Jericho Zgłoś #81 Napisano 18 Grudnia 2011 nie nie, ja mam tiptronica, podałem numer w serwisie i powiedzieli ze 7 l doTF60NS. na amerykanskich stronach sprzedaja zestaw - uszczelka, filtr plus olej 7 l a na polskich jest to juz 5 litrów i piszą że wchodzi 4,5 l. Kogo tu słuchać?? To nie wiedzialem, ze B6 mial inna skrzyn. aut. niz DSG.Ja bym sluchal ETKI TF60NS ? - google nic nie mowi o takiej skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spirre Zgłoś #82 Napisano 6 Marca 2012 Jesli z P przelacza sie na D to zmienia sie praca silnika co nie? Normalne to jest? Bo nie wiem czy jestem troche przewrazliwiony czy jak ale dzisiaj wlasnie mi sie wydawala ze ta zmiana pracy jest jakas dziwna?? czy moze byc jakas przyczyna tego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #83 Napisano 6 Marca 2012 Przełączasz z P na D, silnik dostaje obciążenie, obroty spadają nieznacznie, praca silnika staje się twardsza, to jest normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1219 Zgłoś #84 Napisano 8 Marca 2012 Pytanko: jak się dostać do pozycjonera lub jak kto woli "czujnika wielofunkcujnego" w skrzyni 5PH19? Passat '99? Będę wdzięczny za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Synek Zgłoś #85 Napisano 23 Maja 2012 Witam mam problem z automatem podczas spokojnej jazdy przy 60km/h drży całe auto obroty falują później 80km/h co może być przyczyną pragnę nadmienić jż nie jest to problem w skrzyni skrzynia po pełnej regeneracij leży w garażu probe pozostał kupiłem za małe pieniądze sedana pojeździłem parę dni angolem wszystko ok było wiec skrzynia z angola wylądowała w mym aucie i ku mym zdziwieniu problem pozostał lecz w angolu nie było problemu. MACIE PROSZĘ JAKIEŚ POMYSŁY JESZCZE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paass Zgłoś #86 Napisano 23 Maja 2012 a kolego moze poduszki ? ja tak mialem a po jakims czasie skrzynia z tego powod calkiem padla, sprawdz poduchy pod skrzynia i silnikiem a moze konwerter uszkodzony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #87 Napisano 23 Maja 2012 MACIE PROSZĘ JAKIEŚ POMYSŁY JESZCZEMoze przeguby, kola nie wywazone, jakas sruba nie dokrecona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gunners88 Zgłoś #88 Napisano 23 Maja 2012 Witam, posiadam Passata B5 1.9TDI 115km 2000r ze skrzynią automatyczna tiptronic. Posiadam następujący problem: -gdy wrzucam na "D" i dodaje gazu auto stoi w miejscu, po chwili następuję szarpniecie auta i załącza się tryb servisowy. Lewarek chodzi płynnie nie zawiesza się. Elektromechanik który był u mnie z kompem, stwierdził że jest to coś mechanicznego lub pompa ciśnienia oleju. błąd który wyskakiwał cały czas to: -monitorowanie skrzyni, błąd 730 i teraz pytanie? opłaca mi się to naprawiać za ok 3-4tys? ps. ile kosztowała by przekładka na manuala i czy wgl jest taka możliwość. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JaLe Zgłoś #89 Napisano 21 Czerwca 2012 Witam mam problem z automatem podczas spokojnej jazdy przy 60km/h drży całe auto obroty falują później 80km/h co może być przyczyną pragnę nadmienić jż nie jest to problem w skrzyni skrzynia po pełnej regeneracij leży w garażu probe pozostał kupiłem za małe pieniądze sedana pojeździłem parę dni angolem wszystko ok było wiec skrzynia z angola wylądowała w mym aucie i ku mym zdziwieniu problem pozostał lecz w angolu nie było problemu. MACIE PROSZĘ JAKIEŚ POMYSŁY JESZCZE Mam chyba podobny problem. Przy spokojnej jeździe na biegu 4 i 5 (tiptronik) gdy zaczyna wzrastać obciążenie (np pod górkę) auto wpada w wibracje (od ok 60km/h przy 4-biegu i od 80km/h przy 5). Jeżeli dam wtedy więcej gazu to auto przyspiesza i drgania znikają. przebieg to już 360kkm, a olej w skrzyni zmieniam co 100kkm. Czy poduszki mogły by dawać takie objawy czy raczej skrzynia (konwerter?)? Błędów nie pakazuje, logi dynamiczne silnika są w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #90 Napisano 21 Czerwca 2012 Mało prawdopodobne, że to wina poduszek. Trzęsienie, wibracje odczuwałbyś na biegu jałowym. Ale sprawdzić samochód z podnośnika to nic straconego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #91 Napisano 21 Czerwca 2012 Walniete przeguby tez robia wibracje, ale glownie na postoju i zapietym D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1968 Zgłoś #92 Napisano 21 Czerwca 2012 Cytat Zamieszczone przez Synek Zobacz postaWitam mam problem z automatem podczas spokojnej jazdy przy 60km/h drży całe auto obroty falują później 80km/h co może być przyczyną pragnę nadmienić jż nie jest to problem w skrzyni skrzynia po pełnej regeneracij leży w garażu probe pozostał kupiłem za małe pieniądze sedana pojeździłem parę dni angolem wszystko ok było wiec skrzynia z angola wylądowała w mym aucie i ku mym zdziwieniu problem pozostał lecz w angolu nie było problemu. MACIE PROSZĘ JAKIEŚ POMYSŁY JESZCZE Mam chyba podobny problem. Przy spokojnej jeździe na biegu 4 i 5 (tiptronik) gdy zaczyna wzrastać obciążenie (np pod górkę) auto wpada w wibracje (od ok 60km/h przy 4-biegu i od 80km/h przy 5). Jeżeli dam wtedy więcej gazu to auto przyspiesza i drgania znikają. przebieg to już 360kkm, a olej w skrzyni zmieniam co 100kkm. Czy poduszki mogły by dawać takie objawy czy raczej skrzynia (konwerter?)? Błędów nie pakazuje, logi dynamiczne silnika są w porządku. Przejedz się z vagiem i obserwuj blok wartości skrzyni biegów jak zachowują się obroty uślizgu sprzęgła. A do kolegi "Synek" prawdopodobnie założyłeś całkiem dobrą skrzynię ale pozostawiłeś w aucie efekt zniszczeń spowodowanych poprzednią usterką. Takie objawy trzęsienia autem jakbyś w manualu bawił się sprzęgłem lub jakbyś wjechał na "budzik" na poboczu to bardzo prawdopodobne objawy uszkodzenia konwertera. Umierający konwerter potrafi dosyć skutecznie przytkać chłodnicę oleju i uniemożliwia prawidłowe załączenie funkcji lock-up ograniczając ilość oleju opuszczającego sprzęgło. Rozłącz przewody idące do chłodnicy oleju (jest wbudowana w boczek chłodnicy cieczy) i przedmuchaj w obie strony do czystego pojemnika. Jeśli wylecą "fuzle" przypominające fusy od kawy (tylko troszkę większe) to masz do wymiany chłodnicę. Nie myśl nawet o tym że uda się to wypłukać albo wydmuchać w jakikolwiek sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JaLe Zgłoś #93 Napisano 21 Czerwca 2012 Przejedz się z vagiem i obserwuj blok wartości skrzyni biegów jak zachowują się obroty uślizgu sprzęgła. które to będą bloki? jakie są zakresy właściwych wartości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1968 Zgłoś #94 Napisano 21 Czerwca 2012 W tej chwili nie pamiętam i nie mam w domu vaga ale chodzi o to żeby wartość obrotów przy załączonej funkcji lock-up była 0 . jeśli obroty "odjeżdżają" to znaczy że "kończy" się sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JaLe Zgłoś #95 Napisano 22 Czerwca 2012 W tej chwili nie pamiętam i nie mam w domu vaga ale chodzi o to żeby wartość obrotów przy załączonej funkcji lock-up była 0 . jeśli obroty "odjeżdżają" to znaczy że "kończy" się sprzęgło. ok, sprawdzę dzięki za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #96 Napisano 22 Czerwca 2012 Jest to blok czwarty na VAGu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andhen83 Zgłoś #97 Napisano 19 Lipca 2012 Witam.. Odświeżam temat :-) ja mam paska ADR z 4-ro biegowa skrzynia. Podczas ruszania spoko przezuci na 2 spoko ale jak przezuca na 3 to jest takie lekkie " tąpnięcie " przeżuci bieg i szarpnie jakby jakies tuleje byly wybite ale wszystko sprawdzal diagnosta i mechanik pozniej i jest ok wszystko tylko wachacze dwa sa do wymiany i przegub ( auto mam 2 miesiace ) ale te tąpnięcie zdarza się praktycznie tylko podczas wolnej jazdy, jak sie mu kladzie od poczatku to mozna powiedziec ze jest oki. Przymierzam sie na wymiane oleju i filtra co o tym sadzicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #98 Napisano 20 Lipca 2012 Przymierzam sie na wymiane oleju i filtra co o tym sadzicie??Ja wymienilem i dzialanie skrzyni pogorszylo sie. Moja jest 5cio biegowa i tez czasami szarpie miedzy 2 a 3 biegiem. Obstawiam, ze mam do wymiany/przeczyszczenia jeden elektrozawor, ktory sie przytkal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #99 Napisano 20 Lipca 2012 U mnie szarpał niesamowicie przy zmianie 2->3, adaptacja VAGiem i nie ta skrzynia... Dla skrzyni 4 biegowej to bodajże wchodzisz w skrzynię, później 04 - kanał 001 i klikasz GO w tym momencie wciskasz gaz do podłogi na 3-5 sekund, klikasz BACK i puszczasz gaz. Wszystko. To wg. rosstecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #100 Napisano 20 Lipca 2012 W 5cio biegowej niestety nie robi sie adaptacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach