Skocz do zawartości

viper1986

Użytkownicy
  • Zawartość

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O viper1986

  • Urodziny 19.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraśnik

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. podczas jazdy gasnie

    Czyli "mechanik" poszedł ma łatwiznę, bo zapewne wie że nie uda mu się tego wyregulować tak łatwo A co do mojej wypowiedzi: Blos to element, który zastępuje tradycyjny mikser gazu i pozwala na większą kontrolę w aucie w którym nie można zastosować sekwencji. Wpisz sobie w google Blos Brc i zobaczysz o co chodzi. Po zdjeciu rury auto nie jest przymulone? Bo może tak być gdyż powietrze jest teraz podawane w innej, o wiele mniejszej ilości.
  2. podczas jazdy gasnie

    Jest bardzo trudno to wyregulować. Sam mam na razie tą rurę zdjęta bo gazownik nie dał rady. Dopóki nie założę Blosa to tak zostanie. Daj znać jak będziesz po regulacji jak to wygląda u Ciebie.
  3. podczas jazdy gasnie

    Zdejmij rurę która idzie od puszki filtra powietrza do znaczka / wlot powietrza w atrapie. Jeśli auto bez tej rury nie będzie gasło to załóż ją i jedz do gazownika na regulację gazu. Jeśli zdjęcie rury nie pomoże to do sprawdzenia wszelkie przewody podciśnienia.
  4. Passat b3 1.8 ciężko pali na zimnym silniku

    Ja tak miałem w poprzednim b3 z silnikem 2.0 2E: przekręcałem po nocy kluczyk nie odpalał,wcale nie łapał aby kręcił rozrusznikiem.kręciłem drugi raz palił od strzała.. masz pomysł co to było? auta nie mam ale do dziś została ta zagadka Potem zawsze z rana robiłem tak: krótko zakręciłem rozrusznikiem, rozłączałem, kręciłem drugi raz i od razu palił jak szalony.
  5. Diagnostyka ODB1 - sterownik 037 906 022 DG

    A ABS? Chyba z niego też tylko kody błyskowe zwierając kabelek zółto - niebieski do masy i wtedy lampka od abs zaczyna mrugać..bo tak to vag nie łączy się po tym przewodzie.
  6. Diagnostyka ODB1 - sterownik 037 906 022 DG

    U mnie pod tymi pinami jest przewód żółty (17) i czarno-biały (36) Ze schematu jaki mam wychodzi ze 17 jest na czujnik stukowy a 36 to +12 po zapłonie. Sprawdzę jeszcze miernikiem w poniedziałek.
  7. Witam Czy ten sterownik posiada wyjście do diagnostyki odb1? Na konsoli środkowej mam tylko wtyczkę do diagnostyki sterownika automatycznej skrzyni biegów (działa, można się połączyć), drugą kostkę białą z kablem żółto-niebieskim: prawdopodobnie do diagnostyki abs ale nie udało mi się połączyć. Poniżej pokazuję zdjęcie kostki 35pin z kolorami przewodów do sterownika. Auto: passat b3, silnik 2E, 1991r, abs teves 2, skrzynia automat.
  8. problem z cewka

    Sprawdź przewody, które idą do czujnika w kopułce (trzy pinowa kostka) Zdarza się że są przerwane przy samej kostce, pod gumową osłona, albo na samych przewodach jest naruszona izolacja i wtedy takie cyrki występują. Tak samo przewody idące do cewki.
  9. Ustawianie zapłonu w B3 2E

    Dzięki! Wieczorem poszukam w którym to miejscu i dam znać.
  10. Ustawianie zapłonu w B3 2E

    Przeczytałem cały ten temat, kilka innych i dalej nie wiem Gdzie kierować strumień lampy by ustawić zapłon w skrzyni automatycznej. Czy tylko regulacja na oko pozostaje albo przez odb1 za pomocą Vaga można odczytać wyprzedzenie zapłonu? Pacjent: silnik 2E, rok 1991, automat APE.
  11. Problem z dopasowaniem paska klinowego silnik 2E

    Panel jest oryginalny, taki jak przy klimatyzacji ręcznej..do tego chłodnica, osuszasz, węże i cały osprzęt też jak w każdym passacie. Jedynie kompresor i sposób jego podłączenia inny. Kompresor to Sanden SD7H15. Jutro zmierzę odległość sznurkiem i spróbuję coś dopasować.
  12. Problem z dopasowaniem paska klinowego silnik 2E

    Koło na kompresorze ma dwa rowki..pierwszy z nich pokrywa się z kołem środkowym wału silnika..drugie nie pokrywa się z niczym, choć może pokrywać się z alternatorem ale z lekkim przesunięciem. Pasek który zasila teraz alternator i pompę wody jest ustawiony w płaszczyźnie i jest to pierwszy pasek od bloku silnika.
  13. W kupionym passacie z silnikiem 2E mam nietypowe rozwiązanie..Na kole wału silnika mam miejsce na trzy paski klinowe..wewnętrzny (od bloku silnika) napędza w tej chwili pompę wody oraz alternator, środkowe koło puste, zewnętrzne napędza wspomaganie..W aucie jest sprężarka klimatyzacji z dziwna rolką: albo napinacz albo rolka odwracająca...Może ktoś z was spotkał się z takim rozwiązaniem i podpowie jak te paski powinny przebiegać oraz jaki pasek dokupić..Etka oraz panowie w sklepie nie potrafią pomóc. Poniżej zdjęcia dolnego koła oraz sprężarki klimy.
  14. Silnik 2E.. nagły klekot i koniec z jazdy

    Jeśli szukał bym samego dołu to na co zwrócić uwagę? Wiem że ze sprzęgłem może być różnie (u siebie mam nowe sprzęgło założone jakieś 5 miesięcy temu).. Mam na złomie dwa silniki: jeden siedzi w golfie 3 i jest to AGG, a drugi jest z Seata Toledo.. Po których numerach sprawdzać? Wał dostał na tym jednym korbowodzie...cała reszta wygląda ok, ale rozłożę dokładnie w tym tygodniu gdy wyjmę silnik z auta.
  15. Silnik 2E.. nagły klekot i koniec z jazdy

    Niestety..głowica jest cała, wszystko z nią w porządku. Silnik umarł bo na pierwszym cylindrze obróciła się panewka. Tak jak wcześniej wspominałem: pracował do samego końca bez żadnych objawów. nagle stukot i koniec. Po zdjęciu miski olejowej okazało się że panewki jak poniżej na zdjęciu. Na razie nie wiem co zrobię z nim dalej. Dbałem o auto, wiele rzeczy zrobionych i szkoda złomować. Z drugiej strony skąd znaleźć sprawny dół na wymianę. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
×