obcy23 Zgłoś #81 Napisano 2 Lutego 2016 (edytowane) Panowie, potrzebna pomoc. Jestem zdecydowany zamówić Alltracka BiTDI praktycznie ze wszystkimi dodatkami, ale zauważyłem, że w Alltracku nie ma w opcji Pakietu drogowego PLUS, tylko zwykły pakiet drogowy. Plus ma dodatkowo jazdę w korkach i emergency, a na traffic jam assist szczególnie mi zależy. Czy można będzie to dodać poprzez kodowanie, czy fizycznie również coś trzeba będzie wymienić? A może poczekać, aż pojawi się taka opcja oficjalnie w cenniku dla Alltracka w PL? Dodatkowo nie można dołożyć Pakietu sportowego (porgresywne wspomaganie) oraz pakietu Easy open - trzeba oddzielnie dodać elektryczną pokrywę bagażnika i Keyless Access, co wychodzi drożej niż pakiet np. dla Highline. Dziwny jest ten nasz cennik dla Alltracka jak na razie. Z góry dzięki za pomoc i rady. Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. O to i inne braki w cenniku Alltracka pytałem już mailowo importera i taką oto odpowiedź dostałem: Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż niestety obecnie nie ma planów, aby dla modelu Passat Variant Alltrack wprowadzono do cennika Pakietu Drogowego Plus oraz wstawek dekoracyjnych "wave" z konsolą środkową "Piano Black". (...) Ani dealer ani VW Poznań nie potrafili odpowiedzieć czy pakiet drogowy+ znajdzie się w kolejnym cenniku ani kiedy takowy opublikują ani czy czasem nie będzie podwyżki - więc czekanie wydaje mi się ryzykowną sprawą. Wg. tego co udało mi się dowiedzieć / wyczytać w "zwykłym" pakiecie drogowym Lane Assist nie działa przy niewielkich prędkościach (czyli w korkach), ale jak zamawiasz ACC to tak czy inaczej powinien działać stop&go - więc można powiedzieć że jazda w korkach będzie półautomatyczna - tak jak napisał kolega w poprzednim poście. Edytowane 2 Lutego 2016 przez obcy23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekPO Zgłoś #82 Napisano 2 Lutego 2016 Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.O to i inne braki w cenniku Alltracka pytałem już mailowo importera i taką oto uroczą odpowiedź dostałem: Ani dealer ani VW Poznań nie potrafili odpowiedzieć czy pakiet drogowy+ znajdzie się w kolejnym cenniku ani kiedy takowy opublikują ani czy czasem nie będzie podwyżki - więc czekanie wydaje mi się ryzykowną sprawą. Wg. tego co udało mi się dowiedzieć / wyczytać w "zwykłym" pakiecie drogowym Lane Assist nie działa przy niewielkich prędkościach (czyli w korkach), ale jak zamawiasz ACC to tak czy inaczej powinien działać stop&go - więc można powiedzieć że jazda w korkach będzie półautomatyczna - tak jak napisał kolega w poprzednim poście. Lane assist nie działa poniżej 60 km/h. Po prostu, bez żadnego uprzedzenia, dźwięku się wyłącza. ACC potrafi wyhamować auto do 0 km/h i ruszyć jeśli nie minęły 3 sekundy. Potem trzeba wcisnąć gaz lub przycisk na kierownicy i uto rusza do zadanej prędkości (jeśli auto z przodu przyspieszy powyżej tej prędkości). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rumcajs Zgłoś #83 Napisano 2 Lutego 2016 Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.O to i inne braki w cenniku Alltracka pytałem już mailowo importera i taką oto odpowiedź dostałem: Ani dealer ani VW Poznań nie potrafili odpowiedzieć czy pakiet drogowy+ znajdzie się w kolejnym cenniku .... Swego czasu prowadziłem ożywioną korespondencję z BOK VW, pisząc seryjne zażalenia na traktowanie polskiego rynku, w kwestii dostępności wybranych opcji, gorzej niż wszystkich innych krajów. W końcu, po którymś e-mail, zadzwonił do mnie miły konsultant z BOK i przyznał, że cała moja korespondencja nie ma sensu, bo VW Polska jest ubezwłasnowolniona i całkowicie zdana na łaskę i niełaskę swoich niemieckich kolegów. Poradził mi, aby zacząć pisać zażalenia bezpośrednio do biura niemieckiego na adres: [email protected], w razie ostateczności przypominając w korespondencji o tym, kto wraz z krasnoarmiejcami, w 1945 roku, zatykał flagę na Reichstagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #84 Napisano 2 Lutego 2016 Cała Europa może zamawiać wiele elementów dostępnych w Hl do Alltraca (dla mnie przede wszystkim piano black), niestety Polska dla Niemca to już pogranicze Azji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #85 Napisano 3 Lutego 2016 Ciekawa reklama http://www.youtube.com/watch?v=sdHt5WoYsXY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #86 Napisano 3 Lutego 2016 (edytowane) Swego czasu prowadziłem ożywioną korespondencję z BOK VW, pisząc seryjne zażalenia na traktowanie polskiego rynku, w kwestii dostępności wybranych opcji, gorzej niż wszystkich innych krajów. W końcu, po którymś e-mail, zadzwonił do mnie miły konsultant z BOK i przyznał, że cała moja korespondencja nie ma sensu, bo VW Polska jest ubezwłasnowolniona i całkowicie zdana na łaskę i niełaskę swoich niemieckich kolegów. Poradził mi, aby zacząć pisać zażalenia bezpośrednio do biura niemieckiego na adres: [email protected], w razie ostateczności przypominając w korespondencji o tym, kto wraz z krasnoarmiejcami, w 1945 roku, zatykał flagę na Reichstagu. Nic się nie zmienia od lat. Tak nas traktują, że poszczególne konfiguracje są biedniejsze niż na zachodzie za tą samą cenę. Niemcy narzucają również u nas sztywne konfiguracje dla "promocji" takich jak pakiet R-Line za pół ceny i nie można już w nich zmienić nawet drobnostki. Pamiętam jak wchodził B6 to były nawet takie kwiatki, że w katalogu auta była pokazana i opisana po polsku opcja (konkretnie otwieranie bram garażowych przyciskami w osłonie przeciwsłonecznej) ale nie dało się jej w żaden sposób w Polsce zamówić "bo nie". Edytowane 3 Lutego 2016 przez infoset Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #87 Napisano 8 Lutego 2016 W dzisiejszym Motorze test Alltraca 2.0 TDI Biturbo, niby wszystko ok, tylko narzekają na wolno działający napęd 4x4, tj. wyrazne opóznienie w dołączaniu tylnej osi na mokrym. Trochę to dziwne, bo czytając opinie o Haldexie 5 powinno być dobrze, a moment włączania tylnej osi miał być niezauważalny, stąd pytanie czy ktoś miał styczność z Haldexem 5, bo 4 miała dobrą opinie - oczywiście użytkowników a 5 była by gorsza? Wyniku testu hamowania: hamulce zimne 43,4 m, ciepłe 43,7 m ?????? w innym numerze Motoru hamowanie 2.0 TDi 150 Ps hamulce ciepłe, zimne 35,9 m. Nie wiem czy to pomyłka, czy taka rzetelność dziennikarska? (wynik hamowania Alltraca jest o 8 metrów gorszy?, Może hamowanie na śniegu, bo widać że testowali w zimowych warunkach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #88 Napisano 9 Lutego 2016 Czy ten artykuł można gdzieś przeczytać w necie? Chętnie poczytam ale nie mieszkam w Pl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #89 Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) @ popiołek, jeżeli bardzo Ci zależy mogę zesnakować i wysłać na maila/priv. Pomóżcie proszę rozstrzygnąć dwa dylematy przed zamówieniowe. (Auto biore na 5-6 lat, rocznie ca. 23-25 tkm, dużo miejskiej jazdy na bardzo krótkich odcinkach oraz trasy po 600,1000, 1300 km) 1. TSI220 czy TDI 190 ? BiTDI w przypadku alltracka nie wchodzi w grę - 21 tys drożej od TSI. TSI - boję się spalania. To w zasadzie główny powód. Kwestia brania oleju - z tego co czytam/słyszę - została już rozwiązana Obleciałem parę salonów w PL + DE i AT. Nigdzie nie było Alltracka z TSI, wszystkie z TDI190. W TSI mam w standardzie XDS+ co biorąc 4M jest super przydatne. TDI - w zasadzie wszystko jasne. Wystarczająco szybki jak dla mnie, spali na pewno mniej. Ale ile mniej? Ładnie wyciszony, uzytkując auto jak opisałem powyżej NIGDY nie miałem problemu z DPF , więc tego zagrożenia ze strony diesla nie biorę pod uwagę. Droższy od TSI o ca 5 kpln , nie ma XDS+ Na pewno łatwiej się później sprzeda. Passat w tdiku.... 2. Biały czy czerwony? Te dwie opcje zostały na placu boju. (felgi 18") Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 10 Lutego 2016 przez macmal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #90 Napisano 10 Lutego 2016 Osobiście wole benzynę. Natomiast patrząc na to co piszą tu koledzy, silnik TDi 190KM jest bardzo oszczędny i dynamiczny zarazem. Różnica w spalaniu między TDI a TSI pewnie od 3 litrów w górę. Nie zapominajmy, że mamy tu 4x4 więc będzie palić nieco więcej niż dla samochodu z napędem na 1 oś. Kolor to też rzecz gustu.. Czerwony z tymi wszystkimi dodatkami chromowanymi i lusterkami na pewno pozwoli spersonalizować samochód na drodze.. jest piękny Biały też ładny, ale czerwony to można mieć tylko w all. skorzystaj więc z tego zaszczytu ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #91 Napisano 10 Lutego 2016 W All TSI ma DSG7, pewnie będzie miało to odbicie na spalaniu. W mieście nie jest to dla mnie tak istotne jak w trasie, gdzie trzymam 140- 180 (oczywiście na niemieckich autostradach). Tu boję się jakichś kosmicznych wartości... Czerwony też fajny - stąd dylematy. Z drugiej strony biały A6 allroad , którego obserwuję też robi robotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #92 Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) Czerwony kolor to ten z testu w Motorze?, Dla mnie to chyba pomarańcz. Zamówiłem 2.0 Tsi, dla mnie wybór był prosty, nie przekonują mnie klekoty, po za tym robię 12 kkm rocznie, wcześniej zastanawiałem się nad 1.4 Tsi ale u nas go nie oferują więc problem rozwiązał się sam. w 2.0 Tsi jest w standardzie Dcc. Zamawiałem w grudniu i nikt nie był w stanie mi pokazać tego czerwonego koloru, więc wziąłem pomarańcze. ( wszędzie w testach, na yotubie tylko kolor Habanero) Edytowane 10 Lutego 2016 przez jaros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #93 Napisano 10 Lutego 2016 Macmal jak mozesz wyslij mi na meila artykul [email protected] a co do XDS to mozna go aktywowac kompem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocomus Zgłoś #94 Napisano 10 Lutego 2016 W All TSI ma DSG7, pewnie będzie miało to odbicie na spalaniu. W mieście nie jest to dla mnie tak istotne jak w trasie, gdzie trzymam 140- 180 (oczywiście na niemieckich autostradach). Tu boję się jakichś kosmicznych wartości... Czerwony też fajny - stąd dylematy. Z drugiej strony biały A6 allroad , którego obserwuję też robi robotę. Będzie miało odbicie na spalaniu. Pozytywne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #95 Napisano 15 Lutego 2016 W dzisiejszym motorze szeroki test porównawczy napędów 4x4. Alltrack kolejny raz miazga, przedostatnie miejsce w teście.... Największy zarzut - ogromna zwłoka w załączaniu tyłu. W teście również Volvo S60 CC z TYM SAMYM HALDEXEM, który w tym aucie jest zestrojony wzorowo. Odwołują się nawet do B7 All, w którym nie było zwłoki w załączaniu tylnej osi. No to troszkę blado to wygląda..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #96 Napisano 15 Lutego 2016 W dzisiejszym motorze szeroki test porównawczy napędów 4x4. Alltrack kolejny raz miazga, przedostatnie miejsce w teście....Największy zarzut - ogromna zwłoka w załączaniu tyłu. W teście również Volvo S60 CC z TYM SAMYM HALDEXEM, który w tym aucie jest zestrojony wzorowo. Odwołują się nawet do B7 All, w którym nie było zwłoki w załączaniu tylnej osi. No to troszkę blado to wygląda..... Czyli tak samo musi byc w seryjnym pasku B8 dziwne tylko ze koledzy z forum nie zauważyli w zwłoki w załączeniu tylu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #97 Napisano 15 Lutego 2016 No własnie mnie też to dziwi.... Mam do czynienia z A6 3.0 quattro ok, jeździ lepiej i czuć cały czas 4x4, ale w moim nie zauważyłem jakiegoś mega późnego załączania napędu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #98 Napisano 15 Lutego 2016 Egzemplarz z testu , to to samo auto, które było opisywane w teście tydzień temu. Może coś nie tak z tym konkretnym egzemplarzem? Tak czy siak dziwnie to wygląda i - nie ukrywam - straszy. Szukam auta z dobrym 4x4 , jak ma działać tak jak w teście, to chyba nie ma sensu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #99 Napisano 15 Lutego 2016 W moim przez onad 30 tyś km dołącza się wzorowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #100 Napisano 15 Lutego 2016 Nieciekawie wygląda ten test 4x4 w Motorze dla Alltraca, czyżby faktycznie tak spaścili to oprogramowanie Haldexa, w przyszłym tygodniu mają skręcać go dla mnie, miał być dobry napęd a jest? no właśnie nie wiadomo co. Zamiast się cieszyć, z każdym numerem Motoru mam coraz większe obawy czy dobrze zrobiłem zamawiając go. Tyle siana wydane, powoli zaczynam wierzyć Subarowiczom o protezie napędu 4x4 w Alltracu ( chociaż Veyron też ma Haldex) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach