luccass Zgłoś #121 Napisano 3 Grudnia 2010 Ale pykanie jak się załącza jest denerwujące... Jeśli chodzi o takie pierdółki, trzeszczenia, to Passat jest chyba jednak troszkę poniżej nawet w swojej klasie, a gdzie tu go wyżej przyrównywać pewnie jak sie ma gwarancję i czas to mozna. ja nie mam już ani pierwszego a drugiego tez nie passek nie jest zły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #122 Napisano 3 Grudnia 2010 Mam mini problem z climatroniciem. Otóż grzeje, chłodzi itp., ale głośno pracuje, tzn. włączenie nawiewu jest z cyknięciem z prawej strony, wyłączenie również tylko głośniejszym. Nie ważne czy nawiew czy klima, i jak przełączam na wianie na szybę, na stopy czy inne opcje to słychać też takie brzęczenie, coś jak zmieniarka w radiu. Wiem, wpadnę do ASO, ale najpierw wolałbym zapytać większych ekspertów A sprawdzałeś błędy w climatroniku? U mnie też takie niby podobne to twoich odgłosów dochodzą z prawej strony i to właśnie jest u mnie silniczek klapy Right (V159) który działa cały czas i nie może znaleźć swojej pozycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #123 Napisano 4 Grudnia 2010 to zadam troche z boku pytanie. Jak właczyc nawiew na szybe i nogi jednoczesnie. w wiekszosci aut jest to mozliwe w moim pasku 3c NIE. a stare auta to mialy nawet oddzielna pozycje do dmuchania jednoczesnie na nogi i szybe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #124 Napisano 4 Grudnia 2010 nie da sie wszystko działa na zasadzie klap kierujących strumieniem powietrza.jeśli włączysz nawiew na szybe to cały nadmuch jest tam skierowany.jest opcja, że powietrze bedzie wydostawało się z tego samego miejsca co przy nawiewie na szybe ale z mniejsza czestotliwością i pod innym kątem.właczasz to guzikiem ze strzałką do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w1011 Zgłoś #125 Napisano 8 Grudnia 2010 (edytowane) A sprawdzałeś błędy w climatroniku?U mnie też takie niby podobne to twoich odgłosów dochodzą z prawej strony i to właśnie jest u mnie silniczek klapy Right (V159) który działa cały czas i nie może znaleźć swojej pozycji. właśnie go wymieniłem,stukanie i brak ogrzewania prawej strony.Koszt w aso 500-550 zł. Edytowane 8 Grudnia 2010 przez w1011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareckiwawa07 Zgłoś #126 Napisano 4 Stycznia 2011 Mam B6 z 2007 1.9 tdi i pytanie:kupiłem go kilka dni temu,zaglądam pod maskę sobie wczoraj i zaciekawiła mnie sprawa pompy klimy,czy ona powinna się kręcić cały czas?Miałem wcześniej hondę accord i owszem koło pasowe się kręciło ale klimę załączał elektromagnes jak ją włączałem a tu się kręci "wszystko" cały czas i nie wiem czy tak powinno być a z racji niskich temperatur to nawet nie wiem czy się załącza czy nie.Dodam jeszcze,że nawet odłączyłem przewód zasilający i dalej się obraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #127 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Do bullet77 "to zadam troche z boku pytanie. Jak właczyc nawiew na szybe i nogi jednoczesnie. w wiekszosci aut jest to mozliwe w moim pasku 3c NIE. a stare auta to mialy nawet oddzielna pozycje do dmuchania jednoczesnie na nogi i szybe." Też miałem z tym problem. Ale jest pewne rozwiązanie: na climatronicu na prawym pokrętle (górna jego część) wciskasz "AUTO". Wtedy wieje równomiernie wszędzie. Zawsze możesz sobie wylot środkowy po prostu zamknąć ręcznie. Wtedy zostanie Ci właśnie szyba i nogi. Mnie to zadowala. Edytowane 4 Stycznia 2011 przez Marcin.S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareckiwawa07 Zgłoś #128 Napisano 4 Stycznia 2011 Marcin,chodziło mi o post mareckiwawa07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #129 Napisano 4 Stycznia 2011 Marcin,chodziło mi o post mareckiwawa07 A ja chcialem pomóc bulletowi77, ale jakos nieudolnie go zacytowałem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareckiwawa07 Zgłoś #130 Napisano 4 Stycznia 2011 Heh,zapytam może inaczej,czy Wam się kręci cała sprężarka klimy czy tylko koło pasowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #131 Napisano 4 Stycznia 2011 popros kogos aby stanął właczyl i wylaczyl klime w twoim aucie a sam stan z przodu przy otwartej masce i bedziesz slyszal czy sie załacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareckiwawa07 Zgłoś #132 Napisano 5 Stycznia 2011 Tylkoże ciągle temperatura na minusie a klima włączy się jak jest chyba powyżej +4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #133 Napisano 5 Stycznia 2011 :niekumama jam takie pytanko bo sa klimatroniki z przyciskiem DUAL i bez co daje ten przycisk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #134 Napisano 5 Stycznia 2011 :niekumama jam takie pytanko bo sa klimatroniki z przyciskiem DUAL i bez co daje ten przycisk http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #135 Napisano 5 Stycznia 2011 Dual zapali się kiedy zaczniesz regulować temperaturę pasażera. Wtedy wchodzi w tryb dwustrefowy - lewo/prawo. Jak naciśniesz dual (wyłączysz) to na obu wyświetlaczach wskoczy temperatura kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #136 Napisano 5 Stycznia 2011 i tylko tyle bo ja mam z dual ale bez podgrzewamia i bede kupował bo zakupiłem tapicerke highline z podgrzewaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykapral Zgłoś #137 Napisano 9 Maja 2011 Heh,zapytam może inaczej,czy Wam się kręci cała sprężarka klimy czy tylko koło pasowe? to sprężarka bez sprzegłowa i bedzie sie kręciła caly czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #138 Napisano 9 Maja 2011 W B5 bylo tak: AUTO - sürezarka klimy wlaczona ECON - sürezarka klimy wylaczona i dziala tylko dmuchawa. W B6 jest kosmodrom. Zakladam ze AUTO i ECON wlaczone pojedynczo, dzislaja wlasnie jak w B5, ale co sie dzieje, gdy wlaczone sa jednoczesnie AUTO i ECON, oraz co sie dzieje gdy obydwie sa wylaczone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #139 Napisano 9 Maja 2011 W B6 jest kosmodrom.Zakladam ze AUTO i ECON wlaczone pojedynczo, dzislaja wlasnie jak w B5, ale co sie dzieje, gdy wlaczone sa jednoczesnie AUTO i ECON, oraz co sie dzieje gdy obydwie sa wylaczone? mysle ze wtedy automatycznie dmucha wybranymi przez siebie dmuchawami ale bez uzycia klimy. niech ktos mnie naprostuje jesli sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #140 Napisano 9 Maja 2011 Ja mam pytanie, jaki jest proces odgrzybiania klimy, czyli mam wymieniony cały czynnik wraz z olejem przez firmę bosch ale mam jeszcze do zrobienia odgrzybianie bo wtedy nie mieli filtra kabiny. Czy faktycznie zmieni się zapach wnętrza auta ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach