Skocz do zawartości

Marcin1968

  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O Marcin1968

  • Urodziny 28.09.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  • Link do tematu o samochodzie
    120579

Ostatnie wizyty

849 wyświetleń profilu
  1. Jak trafię to będę. Ostatnio byłem na parkingu w pobliżu więc może się uda.
  2. Marcin1968

    Brak ABSu

    W B4 mnie się nie udało. VCDS łączył się tylko przy wyłączonym silniku - po uruchomieniu już nie było komunikacji. Interface i program oryginalny ross-techa z licencją.
  3. Marcin1968

    Brak ABSu

    Niestety w tak "starym" sterowniku nie ma możliwości podglądu parametrów w czasie jazdy (przynajmniej u mnie się nie dało a miałem podobny problem). Jedyne wyjście to podłączyć vaga i sprawdzić błędy skasować przejechać i zobaczyć co wróciło a następnie zakup nowego czujnika i wymiana.
  4. Z tego co pamiętam to jak zamawiałem do siebie to nr chłodnicy miał chyba końcówkę AB. Najlepiej zmierz wymiary rdzenia skraplacza wysokość szerokośc i grubość bo takie informacje są w katalogach "podróbek". Moja była chyba 78x39. Zderzaka nie trzeba ściągać do tej operacji. Gdzieś na początku tego wątku był opis jak to zrobić
  5. Jeśli masz dostęp do etki to rysunek 927-60 i element nr 21 ewentualnie uszczelnienie lewej półosi rysunek 409-57 element 14 i 8. Chyba że wyciek jest z mechanizmu różnicowego lub z przewodów chłodnicy oleju ale to tylko gdybanie na odległość. Najlepiej podjechać do kogoś kto obmyje skrzynię obdmucha sprężonym powietrzem przejechać parę kilometrów i zobaczyć gdzie pojawia się wyciek.
  6. Może to być wyciek z lewego uszczelniacza półosi ewentualnie z przelotki kablowej skrzyni. Najwyższy poziom oleju jest jak silnik jest wyłączony i w dodatku rozgrzany. - - - - - aktualizacja - - - - - Sądzę że bez ingerencji kogoś znającego się na automatach się nie obędzie. Szkoda że nie mieszkasz bliżej bo zaprosiłbym Cię do siebie aby to sprawdzić.
  7. Jeśli nadpęknie kosz metalowy to potrafi właśnie dawać taki efekt podobnie przy uszkodzeniu sterownika małe ciśnienie zaciśnie tarcze a podniesienie obrotów i wzrost ciśnienia spowoduje że ciśnienie zacznie uciekać. Jarek Sosnowski Lubliniec 505 141 515
  8. Problemy ze wstecznym w skrzyni 5HP19 mogą być spowodowane 3 sprawami - Uszkodzony kosz low-reverse (aluminiowy) , uszkodzenie kosza wstecznego biegu (metalowy widoczny po zdjęciu miski i sterownika hydraulicznego) oraz usterka samego sterownika hydraulicznego. W nowszych wersjach skrzyni po roku 2000 zmieniono sposób zabezpieczania tłoczków i to powoduje że potrafi wystrzelić oring uszczelniający. A jeśli chodzi o warsztat to jest w Lublińcu ktoś kogo mogę polecić. Co prawda to 50km od Świętochłowic .
  9. Sterownik elektroniczny skrzyni biegów znajduje się pod nogami pasażera. Zdjąć boczek pod schowkiem wypiąć listwę progową podnieść dywan wyjąć skrzynkę w której znajduje się komp. A ten drugi błąd u Ciebie to sygnał mocy ze sterownika silnika przy padającej pompce jak najbardziej zrozumiały.
  10. To chyba nie był mechanik tylko jakiś burak oderwany granatem od pługa! 15 lat pracuję w branży asb ale takiej jatki to jeszcze nie widziałem! Jak już urwał to mógłby zachować się na tyle w porządku żeby to naprawić albo załatwić nowy przewód bo wszystko może się zdarzyć ale trzeba brać na klatę odpowiedzialność za swoje czyny. Jednym słowem żenada! Widzę że kosz low reverse rozerwało od strony jazdy do przodu a to efekt zgubienia oleju. Koszta nie byłyby małe zwłaszcza że nie wiadomo jak pompa ale raczej ubita patrząc na ślady na sprzęgle. Ogólnie skrzynia do odbudowania jeśli ktoś chce jeździć automatem a jeśli nie to potrzebna fachowa pomoc kogoś biegłego w przekładce na manuala.
  11. Trudno mi coś konkretnego doradzić ale rozumiem że pierwsza opcja z regeneracją konwertera i zakupem skrzyni w midparts i montażem u nich pewnie zabija cenowo. Druga opcja to oczywiście wielka niewiadoma bo w końcu używaną skrzynię to masz swoją a co do przeróbki na manuala to musisz też przeliczyć cenowo i poczytać na forum jak to wygląda. Jedyne co mogę to życzyć Ci powodzenia w reaktywacji passata.
  12. Pompa nie siada sama z siebie tylko zaciera się panewka na skutek wydostających się zanieczyszczeń ze sprzęgła hydrokinetycznego. Rozerwij filtr oleju i zobacz czy nie ma w nim kawałków okładziny lock-upu. Jeśli są to konwerter do regeneracji lub wymiany wymiana pompy (lub panewki w co raczej nie wierzę). No ażeby wymienić pompę to trzeba skrzynię rozebrać co najmniej do połowy i później poskładać wszystko z wykorzystaniem nowych uszczelnień.
  13. Panewka pompy jest wymienna jeśli o to chodzi. W Midparts posiadają na stanie, natomiast chłodnicy nie widziałem. Nowa pompa 570, panewka 28 zł. http://www.midparts.com.pl/pl/p/5HP19-Panewka-pompy/2194 Warunek że panewka nie obróciła się w pompie bo jeśli tak to nie ma mowy o wstawieniu nowej. Jeśli tylko jest porysowana to jak najbardziej można wymienić chociaż stawiam jednak na to że przy wyciągnięciu sprzęgła wyjdzie cały zestaw tzn panewka odrzutnik i uszczelniacz.
  14. Jeśli nastąpił wyciek to raczej na pewno do wymiany (regeneracji) sprzęgło do wymiany pompa oleju ze względu na możliwe uszkodzenie panewki sprzęgła oraz do bardzo dokładnego sprawdzenia chłodnica skrzyni. Należy przedmuchać chłodnicę w obie strony do czystego pojemnika i zobaczyć czy nie ma fragmentów okładziny lock-upu wyglądających jak grube fusy od kawy. Jeśli coś takiego znajdziesz chłodnica również do wymiany. No i przy wymianie pompy potrzebny jest oring pompy oring statora podkładki uszczelniające pod śruby statora (9sztuk) oraz trochę oleju przekładniowego na dolewkę do przekładni głównej bo trzeba ją rozszczelnić przy rozbiórce skrzyni. No i oczywiście trochę umiejętności żeby to wszystko złożyć w całość. A olej Ravenola jak najbardziej w porządku.Powodzenia.
  15. Na pewno byli ale wtedy nie jeździli passatami i dlatego nie logowali się na tym forum :ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności