Skocz do zawartości

damian24

  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damian24

  • Urodziny 24.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    HILDESHEIM

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To spalanie i ciągle wypalający sie dpf to przejściowe. Ja zaraz po usłudze wróciłem bo po dojechaniu do pierwszych świateł podskoczyły obroty na 1000. Nawrotka i wjazd. Ide i mowie ze cos nie tak. Kierownik serwisu tłumaczył ze zalezy od stanu dpf i jego zapchania. Będzie sie wypalał do uzyskania pozadanych wartości. Może to trwać kilkaset do nawet 2 tys km. Zalezy gdzie i jak sie jeździ. Wziałem go na wycieczke. Po ok 300 km przestał sie wypalac. Jak narazie nie widze, słysze ani nie czuje zmian. Powrot a właściwie nowy program to tylko tuner i chyba. Na ślasku ctr tuning.
  2. O jest jakieś światełko w tunelu. Bo u mnie problem temperatury aktualny. Teraz mam motul specific i świeżo po wymianie trasa. Warunki ciezkie bo 32 stopnie i słoneczko. Przy prędkości 160 temp oscylowała 112-115. Jak go potrzymałem 180-200 to 120 stopni było momentalnie. Maksymalnie widziałem 123. Duzo za duzo. Teraz pytanie do was ktory penrite lejecie? Ba jest ten c-3 i bez tego. Nie widze czym sie różnią. Kolega na początku wątku stwierdził ze ten bez c-3 wydaje mu sie lepszy. PS. Marek zajeb.....y ten zegar :kciuki
  3. Najlepiej żeby silnik był rozgrzany do temperatury roboczej. Wtedy pomiar jest wiarygodny. Im zimniej tym ciśnienie niższe. Wartości sa zależne od silnika. Dla twojego z opisu z tego co pamiętam graniczne dopuszczalne jest 19bar. Takie normalne miedzy 25-31bar. I różnica nie większa niz 1 bar miedzy cylindrami.
  4. Nie zapomnij o tylnym hamulcu i grzejącej sie feldze. Bo zaraz bedziesz tylne łożysko robił
  5. No ja miałem skrzynie dsg i koła kręciły sie normalnie. Moze nie jak w manualu ale bez jakichś strasznych obciążeń oporów. Wiadomo ze nie bedą sie kręcić jak tylne albo jak w rowerze Co nie zmienia faktu ze sprawdzenie łożyska ręcznie jest praktycznie niemozliwe. Chyba ze jakieś skrajne przypadki.
  6. To zależy jak się jeżdzi. Jesli ktos nie jezdzi dynamicznie to seria wystarcza do spowalniania Ale jak ktos lubi szybciej i agresywniej hamować to robi sie problem. A tragedią jest jak w moim przypadku masz załadowany samochod i na autostradzie chcesz troche pogonić. Kilka razy mocniej zahamujesz i pomału przestaje to działać. Wszystko puchnie i trzeba schłodzić. Dlatego chce przesiąść sie na 345 jak obecny komplet sie skończy. Tym bardziej ze nie ma tu żadnej rzeźby z jakimiś adapterami co do mnie by nie przemawiało.
  7. No jak w błedzie. Na neutralu tak jak na luzie w manualu.
  8. Pasuje, hamuje i wyglada. Ja mam w planie http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=887
  9. Skoro felga jest gorąca to cos jest nie tak. Najprawdopodobniej hamulce masz zapieczone. Chyba ze to łożysko takie rozwalone masz. Dźwięki nieciekawe. Sugerowały by twoja teorię. Opony jak by były wyzabkowane to nie było by przedziałów buczenia tylko cały czas. Tak mi sie wydaje. Odstaw do mechaniora zeby sprawdził ktore i wymienił bo i tak raczej nie masz tego czym zrobić we własnym zakresie.
  10. Nie prościej zdiagnozować niż stawiać. To nie ruletka i nie wymienia sie wszystkiego na oko.
  11. Kod silnika nic nie zmienia. Sprawdź czy nie masz luzu na wałku. Jesli nie ma badz po skasowaniu problem zostanie to trzeba szukać dalej.
  12. Forum jest od udzielania porad dla użytkowników którzy maja problem. Tylko niektórzy nie korzystają z tej pomocy a w podzięce dla kogoś kto traci czas jeszcze go obraza. Ręce opadają. Wiek tłumaczy wszystko Kliknąłeś znaczy otwarłeś link w ktorym masz opisany sposób naprawy swojego samochodu
  13. Potwierdzam. I nie polecam tej firmy (nankang). Miałem okazje użytkować auta na zimówkach tej firmy. Nie byłem tego świadomy ale zachowanie samochodu na mokrej drodze skłoniło mnie do odczytania nazwy tych plastików i widniał tam napis nankang. Tragednia Nie wiem jak lato ale podejrzewam ze lepiej nie jest. Co do polecania na lato. Od ok miesiąca użytkuję continental sp6. Co prawda większość nie ma możliwości założenia tych opon (brak rozmiarów) ale jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony. Nawet w deszczu radzą sobie bardzo fajnie. Zrobie sezon to opisze ile ich zostało i jak sie jezdziło. Mam nadzieje ze sie nie zawiodę.
  14. To nie psuj go skoro jest dobry. Jak oddasz na przekładke do jakiegoś magika to beda same problemy. Ja w poprzednim miałem problem szybko olej wymienić w dsg. Jeden "mechanik" chciał miskę ściągać ze skrzyni. Ostatecznie zmieniłem sam. Wydaje mi sie ze ciezko o kogos dobrego. A jak juz to ceny zaporowe. Odpuść i kup ładną felgę
  15. A jak na ten dodatek reaguje dpf? Niedługo przymierzam sie do zmiany filtra i za wczasu wole cos sie dowiedzieć żebym nie dostał palpitacji serca jak otworze dekiel filtra Troche pogrzebałem i znalazłem ze zaskakujaco dobrze i wydłużają sie okresy regeneracji/wypalania. Ile w tym prawdy ciezko powiedzieć Znalazłem tez to cudo na ctr-motorsportshop.de za 27,50e. Niezła cena porównując do sprzedawców z polski którzy cenią 180zł. Chyba sie skuszę. Moze ktoś reflektuje. będę w Polsce w połowie maja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności