Skocz do zawartości

matti_pl

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matti_pl

  • Urodziny 24.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WSE

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Sprawdź w długim kodowaniu bajt 3 bit 2 powinieneś mieć zaznaczoną diagnoze lamp typu zimnego, odznacz i zakoduj. W bajcie 18 możesz sobie wybierać co ma być diagnozowane, np światła stop, oświetlenie tablicy itp.
  2. Żeby rozwiać wszystkie wątpliwości dotyczące pytań o kanały i dane dotyczące o stan DPF-a, napewno co nie którym się przyda (dane pochodzą z vas-a): 067 Particulate filter exhaust gas values 1 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration (no overrun) 1) Temperature upstream of turbocharger > 690°C (after 10 seconds) 2) Temperature in particulate filter (calculated temperature) > 400°C (approx. 30s after start of regeneration) 3) Exhaust gas pressure difference via particulate filter No data 4) Offset differential pressure in overrun No data 068 Particulate filter exhaust gas values 2 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration 1) Charge coefficient < 40% (at 40% regeneration starts) 2) Ash mass max. 60 g *) 3) Ash learned value [%] 4) Vacant *) After replacing filter set axle mass with VAG tester to 0 069 Particulate filter regeneration status 1 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration (no overrun) 1) Regeneration status 1 XXXX XXX1 Interruption of regeneration by overrun, high torque request or rapid road speed change 2) Vacant 3) Vacant 4) Regeneration status 4 XXXX XXX1 Regeneration stage 1 (normal thermal regeneration) XXXX XX1X Regeneration stage 2 (enhanced thermal regeneration) 070 Particulate filter regeneration status 2 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration (no overrun) 1) Regeneration status 4 XXXX XXX1 Regeneration stage 1 (normal thermal regeneration) XXXX XX1X Regeneration stage 2 (enhanced thermal regeneration) 2) Total regeneration time 3) Regeneration counter A Number of failed regenerations (max.4) 4) Status successful regeneration 1 If regeneration successful 071 Particulate filter post-injection Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration (no overrun) 1) Engine speed In regeneration: <= 3000 rpm 2) Post-injection quantity < 10 mg/stroke 3) Commencement of delivery, post-injection [° bef./aft. TDC] 4) Duration of delivery, post-injection [°CA] 073 Particulate filter vehicle data Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm {0>» A Werte nur wдhrend der Regeneration gьltig (kein Schubbetrieb)«<}100{>A Values valid only during regeneration (no overrun)<0} 1) Consumption since last regeneration [l] 2) Distance driven since last regeneration [km] 3) Time since last regeneration [h] 4) Vacant 074 Particulate filter exhaust gas values 3 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration (no overrun) 1) Engine speed [rpm] 2) Temperature upstream of turbocharger > 690°C 3) Lambda actual 1,0-2,5 4) Injection offset lambda 075 Particulate filter emission values 4 Engine idling, 20 seconds after cold start at room temperature and not in regeneration mode 1) Temperature upstream of turbocharger > 100°C 2) Temperature before particulate filter 100°C > T > 40°C 3) Charge coefficient < 40% (as from 40% regeneration starts when driving) 4) Temperature after particulate filter Temperature before particulate filter > T > Ambient temperature
  3. Jak czytam takie bzdury to nie wiem czy miales pojecie jak jest zbudowany dpf Tak przy okazji zmien sobie opis, bo nie byo w 2006 170 km na CR
  4. Chyba nie dokońca wiedziałeś jak jest zbudowany dpf
  5. U siebie tak zrobiłem, wywaliłem środek dpf-a i tak jeździłem, po ok 1000-1200 km przeszedł w tryb awaryjny
  6. To, że spadły później obroty na luzie to raczej sterownik przerwał dopalanie, bo nie były spełnione warunki.
  7. Dodam od siebie, że w kanale 018 mogą pojawić się następujące cyfry, nie jedynki tylko: 000 Fault-free control 002 Closed-loop control at start 004 Small injection quantity or solenoid valve off 008 Maximum current reached 016 BIP outside control window 032 Number of scans too low 064 Conversion error 128 No BIP evaluation possible Dla silnika 2.0 tdi 170km na piezo w kanale 023 BIP-y muszą wynosić 0.18 ... 0.25 ms
  8. Po wymianie filtra DPF trzeba ustawić mase na 0 w kanale 68 068 Particulate filter exhaust gas values 2 Condition: v=const 50-60km/h,3rd gear, n<=3000 rpm A Values valid only during regeneration 1) Charge coefficient < 40% (at 40% regeneration starts) 2) Ash mass max. 60 g *) 3) Ash learned value [%] 4) Vacant *) After replacing filter set axle mass with VAG tester to 0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności