012 zdecydowanie to nie jest normalne, w żadnym samochodzie to mi się do tej pory nie przytrafiło. Czy ja wiem. Jeśli dwumas ma najlepsze lata za sobą to uruchomienie klimy w 30 stopniowy upał będzie na tyle dużym obciążeniem, że może poszarpywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #240 Napisano 30 Kwietnia 2012 ustaw klimę aby dmuchała na wprost (bocznymi i środkowymi kratkami na desce rozdzielczej) i je zamknij,poczujesz jak dmucha z kratek na tyle. Przy ustawieniu na nogi,poleci chłodne powietrze pod fotelami.Sprawdzałem to już w 3czy4 b6 i nawiew na tyle i duuużo słabszy,pewnie ma za zadanie tylko dochładzać/dogrzewać :hmm choć ostatnio na trasie,żonka (siedząca na tylnej kanapie) kazała mi wyłączyć nadmuch na tył po ok 5km bo twierdziła że zmarzła Dokladnie tak robilem. Nogami nic nie wieje i podobnie tylna kratka nic. Nie ze wieje malo- tam nic nie wieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach