Rafo
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Rafo
- Urodziny 26.10.1966
Informacje osobiste
-
Imię
Rafa
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Silnik
B8 1.8 TSI 180KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Rafo obserwuje zawartość → Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?, Awarie, naprawy reklamacyjne B8, Szyby dźwiękoszczelne i oraz 3 innych
-
Cześć, a jaki model Vredesteina polecasz? Bo ja miałem zamówione asymetryki Continentala TS 830P lub TS850P, ale że chwilowo są niedostępne to mogę jeszcze zmienić.... - - - - - aktualizacja - - - - - Asymetryczne są cichsze od kierunkowych. Ja miałem na pprzednim Pasacie B7 Continentale TS830P -bardzo ciche
-
Cześć, czy dobrze zrozumiałem że wymieniałeś przednie szyby na grubsze, akustyczne? Do tej pory słyszałem że nie ma takiej opcji... Dopiero później przeczytałem wczesniejsze posty i już wiem, ze wszyscy czekają na relację :-)
-
Cześć, A w którym serwisie Ci to robili? Bo ja mam podobny problem, ale mieszkam w innym mieście i tu chyba sobie nie poradzą. Chętnie zgłoszę się do tego serwisu jeśli wiedzą jak to naprawić, Z pozdrowieniami, Rafo - - - - - aktualizacja - - - - - Do dziki_pl odnośnie szumów powyżej 120 km/h: Cześć, A w którym serwisie Ci to robili? Bo ja mam podobny problem, ale mieszkam w innym mieście i tu chyba sobie nie poradzą. Chętnie zgłoszę się do tego serwisu jeśli wiedzą jak to naprawić, Z pozdrowieniami, Rafo
-
Dzięki Jacek, Będę czekał do 4 tys. km i zacznę go ciągnąć powyżej 3 tys. obr/min. :-):mniam - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, u mnie przy 130 km/h pojawia się lekki świst powietrza w środku kabiny w miejscu gdzie szyba łączy się z boczkiem, w narożniku nad zamkiem. Wystarczy przytkać to miejsce zwykłą gąbką do ścierania pary na szybach i świst zanika. Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
-
Witam, mam Passata B8 1.8 TSi manual. Porównując do poprzednika słyszę bardziej basowy dźwięk przy przyspieszaniu przy ok. 2000 obr./min i wcale nie czuję tych niby 320 Nm (poprzedni 1,8 miał 250 Nm). Tak jakby wręcz przyspieszał z większym trudem niż poprzednik, który pomimo tylko 250 Nm szedł wdzięcznie wydając przyjemny, metaliczny dźwięk. Fakt że samochód jeszcze niedotarty, tylko 1200 km, jeszcze go nie przedmuchałem :-) Czy Wy też tak macie?
-
Mamy podobny gust :-) Dokładnie o takim samym myślę - Crimson i jasna Alcantara...
-
mam TSI 160 KM bo to jeszcze B7:-) Chętnie bym Ci na to pytanie odpowiedział, ale nie sprawdzałem tego na autostradzie. Z chwilowych odczytów chyba jakieś 8-8,5. Kiedyś byłem z rodziną w trasie, jakieś 300 km, spalił 5,5, jechałem delikatnie, ale bez przesady, nie wlokłem się za TIR-ami. A taka średnia w trasie wychodzi raczej 6,5
-
Witam. Mam Passata B7 1,8 TSI 160 KM. Przymierzam się do B8. Dla mnie najważniejszy jest komfort i wyciszenie, więc w grę wchodzi tylko benzyna. Waham się pomiędzy 1,8 TSI MAN a 1,8 TSI DSG-7. Czy można powiedzieć że któryś jest głośniejszy a któryś cichszy? No i czy ktoś wie wreszcie czy to prawda co podaje konfigurator że DSG ma 250 Nm a MAN ma 320 Nm? Pozdrowienia, Rafał - - - - - aktualizacja - - - - - PS. w sumie to brałbym tez pod uwagę 2,0 DSG, o ile zapewni bardziej komfortową i niezawodną pracę. Dodam jeszcze że najbardziej nie lubię wszelkich basowych dźwięków, więc nawet nie chodzi mi o ilość dB lecz o barwę dźwięku...