radkowski92 Zgłoś #301 Napisano 23 Lipca 2012 witam spotkal sie ktos z was z takim bledem po podpieciu waga mam 01592 g238(jakis czujnik)... dalej po sprawdzeniu klimy w sposob obieg zamkniety+AC przez chwile pokazuja sie zera a po sekundziewyskakuje z lewej 63 i takie mniejsze 8 (załózmy 63,8) a z prawej OAH co to jest ??? Heja nikt nic nie wie na ten temat już mnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #302 Napisano 25 Lipca 2012 U mnie zauważyłem od kilku dni przy właczeniu klimy leci ciepłe powietrze musze ja włączyc i wyłączyc kilka razy dopiero "załapie" i chłodzi ale śmierdzi z nawiewów Po kilku minutach chłodzenia nie czuć juz nieprzyjemnego zapachu Macie jakies rady co sie dzieje ? Pozdawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #303 Napisano 31 Lipca 2012 (edytowane) Cześć. Obiecałem że wczoraj wieczorem napisze co i jak z moim autem ale byłem trochę zabiegany. Auto odstawiłem rano a wieczorem odebrane. Wsiadam do auta i załączam klime na maxa LO. Po chwili z nawiewów zaczyna lecieć zimne powietrze . Po rozmowie z mechanikiem, powiedział mi ze mierzył temperaturę przy wylocie środkowego wylotu i wyniosła ona 0 stopni, mam zamiar to sprawdzić i samemu zmierzyć temp. Ale jeśli to prawda to :respect mojemu mechanikowi. Wczoraj mogłem sprawdzić dłonią i po krótkiej chwili trzymania dłoni przy nawiewie, aż szczypało delikatnie w skórę. Koszt całej naprawy to 700zł netto. Więc jeśli tak będzie chłodziło(wydajnie), to było warto. Czasami wystarczy wymienić sam zawór przy sprężarce koszt ok 200zł i właśnie z takiego ciśnienia jak 8 barów robi się 15 i wszystko wraca do normy .Podobno te zawory lubią się zacierać .Objawy praktycznie jak przy uszkodzeniu sprężarki .Miałem to u siebie i sam doszedłem , mechanik obstawiał sprężarkę objawy wysokie ciśnienie na wskaźnikach za niskie (8 zamiast 12) i delikatnie drżąca wskazówka ,a niskie zamiast 2 barów dochodziło do 4 barów. Edytowane 31 Lipca 2012 przez unseen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #304 Napisano 21 Sierpnia 2012 Witam! Jestem po serwisie klimatyzacji (jakieś 2 tyg. temu). Wszystko niby w porządku, serwis nic nie zgłosił. Jednak jest mały problem (może to tylko moje odczucie, nie wiem). Opiszę go w miarę prosto. Zacznę od tego, że przesiadłem się z fiata (2006r.), w który też niedawno nabijałem klimę i w tym że aucie, jak ustawię 21*, to jest przyjemnie chłodno. A co dolega passkowi. Włączam autko i włączam klimę na np. 21,5*. Przez jakiś czas jest przyjemnie itp., ale w pewnym momencie zaczyna się w aucie robić duszno i gorąco. Na postoju słyszę dmuchawę, więc niby klima działa. Co dziwne, jak ustawię na 16* lub low, to robi się mocno chłodno. Ale na auto i np. 21,5; 20,5 czy nawet 18,5 w pewnym momencie robi się duszno/gorąco/ciepło. Ale... Po jakimś czasie, np. jak autko chwilkę postoi wyłączone, włączam klimę i jest ok. Ja mam wrażenie, jakby to jakiś czujnik temperatury wnętrza nie działał, albo dawał fałszywą wartość. Nie wiem, nie znam się. Wiem, że chaotycznie to opisałem, ale nie umiem inaczej, bo to dziwna sytuacja. To nie jest typowe uszkodzenie, że nie działa w ogóle. Dla mnie działa, ale jakoś dziwnie. Jak wspomniałem, we fiacie, 21* daje na prawdę chłód, zwłaszcza po serwisie klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarosak Zgłoś #305 Napisano 22 Sierpnia 2012 Zrób test klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez75 Zgłoś #306 Napisano 22 Sierpnia 2012 Panowie co zrobilibyscie na moim miejscu?Wymienili cala sprężarke klimy uzywana,regener. czy naprawiali? W wewnatrz siedzi jakis wałek,trzeba ja rozebrac i jesli sie wyrobi to jest do wyrzucenia,jesli nie to uszczelniacz i mozna ja naprawic.nadmieniam,ze jest sprawna tylko rozszczelniona,wczoraj w serwisie klimy w Szczecinie ustalono dokladna diagnoze.Nie wiem co zrobic.Na uzywke tez sie mozna nadziac.Koszt demont,montazu i regenaracja 500zl.Uzywki chodza 500-700zl ale to jest niewiadoma,niby jest gwarancja rozruchowa ale bawic sie w kurierów itp. Mechanik powiedzial mi,ze musi dostac sie do tego wałka najpierw w srodku,jest troche zabawy,prosze o porady i z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarosak Zgłoś #307 Napisano 22 Sierpnia 2012 ramirez75 jedź do gościa konkretnego co się zna na tym i niech Ci zrobi test klimy i kompresorora (sprężarki) Ja też już nawet kupiłem kompresor używkę ...tyle że od pewnego gościa i się okazało że kompresor był ok. U mnie był walnięty czujnik temperatury parownika. Jak potrzebujesz kompresor to Ci mogę odstąpić bo mi teraz został. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramirez75 Zgłoś #308 Napisano 22 Sierpnia 2012 Test klimy i kompresora zostal wczoraj zrobiony,mam wycieki ze sprezarki,pojawil sie kontrast,poza tym jest sprawna i chlodzi.Tak na marginesie napisz w razie co na pw jaki masz ten kompresor stan,firma,jaki przebieg i cena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #309 Napisano 22 Sierpnia 2012 Zrób test klimy. Wystarczy ten z forum? Z kombinacją klawiszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarosak Zgłoś #310 Napisano 22 Sierpnia 2012 Wystarczy ten z forum? Z kombinacją klawiszy? Tak - wystarczy ten z forum...z kombinacją klawiszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #311 Napisano 22 Sierpnia 2012 lewo - 0E5 prawo - 02h reset do domyślnych nic nie zmienił. Może ktoś mi napisać gdzie w Łodzi to naprawię dobrze i ile mnie to może kosztować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarosak Zgłoś #312 Napisano 22 Sierpnia 2012 lewo - 0E5prawo - 02h Zapytaj Szarego albo szukaj na forum wykazu błędów. Gdzieś widziałem tylko że po rosyjsku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #313 Napisano 22 Sierpnia 2012 Jestem po wymianie akumulatora. Sprawa się wyjaśniła i może komuś się przyda mój przypadek. Otóż wszystkiemu winien był właśnie akumulator. Był za słaby, co powodowało wyłączanie dmuchawy, to przeładowywało zawór. Po wymianie akumulatora i skasowaniu błędów w komputerze, klima chodzi jak nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #314 Napisano 22 Sierpnia 2012 szukaj na forum wykazu błędów. Gdzieś widziałem tylko że po rosyjsku. Post 70 . ---------- Dodano o 00:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:49 ---------- Sprawa się wyjaśniła Jestem zdania , ze samo kasowanie bledu zalapanego podczas prac mechanika wystarczylo . Mowie tak bo cos podobnego mialem . Jesli by to byl aku to predzej by auto nie odpalalo niz stawaly wiatraki , no i dlaczego pierwsze wiatraki (pewnie wszystko na raz by padlo). Poprostu odpalanie to spory test dla aku ,najbardziej zima jak wiesz . Kiedys w innym aucie mialem sytuacje ,ze jadac na drodze zgasly wszystkie swiatla ,kierunki i stop tez , dobrze ze byl dzien , okazalo sie ze padlo ladowanie i usiadl aku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #315 Napisano 22 Sierpnia 2012 Ale aku, był praktycznie martwy. Auto już prawie nie odpalało po kilku h postoju. Być może to były tylko błędy, ale klima dmucha i chłodzi jak należy. Zwłaszcza, że przy większych prędkościach klima zaczynała chłodzić. Ważne, że zrobione. I dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buty182 Zgłoś #316 Napisano 21 Stycznia 2013 witam czy pomoże mi ktoś rozkodować błędy klimatronika: 333------------09h 4fa------------00h Proszę o pomoc auto prawie wcale nie grzeje leci lekko ciepłe powietrze a czeka mnie długa trasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #317 Napisano 21 Stycznia 2013 roszę o pomoc auto prawie wcale nie grzeje leci lekko ciepłe powietrze a czeka mnie długa trasa znajdź kogoś z VAGiem i odczytaj błedy klimy to najprostszy i skuteczny sposób aby dowiedzieć się co to za błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #318 Napisano 22 Stycznia 2013 Nie znalazłem wiele na temat błędu V71. Pomoże ktoś gdzie szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #319 Napisano 22 Stycznia 2013 Nie znalazłem wiele na temat błędu V71. Pomoże ktoś gdzie szukać przyczyny? silniczek nastawy klapy dławienia powietrza, znajduje sie za schowkiem pasazera. zamyka obieg wewnetrzny. Pewno sie zacina i nie dziala poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #320 Napisano 22 Stycznia 2013 Nasz wspólny kolega ma pomysł, żeby zamienić go z jakimś sąsiednim... :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach