Skocz do zawartości
guz

Poranne utyki i szary dym po uruchomieniu.

Rekomendowane odpowiedzi

mały imbus z sklepu typu market nie szkoda obciąć ( miniaturki można powiedzieć) albo większy. Obciąć tak by pasowało tam nim się dostać i sprawa załatwiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja u siebie tez podejrzewam ze vacu siada i tez bede sie brał za nia w mysle ze bliskim czasie a wzwiazku z tym ze mam nieszczesnego LUK-a a miescie jest dobry sklep i wstapiłem by zapytac czy oni załatwią czy ASO, gość poszedł na zaplecze nie było go 5 minut i przynosi jeszcze wczesniej sie pomylił i dał mi do Boscha - wiec spoko jednak ten sklepik ma mozłiwości komplet 43 pln

 

IMG_0236.jpg

IMG_0235.jpg

 

a chce zapytac jak to jest z tymi srubami bo rozne rozmiary imbusów tak??? moze ktos to wie bo było by wiadomo w jaki kluczyk do tjuningu zakupic by miec odrazu :)

w planach zmiana dolotu AVB na AWX :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie imbusem noname nie mogłem tego ruszyć :-\ Ale i tak oddam auto żeby wymienić wałek, przy okazji pompę i uszczelki. Odezwe się

 

 

 

@tasior69 zobacz to: forum.vw-passat.pl/threads/117675-Wymiana-Vacum-pompy(tandemowej)-Manual

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.ja mam taki problem jak autor watku.ale zauwazylem ze jak zaplon pozostawie na dluzej wlaczony,a pozniej odpale objawy dymu sa prawie znikome.mysle ze jednak w plusowych temperaturach swiece sa zalaczane po rozruchu.pozdrawiam.nie wiem w jakim stanie sa moje swiece.:blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, pierwsze podlaczenie kompa w samochodzie mam za soba, podaje logi o ktorych pisal Rufus110hp:

 

Log (0 - 000,001,002)

Log (1 - 007,001)

Log (2 - 000)

 

oraz bledy po skanowaniu:

 

link

 

Jakies porady czy za malo logow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie to nie wiem czy to sie ASO nie skończy.

Nie wygłupiaj się z 13-letnim samochodem w pseudo-ASO,tylko bez desperackich kroków....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze wy albo/i mechanik, do ktorego jade srode cos ogarniecie. ;) Cos w logach ciekawego/niepokojacego widzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem podciśnienia. Na turbinie jest -0,5bar, zaraz po pompe vacuum jest -0,9bar, a gdy wciskam hamulec to podnosi sie do -0,3bar. Co sądzicie o tych wartościach?

Pozostaje zmierzyć ciśnienie paliwa, chociaz ten olej w krućcu od vacuum jest raczej zbyteczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaraz po pompe vacuum jest -0,9bar

Pompa jest okey. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten spadek podciśnienia przy wciskaniu hamulca? Bo rozumiem, że dalej, przy turbo może być nieszczelność, ew N75. Natomiast pozostaje olej w krućciu oraz ciśnienie po pompie paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spadek podciśnienia przy wciskaniu hamulca to normalna sprawa podciśnienie wspomaga układ hamulcowy, jak już grzebiesz w podciśnieniach to sprawdź zaworek zwrotny czarno- biały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy turbo może być nieszczelność

 

Tak jak masz czyli te -0.5 to tak powinno być przy turbo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to konsepcja słabego podciśnienia upadła :/ Pozostaje ciśnienie paliwa i czy się nie cofa. Dziś je zmierze. Co do ciśnienia paliwa, gdyby było słabe, to auto mogłoby sie tak późno zbierać, czyli od 2200 obr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra spoko jesli nie vacu to co???? a moze sztanga gruszki trzeba cos poregulowac???? podobno sie tak robi np. w turbo BRD bo ona ma problem z poznym wstawaniem ale nie wiem czy samemu tam grzebac albo czy wogole to ruszac. A moze trzeba poprostu napisac nowy program czyli zrobic porzadnego chipa i pare koni przybedzie a i charakterystyka sie zmieni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli logi są ok osiąga zadane ciśnienie i nie przeładowuje to nie reguluje się sztangi, jak doregulujesz szybciej będzie nabijał ciśnienie ale n75 nie nadąży go zbijać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo było regenerowane, ale problem pojawił się zaraz po wymianie szklanek. Nowa grucha jest ustawiona tak samo. Nie chce jej ruszać, gdyż to nie rozwiąże problemu, tylko może coś poprawi. Interesuje mnie definitywne rozwiązanie, ale jednocześnie z rozwiązaniem przyczyny tego problemu. Zmierzę ciśnienie paliwa, po vacuum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej nadal ci przybywa ??? jeśli tak to wymień te oringi z pompek o których prędzej pisałem, gruszkę turbo możesz sprawdzić pompką podciśnieniową powinna ciągnąć równo bez zakleszczeń oparcie o ogranicznik przu 0,9 bara drugi sposób na sprawdzenie to vcds lub vagcom więcej możesz poczytać tutaj: http://www.turbospec.pl/index.php/testowanie-zaworu-n75.html

 

regulacji gruszki dokonujesz tylko wtedy gdy masz 100% pewności że cały układ podciśnienia jest szczelny i zaworki sprawne

Edytowane przez lisek171

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Więc mam wyrok od mechanika - wałek. Było też coś pogrzebane w programie auta, ale czwarta krzywka jest okrągła :/ Przy okazji wymiany wałka, wymienie oringi pompek. Mechanik powiedział za wymianę 350pln. W cenie jest wymiana uszczelek na pompkach, na vacuum oraz regulacja pompek. Wałek 750 nowy - zamiennik, lub uzywanty 300pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak miałeś nie ruszane uszczelki pod pompkami to lepie nie ruszaj ich. Jak nie masz poważnych objawów typu przybywanie oleju lepiej zostawić to w spokoju. Można sobie szkody narobić :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak miałeś nie ruszane uszczelki pod pompkami to lepie nie ruszaj ich. Jak nie masz poważnych objawów typu przybywanie oleju lepiej zostawić to w spokoju. Można sobie szkody narobić :(

 

Czym? Ostatnio wyciągałem pompki w kulejącym AVFie, wszystkie o-ringi puszczały. Po ich wymianie i zeszlifowaniu progu w głowicy po stronie przeciwnej do mocowania PD jest bardzo dobrze, utyki ustały i zmieniła się praca silnika. Chyba są tylk o2 opcje - nieumiejętny montaż lub dziury w głowicy zamiast gniazd PD...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności