Skocz do zawartości

Leeo

  • Liczba zawartości

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Leeo

  • Urodziny 04.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB)DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czekam na relacje, mamy prawie takie same auta. Ja na razie mocno sie bronie.
  2. Ja tez juz mialem 2 polecone i kilka telefonów z serwisu. Niestety nadal trudno mi uwierzyć w słowa koncernu i zapewnienia, że nic na gorsze się po altualizacji nie zmieni.
  3. Przecież nie wszystko usuwa się z filtra po dopalaniu i dlatego filtry mają swoją żywotność, bo się powoli zapełniają. Moje auto podlegało przedłużonej gwarancji, która skończyła się tydzień temu, dlatego też przedłużałen decyzje o wykonaniu lub niewykonaniu aktualizacji. Rozumiem, ze wykonujecie ja zeby nie stracic gwarancji. Sa jeszcze jakies inne powody? Rozumiem, ze europejskie normy spalin nie sa przekraczane skoro nie chca wyplacic kasiuty jak w usa? Nieprzekonuje mnie tlumaczenie vw, ze ta aktualizacja nie wplywa negatywnie na auto,, bo jak 30min naprawa ma rozwiązać taki gigantyczny przekret vw? Gdyby to bylo takie proste zrobiliby to juz na poczatku albo nie kontynuowaliby tego przekretu przez tyle lat..
  4. No i czyta się takie rzeczy, to po co robicie tą akcje? Ktoś ma jakiś sensowny argument. Nawet jeśli to nieprawda, że silnik dostaje po trwałości, spada moc, zwiększa się spalanie, czy pogarsza się praca dsg, bo ciężko to obiektywnie sprawdzić na tym etapie, to już częstsze dopalanie dpf da się dość szybko odczuć, skoro każdy dpf ma swoją żywotność i miejsce na wypalony produkt. Jest ktoś, kto jest w stanie mnie przekonać, żeby zrobić tą aktualizację? Rozumiem, że normy europejskie nie są poprzekraczane?
  5. U mnie o bonach ani slowa nie bylo. Czyli Waszym zdaniem warto zmienic soft i nie skutkuje to zwiekszeniem spalania ani spadkiem osiagow? To czemu vw nie zrobil tego od razu? Po co bylo te oszustwo skoro moze byc ekologicznie i bezzmiany spalania/osiagow? Czestsze dopalanie dpf mnie troche martwi, bo w takim przypadku szybciej sie zapelni i bedzie do wymiany.
  6. Czytam i widzę, że jednak sporo z Was decysuje się na znianę softu. Ja dzisiaj kolejny raz się wywinalem bez podpiywania braku zgody. Oczywiscie znowu straszyli ze teraz akcja jest darmowa a potem nie bedzie a auto nie spelnia norm i potem moze byc proglem przy przegladach. Teraz daja certyfikat od vw gdzie napisane jest ze vw zarecza ze nie zmianiaja sie osiagi spalanie itp itd. Mimo wszystko jakos nie chce tego robic. Szef serwisu odradzal prywatnie, wiec moze cos w tym jest.
  7. Hejka, może podpowiecie czy wtopiłem, czy jednak da radę się coś z tym zrobić. Kupiłem sobie drugi komplet oem kół i pokusiłem się o używane czujniki ciśnienia z B7 o numerze 3AA907275B (433MHz 17.06.14), żeby nie przekładać tych co miałem wcześniej między kompletami. Kupiłem 3, bo na zapasie mam czujnik dodatkowy i pomyślałem, że go wykorzystam, niestety nie wiem jaki ma numer seryjny. Te nowe czujniki trzeba jakoś kodować do systemu, czy się po prostu zakłada i działają jak te, które mam teraz na felgach zimowych? A może wyrzuciłem pieniądze w błoto bo nie będzie to działało? Zmartwiło mnie to, że trochę inne numery seryjne padały w tym wątku.
  8. Ale to tez po minucie, dwóch by ustępowało? Sam raczej nie sprawdzę, bo słabo mechanicznie ogarniam jak oglądam filmiki na youtube to brzmi jak dwumasa, ale też dziwne, że po minucie dwóch przestaje mi stukać.
  9. Witam, jako że nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach, zakładam nowy. Może ktoś będzie miał jakiś pomysł. Sprawa wygląda tak: Od 1,5 roku i jakiś 15 tyś km mam takie oto objawy jakie da się usłyszeć na filmiku. Nie nasila się to w czasie, z autem nic się nie dzieje. Moc jest, nie telepie, nie dymi, przyśpiesza jak przyśpieszało, tak naprawdę nie mam mu nic do zarzucenia oprócz tego, że po nocy jak odpalam po minucie spod maski dochodzą metaliczne stuki, które ustępują po kolejnej minucie dwóch. Przy kolejnym odpaleniu nie ma takiego objawu. Przy dużych mrozach też tego nie obserwuje. Co to może być...? Odwiedziłem kilkukrotnie serwis i na początku mówili, żeby jeździć i nic się nie dzieje, a teraz chcą wymieniać koło dwumasowe. Ktoś miał podobne objawy? Ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić? Na filmie wszystko pokazane: - od 40 sekundy filmu zaczyna lekko postukiwać - od 1:20 do 2:30 stuki coraz wyraźniejsze - po 3 minucie milkną Tak jak mówiłem nie ma przy tym innych objawów. Załączanie klimatyzacji nic nie daje, jak dodam gazu to te stuki nie zwiększają się wraz z obrotami silnika, a wręcz ustają. Zawsze występują tylko po jakieś 1minucie od odpalenia po nocy. Kolejne odpalenia tego dnia bez zmian. Mi to nie przeszkadza, ale jak teraz padła propozycja wymiany dwumasy, to już sam nie wiem co myśleć. Auto z DSG, 4motion, 170KM TDI, przebieg aktualny 116 tyś km (oryginalny - mam auto od nowości), serwisowane regularnie o czasie w aso, jeszcze na gwarancji. FILM:
  10. Rozmawiałem w autoryzowanym serwisie z kolegą i nowy program albo zwiększy spalanie albo ubędzie mocy, albo to i to W USA poszły pozwy, bo za takie coś to należy się odszkodowanie. Jestem pierwszym właścicielem od nowości za darmoche nie zgodzę się na jakieś modyfikacje. Lipa tylko, bo auto mam jeszcze na gwarancji do konca 2016r i serwisuje w aso, i boje się, że do tego się mogą doczepić jak nie zgodzę się na nowy program. Zmiany ruszają w styczniu i może będą jakieś doświadczalne passaty z forum, ktore zdadzą relację
  11. teraz jest najtańszy okres na zakup nowych opon przez ceneo czy skąpca. Ja nabyłem kilka dni temu nowe dunlopy z DOTem 0315 około 60zł taniej na sztuce w porównaniu z sezonem letnim. Chyba że szukasz używek?
  12. nom, w sobotę robili moje B7 i lancera żony, oba auta zrobione bardzo profi..
  13. auto nawoskowane i wyglinkowane, więc trzyma i ze 2-3 miesiące jeżeli nie jeździ się co tydzień na myjnie proszkową lub aktywną pianę. Najważniejsze to, że wyglinkowane, bo potem każdy proces, typu nałożenie politury czy wosk to już łatwizna Szkoda, że rainman usunął info o tej firmie. W każdym bądź razie, jak ktoś będzie się wybierał z czystym sercem mogę ich polecić, zwłaszcza w tak śmiesznej cenie. Polecam zajrzeć na VAG podlasie - tam jest ogłoszenie i numer telefonu, skoro tu nie można go wkleić..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności