StreamHD Zgłoś #101 Napisano 16 Czerwca 2018 No to jeżeli wybadałeś że pompa wytwarza w porywach max -0,6bara to oznacza, że jest zużyta. Optymalnie powinno być -0,9. Poniżej -0,7 to już mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #102 Napisano 17 Czerwca 2018 jest taka możliwość ,że olej może się dostawać do paliwa przez nieszczelny oring w pompie do paliwa ? trochę mi poddymia jasnoniebieskim dymkiem. uszczelniacze zaworów mam nowe,uszczelki pompek też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #103 Napisano 17 Czerwca 2018 Jest taka możliwość. Po poradzeniu sobie z usterką należy wymienić filtr paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #104 Napisano 18 Czerwca 2018 Dziś wrzuciłem używaną pompę bosh. Sprawna ,ze sprawnego auta przy mnie demontowana. Jest lepiej ,szybciej dobija podciśnienie i serwo trzyma podciśnienie. w tamtej pompie nie trzymał zaworek zwrotny i robiła mi gnój w ężykach idących do serwa .Dalej mam twardy pedał. Już nie taki jak był ,ale mimo tego przy jednym naciśnięciu pedału podciśnienie ucieka. Gdzie jeszcze sszukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speed_maniac Zgłoś #105 Napisano 19 Czerwca 2018 (edytowane) Hej Pedał twardnieje i u mnie... Czasem jest miękki i hamowanie jest wspomagane, czasem twardnieje i wtedy czuję się jakbym jechał po lodzie... B5 przedlift 1999, AJM 115 kucy... Pompa paliwa z vacuum była uszczelniana jakieś 2 miesiące temu (wszystkie uszczelki, dwie sprężynki, uszczelka między pompą a blokiem silnika), ale dziś wyskoczył bonus. Wygląda na to, że króciec od wężyka podciśnienia jest wyjechany i przepuszcza a mechanik który uszczelniał mi pompę przeoczył ten drobny detal... Dziś wyskoczył mi ten bonus i inny mechanik mierzył podciśnienie. Mówił że jest ledwo ledwo, daleko od minimalnej akceptowalnej wartości. Sprawdzał też organoleptycznie i ponoć na owym króćcu jest już spory luz co wpływa na nieszczelność. Dysponuje ktoś może oznaczeniem tego, czego powinienem szukać na szrotach by ogarnąć ten temat? Zakup nowej za ponad tysia średnio mi się uśmiecha, bo budżet na ogarnianie tego auta przekroczyłem już dawno temu a tu wyszedł jeszcze taki bonus... PONOĆ istnieją dwie wersje takiej pompy paliwa z vacuum do silników na pompowtryskach i jedna z wersji ma w jakiś sposób poprawiony ów króciec. Moglibyście poradzić mi co powinienem zakupić na podmianę obecnej pompy ze zużytym króćcem? Czy pompa od polifta lub ogólnie od silników PD 131 kucy podejdzie do motoru AJM i przedlifta? Dysponuje ktoś może oznaczeniem, symbolem lub modelem pompy? Zakładam że zakup pompy w takiej wersji jaką mam doprowadzi mnie do punktu w którym teraz się znalazłem a co za tym idzie jest bezzasadny. Dlatego właśnie pytam o alternatywę. Może ktoś z Was przeszedł podobną podmiankę i podzieli się wiedzą? Z góry dzięki. Edytowane 19 Czerwca 2018 przez speed_maniac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulon1 Zgłoś #106 Napisano 19 Czerwca 2018 Kolego problem z vacum to standardowy temat. W passacie warto wymienić pompę luk na Bosch ( ja już w dwóch passatach wymienialem a koszt okolo 120 zl za używkę pozbawiona problemu), ewentualnie sprawdzic gumowy łącznik na grodzi między silnikiem a akumulatorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speed_maniac Zgłoś #107 Napisano 20 Czerwca 2018 (edytowane) bulon1: Dzięki za konkretną odpowiedź. Gumowy łącznik daje radę - dzięki za sugestię. Zamówiłem pompę Bosch od nieco nowszego modelu. Dam znać co wyszło po wymianie. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez speed_maniac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #108 Napisano 22 Czerwca 2018 (edytowane) mam serwo o numerach 8eo 612 105 j i czy podejdzie mi serwo od audi z końcówką AB ?Moje się już wyhamowało serwo wymienione i hula. Stare serwo Edytowane 25 Czerwca 2018 przez marcin tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skate Zgłoś #109 Napisano 14 Września 2018 Witam. Spotkałem się ostatnio w moim pasku 1.9 tdi 130 avf z brakiem wspomagania. Po dokładnej diagnostyce okazało się że padło serwo. Zamówiłem nowe z trw oczywiście numery się zgadzają, wszystko ładnie pięknie stare wyciągnąłem okazało się że była w nim woda. Zatkane odpływy. Założyłem nowe i wszystko ładnie pięknie kilka dni dzialalo wspomaganie. Lecz po paru dniach problem wrócił kompletny brak wspomagania pedał twardy więc zacząłem szukać nieszczelności oczywiście kruciec z pompy Vacu zaklejony sylikonem wszystko ładnie trzyma odpisał wężyk od serwa zatykam palcem wszystko trzyma podłączam do serwa A wspomagania jak nie było tak nie ma. Co możecie poradzić w tej sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skate Zgłoś #110 Napisano 15 Września 2018 Witam ponownie. Dalej nie dało mi to spokoju i wyciągnąłem pompe hamulcowa i ujrzałem w nowym serwie olej. Sprawdziłem bagnet i okazja się że minimum A jakieś 200 km temu dolewalem do max. Proszę o pomoc bo z tego co widzę chyba poszło uszczelnienie w Vacum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weider91 Zgłoś #111 Napisano 23 Września 2018 [Passat B5 FL 1.9 TDI 130 asz ] Witam, Panowie mam problem, mianowicie podczas wymiany akumulatora przypadkowo dosłownie na ułamek sekundy zwarłem klemę plusową z karoserią, była iskra i po tej akcji dosłownie nie mam hamulcy, twardy pedał i w ogóle nie hamuje, sprawdzałem bezpieczniki są ok. Mógłby ktoś mi pomóc? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #112 Napisano 23 Września 2018 Zacznijmy od tego że nie było passata asz, podejrzewam że to nie bezpieczniki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #113 Napisano 23 Września 2018 Akumulator nie ma nic wspólnego z Twoim problemem, nie wywołało go zwarcie. Na 99% rozłączył się przewód podciśnieniowy idący z pompy vacum do serwo, zahaczyłeś o niego akumulatorem podczas wyjmowania/wkładania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weider91 Zgłoś #114 Napisano 23 Września 2018 Godzinę temu, Kuba2000 napisał: Zacznijmy od tego że nie było passata asz, podejrzewam że to nie bezpieczniki... wybacz, mam tez skode w tym silniku i myslalem, ze takie samo oznaczenie jest, a widocznie nie 40 minut temu, marcin_pesel napisał: Akumulator nie ma nic wspólnego z Twoim problemem, nie wywołało go zwarcie. Na 99% rozłączył się przewód podciśnieniowy idący z pompy vacum do serwo, zahaczyłeś o niego akumulatorem podczas wyjmowania/wkładania. sprawdzę ten przewód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weider91 Zgłoś #115 Napisano 23 Września 2018 2 godziny temu, marcin_pesel napisał: Akumulator nie ma nic wspólnego z Twoim problemem, nie wywołało go zwarcie. Na 99% rozłączył się przewód podciśnieniowy idący z pompy vacum do serwo, zahaczyłeś o niego akumulatorem podczas wyjmowania/wkładania. nie 99 a 100% to właśnie było to, wypięty przewód. Dzieki bardzo! pozdrawiam 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach