Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Jacek,

 

Będę czekał do 4 tys. km i zacznę go ciągnąć powyżej 3 tys. obr/min. :-):mniam

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam, u mnie przy 130 km/h pojawia się lekki świst powietrza w środku kabiny w miejscu gdzie szyba łączy się z boczkiem, w narożniku nad zamkiem. Wystarczy przytkać to miejsce zwykłą gąbką do ścierania pary na szybach i świst zanika. Czy ktoś spotkał się z tym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza awaria, niestety. Zatankowałem adblue, zasięg ponad 12k km - spoko. Następnego dnia pojechałem w trasę i zapalił się komunikat, że adblue pozostało tylko na 1000km :ocochodzi. Po nocy bez zmian. Czekam na reakcje serwisu.

 

P.S. Przebieg 7000km :cenzura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile zatankowałeś tego ad blue?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. komputera maksymalnie mogłem zatankować 9.5l a zatankowałem 9l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawe co wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dejw za link. W takim razie szykuje się heca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki dejw za link. W takim razie szykuje się heca.

 

Powiedz czy tankowałeś na stacji benzynowej?

Jak tak to według mnie sprawa może być dosyć prosta. Zalałeś oszukane AdBlue, albo nie spełniające norm VW.

 

Mój kolega miał taki przypadek w X5. Wyświetlił się komunikat o AdBlue, podjechał na BP i zalał z dystrybutora.

Odpalił i zasięg zwiększył się o jakieś 100 km. Telefon do serwisu - odpowiedź..... Płyn nie spełnia norm BMW.

Co oznaczało, że miał inną gęstość, lepkość czy przewodność (jakoś tak) i nie był widoczny dla czujnika w zbiorniku.

Odpompowali. Zalali ich "oryginalny" i wszystko hula jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tankowałem na stacji benzynowej z "kija".

 

U mnie było odrobinę inaczej. Do końca Adblue miałem ponad 4000km, ale myślę sobie - uzupełnię póki o tym pamiętam. Komputer wskazywał, że max mogę zalać 9.5l, nie chciałem przedobrzyć więc zalałem 9l. Następnego dnia z rana było wszystko okej, pod wieczór wyskoczył komunikat, że adblue pozostało na 1000km - tak jak opisywał to człowiek z forum skody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!! UWAGA!! - "do wszystkich trzeszczących"

 

Wczoraj wieczorem znalazłem chwile, zakupiłem sylikonowe mazidło do uszczelek i wysmarowałem WSZYSTKIE uszczelki drzwi

- wewnętrzne drzwi

- zewnętrzne drzwi

- w otworach karoserii

 

dzisiaj.............. C I S Z A !!!!!!!!!!!!!!!

 

polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
UWAGA!! UWAGA!! - "do wszystkich trzeszczących"

 

Wczoraj wieczorem znalazłem chwile, zakupiłem sylikonowe mazidło do uszczelek i wysmarowałem WSZYSTKIE uszczelki drzwi

- wewnętrzne drzwi

- zewnętrzne drzwi

- w otworach karoserii

 

dzisiaj.............. C I S Z A !!!!!!!!!!!!!!!

 

polecam!

 

Rozumiem, że ustało trzeszczenie (tego akurat u mnie nie ma) ale świsty powietrza powyżej 120 km/h nadal istnieją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tygodniu i 700 km.

 

- zacina się przycisk opuszczania elektrycznej żaluzji,

- hak holowniczy odblokowuje się ale nie wypada, trzeba go ręką ruszyć,

- jeden "świerszcz" na drzwiach ale tylko na bruku. Na razie niezbyt denerwujący.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cuda sie zdarzaja. Z relacji osoby ktora zasiadla za stery dzis rano, jasno wynika ze problem znikl a zasieg adblue wynosi ponad 12000km. Na serwis i tak pojade, niech rzuca okiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że ustało trzeszczenie (tego akurat u mnie nie ma) ale świsty powietrza powyżej 120 km/h nadal istnieją?

 

te plastikowe czarne słupki są elastyczne i cienkie - jak są źle chromy spasowane (i/oraz uszczelki pod chromami na których opierają się czarne słupki wzajemnie) to niestety powietrze wpada i to słychać... porównywałem wczoraj ten element w B6 - i tak jest solidniej i ciaśniej... większe i grubsze są uszczelki - ładnie wszystko do siebie przylega... w B8 jest wszystko "w powietrzu"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale jak to mój egzemplarz - kolejny rodzyn. Zresetowały się ustawienia DP i nie reaguje na dotyk.... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale jak to mój egzemplarz - kolejny rodzyn. Zresetowały się ustawienia DP i nie reaguje na dotyk.... :(

 

Umów si na wywiad u Zachara znowu i dyskusję o jakości VW w porównaniu do poprzednich generacji.

Chociaż biorąc pod uwagę ilość aut Vaga jakie ostatnio dostaje będzie się pewnie bał podjąć tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, tankowałem na stacji benzynowej z "kija".

 

U mnie było odrobinę inaczej. Do końca Adblue miałem ponad 4000km, ale myślę sobie - uzupełnię póki o tym pamiętam. Komputer wskazywał, że max mogę zalać 9.5l, nie chciałem przedobrzyć więc zalałem 9l. Następnego dnia z rana było wszystko okej, pod wieczór wyskoczył komunikat, że adblue pozostało na 1000km - tak jak opisywał to człowiek z forum skody.

Generalnie po każdym tankowaniu na stacji "kij" powinien byc oczyszczany przez obsługę stacji. Nikt o tym nie mówi...dlatego polecam kupowanie 10l baniaczkow AdBlue i tankowanie jednorazowo, a wiele problemów z SCR nie bedzie miala miejsca :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczyszczony, czyli co? Wytarty czymś? Bo w sumie można go prewencyjne przetrzeć przed tankowaniem. Zresztą te pistolety są chronione specjalnymi zasuwami i rodzajem szczotki przez którą pistolet przechodzi przy zdejmowaniu z dystrybutora i wkładaniu ponownym do dystrybutora. Generalnie nie podważam tego co napisałeś. Dopytuję, bo szczerze mówiąc tankowanie na stacji to najwygodniejszy sposób - szybko i bezproblemowo. Z tego baniaka to jednak trochę niewygodne, a te oryginalne VW nawet nie mają lejka. Ja też już tankowałem na stacji BP i bardzo mi to przypadło do gustu. Szkoda byłoby z tego rezygnować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem Wam jakiś czas temu, że jedną z rzeczy, jakie zgłosiłem w serwisie było skrzypienie przy wsiadaniu/wysiadaniu z auta gdy zaciągnięty jest hamulec ręczny. Oczywiście ASO zbagatelizowało sprawę twierdząc, że problem jest im znany i nie ma na niego rozwiązania oraz mówiąc mi, że podobno w innych modelach VW też często występuje. Tylko, że jakoś w Golfie mojej żony nie ma tego problemu...

Problem z tym skrzypieniem niestety nasila się do tego stopnia, że wystarczy pobujać samochód (ponaciskać jedną ręką na tył samochodu/klapę bagażnika), żeby odezwało się takie oto straszne skrzypienie, które nagrałem na tym amatorskim filmiku. Podejrzewam, że wasze egzemplarze nie wydają takich "cudownych" dźwięków rodem z jakichś wozów drabiniastych?

 

https://drive.google.com/file/d/0B6v565bER4mqWTJxdjQ3QVR4clk/view

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnośnie sprawdzenia nr vin na stronie vw.

kolega sprawdził i było info że nie dotyczy jego paska, a po ygodniu miał pismo że jednak dotyczy.

stwierdzam że ta strona to ściema bo patrz poniżej

Szanowni Państwo,

 

chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZDUPADUPA nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC).

 

Szanowni Państwo,

 

chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZ00000000 nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC).

 

Szanowni Państwo,

 

chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZ99999999 nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC).

 

Szanowni Państwo,

 

chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZKLAM1EMY nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC).

 

i tak dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności