Skocz do zawartości

serin

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O serin

  • Urodziny 29.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Nie wykombinowalem o co chodzi z tymi parametrami wiec zastanowilem sie nad mechanika. Wymienilem filtr paliwa i problem jakby ustal - zobaczymy po pewnym czasie ale wydaje sie ze to byla glowna przyczyna. Warto zachowac dla potomnych taka rade zeby najpierw wymienic filltr paliwa - koszt 100 zl a ulga bezcenna
  2. Witam, mam takiproblem ze dziś zaczął tracić moc przy wyzszych obrotach. Zachowuje sie mulowato i znika objaw dopiero po ponownym uruchomieniu - do czasu osiągnięcia wyzszych obrotów. Na wolnych obrotach zmierzona zostaly następujące wartości: - masa powietrza wartość zmierzona 23kg/h, po dłuższej chwili 40kg/h - napięcie przeplywomierza 2V - ciśnienie doladowania ok. 1000hPa. Nie wiem jakie maja być wartości prawidłowe, szczególnie ta masa powietrza i pytanie czy na tej podstawie można zdiagnozować czy to przeplywomierz czy np. Turbina, lub jeszcze coś innego.
  3. Tak kiedyś robiłem próbę w Pandzie i 3 dni leczyłem paluch - chociaż Passat to nie Panda to na sobie nie spróbuje. Podsumowanie jest takie, że dopóki nie zaczyna to być bardzo wkurzające nie ma sensu grzebać w drzwiach bo wszystko jest ok.
  4. ja mam podobnie - choć tylko czasami. Ignorowałem to zazwyczaj ale skoro VALDI założył wątek to go wspieram, bo problem nie jest jednostkowy
  5. U mnie było podobnie - samochód dziwnie zaczął przerywać jak mocniej nacisnęło sie na gaz. "Fachowcy" powiedzieli, że problem z silnikiem - wymyślali wtryski i inne ciekawostki (każdy co innego) ale żaden nie spojrzał na filtr paliwa. Sprawdziłem więc sam i ku mojemu zdziwieniu był mocno zabrudzony a po jego wymianie wszystko wróciło do normy (kupiłem filter MANNa). Zauważyłem też, że jak zaleje VPowerem ze 2-3 zbiorniki pod rząd to auto zaczyna gorzej jezdzic niż gdy tankuje zwykłego diesla, a tylko od czasu do czasu Vpowera. Czy ktoś miał/ma podobny przypadek u siebie?
  6. z tego co widzialem u znajomego to tylko boczki z roleta trzeba wymienic i to wszystko. Zwroc uwage zeby byly zaczepy na gorze bo czesto sie gubia. Rolety sa wysuwane recznie i zapinane na zaczepy na gorze drzwi wiec nic wiecej nie potrzeba.
  7. no niestety nie chodzilo mi o 4 szyby bo to nic dziewnego i zdarza sie otworzyc ale clue zagadki to otwarte tylko 2 przednie.
  8. Witam, mialem taki dosc dziwny przypadek. Otworzylem samochod i grzebalem cos w bagazniku, po okolo 2-3 minutach wsiadam do auta i widze ze obie szyby z przodu sa otwarte do konca. nie zauwazylem czy przypadkiem szyby nie byly otwarte wczesniej ale to bardzo malo pradopodobne bo auto stalo kilka dni i na pewno wlaczylby sie alarm. Pytanie do Was czy ktokolwiek spotkal sie z takim problemem. Rozumeim dzialanie modulu komfortu ale wtedy otwieraja/zamykaja sie wszystkie 4 szyby a nie tylko przednie. Z gory dzieki za odpowiedz.
  9. Witam, przegladajac oferte VW w zakresie akcesorii do paska (http://www.volkswagen.pl/kampanie/lato2009/upload/folder_lato_VW_2009_1.pdf) podaja cene 554pln za roletki szyb tylnych. U mnie akurat tego nie ma (a bardzo by sie przydalo) ale ogladajac u kumpla widze ze calkiem inny jest boczek drzwi (wycieta dziura). Mam do Was pytanie czy ktos cos takiego montowal i jak to robia (nie zakladam ze wycinaja w boczku dziure).
  10. serin

    Jaki uchwyt E51

    Niestety nokia nie zrobila uchwytu dla E51 do tego adaptera VW. sam szukalem i wydaje sie ze pozostaje tylko na uchwyt podlaczyc adapter bluetooth i do niego podlaczyc telefon - nie bedzie ladowania ale to mozna przezyc. Zakladam ze masz kontroler NOKIA HT-1 pod siedzeniem pasazera. Poszukaj na forum bylo juz o tym z linkami do allegro.
  11. a macie tez tak ze jak tankujecie pod korek tak ze nic a nic wiecej nie da sie wlac (odbija juz non stop) i jak sie przejedziecie powiedzmy z 10 km to wskazowka spada widocznie? Mialem wczesniej paska B4 i tam jak sie zalalo pod korek (doslownie) to czasem ze 200 km wskazowka sie nie ruszyla a tu niestety - chyba ze zawsze leje za malo (tak ze 65 litrow) ale bez recznego odpowietrzenia nie da sie juz chyba wiecej .
  12. serin

    uchwyt nokia

    No wlasnie totalna lipa z tymi uchwytami. Co ciekawe jak pisalem na moim uchwycie jest napis Made in Poland a auto kupiłem w niemczech wiec moze zna ktos namiar na producenta (nie ma nazwy na naklejce). Czy jest jakis inny sposob podlaczenia telefonu do tego uchwytu?
  13. serin

    uchwyt nokia

    Szukalem czytalem i widze ze nie ma odpowiedzi na temat tego czy i gdzie mozna kupic uchwyt do nokii E51 tak aby pasowal do oryginalnej przystawki zamontowanej w naszych paskach. Jakos nei moge w to uwierzyc ze nokia lub inny producent uchwytow nie produkuje do nowych telefonow takich gadzetow zeby byly kompatybilne z uchwytami vw. Troche to dziwne - dodam ze mojego paska kupilem z uchwytem do siemensa S/C/M55 a nigdzie nie znalzlem info ze tkai jest dostepny Co wiecej jest na nim napisa Made in poland wiec to juz calkiem mnie zastanawia. Jak macie jakies info albo wykorzystujecie jakies inne pasujace uchwyty to prosze o info. Uchwyt do Siemensa moge sprzedac jak sie komus przyda.
  14. po pierwszym skasowaniu pokazywalo ponad 14 tys a teraz to jeszcze nie wiem bo bylo 0. sprawdze jutro bo dzis wiecej jezdzilem. Pytanie moje bylo jednak dlaczego pojawil sie komunikat 2 razy a na to odpowiedzi dalej nie znamy. moze ktos jeszcze rzuci jakis pomysl. Po pierwszy m skasowaniu bylo wszystko ksiazkowo az do drugiego razu - to wydaje mi sie dziwne.
  15. Witam, mam taki nieco dziwny przypadek. Pojawil sie komunikat serwisowy (Service now) poniewaz wczesniej pokazywal sie komunikat ze do serwisu jest powiedzmy 200km. Komunikat skasowalem, olej wymienilem zeby pasek czul sie lepiej i po okolo tygodniu znow sie pojawil taki sam komunikat (Service now). Zastanowilo mnie to ale komunikat udalo sie normalnie skasowac przyciskami wiec olalem sprawe bo uznalem ze jest tak jak w starszych paskach (pojaiwaly sie 2 komunikaty, OIL i INSP i tez dwukrotne kasowanie zalatwialo sprawe). Teraz jednak meczy mnie to czy rzeczywiscie powinno tak byc i czy nie wybrac sie do serwisu coby to sprawdzic na VAGu. Mozecie cos podpowiedziec?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności