ryger Zgłoś #201 Napisano 8 Lutego 2016 Jaki debil uwierzy, że można rozwiązać problem przekroczonej emisji programowo bez utraty osiągów? Blądynka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ares43 Zgłoś #202 Napisano 8 Lutego 2016 (edytowane) w zeszłym roku chyba w grudniu czytałem artykuł na Wirtualnej Polsce ze unia zmieni(zwiekszy) normy emisij spalin o połowe i badanie na emisje ma byc robione w cyklu miejskim (czy jakos tak).Czyli wynika ze wyszli (komuś) naprzeciw więc zmiana oprogramowania mogła by (teoretycznie) pomóc. Edytowane 8 Lutego 2016 przez ares43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #203 Napisano 9 Lutego 2016 Kolega dziś ma serwis 2.0 TDI Amarok, i już akcja trwa na Amaroki. Mówi że po wgraniu jedzie na rolki sprawdzić ile koni stracił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #204 Napisano 9 Lutego 2016 Kolega dziś ma serwis 2.0 TDI Amarok, i już akcja trwa na Amaroki.Mówi że po wgraniu jedzie na rolki sprawdzić ile koni stracił. I co akcja jest obowiązkowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czmiel_t Zgłoś #205 Napisano 9 Lutego 2016 Wczoraj w Raporcie (TVN Turbo) mówili, że teraz robią Amaroki a za kilka tygodni mają zacząć naprawiać Passat'y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #206 Napisano 9 Lutego 2016 Wczoraj w Raporcie (TVN Turbo) mówili, że teraz robią Amaroki a za kilka tygodni mają zacząć naprawiać Passat'y. Niech naprawiają, beze mnie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #207 Napisano 10 Lutego 2016 Kumpel ma nowy soft, nie pytali go o zdanie i nic nie mowili absolutnie nic. auto jak jezdzilo tak jezdzi, mowi ze ani troche nie poczuł zmiany na gorsze wiec nie jedzie na hamownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
YarpenZ Zgłoś #208 Napisano 10 Lutego 2016 Z informacji uzyskanej w serwisie w de dowiedziałem się, że wkrótce będą rozsyłane zaproszenia do serwisu, ma być zmieniony soft, vw zapewnia, ze nie będzie to miało wpływu na osiągi i spalanie. Jeśli ktoś nie będzie się chciał poddać akcji podpisuje oświadczenie. W przypadku gdy nie grają nowego oprogramowania w Niemczech auto nie uzyska dopuszczenia do ruchu, przynajmniej w ich serwisie. Akcja rozpocznie sie w marcu - kwietniu i ma sie skończyc w roku 2016. Dzisiaj rozmawiałem z ASO (o rozrządzie ale podałem VIN więc i to od razu sprawdzili). Tak jak parę osób pisało wcześniej - też chyba mój silnik był OK na tej stronie testowej - a dzisiaj: Drogi Kliencie, z żalem przekazujemy informację, że silnik wysokoprężny typu EA189 zamontowany w samochodzie o numerze identyfikacyjnym (VIN) WVWZZZ--------------- ma zainstalowane oprogramowanie optymalizujące wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Głęboko ubolewamy nad faktem, że zawiedliśmy Państwa zaufanie. Pracujemy intensywnie nad przygotowaniem rozwiązania technicznego. Naturalnie Volkswagen przejmie na siebie wszystkie koszty przeprowadzenia działań technicznych i dołoży starań, aby w ramach codziennej działalności odzyskać Państwa zaufanie. Najszybciej, jak to tylko będzie możliwe, Volkswagen skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o niezbędnych działaniach. Natomiast pani w serwisie NIE POTRAFIŁA (lub nie chciała) udzielić informacji czy "poprawkę" będą wykonywać na siłę - czy też będzie można się uprzeć żeby jej nie wprowadzali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wieniuziel Zgłoś #209 Napisano 10 Lutego 2016 Na moje, jeśli odbędzie się to utratą mocy lub momentu, to auto zmienia cechy, własności, na których mi zaležało podejmując decyzję o wyborze pojazdu. Pozostaje poradzić się prawnika, może trzeba będzie wypowiedzieć umowę leasingową i grzecznie poprosić o nową, na auto wolne od wady. Hamownia w przed dzień i po, przy podobnej temperaturze powietrza i na tym samym zbiorniku paliwa, rozwieje wątpliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #210 Napisano 10 Lutego 2016 Na moje, jeśli odbędzie się to utratą mocy lub momentu, to auto zmienia cechy, własności, na których mi zaležało podejmując decyzję o wyborze pojazdu. Pozostaje poradzić się prawnika, może trzeba będzie wypowiedzieć umowę leasingową i grzecznie poprosić o nową, na auto wolne od wady.Hamownia w przed dzień i po, przy podobnej temperaturze powietrza i na tym samym zbiorniku paliwa, rozwieje wątpliwości. ... ale po zmianie softu będziesz miał właśnie auto wolne od wad co automatycznie likwiduje podstawowy powód wycofania się z umowy, co do wartości mocy i momentu usłyszysz, że dane katalogowe są jedynie orientacyjne, a nie ofertą handlową i każdy egzemplarz ma indywidualne parametry i różni się od innego, a poza tym to jak chcesz udowodnić, że po zmianie softu zmieniły się parametry w stosunku do tego jakie były w momencie odbioru pojazdu z salonu, bo pomiar po 2 latach już nie jest miarodajny... itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wieniuziel Zgłoś #211 Napisano 10 Lutego 2016 Jest deklaracja, że auto ma 177 a nie 200 czy 150. Na tej podstawie jest m.in określane, czy auto poradzi sobie na 8% wzniesieniu z przyczepą 1800 kg itd.. obniżenie mocy powoduje zmianę cechy i własności. Analogicznie, jak zmienią hamulce i auto zacznie hamować na 45m a nie na deklarowanych np 38m to ja dziękuję za ten produkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czmiel_t Zgłoś #212 Napisano 11 Lutego 2016 Ekipa Turbo kamery poszukuje właścicieli VAG'ów z 2.0TDi z oprogramowaniem optymalizującym na swoim fanpage'u. Ciekawe czego chcą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #213 Napisano 11 Lutego 2016 Ta afera to chyba jakaś akcja promocyjna bardziej... Byłem dziś w ASO i na hali było znacznie więcej samochodów niż zwykle aż dosłownie trudno było przejść pomiędzy nimi do biura serwisu. Zapytałem czy nie idą w związku z aferą... czy aż taki popyt? okazało się, że jednak nie nadążają z zamówieniami... a Passata to można zapomnieć, że szybko się kupi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f16mysliwiec Zgłoś #214 Napisano 12 Lutego 2016 Rozmawiałem z nimi, proszą o przyjechanie do Kielc na hamownie żeby sprawdzić moc przed modyfikacją oraz po, w w razie spadku mocy interwencja w VW. Zwracają kaskę za Paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czmiel_t Zgłoś #215 Napisano 12 Lutego 2016 Dzięki za info. Tak przypuszczałem. Ciekaw jestem wyników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian24 Zgłoś #216 Napisano 20 Lutego 2016 Dostał ktoś wezwanie/powiadomienie od vw nie będąc pierwszym właścicielem? Ciekaw jestem czy będą szukać każdego. W Niemczech mają wgląd do komunikacji i wysyłają każdemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #217 Napisano 20 Lutego 2016 damian24 tak ja dostałem powiadomienie na razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czmiel_t Zgłoś #218 Napisano 22 Lutego 2016 Tak, praktycznie miesiąc po zakupie auta dostałem list. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #219 Napisano 22 Lutego 2016 witam ponownie wyslalem ponownie zapytanie do dilera ktory sprzedal to felerne auto zeby jasno odpowiedzial czy ta ich modyfikacja nie bedzie miala negatywnego wplywu na spalanie i moc auta sprzed modyfikacji i co..... i nic, nie odpowiedzieli bo nie wiedza i jak widze posluzyli sie prawniczym tekstem ..."nie powinna wplynac na wlasciwosci zwiazane z osiagami silnika..." czyli nie wiedza. A nastepnie..."nalezy przyjac, ze opracowywane dzialania techniczne ze strony VW nie powinny wplynac ani wywolac negatywnych skutkow...." i dalej taki sam BS...zero szczegolow nie napisza przeciez ze cos sie stanie lub nie stanie bo ukreca na siebie bat...wiec pisza takie *******y w stylu...nie powinno sie nic stac Ja wiem jedno ze w Polsce przy obecnym prawie nie bedzie mozliwe z nimi wygrac jesli auto bedzie wiecej spalac i/lub miec mniejsza moc to nie USA.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #220 Napisano 22 Lutego 2016 Przecież nie musisz dawać auta do zmiany oprogramowania.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach