Skocz do zawartości

passat1219

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passat1219

  • Urodziny 20.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leżajsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Pytanko: jak się dostać do pozycjonera lub jak kto woli "czujnika wielofunkcujnego" w skrzyni 5PH19? Passat '99? Będę wdzięczny za odpowiedź
  2. miałem to samo w swoim 1.8 T AEB. Oznaczenie silnika identyczne ale nigdzie nie pisze że są dwa różne wały stosowane w manualu i automacie. A są stosowane. Obecnie jestem 1500 w plecy bo o zwrocie silnika nie ma mowy. Historia zakończyla sie podobnie jak u kolegi wyżej. Po rozłożeniu sinika na części pierwsze okazało się dół jest OK. U mnie wyszło: 1500 silnik ( postawie na pólkę i bede sie na niego patrzył) Wyjęcie i włożenie silnika ; planowanie głowicy wymiana uszczelniaczy zaworów nowy rozrząd pompa wody paski filtry oleje i płyny 1700 zł. Razem z dojazdami jakieś 3500 zł. mam dość. Ale działa wszystko przynajmniej narazie bez zarzutów a zrobiłem po naprawia jakies 600 km. Ale myk z tymi wałami to rzeczywiście mnie też zbił z tropu tym bardziej ze magicy w ASO nie wiedzieli ze jest jakas różnica. Ich hasłem było: AEB to AEB i świeto!!!
  3. A da się to zrobić bez wyciągania korbowodów?? Czy korbowody z tego nowego podejdą do wału z oryginału. Sorry że ze mnie taki natręt ale u mnie desperacja całkowita.
  4. Czyli mechanik miał rację. A co z przeniesieniem wału do tego "nowego" silnika. da się? Wchodzi w grę teraz poskładanie silnika d dwóch. Tzn, dół z wałem z oryginału a reszta z manuala. Co trzeba by było zrobić i jakiego rzędu )bez robocizny) bedą to koszty ??
  5. Sęk w tym że to automat. Do tych otworów przykręcane jest jeszcze koło zambate a potem już sprzegło hydrauliczne. To sprzęgło ma w punkcie styku też stożek i po zamontowaniu oddalone byłoby od silnika jakieś 10 mm. Stożek poprostu spotyka się ze stożkiem. A koło zamachowe w punkcie styku jest wklęsłe i pasuje do tego co na zdjęciach idealnie. Nic jade tam około 8. Mam nadzieję że to nie jest jeszcze wał i da sie zamienić tą część. Rozmiary są identyczne. ---------- Post added at 07:59 ---------- Previous post was at 07:04 ---------- Patrze teraz na allegro na zdjęcia wałów korbowych od 1.8 T. To co przedstawiaja moje zdjęcia to jest jednak K***a wał. Zaje....cie normalnie.
  6. Dzięki... jutro mu powiem co ma robić... i będę sie domagał zniżki za usługę jak to wyjdzie. Napiszę jutro co i jak.
  7. Jutro rozkręci bo mu będę kazał. A Twoim zdaniem Grucha... to co jest na zdjęciu jest wymienialne?? Załamany jestem normalnie...
  8. Łożysko igiałkowe było w manualu tutaj juz wymontowane. Natomiast w automacie oryginalnym jest pierścień (widać go na zdjęciach)nie ściągnięty jeszcze ale można go przełożyć wtedy średnica będzie taka sama. to akurat nie problem. A co do założenia manuala to niestety ale koszty by mnie zjadły.
  9. A popatrz jeszcze tutaj w otworach widać jakby to była osobna część
  10. to sie nacieszyłem... ale czy to co podałem na zdjęciach to jest już wał korbowy ??
  11. arriva jezeli masz racje to dzisiaj juz zasnę... tylko że machanik twierdzi ze przy zmianie skrzyni nie byłoby problemu a odwrotnie tzn wymiana silnika z manuala do automatu jest problem... jestes pewien że można to przełożyć z jednego silnika do drugiego ??
  12. a może ktoś podeśle rysunki z ETKI żeby sprawdzić czy to jest wymienialne to co widać na zdjęciu??
  13. Koledzy pomóżcie. Czy ktoś już mintował silnik od manuala w automacie. Kod AEB stary i nowy numery na bloku i głowicy te same a jednak jest różnica przy połączeniu skrzyni z silnikiem w okolicy uszczelniacza wału. Załączam zdjęcie. Bardzo proszę o pomoc mechanik nie wie jak to przeskoczyć a w aso twierdzą że nie powinno być różnicy. Może ta część ze zdjęcia jest zamienna i można ją przeżucić. Mechanik jednak twierdzi że to już wał. Pomocy
  14. 1.8 T AEB taki jaki chcę zamontować. Stary padł poprostu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności