Skocz do zawartości

viper1986

  • Liczba zawartości

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O viper1986

  • Urodziny 19.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraśnik

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 037 906 433 A lub 037 906 433 C.. najlepiej zdemontować stary i zobaczyć jaki ma numer. Z tego co pamiętam do demontuje się filtr bo z dostępem tam trudna sprawa.
  2. Aparat 037 905 205R, pasuje do silnika ADY, niezależnie jaki tam czujnik halla siedzi (chyba że ktoś w tym aparacie kombinował to co innego) . G28 to błąd czujnika położenia wału. znajduje się on w okolicach mocowania przedniej łapy silnika. Prowadzi do niego czarny przewód z wtyczką na 3piny. Prawidłowa oporność czujnika to około 600om, mierzone na jego wtyczce pin 2 i 3 lub 1 i 2 bo już nie pamiętam.
  3. A jaki masz sygnał na cewce zapłonowej: wpinając diodę pomiędzy masę cewki a przewód środkowy wtyczki podczas kręcenia rozrusznikiem dioda powinna pulsować. Jeśli świeci światłem ciągłym to do sprawdzenia sterownik oraz czujnik halla. Napisz numer z aparatu zapłonowego to podpowiem czy nadaje się do tego silnika. Powinien być tam rozdzielacz o numerze: 7 905 205 J lub 7 905 205 C Może w układzie jest jakiś alarm / instalacja gazowa lub immobiliser i to on odcina zapłon? Do sprawdzenia sygnał tak jak wyżej napisałem. Jeśli nie dasz rady to mam taki rozdzielacz, cewkę do 2E, kabel diagnostyczny i resztę do dogadania na PW
  4. Co dokładnie się dzieje? - nie może ruszyć bo rosną obroty a skrzynia jest na luzie (bieg nie włącza się) - skrzynia wrzuca bieg ale rosną obroty a auto nie jedzie Jak auto zachowuje się na wzniesieniu - stań na wzniesieniu na D, puść hamulec nie dodając gazu i napisz co wtedy dzieje się z autem (obserwuj obrotomierz, czy auto stoi w miejscu, podjeżdża do przodu czy stacza się) Sterownik skrzyni ma diagnostykę. Należało by podłączyć komputer i odczytać błędy (można sobie kupić najtańszy kabelek kkl za 30zł i podpiąć auto by sprawdzić błędy)
  5. Czyli "mechanik" poszedł ma łatwiznę, bo zapewne wie że nie uda mu się tego wyregulować tak łatwo A co do mojej wypowiedzi: Blos to element, który zastępuje tradycyjny mikser gazu i pozwala na większą kontrolę w aucie w którym nie można zastosować sekwencji. Wpisz sobie w google Blos Brc i zobaczysz o co chodzi. Po zdjeciu rury auto nie jest przymulone? Bo może tak być gdyż powietrze jest teraz podawane w innej, o wiele mniejszej ilości.
  6. Jest bardzo trudno to wyregulować. Sam mam na razie tą rurę zdjęta bo gazownik nie dał rady. Dopóki nie założę Blosa to tak zostanie. Daj znać jak będziesz po regulacji jak to wygląda u Ciebie.
  7. Zdejmij rurę która idzie od puszki filtra powietrza do znaczka / wlot powietrza w atrapie. Jeśli auto bez tej rury nie będzie gasło to załóż ją i jedz do gazownika na regulację gazu. Jeśli zdjęcie rury nie pomoże to do sprawdzenia wszelkie przewody podciśnienia.
  8. Ja tak miałem w poprzednim b3 z silnikem 2.0 2E: przekręcałem po nocy kluczyk nie odpalał,wcale nie łapał aby kręcił rozrusznikiem.kręciłem drugi raz palił od strzała.. masz pomysł co to było? auta nie mam ale do dziś została ta zagadka Potem zawsze z rana robiłem tak: krótko zakręciłem rozrusznikiem, rozłączałem, kręciłem drugi raz i od razu palił jak szalony.
  9. A ABS? Chyba z niego też tylko kody błyskowe zwierając kabelek zółto - niebieski do masy i wtedy lampka od abs zaczyna mrugać..bo tak to vag nie łączy się po tym przewodzie.
  10. U mnie pod tymi pinami jest przewód żółty (17) i czarno-biały (36) Ze schematu jaki mam wychodzi ze 17 jest na czujnik stukowy a 36 to +12 po zapłonie. Sprawdzę jeszcze miernikiem w poniedziałek.
  11. Witam Czy ten sterownik posiada wyjście do diagnostyki odb1? Na konsoli środkowej mam tylko wtyczkę do diagnostyki sterownika automatycznej skrzyni biegów (działa, można się połączyć), drugą kostkę białą z kablem żółto-niebieskim: prawdopodobnie do diagnostyki abs ale nie udało mi się połączyć. Poniżej pokazuję zdjęcie kostki 35pin z kolorami przewodów do sterownika. Auto: passat b3, silnik 2E, 1991r, abs teves 2, skrzynia automat.
  12. Sprawdź przewody, które idą do czujnika w kopułce (trzy pinowa kostka) Zdarza się że są przerwane przy samej kostce, pod gumową osłona, albo na samych przewodach jest naruszona izolacja i wtedy takie cyrki występują. Tak samo przewody idące do cewki.
  13. Dzięki! Wieczorem poszukam w którym to miejscu i dam znać.
  14. Przeczytałem cały ten temat, kilka innych i dalej nie wiem Gdzie kierować strumień lampy by ustawić zapłon w skrzyni automatycznej. Czy tylko regulacja na oko pozostaje albo przez odb1 za pomocą Vaga można odczytać wyprzedzenie zapłonu? Pacjent: silnik 2E, rok 1991, automat APE.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności