Łysy Zgłoś #61 Napisano 27 Stycznia 2015 Pompa vacum padla badz servo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #62 Napisano 27 Stycznia 2015 Czy to są normalne objawy. Nie, gdzieś ci spieprza podciśnienie najprawdopodobniej. Na pierwszym miejscu radziłbym sprawdzić słynny króciec przy pompie vacum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #63 Napisano 28 Stycznia 2015 Witam.U mnie w passacie wciskając hamulec 3 lub 4 razy raz za razem w czasie jazdy pedał hamulca robi się twardy i hamulce robią się słabe .Czy to są normalne objawy. zależy co znaczy twardy, nie można go wcisnąć, czy tylko jest twardszy, bo nie ma możliwości jak wciska śie raz za razem by vacum nadążała to "naciągnąć", ale zrobi się twardszy do pewnego stopnia i taki zostaje przy naciskaniu lecz problemu w hamowaniu nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #64 Napisano 1 Lutego 2015 Panowie ja mam problem po nocy hamulec twardy jak odpalę silnik odrazu robi sie miekki jak jest mroz to hamulec jest bardzo twardy az sie kola grzeją co to moze być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #65 Napisano 1 Lutego 2015 Kiedy wymieniany płyn hamulcowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #66 Napisano 1 Lutego 2015 Panowie ja mam problem po nocy hamulec twardy jak odpalę silnik odrazu robi sie miekki jak jest mroz to hamulec jest bardzo twardy az sie kola grzeją co to moze być Może masz wodę w serwie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #67 Napisano 1 Lutego 2015 Może masz wodę w serwie? Jak to sprawdzić - - - - - aktualizacja - - - - - Kiedy wymieniany płyn hamulcowy ? Mam to auto od 10 m-c i go nie wymieniałem a kiedy był wymieniany tez tego nie wiem zakupiłem już płyn ATE typ 200 możne pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #68 Napisano 1 Lutego 2015 Po odkręceniu pompy hamulcowej będziesz miał wgląd do środka serwa. Jak będzie woda, to odessać wode jakąś strzykawką z rurką lub wyciągnąć serwo i wylać z niego wode. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #69 Napisano 1 Lutego 2015 Po odkręceniu pompy hamulcowej będziesz miał wgląd do środka serwa. Jak będzie woda, to odessać wode jakąś strzykawką z rurką lub wyciągnąć serwo i wylać z niego wode. A przez ta dziurę co podciśnienie wchodzi można tamtedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldiq Zgłoś #70 Napisano 2 Lutego 2015 A przez ta dziurę co podciśnienie wchodzi można tamtedy. Zasadniczo AVF PD brak serwa w postaci klasycznej (o której mówią koledzy). Jedyne co to przy grodzi stojąc przed autem po lewej stronie jest gumowy wężyk, który to prowadzi do vaccum pompy (lub też pompy tandemowej jak zwał tak zwał). Lekko ruszając króćcem sprawdź czy nie ma luzu. Jeśli jest luz pompka do wyjęcia i wewntualnej diagnozy. Ja u siebie wymieniłem na nową bosh (nie luk jak było w oryginale) i hamulce są jak ta lala - problem z twardym jak koci ogon pedałem po postoju (lub dynamicznym pulsacyjnycm hamoweaniu) ustał jak ręką odjął. Do tego zauważyłem wyrównanie zużycia tarcz tylnych po jakichś 1000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #71 Napisano 19 Lutego 2015 Zasadniczo AVF PD brak serwa w postaci klasycznej (o której mówią koledzy). Jedyne co to przy grodzi stojąc przed autem po lewej stronie jest gumowy wężyk, który to prowadzi do vaccum pompy (lub też pompy tandemowej jak zwał tak zwał). Lekko ruszając króćcem sprawdź czy nie ma luzu. Jeśli jest luz pompka do wyjęcia i wewntualnej diagnozy. Ja u siebie wymieniłem na nową bosh (nie luk jak było w oryginale) i hamulce są jak ta lala - problem z twardym jak koci ogon pedałem po postoju (lub dynamicznym pulsacyjnycm hamoweaniu) ustał jak ręką odjął. Do tego zauważyłem wyrównanie zużycia tarcz tylnych po jakichś 1000 km. Vaccum Pompe robiłem króciec jest ok temat prze zemnie przerabiany, 3 dmi temu wymieniony płyn hamulcowy. Dzisiaj jade sobie pedał twardy jak cholera tak się wkur....!! deplem 2 razy porządnie na hamulec aż ABS sie włączył i nagle hamulec zrobił się miekki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axlotic Zgłoś #72 Napisano 19 Lutego 2015 Też miałem problem z twardym pedałem hamulca. Podczas jazdy przy ok 80km/h nagle straciłem hamulce. Cudem wyhamowałem jakoś (jakieś minimalne podciśnienie jeszcze było). Okazało się, ze to słynny kruciec od pompy Vacum latał na prawo i lewo. W warsztacie wyjęli mi vacum pompe, obstukali młoteczkiem blaszkę dookoła i zakleili wszystko żywicą. Samochód stał całą noc w grzanym garażu żeby wszystko ładnie wyschło. Zapłaciłem za robotę 200zł, myślę, że to uczciwa cena, bo strasznie ciężko wyjąć tą vacum pompe. Ale vacum to nie wszystko, bardzo ważna jest także gruszka podciśnienia, taka duża plastykowa bańka po lewej stronie miedzy silnikiem a zderzakiem. Po naprawie wróciły mi hamulce i moc lekko wzrosła (vacum odpowiada tez ża kierownice w turbo), ale mechanik swierdził, że niedługo będę musiał wymienić też gruszkę podciśnienia, bo za jakis czas mogę mieć twardszy hamulec znów. Także jak ktoś ma problemy z twardym hamulcem a naprawiał już vacum pompe, to radzę sprawdzic tą gruszkę podciśnienia. Ja mam oryginalny przebieg 277 tys km i gruszka już nie jest w najlepszym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #73 Napisano 20 Lutego 2015 Też miałem problem z twardym pedałem hamulca. Podczas jazdy przy ok 80km/h nagle straciłem hamulce. Cudem wyhamowałem jakoś (jakieś minimalne podciśnienie jeszcze było). Okazało się, ze to słynny kruciec od pompy Vacum latał na prawo i lewo. W warsztacie wyjęli mi vacum pompe, obstukali młoteczkiem blaszkę dookoła i zakleili wszystko żywicą. Samochód stał całą noc w grzanym garażu żeby wszystko ładnie wyschło.Zapłaciłem za robotę 200zł, myślę, że to uczciwa cena, bo strasznie ciężko wyjąć tą vacum pompe. Ale vacum to nie wszystko, bardzo ważna jest także gruszka podciśnienia, taka duża plastykowa bańka po lewej stronie miedzy silnikiem a zderzakiem. Po naprawie wróciły mi hamulce i moc lekko wzrosła (vacum odpowiada tez ża kierownice w turbo), ale mechanik swierdził, że niedługo będę musiał wymienić też gruszkę podciśnienia, bo za jakis czas mogę mieć twardszy hamulec znów. Także jak ktoś ma problemy z twardym hamulcem a naprawiał już vacum pompe, to radzę sprawdzic tą gruszkę podciśnienia. Ja mam oryginalny przebieg 277 tys km i gruszka już nie jest w najlepszym stanie. Przy twardym pedale hamulca hamulce są jak nacisnę hamulec delikatnie auto staje dęba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mk3 Zgłoś #74 Napisano 21 Lutego 2015 Dziś rano zauważyłem, że pedał hamulca działa inaczej niż do tej pory. Wygląda to tak, że gdy zahamuję, potem puszczę pedał hamulca, a następnie znów zahamuję, pedał stawia dużo większy opór i nie wchodzi tak głęboko jak poprzednio. Po powtórzeniu czynności jeszcze raz, pedał ugina się jeszcze mniej. Siła hamowania za pierwszym razem wydaje się normalna, później, po opisanych wyżej czynnościach jest mniejsza. Co to może być? 2001r 3GB z silnikiem AVB wyposażony w ABS, ASR, ESP, EDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axlotic Zgłoś #75 Napisano 21 Lutego 2015 Dziś rano zauważyłem, że pedał hamulca działa inaczej niż do tej pory. Wygląda to tak, że gdy zahamuję, potem puszczę pedał hamulca, a następnie znów zahamuję, pedał stawia dużo większy opór i nie wchodzi tak głęboko jak poprzednio. Po powtórzeniu czynności jeszcze raz, pedał ugina się jeszcze mniej. Siła hamowania za pierwszym razem wydaje się normalna, później, po opisanych wyżej czynnościach jest mniejsza. Co to może być? 2001r 3GB z silnikiem AVB wyposażony w ABS, ASR, ESP, EDS. Na 90% luźny króciec pompy vacum. Jeżeli hamujesz pulsacyjnie i za każdym razem masz coraz twardszy pedał i znacznie gorsze hamowanie to bardzo prawdopodobne jest, że to vacum. A nie zauważyłeś też przypadkiem lekkiego spadu mocy ? Bo przy uszkodzonym vacum turbina nie pracuje jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #76 Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) Na 90% luźny króciec pompy vacum. Jeżeli hamujesz pulsacyjnie i za każdym razem masz coraz twardszy pedał i znacznie gorsze hamowanie to bardzo prawdopodobne jest, że to vacum. A nie zauważyłeś też przypadkiem lekkiego spadu mocy ? Bo przy uszkodzonym vacum turbina nie pracuje jak trzeba. ja mam tak jak kolega pisze z tym ze ten kruciec nie lata spadek mocy tez mam jak przekrocze 120km co to oznacza Edytowane 21 Lutego 2015 przez hudek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #77 Napisano 21 Lutego 2015 ja mam tak jak kolega pisze z tym ze ten kruciec nie lata spadek mocy tez mam jak przekrocze 120km co to oznacza ty masz inna usterke a poprzedni kolega ... hmm praca turbiny nie ma nic wspolnego z vacum do tego jest oddzielna pompa podsisnieniowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszk84 Zgłoś #78 Napisano 7 Grudnia 2015 Proszę o Pomoc! Nie wiem gdzie miałem założyć nowy Post więc pisze tutaj, mam Taki problem.Kupiłem Passat B5 z Kodem Silnika AHH w maju. W Ost. Dniach Nagle auto zaczęło hałasować i pedał hamulca przy odpalaniu Twardy. Po Rozebraniu przodu samochodu okazało się że śruba od Walka Pośredniego odkręcona, a koło pasowe opierało się na czymś na szczęście nie spadło.. ale nie w tym problem. Problem wielki mam teraz ze znalezieniem Tego Wałka Pośredniego od Pompy Vacum u mnie w samochodzie oznaczenie mam 028115019 C na allegro i na necie ciężko owe znaleźć Wszędzie te same numery tj. 028115019 ale Literka B z kolem pasowym nie ma problemu ale ten Wałek. Napiszcie Proszę czy ta literka B Czy C jest Ważna Dla mnie. A może ktoś ma dostęp do Takiego Walka Z Góry Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszk84 Zgłoś #79 Napisano 8 Grudnia 2015 Zna ktoś odpowiedź? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #80 Napisano 8 Grudnia 2015 Z tego co pamiętam wałek i jego kółko w ahh są inne niż w afn (dyskretne różnice, kółko jest nieco szersze i cięższe. Prawdopodobnie da się wsadzić zestaw od afn ale będziesz musiał założyć też pasek rozrządu od afn(minimalnie węższy) No i oczywiście kup nową śrubę, podkładkę i klin w aso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach