Skocz do zawartości

YarpenZ

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O YarpenZ

  • Urodziny 01.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Yarpen
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A propos ledów w postojówkach: na przeglądzie kazali mi je wyjąć i wsadzić normalne żarówki. Szkoda, bo ledy świecą znacznie lepiej. Przy wyciąganiu jeden z ledów wypadł i został w reflektorze, od kilkunastu tygodni zbieram się żeby go stamtąd wyjąć i jedyne co mi na razie przyszło do głowy do odkurzacz i wąska gumowa rurka żeby go przyssać i wycągnąć. Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał bez demontażu całego zestawu świateł przednich?
  2. Cześć wszystkim, prośba po poradę - pękło mocowanie jednego z tych "odbijaczy" na końcu rolety (albo na początku, zależy jak patrzeć Jak poszukać tego w necie? "zestaw naprawczy rolety passat b6" jakoś nie dał rezultatów A może ktoś ma taką pierdółkę do oddania/sprzedania? Wykręca się na śrubkę torx 6 z góry dzięki!
  3. Edit: najprostszy sposób wkładania z powrotem tego 'patyka' to wsadzanie go z włączonymi światłami, można trafić do reflektora na czują Założyłem dwie krótkie ledy, świecą znacznie lepiej niż W5W, fotki poniżej Ta żarówka spaliła mi się niedawno po raz pierwszy - a samochód z 2010 posiadam od 2013 - czyli przez przynajmniej 9 lat było OK Tego durnia, idiotę który projektował reflektor przedni w B6 powinni na rynku w Wolfsburgu wybatożyć - po jednym bacie za każdy sprzedany egzemplarz B6 biksenon. Wyjąłem, właściwie wyszarpałem szczypcami ten plastikowy element, po stronie kierowcy praktycznie nie ma dostępu, na 99% go nie uszkodziłem, ale jak i czy w ogóle uda się wsadzić z powrotem to śmiem wątpić
  4. Jasny gwint, wierzyć mi się nie chce że aby wymienić "żarówkę" (tak, tak, wiem, żarnik) - trzeba rozebrać pół samochodu ze ściąganiem kół włącznie. To jest rwał ich nać skandal większy niż DPF i soft do fałszowania testów. A jeśli "żarówka" padnie na trasie? Za granicą? W Norauto zaproponowali 420 za samą wymianę + cena żarników... Chrzanię to, biorę skrzynkę z narzędziami i idę sprawdzić czy da się dostać do prawej lampy przez zdjęcie zbiorniczka spryskiwacza. Ave!
  5. Panowie, może ktoś podpowiedzieć czym się różnią i skąd różnica w cenie między Bosch Aero Twin (80-100 zł za komplet) a Bosch ClerView (90 za sztukę)? Potrzebowałem awaryjnie do peugeota żony, wybuliłem w Norauto ponad 200 zł za komplet (2x przód + tył) - teraz potrzebuję na spokojnie do paska - i widzę że te Aero Twin znacznie tańsze. Myślałem o Valeo - ale po przecyztaniu postów powyżej to sam nie wiem
  6. Tak, było widać te zaczepy, nawet rozważałem wyjęcie - ale a) nie szło to za bardzo a b) w sumie dobrałem się do tego co chciałem naprawić - więc nie miałem takiej potrzeb Ale na drugi raz się przyda taka informacja, dzięki!
  7. No cóż, chętnie bym się dowiedział jak rozumieją słowo "łatwo" ci, którzy piszą że kratki nawiewów da się wyjąć "łatwo" mi się nie udało. Udało mi się za to wyjąć samą RAMKĘ, uszkadzając "tylko" dwa z ośmiu zaczepów. Dlaczego nikt nie wspomniał o tym, że tam jest oddzielna RAMKA? Na szczęście efekt końcowy jest jak najbardziej pozytywny - udało się wyjąć wszystkie elementy kratki, osadzić w tym "wodziku", zmontować z powrotem i założyć ramkę.
  8. Muszę wyjąć kratki bo przez idiotyczny uchwyt do telefonu (montowany właśnie do kratek) powypadały mi listewki z mocowań. Powinno się to dać naprawić - ale pod warunkiem że nie uszkodzę samych kratek. Przeczytałem uważnie cały wątek ale poza stwierdzeniami że to proste, że pociągnąć i ew. pomóc sobie śrubokrętem - nie ma żadnych wskazówek. Czy są jakieś zaczepy, gdzie, na co uważać itd. Z góry dzięki za podpowiedź.
  9. Panowie (i ew. Panie Widzę że generalnie wszyscy zasadniczo zgadzacie się na modyfikację. Nie przeglądałem całego wątku - ale co sądzicie o akcji stopvw.pl (wyszukiwarka forumowa nie znajduje niczego) - czyli możliwości pozwu zbiorowego i uzyskania 30 000 PLN? Zadałem im na stronie kilka pytań - ale je ocenzurowali (nie pojawiły się). - skąd kwota akurat 30 000 - skoro problem dotyczy wielu modeli w różnym wieku? - jak podstawa do odszkodowania dla właściciela - skoro poszkodowani tym procederem są wszyscy ludzie (zmuszani do oddychania zanieczyszczonym powietrzem - w sumie gdyby jakiś urząd kazał żebym ja zapłacił karę za jazdę takim autem - mógłbym się ubiegać o odszkodowanie - na tyle na ile wyczytałem to poddanie samochodu "naprawie" w ASO - zamyka drogę to tego "niby odszkodowania" (pisze tak ironicznie bo mam wątpliwości o co tu chodzi, a jak nie wiadomo o co chodzi... itd.) - ciekawe są też warunki finansowe - jak się samemu pokryje koszty rzeczoznawcy ("kilka tysięcy") to kancelaria chce 20% ew. odszkodowania - jeśli chce się całość zabawy scedować na Kancelarię - to biorą 50% odszkodowania... Co Wy na to? PS: jeśli jest gdzieś dyskusja na ten temat to proszę o linka
  10. Zdaję sobie sprawę, na szczęści wyjeżdżam na tydzień pociągiem, autko postoi a ja poszukam opcji Chyba gdzieś widziałem wątek o polecanych warsztatach - nie-ASO
  11. Jakaś masakra... W Skodzie zawołali 2000 (!) z marudzeniem ze nie mają dostępu do katalogów VW żeby po VIN sprawdzić jakie części itd. Auto ma już ponad 5 lat, więc o ile w 2014 jeszcze stempelek ASO miał sens - to chyba teraz odpuszczę. Pozostaje poszukać jakiegoś sensownego, sprawdzonego warsztatu nie-ASO ...
  12. Dzisiaj rozmawiałem z ASO (o rozrządzie ale podałem VIN więc i to od razu sprawdzili). Tak jak parę osób pisało wcześniej - też chyba mój silnik był OK na tej stronie testowej - a dzisiaj: Natomiast pani w serwisie NIE POTRAFIŁA (lub nie chciała) udzielić informacji czy "poprawkę" będą wykonywać na siłę - czy też będzie można się uprzeć żeby jej nie wprowadzali...
  13. Jak to jest z tymi przebiegami do wymiany rozrządu właściwie? Kupiłem z leasingu Passata B6 2.0 TDI - w książce serwisowej przeczytałem rok temu że wymiana rozrządu dopiero po 210kkm - więc przy przebiegu 180kkm robiłem przegląd w ASO i żadnej sugestii żeby robić rozrząd nie było Teraz mam 210kkm - więc planuję wymianę. Auto jeździ odpukać No i kwestia ceny - ASO gdzie dzwoniłem upewnić się co do przebiegu - woła 1700 brutto z wymianą pompy wodnej. Jakieś alternatywy - w Wawie? ASO Skody? (ponoć taniej) W ogóle poza ASO? Pytania laika - bo też pierwszy raz mam taką potrzebę, z góry dzięki za podpowiedź!
  14. Zdawałem dzisiaj w sklepie ten stary akumulator i dostałem taką "ochronkę" w dobrym rozmiarze - dla świętego spokoju założę, dzięki za odpowiedzi
  15. Witam, takie pytanie: wymieniłem aku w B6 TDI (faktycznie dość proste choć dostęp do "stopki" trzymającej aku nie jest prosty = można się ubrudzić co na parkingu pod sklepem jest w sytuacji awaryjnej upierdliwe Ale nie o tym. Aku które padło to było 61Ah - wydaje mi się że oryginał (brak wyraźnych oznaczeń producenta, autko kupiłem 3-letnie, teraz stuknęło mu 5) Kupiłem za poradą sprzedawcy aku Bosha 74Ah - i jest on WIĘKSZY (jeden z wymiarów o 3-4 cm) Mieści się idealnie, faktycznie chyba takie większe powinny być - jednak teraz nie pasuje na niego taka śmieszna 'koszulka' jakby ocieplająca, która była nałożona z góry na akumulator - no bo jest za mała. Martwić się tym, jest niezbędna, szukać większej - czy olać bo to tylko gadżet. Samochód jest garażowany więc jeśli to ma ocieplać to raczej nie będę miał tego problemu... Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności