Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy przerabiał ktoś wydech na przelotowy jak w tsi 280PS? (chodzi o same końcówki) planuję jeszcze włożyć kierownicę od R-line bo ta jak w 1.4 wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego wiensk, jak pierwsze wrażenia z użytkowania Alltracka 2.0 Ttsi, jak przede wszystkim zawias, i spalanie? U mnie spalanie teraz po 2,3 kk m średnia 10.5, przy w miarę spokojnej jeździe głównie na eco 50/50. Zawias mam wrażenie że każdego dnia inaczej się zachowuje na bardzo wyboistej drodze - raz się tłucze ( tj. sprawia wrażenie że coś luźnego delikatnie głucho podskakuje szczególnie po prawej stronie z tyłu), a innego ( bardzo rzadko) wszystko jest ok', sam nie wiem jak to tłumaczyć. Siedząc jako pasażer praktycznie wogóle tego nie słychać - dziwne.

 

U mnie 10,2 średniego po 4k głównie comfort , z zawiasem to prawda różnie (dziwnie) sie zachowuje ale z czasem wydaje mi sie ze stabilizuje sie i coraz lepiej działa - może tak to ma :) Ogólnie jestem b. zadowolony ze wszelakich osiągów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawias mam wrażenie że każdego dnia inaczej się zachowuje na bardzo wyboistej drodze - raz się tłucze ( tj. sprawia wrażenie że coś luźnego delikatnie głucho podskakuje szczególnie po prawej stronie z tyłu), a innego ( bardzo rzadko) wszystko jest ok', sam nie wiem jak to tłumaczyć. Siedząc jako pasażer praktycznie wogóle tego nie słychać - dziwne.

 

A masz DCC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Alltraca 2.0 Tsi, DDC w standardzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatni wpis - początek czerwca - nikt nie kupuje Alltraca? Taki nieciekawy? Dla mnie to the beściak wsród pasków zwłaszcza w Habanero. Panowie .... 220 Ps w 4x4 tyko Panamara mnie kupiła.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. musiałbym zaraz wymienić te "srebrne" dekory straszliwe z kokpitu na coś ładniejszego tj czarny piano 2. Przeswit zwiekszony o ile, 2 cm? :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te srebrne dekory miałem też wymienić od razu --- po czasie spodobały mi się, prześwit dokładnie 2,75 cm, mam już 8 tkm nawet nie jechałem nim po łące, podoba mi się, w zimę będzie jeszcze lepiej ,mieszkam w Bielsku-B. i uwielbiam jeździć na nartach ( bardziej podoba mi się Audi Allro , ale to nie ta pólka cenowa ) Andrzeju chodzi tu o napęd i moc -- 140 Ps w B7 to masakra (to firmówka ?- rozumiem ok' ) vs 220 Ps 4x4 na hamowni 249 - rakieta) no tak 6/100 vs 11 /100 jak można oszczędzać na bryce za 2 paczki , i mulić na drodze.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Wiadomość dla moderatora - dlaczego nie można wybrać Alltraca B8 w profilu użytkownika choć jest dostępny od 10 miesięcy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jako trener VAG jezdze róznymi autami koncernu i 220 KM nie powoduje u mnie slinotoku. Konczy mi sie produkować pasek 190 KM 4x4, i jest to absolutnie świadoma decyzja, wiec mi nie zaimponujesz kucykami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slinotoku dostaje tylko gdy patrzę na swoją CB 1000 R ( 3 do sety ) i jej tylko 123 Ps,( to mniej niż w twoim 140 konnym potworze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jako trener VAG

 

Co to jest "trener VAG" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Think Blue Trainer

:lol:devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to jest "trener VAG" ?

 

Taki koncernik zza zachodniej granicy. Volkswagen AG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na ten przykład nie lubię warkotu i zakładania rękawiczki do tankowania dlatego od lat nie wybieram napędu mazutowego. O kosztach eksploatacji nie wspominam. Spalanie to nie jedyny koszt (dużo większym jest np. utrata wartości auta i wyższa cena auta na ropkę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo lubię auta o charakterze ALL ale po 46k swoim B8 i odgłosach jakie wydaja drzwi przy podjeździe pod krawężnik, używając ALL w miejscach do jakich głownie jest stworzony musiałbym trafić na psychiatryka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jako trener VAG jezdze róznymi autami koncernu i 220 KM nie powoduje u mnie slinotoku. Konczy mi sie produkować pasek 190 KM 4x4, i jest to absolutnie świadoma decyzja, wiec mi nie zaimponujesz kucykami.

 

A co chciałeś tym przekazać? Jeśli faktycznie masz kontakt z różnymi modelami VAG to byś wiedział że 2.0 TSI w kwestii osiągów zaskakuje na plus a TDI w drugą stronę. Jak ktoś szuka dobrych osiągów w B8 to 2.0 TSI 220 jest najlepszym wyborem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie szukam. A chciałem wyśmiać personalne zawoalowane ataki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie ataki trenerze VAG ..y?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli żadne to bardzo dobrze. Nie ma co robić offtopu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak tam Wasze alltracki? Piszcie bo i mnie zainteresował. Planuję na wiosnę zmienic auto i zaczynam się rozglądac. Interesuje mnie wszystko, ze spalaniem włącznie :) bo jak wszyscy waham się między TDI a TSi. A może ktoś mieszka w okolicach Opola, Wrocławia i dałby pomacac? :) Z zagranicznych testów wiem, że zawieszenie tylko na pozór jest bardziej miękkie - bardziej buja ale małe nierówności czuc mocniej - szczeliny w asfalcie, łaty asfaltu itd. Obecnie jeżdżę Volvo xc70 i mógłbym powiedziec to samo. Natomiast w Volvo z pewnością się nie tłucze, co sugerujecie w przypadku Passata. W zwykłych, niskich wersjach może się tłuc dlatego, że w najmocniejszych wersjach silnikowych jest standardowo obniżone o 15mm. Może i w Alltracku obniżają? :)

Trochę słabe jest też to, że w cenniku Alltracka nie ma "dźwiękoszczelnych" szyb, które są np w Highline. Słaby jest też "start-stop". W Volvo montowali go przez jakiś czas ale nawet wtedy można było wyłączyc w ustawieniach auta, w komputerze. Teraz już nawet nie montują, przynajmniej w modelach, które znam.

Zwykły Passat też mi się podoba ale... przyzwyczaiłem się do siadania w samochodzie a nie "wpadania" w niego :)

Piszcie co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja o włos nie kupiłem.B.dokładnie analizowałem i jezdziłem.W/g mnie lepiej trochę jak zwykły Passat.Ale też czuć.Natomiast trochę bieda jest alltrack w środku - te plastikowe sreberka....nie można ich zmienić na inne.Generalnie Alltrack jest zbudowany na bazie Comfortline ,a nie Hihgline

Różnica w wysokości prawie żadna-2cm z kawałkiem.Nie czuć w zasadzie prawie wcale

Bierz Bitdi albo tsi 220

Albo do jutra jeszcze są xc60 w dobrej cenie, haha.Mnie alltrack bitdi po 10.5% rabacie wychodził z porównywalnym wyposażeniem chyba 15 czy 20tys więcej niż to xc60 (2.4biturbo 5cylindrów) i zrezygnowałem z niego.Do tego 16r a rej 17.Byłby szybszy ,bo bitdi możesz podnieść na maks 300 kucy ,a volvo na maks 275 (Rica) ale mimo to zrezygnowałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności