Skocz do zawartości
andrzejx

Passat B6 - sprężarka klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie tak robilem. Nogami nic nie wieje i podobnie tylna kratka nic. Nie ze wieje malo- tam nic nie wieje.

 

To demontuj tunel srodkowy i zobacz jak sa polaczone kanaly powietrza. Moze cos kiedys bylo rozbierane i zle zostalo poskladane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam jeszcze pytanko takie, klima mi słabo chłodzi czy to oznacza ze sie kończy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś się kończy,pewnikiem odczynnik :lol podjedź do speców,zrobią próżnię,sprawdzą wysokie i niskie ciśnienie....... ew. vag i kody błędów jeśli są....... na oko to chłop w szpitalu............ :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20120501671.jpg

 

Witam kolegów

 

Zrobiłem sobie test klimatyzacji nacisnełem econ + nawiew na twarz i pokazało mi sie takie cos jak na zdjęciu...wie może co to oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Raczej econ + obieg zamkniety , a po tym cos bylo jeszcze . Normalnie po tym jest iO ,lub jakies kody bledow . Sprawdz jeszcze raz tylko z obiegiem zamknietym jesli go nie wciskales tylko cos innego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]82202[/ATTACH]

 

Witam kolegów

 

Zrobiłem sobie test klimatyzacji nacisnełem econ + nawiew na twarz i pokazało mi sie takie cos jak na zdjęciu...wie może co to oznacza?

 

Mi po teście wyskoczył błąd; 71 I (małe) 00 h

Wie ktoś co to za błąd?

Edytowane przez Zeski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej econ + obieg zamkniety , a po tym cos bylo jeszcze . Normalnie po tym jest iO ,lub jakies kody bledow . Sprawdz jeszcze raz tylko z obiegiem zamknietym jesli go nie wciskales tylko cos innego .

 

Najpierw wscisnełem z obiegiem zamknietym to pokazało mi iO, potem wscisnełem econ + nawiew na twarz to pokazało mi to co pokazuje zdjecie ktore dałem wyzej...nie wiem co to moze być..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wiec test juz zrobiles dobrze i pokazalo OK ,jesli tak tez dziala to tymbardziej OK . To na focie to raczej krzaki , co chciales zrobic ,czy to tak sie wcislo czy ciekawosc.

 

 

1.ECON/AC + obieg zamkniety = auto test climy

 

2.ECON/AC + nawiew od dolu do gory = reset climy

 

3.ECON/AC + nawiew od gory do dolu ,na nogi = ?

 

4.ECON/AC + nawiew do srodka ,na twarz = nastawy podstawowe ,na wyświetlaczach pojawią się krzaki,ta procedura sprawdza i ustawia w pozycjach początkowych wszystkie klapki w klimie ,opinia kolegi m3iaz . Ta procedura ustawia wszystko jak w nominale i jesli bledy jakies byly moga po tym sie nie pojawic .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po autoteście pokazało mi 4fA 00h. Co to jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiec test juz zrobiles dobrze i pokazalo OK ,jesli tak tez dziala to tymbardziej OK . To na focie to raczej krzaki , co chciales zrobic ,czy to tak sie wcislo czy ciekawosc.

 

 

1.ECON/AC + obieg zamkniety = auto test climy

 

2.ECON/AC + nawiew od dolu do gory = reset climy

 

3.ECON/AC + nawiew od gory do dolu ,na nogi = ?

 

4.ECON/AC + nawiew do srodka ,na twarz = nastawy podstawowe ,na wyświetlaczach pojawią się krzaki,ta procedura sprawdza i ustawia w pozycjach początkowych wszystkie klapki w klimie ,opinia kolegi m3iaz . Ta procedura ustawia wszystko jak w nominale i jesli bledy jakies byly moga po tym sie nie pojawic .

 

Ok dzięki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem w moim Pasku , klima działa poprawnie ,ale dopiero gdy silnik nagrzeje się do 70-90 stopni ,dopiero odpala i chłodzi bardzo dobrze ,czynnik w układzie sprawdzony ,stan jest ok ,układ jest szczelny ,, może ktoś pomoże dlaczego tak to działa ,jeden mechanik powiedział że to może jest jakieś zabezpieczenie żeby nie obciążać silnika jak jest zimny ,ale w Passacie B5 tak nie mialem ,i nie wiem coś czuje że to nie działa poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Po autoteście pokazało mi 4fA 00h.

 

 

4FA Stellmotor für Staudruckklappe 0x25

4FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem

 

ECON/AC + obieg zamkniety = auto test climy

 

i pokazało to 4fa, więc zrobiłem

 

ECON/AC + nawiew do srodka ,na twarz = nastawy podstawowe

 

Faktycznie coś tam ustawiał, ale po ponownym teście znowu 4fa.

 

Zrobiłem więc jeszcze

 

ECON/AC + nawiew od dolu do gory = reset climy

 

ale 4fa nadal pozostało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...

 

Mam problem,,dziś napełniłem klime i mi słabo chłodzi....a myslałem wcześniej ,ze problem leży ze mam mało towaru...ciekawe co może byc powodem tego..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem,,dziś napełniłem klime i mi słabo chłodzi....a myslałem wcześniej ,ze problem leży ze mam mało towaru...ciekawe co może byc powodem tego..

 

a jaką diagnozę postawił ten co nabijał klimę?

jakieś błędy w kompie się zapisały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaką diagnozę postawił ten co nabijał klimę?

jakieś błędy w kompie się zapisały?

 

 

Powiedział ze wszystko jest OK. nie było żadnych błedów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedział ze wszystko jest OK. nie było żadnych błedów...

 

a filtr kabinowy wymienił? bo jak raz zobaczyłem kumpla po ......... 2latach to :wmorde:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a filtr kabinowy wymienił? bo jak raz zobaczyłem kumpla po ......... 2latach to :wmorde:lol

 

Tez mam wymieniony....ale dzis byłem w warsztacie popieli kompa i był błąd taki silnik klapy V71 cos takiego... to może to jest przyczyna ze słabo chłodzi klima..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik jest od klapy wewnętrznego obiegu powietrza,więc nie sądzę aby miało to jakiś wpływ na chłodzenie. Ale może się mylę :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro stawiam passka na naprawę klimy.. Kilkukrotnie pytałem, czy trzeba wymieniać chłodnicę klimatyzacji przy wymianie kompresora, niestety nikt nie potrafił odpowiedzieć :( Wybrałem najbardziej polecany warsztat w moim mieście i będę robił cały komplecik, tj wymiana sprężarki, wymiana chłodnicy klimy, czyszczenie reszty.. Powód - skoro padł kompresor, to mogły pójść jakieś opiłki po układzie chłodzenia, więc żeby mieć pewność i dostać gwarancję na naprawę muszę wymieniać wszystko i wyskoczyć z 2 tysiaczków :/ Mam nadzieję, że nie nabijają mnie w butelkę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności