mateuszk84 Zgłoś #81 Napisano 8 Grudnia 2015 Z tego co pamiętam wałek i jego kółko w ahh są inne niż w afn (dyskretne różnice, kółko jest nieco szersze i cięższe. Prawdopodobnie da się wsadzić zestaw od afn ale będziesz musiał założyć też pasek rozrządu od afn(minimalnie węższy) No i oczywiście kup nową śrubę, podkładkę i klin w aso. Dzięki za odpowiedź. A jak bym założył na ten wałek koło pasowe o oznaczeniach te które miałem do tej pory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszk84 Zgłoś #82 Napisano 8 Grudnia 2015 A czy zębatki w tych dwóch modelach są takie same. Bo samo koło to pół biedy. Chodzi o te zębatki wchodzące do pompy vacum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #83 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Tak, zębatki są takie same. Nie wiem czy kółko od ahh będzie pasować na wałek afn. Klin i śruba są takie same ale nic więcej nie wiem. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez AndrzejP4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszk84 Zgłoś #84 Napisano 8 Grudnia 2015 Ok dzięki Andrzej. Zamówiłem wałek już razem z kołem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #85 Napisano 8 Grudnia 2015 Wałek może okazać się taki sam mimo innego numeru. W kazdym razie to co zamówiłeś będzie pasować bo bloki afn w ahh są identyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #86 Napisano 22 Stycznia 2016 Witam, od jakiegoś czasu też zauważyłem że mam twardy pedał hamulca po nocy,tyle tylko że nie dzieje się to za każdym razem. Teraz np od 3 dni nic takiego się nie stalo. Oglądałem serwo i przewody i wygląda wszystko ok. Do mechanika umówiłem się ale dopiero na środę. Jak auto jest zapalone to wszystko jest ok. Czytałem tutaj na forum że to może być coś z cisnieniem!!!! Tylko czemu nie dzieje się to za każdym razem ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruberek11 Zgłoś #87 Napisano 24 Lutego 2018 Witam Panowie mój passatnie ma wspomagania hamulców, po prostu kamień Po odpaleniu pedał nie schodzi troche nizej. Co moze byc przyczyna moze to jakas powtarzallna usterka gdzies czytalem o wodzie w przegrodzie koło aku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #88 Napisano 25 Lutego 2018 Serwo zamarza pewnie. Wstaw do ciepłego i będziesz wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #89 Napisano 25 Lutego 2018 Dnia 24.02.2018 o 08:55, gruberek11 napisał: Co moze byc przyczyna moze to jakas powtarzallna usterka gdzies czytalem o wodzie w przegrodzie koło aku? Jeżeli masz zatkane odpływy to woda może się zbierać w przegrodzie i wnikać do serwa. Były takie scenariusze nie raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikrof Zgłoś #90 Napisano 14 Kwietnia 2018 Witam mam problem w passacie 1,8 20v mam twardy pedał hamulca, niby hamuje ale nie tak jak powinien, czasem lepiej czasem gorzej kolega powiedział mi ze to może być vaccum pompa ale czy w paskach z tymi silnikami jest vaccum pompa? Boje się ze to servo , niby schodzi pedał hamulca w dół po odpaleniu ale czasem słabiej czasem mocniej gdzie mam szukać w pierwszej kolejnosci proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #91 Napisano 14 Kwietnia 2018 (edytowane) Mam to samo. Na przestrzeni kilkunastu hamowań pedał hamulca miękki / twardy, schodzi głęboko / płytko, siła hamowania doskonała / bardzo słaba. - Vacuum nowe - Serwo nowe - Zaciski full zregenerowane - Przewody zdrowe - Odpowietrzane nieraz U mnie zostaje mi chyba pompa hamulcowa która przepuszcza między sekcjami i auto raz hamuje w miejscu a za 100 metrów nie hamuje tylko zwalnia. Edytowane 14 Kwietnia 2018 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikrof Zgłoś #92 Napisano 14 Kwietnia 2018 40 minut temu, StreamHD napisał: Mam to samo. Na przestrzeni kilkunastu hamowań pedał hamulca miękki / twardy, schodzi głęboko / płytko, siła hamowania doskonała / bardzo słaba. - Vacuum nowe - Serwo nowe - Zaciski full zregenerowane - Przewody zdrowe - Odpowietrzane nieraz U mnie zostaje mi chyba pompa hamulcowa która przepuszcza między sekcjami i auto raz hamuje w miejscu a za 100 metrów nie hamuje tylko zwalnia. Tyle ze u mnie hamulce są słabe cały czas i pedał twardy tez tylko czasem troszkę lepiej jest i ja mam to w benzynie 1.8 20 v nie w TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dopesurmi Zgłoś #93 Napisano 20 Maja 2018 Witam Ostatnio zauważyłem problem w swoim B5 z hamulcami. Podczas jazdy raz pedał łapie wyżej, a raz niżej. Tak powinno być? wydaje mi sie że coś jest nie tak.. Poza tym nie zauważyłem jakiś innych dolegliwości, skuteczność hamowania jest cały czas taka sama, lecz ten pedał tak jakby trudno wyczuć. Dzieje się to cały czas na bieżąco podczas jazdy i nie ważne jakbym jechał, czy trasa czy miasto. Płyn nowy, hamulce były odpowietrzane, zaciski po regeneracji, stan hamulców wzorowy coś może być nie tak? Panowie martwić się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #94 Napisano 16 Czerwca 2018 Witam. Kupiłem nie dawno pasiaka i mam z nim kilka problemów. Hamulce. Pedał hamulca jest twardy. Jak silnik pracuje to jakieś tam podciśnienie się wytwarza. Wskazówka dochodzi do zielonego pola na vacumometrze do wartości 55 czasem 60 bez gazowania i wystarczy raz nacisnąć pedał i spada do czerwonego pola i pokazuje 10 na zegarze. Puszczę hamulec to wraca na te 55 na skali. Jak zgaszę auto to powietrza od razu schodzi do zera i pedał jest twardy jak skała. Podczas jazdy pedał jest miększy ale to tak 50% tego co powinno być i jak zahamuję na luzie to droga hamowania jest bardzo długa,a jak hamuję hamulcem i auto mam na biegu to jakoś się wyhamuje. ogólnie to hamowanie z redukowaniem tylko daje jakiekolwiek efekty . Wymieniłem wszystko od serwa do pompy ,nowe wężyki,zaworki i układ jest szczelny ,a powietrza nie ma. Dziś odpiąłem wąż od pompy i na odpalonym silniku pompa ciągnie,bo zatkałem króciec palcem i zassało. Zgasiłem auto trzymając palec na króćcu i jak zdjąłem palec z króćca to wypłynął z niego olej silnikowy. W wężykach też jest trochę oleju. ktoś miał taki przypadek ?Co muszę wymienić ? Czy to normalne ,że z króćca wypływa olej czy w pompie powinien być jakiś zaworek ?Nie wiem za bardzo co mam walnięte pompę czy serwo,a nie chcę tak wymieniać wszystkiego po kolei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #95 Napisano 16 Czerwca 2018 Zwróciłeś uwagę czy króciec podciśnienia na pompie jest luźny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #96 Napisano 16 Czerwca 2018 Właśnie zapomniałem napisać ,że nie ma luzu. To jest pompa luka,ale ma króciec wkręcany tak jak w pompie Bosha i luzu tam nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #97 Napisano 16 Czerwca 2018 Podłącz się pod serwo vacuometrem, a samo serwo wypnij z układu. Zobacz czy trzyma podciśnienie. Sprawdź też gumowy łącznik w ścianie grodziowej. Może coś mu tam dolega. Powszechny problem z takim łącznikiem jest w audicach. Jakoś mi to wygląda na dużą nieszczelność. Gdyby pompa tak niedomagała to by auto było mułowate bo turbina nie byłaby poprawnie sterowana. Oczywiście to może być problem w dalszej części instalacji podciśnienia, a nie w tej pompa <-> serwo. Ale znowu byś czuł, że auto jest słabe. Chyba, że nie czułeś go jak jeździ jak jest sprawne bo piszesz, że niedawno kupiłeś. Na początek sprawdź szczelność serwa, a potem można grzebać dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #98 Napisano 16 Czerwca 2018 ogólnie było gorzej. Ma moc ,ale wywałił błąd niedoładowania. Ten łącznik na ścianie jest stary ,ale w środku wstawiłem twardy wąż paliwowy ,bo ta guma to bardzo miękka była. Grzebię teraz i ustami zaciągam powietrze przez wąż i mam wpięty vacumometr i jak naciągnę powietrza to wychodzi na to ,że trzyma serwo. Od strony pompy założyłem wąż z trójnikiem i na końcu zatkałem palcem ,to podciśnienie jest 55 na skali ,a jak gaszę klapą gaszącą ,to spada do zera. W pompie powinien być jakiś zawór jednokierunkowy ,który ma trzymać podciśnienie ? i co z tym wylatującym olejem przez króciec,tak ma być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #99 Napisano 16 Czerwca 2018 To jeszcze żeby wykluczyć resztę wężyków W komorze silnika, podepnij do pompy tylko serwo, a resztę układu odepnij i zobacz jak hamujesz. Jak nadal będzie to samo to znaczy, że pompa siadła. Możesz tak odpalić auto tylko jedź na obrotach gdzieś do 1800. Co do oleju to wydaje mi się , że może być mgła olejowa max. Żadnego oleju nie powinno być w przewodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin tdi Zgłoś #100 Napisano 16 Czerwca 2018 już tak jeździłem z wpiętym tylko vacumometrem. Jest poprawa ,ale nie tak jak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach