dev14 Zgłoś #101 Napisano 14 Września 2013 mały imbus z sklepu typu market nie szkoda obciąć ( miniaturki można powiedzieć) albo większy. Obciąć tak by pasowało tam nim się dostać i sprawa załatwiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #102 Napisano 15 Września 2013 Witam ja u siebie tez podejrzewam ze vacu siada i tez bede sie brał za nia w mysle ze bliskim czasie a wzwiazku z tym ze mam nieszczesnego LUK-a a miescie jest dobry sklep i wstapiłem by zapytac czy oni załatwią czy ASO, gość poszedł na zaplecze nie było go 5 minut i przynosi jeszcze wczesniej sie pomylił i dał mi do Boscha - wiec spoko jednak ten sklepik ma mozłiwości komplet 43 pln a chce zapytac jak to jest z tymi srubami bo rozne rozmiary imbusów tak??? moze ktos to wie bo było by wiadomo w jaki kluczyk do tjuningu zakupic by miec odrazu w planach zmiana dolotu AVB na AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #103 Napisano 15 Września 2013 No wlasnie imbusem noname nie mogłem tego ruszyć :-\ Ale i tak oddam auto żeby wymienić wałek, przy okazji pompę i uszczelki. Odezwe się @tasior69 zobacz to: forum.vw-passat.pl/threads/117675-Wymiana-Vacum-pompy(tandemowej)-Manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #104 Napisano 15 Września 2013 witam wszystkich.ja mam taki problem jak autor watku.ale zauwazylem ze jak zaplon pozostawie na dluzej wlaczony,a pozniej odpale objawy dymu sa prawie znikome.mysle ze jednak w plusowych temperaturach swiece sa zalaczane po rozruchu.pozdrawiam.nie wiem w jakim stanie sa moje swiece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sob Zgłoś #105 Napisano 15 Września 2013 Ok, pierwsze podlaczenie kompa w samochodzie mam za soba, podaje logi o ktorych pisal Rufus110hp: Log (0 - 000,001,002) Log (1 - 007,001) Log (2 - 000) oraz bledy po skanowaniu: link Jakies porady czy za malo logow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #106 Napisano 15 Września 2013 Jak nie to nie wiem czy to sie ASO nie skończy. Nie wygłupiaj się z 13-letnim samochodem w pseudo-ASO,tylko bez desperackich kroków.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sob Zgłoś #107 Napisano 15 Września 2013 Mam nadzieje ze wy albo/i mechanik, do ktorego jade srode cos ogarniecie. Cos w logach ciekawego/niepokojacego widzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #108 Napisano 16 Września 2013 Zmierzyłem podciśnienia. Na turbinie jest -0,5bar, zaraz po pompe vacuum jest -0,9bar, a gdy wciskam hamulec to podnosi sie do -0,3bar. Co sądzicie o tych wartościach? Pozostaje zmierzyć ciśnienie paliwa, chociaz ten olej w krućcu od vacuum jest raczej zbyteczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #109 Napisano 16 Września 2013 zaraz po pompe vacuum jest -0,9bar Pompa jest okey. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #110 Napisano 16 Września 2013 A ten spadek podciśnienia przy wciskaniu hamulca? Bo rozumiem, że dalej, przy turbo może być nieszczelność, ew N75. Natomiast pozostaje olej w krućciu oraz ciśnienie po pompie paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #111 Napisano 16 Września 2013 spadek podciśnienia przy wciskaniu hamulca to normalna sprawa podciśnienie wspomaga układ hamulcowy, jak już grzebiesz w podciśnieniach to sprawdź zaworek zwrotny czarno- biały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #112 Napisano 16 Września 2013 przy turbo może być nieszczelność Tak jak masz czyli te -0.5 to tak powinno być przy turbo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #113 Napisano 17 Września 2013 No to konsepcja słabego podciśnienia upadła Pozostaje ciśnienie paliwa i czy się nie cofa. Dziś je zmierze. Co do ciśnienia paliwa, gdyby było słabe, to auto mogłoby sie tak późno zbierać, czyli od 2200 obr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #114 Napisano 17 Września 2013 no dobra spoko jesli nie vacu to co???? a moze sztanga gruszki trzeba cos poregulowac???? podobno sie tak robi np. w turbo BRD bo ona ma problem z poznym wstawaniem ale nie wiem czy samemu tam grzebac albo czy wogole to ruszac. A moze trzeba poprostu napisac nowy program czyli zrobic porzadnego chipa i pare koni przybedzie a i charakterystyka sie zmieni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #115 Napisano 17 Września 2013 jeśli logi są ok osiąga zadane ciśnienie i nie przeładowuje to nie reguluje się sztangi, jak doregulujesz szybciej będzie nabijał ciśnienie ale n75 nie nadąży go zbijać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #116 Napisano 17 Września 2013 Turbo było regenerowane, ale problem pojawił się zaraz po wymianie szklanek. Nowa grucha jest ustawiona tak samo. Nie chce jej ruszać, gdyż to nie rozwiąże problemu, tylko może coś poprawi. Interesuje mnie definitywne rozwiązanie, ale jednocześnie z rozwiązaniem przyczyny tego problemu. Zmierzę ciśnienie paliwa, po vacuum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #117 Napisano 17 Września 2013 (edytowane) olej nadal ci przybywa ??? jeśli tak to wymień te oringi z pompek o których prędzej pisałem, gruszkę turbo możesz sprawdzić pompką podciśnieniową powinna ciągnąć równo bez zakleszczeń oparcie o ogranicznik przu 0,9 bara drugi sposób na sprawdzenie to vcds lub vagcom więcej możesz poczytać tutaj: http://www.turbospec.pl/index.php/testowanie-zaworu-n75.html regulacji gruszki dokonujesz tylko wtedy gdy masz 100% pewności że cały układ podciśnienia jest szczelny i zaworki sprawne Edytowane 17 Września 2013 przez lisek171 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #118 Napisano 21 Września 2013 Cześć Więc mam wyrok od mechanika - wałek. Było też coś pogrzebane w programie auta, ale czwarta krzywka jest okrągła Przy okazji wymiany wałka, wymienie oringi pompek. Mechanik powiedział za wymianę 350pln. W cenie jest wymiana uszczelek na pompkach, na vacuum oraz regulacja pompek. Wałek 750 nowy - zamiennik, lub uzywanty 300pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #119 Napisano 21 Września 2013 jak miałeś nie ruszane uszczelki pod pompkami to lepie nie ruszaj ich. Jak nie masz poważnych objawów typu przybywanie oleju lepiej zostawić to w spokoju. Można sobie szkody narobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #120 Napisano 21 Września 2013 jak miałeś nie ruszane uszczelki pod pompkami to lepie nie ruszaj ich. Jak nie masz poważnych objawów typu przybywanie oleju lepiej zostawić to w spokoju. Można sobie szkody narobić Czym? Ostatnio wyciągałem pompki w kulejącym AVFie, wszystkie o-ringi puszczały. Po ich wymianie i zeszlifowaniu progu w głowicy po stronie przeciwnej do mocowania PD jest bardzo dobrze, utyki ustały i zmieniła się praca silnika. Chyba są tylk o2 opcje - nieumiejętny montaż lub dziury w głowicy zamiast gniazd PD... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach