Jump to content
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Recommended Posts

Witam!

Czy w Waszych samochodach wymienialiście pompowtryskiwacze?

Jeżeli tak, to po jakim przebiegu i ile sztuk? Czy po uszkodzeniu np. jednego uszkodziły Wam się następne? Jeśli tak to po przejechaniu ilu kilometrów?

 

* ZIELONA GÓRA

* UL.LECHITÓW 2

* 65-345

* Wystawiamy również faktury

 

Masz pytania? Zadzwoń!!!

 

KOM 517057570

 

TEL 068-453-96-96

Nie to że reklamuje ale może się komuś przyda kolesie dają gwarancje na 12 miesięcy

Edited by bimbol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

mam problem prawdopodobnie z pompowtryskiwaczami. Czy ktoś się orientuje jakie pompowtryski są w moim aucie, tzn Bosh czy Siemens? Nawet w ASO nie umieję mi odpowiedzieć na to pytanie.

Moje auto to Passat B6, 2006 rok, 2,0 TDI, 170 KM, DSG.

Dzięki za odpowiedź

 

Z tego co wiem to masz Siemens nr części 03G 130 073 M lub MX , Bosch ma końcówkę G

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

w 2.0 tdi 170 km i 140 km BKP były montowane piezowtryski Siemens-VDO

Edited by matti_pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
"U mnie pierwszy poleciał na drugim cylindrze przy przebiegu 99000 drugi na trzecim przy 112500"

 

 

a to heca kumpel miał paska który na opale przejechał 70.000 tys. a w sumie miał 250.000 i tam żadna pompka do dziś nawet nie ma zamiaru paść

śmiać mi się chce jak to chłopaki tankujecie na firmowych stacjach i słono płacicie za paliwo i wierzycie w jego lepszą jakość niż opałki:lol2

Edited by poldeczek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam prawie 200kkm i żadna pompka nie była wymieniana. Prawie zawsze jeździłem na shelllowym "lepszym" dieselku.

Jakoś w trasie navi powiedział że niebawem będzie shell i był ale zamknięty :( Obok było tesco a ja na oparach. Zalałem 20l do następnego shella i jakie było moje zdziwienie jak samochód ożył. Może nie tankuje w tesco ale nie leje Vpower na shellu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiekszosc pompek pada elektrycznie a 10% moze od paliwa wiem bo sie przekonalem siemens robi zwarcie i ałto staje zostaje tylko laweta u mnie padly 2 naraz przy 165000km ja kupiłem w koninie w firmie kon-max czy cos takiego nowy 1200zł jak odasz stary jeśli ktos ma bkp albo 170KM to na setke ma siemensy -vdo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może któryś z panów wypowiedział by się bardziej obszernie na temat czyli dlaczego siadają pompki w naszych autach jakie paliwa lejecie na jakich stacjach, czy jakość palwa ma jakiś związek z ich uszkodzeniem jeśli tak to dlaczego

 

Jeżeli szukasz złotego środka to tego nie znajdziesz. Wydaje Ci się że odpowiedź w stylu ja nigdy nie tankowałem na orlenie i dlatego żadna pompka mi nie padła nie jest w pełni obiektywna.

Jeżeli jakiekolwiek badania, statystyki potwierdziłby, że paliwa z orlenu zabijają wtryski to oddźwięk by był na GPW.

Pompo-wtryski jak wszystko inne ulega zużyciu. Szybciej lub wolniej.

Pytanie dlaczego padł mi wtrysk należy postawić kompetentnej osobie a najlepiej zapytać o to producenta. Nie koniecznie samochodu a samego wtryskiwacza.

Zapewne otrzymasz odpowiedź w stylu: do bani paliwo. A producent paliwa powie że jego paliwa spełniają wszelkie normy a za wszystko musi zapłacić konsument taki jak jak czy Ty.

Edited by bimbol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam passata 2.0TDI 170Km PD.. Też mi się coś zaczęło pieprzyć już. Byłem na komputerze w VW, stwierdzili ze pompowtryskiwacze w porządku i dobrze pracują. Tylko dlaczego po przekroczeniu 3 tys obrotów samochód nie ma juz prawie mocy i zaczyna szarpac tego wytlumaczyc nie potrafili.. Czy ktoś stosował z was te motule i te inne specyfiki? daje coś?? Mam przejechane 142tys a spadek mocy nastąpił jakieś 5tys temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

U mnie było podobnie - samochód dziwnie zaczął przerywać jak mocniej nacisnęło sie na gaz. "Fachowcy" powiedzieli, że problem z silnikiem - wymyślali wtryski i inne ciekawostki (każdy co innego) ale żaden nie spojrzał na filtr paliwa. Sprawdziłem więc sam i ku mojemu zdziwieniu był mocno zabrudzony a po jego wymianie wszystko wróciło do normy (kupiłem filter MANNa).

Zauważyłem też, że jak zaleje VPowerem ze 2-3 zbiorniki pod rząd to auto zaczyna gorzej jezdzic niż gdy tankuje zwykłego diesla, a tylko od czasu do czasu Vpowera.

 

Czy ktoś miał/ma podobny przypadek u siebie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz DPF to normalne. "Lepsze" (vpower'y, ultimate'y itp.) paliwa źle na niego wpływają i auto może mieć gorsze osiągi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak dociec, czy filtr został zapchany zanieczyszczonym paliwem, a nie olejem z uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach lub z pompy dwufunkcyjnej?

gdyby byla wina uszczelniaczy pompowtryskow to mialbys paliwo w oleju a dlaczego podejzewasz ze filtr moze byc zapchany olejem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy filtr jest biały lub jasno żółty w zależności od producenta.

Zużyty filtr był całkowicie czarny, ale nie był pokryty szlamem czy lepkim osadem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziś jechałem autkiem po akcji serwisowej 13d8 (b6 170km pd silnik BMR przebieg 101kkm) po przejechaniu 20km przy wyprzedzaniu zapaliła się kontrolka świec żarowych silnik zgasł zapalił przejechałem 5km znowu zgasł zapalił 500m

i laweta stawiam na pompowtrysk jakie koszty w ASO ?

czy jestem w stanie sam wymienić na (allegro po 1000pln)

ps zaczynam żałować że kupiłem passka

 

a dlaczego podejżewasz od razu pompowtrysk? czy kiedykolwiek wczesniej szczegolnie w octatnim czasie silnik nierowno pracował trząsł sie ?

Edited by poldeczek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie silnik pracował równomiernie ale czasem zapalał za drugim razem

 

Jestem po wizycie w ASO uszkodzeniu uległ wtryskiwacz na pierwszym cylindrze i tu ukłony do ASO VW w Wysogotowie koło Poznania koszty pokryje w człości VW jestem mile zaskoczony .

Edited by szczetke

Share this post


Link to post
Share on other sites

3100-3400 w ASO wymiana 1 pomopowtrysku na nowy. Generalnie te okolice kwotowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to możliwe że VW na własny koszt wymienia pompowtryski? Kupiłes auto u nich i serwisowałeś od początku??

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jak to możliwe że VW na własny koszt wymienia pompowtryski? Kupiłes auto u nich i serwisowałeś od początku??

 

poprzedni właściciel kupił i servisował auto w ASO Auto Premium w Poznaniu

ja robiłem akcje fabryczną 13D8 w ASO Krotoski-Cichy i u nich naprawiam wtryskiwacz sprawdzili książke servisową i powiedzieli że naprawa bezpłatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

62-640 Grzegorzew tel. 507065004 - regeneracja

Jak nie chcesz regenerować to nowe można kupić za 900-1200zł w Koninie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak nie chcesz regenerować to nowe można kupić za 900-1200zł w Koninie

a ile kosztuje regeneracja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy