Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Też mam taką konfigure tylko 2.0 TSI . Już mnie skręca, jeszcze- dwa miesiące (piękne są te 19"- ale jak na co dzień?)

 

Nie mogę zlokalizować tych ramek Piano Black na allegro

 

ja zamawiam prawdopodobnie w przyszłym tygodniu , też TSI.

 

Największa zagwozdka: jaki kolor i czy brać skórę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ma trochę problem z tym samochodem - bo z jednej strony bardzo mi sie podoba charakter alltracka. Moim marzeniem z przed lat z reszta niezrealizowanym było Volvo XC 70. Zawsze postrzegałem te auta jako takie stateczne oazy, dumnie poruszające sie z wdziękiem po ulicach miast, jak przychodzily miesiące zimowe to piałem x2 widząc te auta. Na południu polski czy w po prostu w górach pod zaśnieżonymi stokami widok tych aut był równoważny z widokiem oszronionego kufla piwa w słoneczne czerwcowe popołudnie na tarasie..... ale:

 

- prześwit minimalnie większy niż B8 kombi

- autostrada i jazda z dużymi prędkościami - zdecydowanie głośniej no i bardziej paliwozerniej niż odpowiadający B8 (info na podstawie B7)

- cena - i gdyby to był HL + ~ 6k PLN różnicy to jeszcze bym to zrozumiał, ale to jest CL + różnice do HL + 6k PLN + dodatki i to już powoduje ze cena auta chociażby z filmiku wyżej absolutnie nie jest dla mnie akceptowalna w tym segmencie aut.

- i takie to auto chyba do wszystkiego i do niczego. Bo już często niektóre SUV mało sie nadają na jakiekolwiek offroadowe przejażdżki - a to delikatnie podniesione kombi jest po prostu "tylko" (albo wlasnie aż) na każda DROGĘ.

 

Nie chce żeby żaden z kolegów poczuł sie urażony tym co pisze ale trochę próbuje ożywić ten temat i poznać innych zdanie skąd ewentualny wybór tego auta. Czy sie kierujecie w wyborze?

 

W sumie jestem trochę zagubiony w ocenie tego auta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne uczucia widząc auta tego typu. Podobają mi się po prostu i nic na to nie poradzę. Przechodziłem już fascynację samochodami (chyba można w ich przypadku tak napisać) terenowymi. Jeździłem LR Discovery oraz Toyotą Landcrusier. To są bardzo fajne autka ale przy szybkiej jeździe i mało precyzyjne i paliwożerne. Z tych m.in. powodów z przyjemnością wsiadłem potem do sharana. Mieszkam na płaskim ale bardzo często jestem w górach, a i zdarza się mi zjechać z asfaltu gdzieś wokół komina. Wyżej zawieszone auto + jakaś osłona to zawsze większy spokój w głowie.

 

Czy Alltrack jest głośniejszy od zwykłego varianta? Nie sądzę. Ktoś rzeczywiście podnosił ten temat na podstawie doświadczeń z B7 ale kiedy zestawię to z paroma stronami utyskiwać na szum z okolic słupka B , to wiecie, rozumiecie:ok

Jeżeli nawet spali więcej, to ile - 0,5 - 1,0 litr... Przecież nie 3, bo nie ma do takich twierdzeń żadnych sensownych przesłanek.

 

W kwestii ceny. W moich konfiguracjach opierałem się na akceptowalnej dla mnie granicy 200 kpln, które mogę poświęcić na auto.

HL BiTDI oraz Alltrack TSI wychodzą mi praktycznie tak samo cenowo po ca. 9% rabacie, który jest w tej chwili możliwy do uzyskania.

Wyposażone są praktycznie tak samo. Jeżeli czegoś nie ma w alltracku, to np ( nie pamiętam teraz dokładnie) ACC do 210, które do niczego nie jest mi potrzebne.

 

Warunkiem zakupu jest 4M i mocny motor. Czyli TSI w all albo BiTDI w variancie. Tylko ja już diesla nie chcę, może jeszcze w jakichś szczególnych okolicznościach skusiłbym się na BiTDI. Ale takowe jakoś mnie omijają, a różnica w cenie pomiędzy tymi silnikami w alltracku to 20 000!!!!! 5000 litrów paliwa - policzcie sobie ile trzeba przejechać ,żeby to się bilansowało.

W moim konkretnym przypadku jest bardzo dużo jazdy miejskiej na krótkich odcinakach, diesel długo się nagrzewa, zimny jest głośny.

Nie chcę. Chcę mocną benzynę. Rocznie robię max 25 tys km.

 

Jest jeszcze jedna rzecz i tym razem ja nie chciałbym nikogo urazić.

Passatów jest opór. Pełno wszędzie. Czarne , białe, czasami coś w innym kolorze.

 

Alltrack z tymi swoimi plastikami na nadkolach, felgą 18 , w np. czerwonym kolorze wygląda po prostu inaczej, odróżnia się od tej masy. Zrozumcie mnie dobrze - nie chodzi tu przecież o jakiś snobizm. Po prostu łatwiej poznać kumpla na drodze w alltracku niż variancie:P

 

Ja się coraz bardziej przekonuję do tego samochodu. I na myśl o tym,że jadę na narty za tydzień nie alltrackiem właśnie czuję, że czegoś mi brakuje.:ok

 

Ale bardzo chętnie poczytam Wasze opinie.

W ogóle przy tej okazji chciałbym napisać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego forum. Zarówno kultury ale i luzu wypowiedzi. Braku kasztanienia bez sensu, odsyłania w stylu "było 100 stron temu", chęci pomocy i wymiany informacji.

Bez słodzenia - tak to odbieram, a porównanie naprawdę mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko za 200 można kupić już bardzo dobrze wyposażone Mb GLC,Lexusa nx ,Volvo xc60(jak wejdzie nowe) itp.Uważam,że 200kpln za to auto ,to przesada o jakieś 40kpln.Ale to już nawet nie o to chodzi,najgorsze jest ,że to tak zle jezdzi.Tzn b8 ,jak jezdzi alltrack nie wiem,też planuję się przejechać,łudząc się nadzieją,że jezdzi lepiej,choć w zasadzie powinien jezdzić gorzej,ale gorzej chyba nie można.Zgadzam się natomiast z faktem,że przynajmniej nie wygląda jak miliardy Passatów i nie będzie go pod każdą stodołą

Zrób doświadczenie,przejedz się alltrackiem ,a potem nowym Outbackiem-zobaczysz o czym mówię.Outback jest nie do kupienia,bo nie ma silników,ani diesel z cvt nie jezdzi ,ani benzyna 2.5 nie jedzi,ale nie mówię o dynamice.Przejedz się to zobaczysz o czym mówię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę mieć możliwie duży bagażnik, co po Sharanie juz jest misją na Marsa.

 

Merca mogę mieć z 20 % ale nie ma teraz dla mnie modelu. Ogladałem, ba jeździłem pół dnia na torze C klasą , GLC, GLE , E.

C mała w środku, z tyłu dramat. GLC nie ma bagażnika, GLE daleko poza limitem cenowym. E stara, a nowa która wchodzi wejdzie ze słabymi deislami ( też jestem w szoku) , a kombi za dobry rok. Do tego ten - muszę tak napisać - pedalski monitor od navi. Normalnie jechali pokazać bossowi auto i po drodze się zorientowali,że monitora nie zaprojektowali. To dawaj do media markt i już jest. Dajcie spokój.

Lexus mi nie podchodzi, po landzie mam dosyć japońskiej filozofii , jeździłem tydzień mazdą 6 kombi i tylko się utwierdziłem w swoim przekonaniu.

Volvo - najbardziej awaryjne gie ostatnich lat. Automaty jeszcze bardziej awaryjne niż TDI PD.

Subaru - outback konstrukcyjnie stary, diesel boxer i sprzęgło.....

 

 

Jak tak podchodzisz do tematu , zajrzyj na stronę infiniti. QX 70 przecenione z ca 300 na 250. Upchane gadżetami po dach.

 

 

W świecie dzisiejszych aut równie ważny jest szybki i dostępny serwis + możliwość gwarancji na okres użytkowania. W przypadku VW to właśnie znalazłem. Jadę w Alpy, Dolomity czy innego Dubrownika , serwis VAGa znajdę wszędzie. A subaru, Volvo?

 

Poza tym ja sie naprawdę dobrze odnajduję w koncepcji VW. Pasuje mi ona, jest dla mnie logiczna. Jakościowo też nie widzę żadnej różnicy w zestawieniu passat / audi A4,A6. A juz na pewno takiej . by dopłacić za nią 50 kpln. Na pewno nie jest tyle warta.

 

 

i jeszcze jedno - na jakiej podstawie twierdzisz ,że alltrack będzie jeździł gorzej?

Edytowane przez macmal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko za 200 można kupić już bardzo dobrze wyposażone Mb GLC,Lexusa nx ,Volvo xc60(jak wejdzie nowe) itp.Uważam,że 200kpln za to auto ,to przesada o jakieś 40kpln.Ale to już nawet nie o to chodzi,najgorsze jest ,że to tak zle jezdzi.Tzn b8 ,jak jezdzi alltrack nie wiem,też planuję się przejechać,łudząc się nadzieją,że jezdzi lepiej,choć w zasadzie powinien jezdzić gorzej,ale gorzej chyba nie można.Zgadzam się natomiast z faktem,że przynajmniej nie wygląda jak miliardy Passatów i nie będzie go pod każdą stodołą

Zrób doświadczenie,przejedz się alltrackiem ,a potem nowym Outbackiem-zobaczysz o czym mówię.Outback jest nie do kupienia,bo nie ma silników,ani diesel z cvt nie jezdzi ,ani benzyna 2.5 nie jedzi,ale nie mówię o dynamice.Przejedz się to zobaczysz o czym mówię

 

tomek 131 zaufaj mi ,że za 200 tyś.pln w przypadku aut nowych! to można kupić co najwyżej złudzenia,że ma się fajne auto premium ,musiałbyś tą kwotę pomnożyć x2, ale zgadzam się ,że 200 tyś to trochę dużo jak za passata dla mnie górna granica to było 160 i tyle mnie kosztował, gdybym miał dać powyżej 200 to dorzuciłbym z 50tyś i szukałbym coś u dilera premium (ja osobiście bmw) z przebiegiem do 20tyś.km ,ale nie dla wszystkich takie rozwiązanie jest akceptowalne,raz,że auto używane a dwa,że koszt serwisowania marek premium to jest koszmar finansowy ,zupełnie inny poziom kwot i wiem co mówię.

Kolejne pytanie do ciebie co mają na celu tak krytyczne uwagi do b8 na forum tego właśnie auta? chcesz przekonać siebie do kupna tego auta czy zniechęcić innych do niego?

Co do samego alltrack'a to szkoda właśnie tego jak koledzy zauważyli ,że te plastiki na desce nie są czarne ,mi osobiście najbardziej odpowiada w passacie alcantara na siedzeniach no i te lampy z tyłu nie są takie jak w HL a najgorsze jest to,że nie można ich mieć nawet za dopłatą. Za to bardzo mi się podobają kolory pomarańczowy i czerwony metalik i gdybym brał alltrack'a to właśnie w jednym z tych dwóch dlatego ,że uważam to za przywilej tej właśnie wersji która wyróżni naszego passata na drodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maćku, Twoje argumenty są przekonywujące i zgadzam się z tym że za 200k ciężko kupić coś dobrze wyposażonego z Premium. Tym a bardziej, że jeśli 160k + 20k na dodatki - 12% rabatu (w moim przypadku) daje 158k do zapłacenia - i to jest absolutnie akceptowalna kwota.

 

Zastanawia mnie tylko jeszcze prześwit - jak się te dodatkowe 1,74 cm do konkurencji... xc70, poprzedniego ALL B7, 508, C5...

Dla mnie ideałem byłoby zawieszenie pneumatyczne rodem z A6 gdzie w trybie off nadwozie podnosi się (chyba) o ~3cm.... to ma sens

 

 

PS_1 ja bym chyba mimo wszystko zdecydował się na TDI 190

 

PS_2 no i felgi... niestety, żadne z proponowanych mi się podchodzą... 17 i 18 brzydale (chyba, że na żywca lepiej) na 19 - rozmiar słuszny ale dla mnie to łącznie srebrno czarne jest nie do zniesienia...

 

PS_3 Jedyny konkurent, który robi na mnie wrażenie to HONDA CRV 1.6 i DTEC 160 KM AT

Edytowane przez Prim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przechodziłem przez te same przemyślenia. Duży bagażnik, duży w środku (2m wzrostu), mocny silnik, duża felga. Przeszedłem przez cała drogę i gamę Audi, Ford, Mazda, Toyota, BMW, VW. Chciałem wydać do 250k, ale mogło być też więcej.

Najpraktyczniejszy i mający wg mnie najlepszy stosunek cena/możliwości było własnie BiTDI w Passacie. Jeśli miałbym 1,8m to może i kupiłbym A4.

Za auta Premium (AUdi, BMW), z podobnym wyposażeniem, wielkością i mocą co passat, trzeba wydać powyżej 300k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macmal - genralnie tak,c klasa,bmw 3 itp są małe ciasne i do luftu.Nie znoszę klaustrofobii w aucie,ale jeśli chodzi o Outbacka-to jaki konstrukcyjnie stary,nowy Outback jest w sprzedaży parę miesięcy,sprzęgło? Jakiś tam problem był ,już nie ma,ale gdyby ten problem przyrównać do problemów tsi,tdi ,dsg w vw to jest to absolutnie żaden problem.Skrzynie w volvo? Znam paru w volvo po grubym programie i nikt z at nie miał żadnego problemu.Problem to ma raczej dsg !

Namawiam Cię na doświadczenie.Przejedz się Passatem,a potem Outbackiem 2.5i 175km w automacie.Porównuj wszystko oprócz dynamiki,bo z góry można założyć ,że tej w Outbacku nie ma (choć ta wolnossąca benz przejedzie 2razy pewnie to tsi,ale ja nie jeżdżę autami 0.5mln ,więc nie biorę tego pod uwagę,niech się tym martwi kto inny)-porównaj natomiast zawieszenie,głośność i ogólną przyjemność z jazdy.

Na koniec wsiądz do golfa 7.

Co do Glc - to ma 550l bagażnik,więc nie można powiedzieć,że nie ma bagażnika.Ma fajną 211konną benzynę.

Co Passata,to jedyne co mnie przyciąga ,to bitdi ,które zrobiłbym na 300km programem i relacja osiągów do spalania.Zawieszenie,głośność,jazda ogólnie jest fatalna.Liczę,że może w Alltracku jest inaczej,ale wątpię.Co do prześwitu też kicha,taki Outback ma 20cm.Ale ja bardzo lubię szybkie auta i istotnie ,tych osiągów w tej cenie nie ma,tylko ,czy przeboleję pozostałą fatalność to nie wiem.

Chociaż GLC z motorem 211 ma osiągi ok,podobnie jak Forester 2.0 turbo,ale spalanie będzie wyższe ,a osiągi i tak jednak trochę gorsze niż w bitdi.Więc jedyna rzecz ,jaka mnie trzyma przy myśleniu o Passacie ,to bitdi i chip na 300PS.Gdyby nie to skreśliłbym to auto definitywnie i bez dwóch zdań po pierwszej jezdzie

Co do CRV,bo ktoś pisał,wolne i zawias tak samo fatalny.Ujmę to dla zobrazowania tak-jak Outbackiem ,czy Golfem 7 przejeżdżam przez przejazd kolejowy,to nawet nie wiem ,że on był ,jak przejeżdżam Crv albo Passatem,to mi skóra cierpnie 100m przed tym przejazdem na myśl ,jak zaraz będzie się wszystko tłukło

Edytowane przez tomek131

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie się zgadzam z wypowiedzią kolegi Macmal. Mam Alltracka i złego słowa nie powiem, w sumie zawsze jeździłem VW. Przymierzam się do zmiany na wiosnę ale z wielkim bólem głowy, dlaczego? Dlatego że chciałbym więcej mocy tak ok 200KM ale w manualu a to wszystko robią w automacie nawet w B8 . Dlaczego ku..a, dlaczego? Nienawidzę automatów, wajcha manuala musi być podręką. Wiem, wiem co powiecie, weź się i przejedź to zmienisz zdanie. Nie zmienie panowie, jestem zawodowym mechanikiem w serwisie i objeździłem już prawie wszystkie marki. Nie wiem , ale chyba trzeba będzie się przesiąść na Audi A4 177KM Allroad. Wracając do Alltracka, bardzo polecam, bo przecież ile się bedzie różnił B7 od B8...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z tej zamieci.... Chce ALLTRACKA! :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wróciłem z tej zamieci.... Chce ALLTRACKA! :))

No proszę, nawrócona duszyczka:ok Jak trwoga to do ....Alltracka :)

 

Co co Waszych wypowiedzi ale już bez cytowania.

 

VW a klasa Premium.

Kurczę nie wiem, może ze mną jest coś nie tak. Ale taki HL naprawdę niczym nie różni się od standardowego Merca czy Audi. Wykonanie jest naprawdę bardzo dobre, tworzywa miękkie, spasowanie dokładne. Mam przyjaciela w mercu. Super układ, zaprasza mnie na jazdy testowe, naprawdę mam możliwość obcowania z tymi autami. Od E200 do C450 AMG. Kiedy oglądaliśmy GLC sam mówił mi ,żeby nie daj boże nie zamawiać takiego wykończenia jak vw piano black, bo nie nadążają wymieniać. I to nie na gwarancji bo przecież rysy jej nie podlegają.

Próbowaliśmy zmontować coś za ca. 200 - 250 tys. Nie ma opcji na porządne auto za tą kasę. Wszystko takie na siłę upychane, "nie bierzmy pełnego keyless bo to 5,5 kpln". Ja osobiście mam jeszcze w sobie duży ładunek emocji bo kocham motoryzację, więc moje postrzeganie może być wykrzywione przez te wszystkie s-line, Amg i M-pakiety. Ale najlepsza z Żon to taki papierek lakmusowy. Odróżnia oczywiście marki ale ma bardzo zdrowe podejście do tematu. Stojącą w salonie s-klase ośmieszyła w towarzystwie 3 sprzedawców. Na koniec przyznali jej rację,że rzeczywiście kompletacja tego konkretnego auta jest lekko z dupy (np monitorki z tyłu za 15 kpln w wersji krótkiej , uniemożliwiające swobodne wsiadanie) , co praktycznie położyło mnie na ziemię. Ubaw po pachy!

W BMW podobnie. Po mega rabatach wychodzi takie niby coś fajnego ale bez przydasiek , które są dla mnie tak oczywiste,że nawet nie chcę o tym dyskutować.

Żeby było jasne - to są świetne auta, często piękne. Ale żeby wyposażyć je na poziomie paska za ca 200 kpln , to rzeczywiście jak r1u0d2y napisał - cena razy dwa. Co wcale nie gwarantuje długoletniej , spokojnej eksploatacji. Wystarczy wejść na ich fora. Walczą tak samo , a czasami nawet bardziej.

 

Nie ma co również rozwijać opcji "dołóż 50 tysi i kup BMW z premium selection". Porównujmy porównywalne - nowe to nowe. Za dużo się nasłuchałem i naoglądałem "audików prawie nówka". Dziękuję - postoję.

 

 

Wracając do Alltracka.

Prim wspomniał,że prześwit jest większy o 1,7 cm. Tu już muszę zdecydowanie sprostować bo jest to prawie 3 cm czyli prawie 100% więcej. <:)

Żadnej felgi nie widziałem na żywca i w konfiguratorze rzeczywiście szału nie ma. Ale na YT te felgi wyglądają już naprawdę spoko, przynajmniej ta 18tka.

Alltrack oprócz tsi 4M daje również możliwość wybrania koloru niedostępnego w normalnym pasku. Czerwony w/g mnie wygląda super i zgadzam się w 100% z Radziejem,że trzeba z tego korzystać wybierając to auto. Chociaż fajnie wygląda też biały...

 

Za tydzień jadę do Austrii. Może uda mi się tam pojeździć Alltrackiem, dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qrcze... nie chcę nikogo odwodzic od zakupu Alltracka ale na wszelki wypadek jak już będziecie mieli okazję do jazd testowych to koniecznie sprawdźcie auto w warunkach jazdy autostradowej.

Przez ostatnie trzy lata trochę pojeździlem Alltrackiem i porównując teraz do b8 sedana to jest wreszcie cicho. Może to wina egzemplarza, nigdy nie jeździłem innym Alltrackiem ale żeby spokojnie porozmawiać na głośnomówiącym trzeba było zwolnić.

Żeby nie było że nie ostrzegałem. ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cenna uwaga, zastanawiam się tylko co ma ten hałas powodować. Może relingi w Variancie ?.Bo przecież nie te 3 cm wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mcmal jak słusznie zauważyłeś ,żeby kupić coś ''naprawdę'' premium to trzeba liczyć od 300 wzwyż ,tyle tylko, że sam zakup to nie wszystko bo tam dochodzą jeszcze spore ceny ubezpieczeń i serwisu, nie mówię nawet o spalaniu bo przy ogólnych kosztach utrzymania tych aut to w sumie jest to bez większego znaczenia ile spali 10 czy 15 jak będzie mniej to dobrze,ale mimo wszystko jeśli kogoś stać to warto bo różnica jest spora, nie żebym miał coś do passata bo uważam go za dobre auto do codziennego użytku ba wydaje mi się ,że jest liderem w swojej klasie tyle tylko,że VW nie jest i nigdy nie będzie premium i niestety to widać i czuć.

Co do alltrack'a to cały czas myślałem,że on ma regulowane zawieszenie jak w audi. Widziałem go przy odbiorze swojego u Bursiaka w kolorze pomarańczowym i muszę przyznać ,że robi wrażenie bardzo mi się podoba i nawet jak ostatnio wracałem do domu (a drogę dojazdową mam straszną) to pomyślałem dlaczego nie wziołem alltrack'a? Co do koloru białego bo na taki właśnie się zdecydowałem tym razem to dzisiaj zauważyłem jego dużą zaletę na myjni bezdotykowej dokładnie widać gdzie trzeba go jeszcze umyć bo na ciemnych autach nigdy mi się to nie udaje jak wyschną to są w ciapki miejscami brudne a miejscami czyste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cenna uwaga, zastanawiam się tylko co ma ten hałas powodować. Może relingi w Variancie ?.Bo przecież nie te 3 cm wyżej.

 

nie mam pojęcia :(

3cm, relingi, trochę plastiku dodatkowo w obrysie ... niby nic,

chociaż patrząc na

b7_all.jpg

to dużo masywniej wygląda od

2xWHITE.jpg

:devil:devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam pojęcia :(

3cm, relingi, trochę plastiku dodatkowo w obrysie ... niby nic,

chociaż patrząc na

[ATTACH=CONFIG]140421[/ATTACH]

to dużo masywniej wygląda od

[ATTACH=CONFIG]140422[/ATTACH]

:devil:devil

 

daleko posunięta manipulacja! zestawiłeś B7 z B8 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
daleko posunięta manipulacja! zestawiłeś B7 z B8 :)

Ok ok ☺

ale w przypadku bezpośredniego porównania dla b7 miałem podobne wrażenia

Niby niedużo tych dodatków ale swoje robiły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manipulacji ciąg dalszy- obrzydliwy alltrack z tymi wiejskimi plastikami

volkswagen-passat-alltrack_01.jpg

vs

passat variant pure white :)

vw_passat_var_b8_1_6tdi_16alunaviledwinterp_vw_passat_var_b8_1_6tdi_16alunaviledwinterp_kombi_ne.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Manipulacji ciąg dalszy- obrzydliwy alltrack z tymi wiejskimi plastikami

[ATTACH=CONFIG]140449[/ATTACH]

vs

passat variant pure white :)

[ATTACH=CONFIG]140450[/ATTACH]

Źle mnie zrozumiałeś.

Ja nie mówię że Alltrack jest brzydki.

Nie jestem masochista i nie wybrał bym 3 lata temu Alltracka gdyby mi się nie podobał.

Chcę tylko powiedzieć, że wygląda już nie tak "cywilnie".

Uważam, że każdy kawałek dodatkowego plastiku będzie miał wpływ na aerodynamike i wrażenie odsłuchowe.

Swoje nim przejechałem a przez te 3 lata często jeździłem też b7 sedanem i variantem, które były dużo cichsze - stąd moja niechęć na tą chwilę do tego auta.

Napisałem też, że nigdy nie jechałem innym Alltrackiem więc warto zweryfikować to o czym piszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności