Rafo Zgłoś #241 Napisano 3 Listopada 2015 Dzięki Jacek, Będę czekał do 4 tys. km i zacznę go ciągnąć powyżej 3 tys. obr/min. :-):mniam - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, u mnie przy 130 km/h pojawia się lekki świst powietrza w środku kabiny w miejscu gdzie szyba łączy się z boczkiem, w narożniku nad zamkiem. Wystarczy przytkać to miejsce zwykłą gąbką do ścierania pary na szybach i świst zanika. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #242 Napisano 4 Listopada 2015 Pierwsza awaria, niestety. Zatankowałem adblue, zasięg ponad 12k km - spoko. Następnego dnia pojechałem w trasę i zapalił się komunikat, że adblue pozostało tylko na 1000km :ocochodzi. Po nocy bez zmian. Czekam na reakcje serwisu. P.S. Przebieg 7000km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #243 Napisano 4 Listopada 2015 A ile zatankowałeś tego ad blue? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #244 Napisano 5 Listopada 2015 Wg. komputera maksymalnie mogłem zatankować 9.5l a zatankowałem 9l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #245 Napisano 5 Listopada 2015 No to ciekawe co wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #246 Napisano 5 Listopada 2015 Na forum Superba jeden użytkownik ma chyba taki sam problem http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=57&t=6738 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #247 Napisano 5 Listopada 2015 Dzieki dejw za link. W takim razie szykuje się heca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #248 Napisano 5 Listopada 2015 Dzieki dejw za link. W takim razie szykuje się heca. Powiedz czy tankowałeś na stacji benzynowej? Jak tak to według mnie sprawa może być dosyć prosta. Zalałeś oszukane AdBlue, albo nie spełniające norm VW. Mój kolega miał taki przypadek w X5. Wyświetlił się komunikat o AdBlue, podjechał na BP i zalał z dystrybutora. Odpalił i zasięg zwiększył się o jakieś 100 km. Telefon do serwisu - odpowiedź..... Płyn nie spełnia norm BMW. Co oznaczało, że miał inną gęstość, lepkość czy przewodność (jakoś tak) i nie był widoczny dla czujnika w zbiorniku. Odpompowali. Zalali ich "oryginalny" i wszystko hula jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #249 Napisano 5 Listopada 2015 Tak, tankowałem na stacji benzynowej z "kija". U mnie było odrobinę inaczej. Do końca Adblue miałem ponad 4000km, ale myślę sobie - uzupełnię póki o tym pamiętam. Komputer wskazywał, że max mogę zalać 9.5l, nie chciałem przedobrzyć więc zalałem 9l. Następnego dnia z rana było wszystko okej, pod wieczór wyskoczył komunikat, że adblue pozostało na 1000km - tak jak opisywał to człowiek z forum skody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #250 Napisano 6 Listopada 2015 UWAGA!! UWAGA!! - "do wszystkich trzeszczących" Wczoraj wieczorem znalazłem chwile, zakupiłem sylikonowe mazidło do uszczelek i wysmarowałem WSZYSTKIE uszczelki drzwi - wewnętrzne drzwi - zewnętrzne drzwi - w otworach karoserii dzisiaj.............. C I S Z A !!!!!!!!!!!!!!! polecam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #251 Napisano 6 Listopada 2015 UWAGA!! UWAGA!! - "do wszystkich trzeszczących" Wczoraj wieczorem znalazłem chwile, zakupiłem sylikonowe mazidło do uszczelek i wysmarowałem WSZYSTKIE uszczelki drzwi - wewnętrzne drzwi - zewnętrzne drzwi - w otworach karoserii dzisiaj.............. C I S Z A !!!!!!!!!!!!!!! polecam! Rozumiem, że ustało trzeszczenie (tego akurat u mnie nie ma) ale świsty powietrza powyżej 120 km/h nadal istnieją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #252 Napisano 6 Listopada 2015 Po tygodniu i 700 km. - zacina się przycisk opuszczania elektrycznej żaluzji, - hak holowniczy odblokowuje się ale nie wypada, trzeba go ręką ruszyć, - jeden "świerszcz" na drzwiach ale tylko na bruku. Na razie niezbyt denerwujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #253 Napisano 6 Listopada 2015 Cuda sie zdarzaja. Z relacji osoby ktora zasiadla za stery dzis rano, jasno wynika ze problem znikl a zasieg adblue wynosi ponad 12000km. Na serwis i tak pojade, niech rzuca okiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #254 Napisano 6 Listopada 2015 Rozumiem, że ustało trzeszczenie (tego akurat u mnie nie ma) ale świsty powietrza powyżej 120 km/h nadal istnieją? te plastikowe czarne słupki są elastyczne i cienkie - jak są źle chromy spasowane (i/oraz uszczelki pod chromami na których opierają się czarne słupki wzajemnie) to niestety powietrze wpada i to słychać... porównywałem wczoraj ten element w B6 - i tak jest solidniej i ciaśniej... większe i grubsze są uszczelki - ładnie wszystko do siebie przylega... w B8 jest wszystko "w powietrzu"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #255 Napisano 8 Listopada 2015 No ale jak to mój egzemplarz - kolejny rodzyn. Zresetowały się ustawienia DP i nie reaguje na dotyk.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #256 Napisano 8 Listopada 2015 No ale jak to mój egzemplarz - kolejny rodzyn. Zresetowały się ustawienia DP i nie reaguje na dotyk.... Umów si na wywiad u Zachara znowu i dyskusję o jakości VW w porównaniu do poprzednich generacji. Chociaż biorąc pod uwagę ilość aut Vaga jakie ostatnio dostaje będzie się pewnie bał podjąć tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #257 Napisano 8 Listopada 2015 Tak, tankowałem na stacji benzynowej z "kija". U mnie było odrobinę inaczej. Do końca Adblue miałem ponad 4000km, ale myślę sobie - uzupełnię póki o tym pamiętam. Komputer wskazywał, że max mogę zalać 9.5l, nie chciałem przedobrzyć więc zalałem 9l. Następnego dnia z rana było wszystko okej, pod wieczór wyskoczył komunikat, że adblue pozostało na 1000km - tak jak opisywał to człowiek z forum skody. Generalnie po każdym tankowaniu na stacji "kij" powinien byc oczyszczany przez obsługę stacji. Nikt o tym nie mówi...dlatego polecam kupowanie 10l baniaczkow AdBlue i tankowanie jednorazowo, a wiele problemów z SCR nie bedzie miala miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #258 Napisano 8 Listopada 2015 Oczyszczony, czyli co? Wytarty czymś? Bo w sumie można go prewencyjne przetrzeć przed tankowaniem. Zresztą te pistolety są chronione specjalnymi zasuwami i rodzajem szczotki przez którą pistolet przechodzi przy zdejmowaniu z dystrybutora i wkładaniu ponownym do dystrybutora. Generalnie nie podważam tego co napisałeś. Dopytuję, bo szczerze mówiąc tankowanie na stacji to najwygodniejszy sposób - szybko i bezproblemowo. Z tego baniaka to jednak trochę niewygodne, a te oryginalne VW nawet nie mają lejka. Ja też już tankowałem na stacji BP i bardzo mi to przypadło do gustu. Szkoda byłoby z tego rezygnować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #259 Napisano 10 Listopada 2015 Pisałem Wam jakiś czas temu, że jedną z rzeczy, jakie zgłosiłem w serwisie było skrzypienie przy wsiadaniu/wysiadaniu z auta gdy zaciągnięty jest hamulec ręczny. Oczywiście ASO zbagatelizowało sprawę twierdząc, że problem jest im znany i nie ma na niego rozwiązania oraz mówiąc mi, że podobno w innych modelach VW też często występuje. Tylko, że jakoś w Golfie mojej żony nie ma tego problemu... Problem z tym skrzypieniem niestety nasila się do tego stopnia, że wystarczy pobujać samochód (ponaciskać jedną ręką na tył samochodu/klapę bagażnika), żeby odezwało się takie oto straszne skrzypienie, które nagrałem na tym amatorskim filmiku. Podejrzewam, że wasze egzemplarze nie wydają takich "cudownych" dźwięków rodem z jakichś wozów drabiniastych? https://drive.google.com/file/d/0B6v565bER4mqWTJxdjQ3QVR4clk/view Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #260 Napisano 11 Listopada 2015 odnośnie sprawdzenia nr vin na stronie vw. kolega sprawdził i było info że nie dotyczy jego paska, a po ygodniu miał pismo że jednak dotyczy. stwierdzam że ta strona to ściema bo patrz poniżej Szanowni Państwo, chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZDUPADUPA nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Szanowni Państwo, chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZ00000000 nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Szanowni Państwo, chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZ99999999 nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Szanowni Państwo, chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia WVWZZZ3BZKLAM1EMY nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). i tak dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach