Skocz do zawartości

marcin tdi

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin tdi

  • Urodziny 23.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dąbrowa Górnicza

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No to trzeba będzie dołożyć kilka kabelkow,bo mam cały pakiet. Kiera Multi,tempomat,i licznik z 1/2. Zrobię to za jednym zamachem. A jak przeloze licznik ten z fis,to odpale samochód wogole? Bo tak myślę sobie żeby założyć to wszystko i później dorobić instalację
  2. Panowie mam pytanie. Chcę zamontować licznik z 1/2 fis i tempomat. Mam paska z 2001 Trend. Czy może być taka opcja,że mam instalację od tempomatu i od fisa w aucie ? mam licznik bez kompa
  3. Sanki mam zardzewiale ,ale tez mam do wymiany tulejke na korbowodzie tak wiec od razu dwie roboty zrobię ale sanek jeszcze w b5 nie zrzucalem i dlatego ten temat
  4. Tak jak w temacie. Nie wymieniłem jeszcze w passacie i chciałem się dowiedzieć cos wiecej. Co odkręcić,gdzie ppdbudowac silnik ,czy trzeba dolne wahacze demontowac. Mało znalazłem info w necie a chcę zeby dość sprawnie to poszło i bez niespodzianek,bo ostatnio mam mało czasu na takie roboty,a auto potrzebne 24/7
  5. ile jest czujników od temperatury od klimy ?
  6. Panowie klima mi nie chłodzi. Błędów nie ma ,ale jak wchodzę w diagnostykę ,to przy tych upałąch na climatroniku w tej grupie 0 pokazuje mi -19*. To chyba nie jest normalne. klima oczywiście nie chłodzi. Wentylator,sprężarka się załącza ,słychać cyknięcie przekaźnika ,ale piec jest w aucie i nie chłodzi. Ile jest czujników w pasacie co mogą mieć związek z tym? Słyszałem ,że jakiś czujnik pod filtrem kabinowym może oszukiwać i dlatego takie rzeczy się dzieją
  7. mam serwo o numerach 8eo 612 105 j i czy podejdzie mi serwo od audi z końcówką AB ?Moje się już wyhamowało
  8. mam serwo o numerach 8eo 612 105 j i czy podejdzie mi serwo od audi z końcówką AB ?Moje się już wyhamowało serwo wymienione i hula. Stare serwo
  9. Dziś wrzuciłem używaną pompę bosh. Sprawna ,ze sprawnego auta przy mnie demontowana. Jest lepiej ,szybciej dobija podciśnienie i serwo trzyma podciśnienie. w tamtej pompie nie trzymał zaworek zwrotny i robiła mi gnój w ężykach idących do serwa .Dalej mam twardy pedał. Już nie taki jak był ,ale mimo tego przy jednym naciśnięciu pedału podciśnienie ucieka. Gdzie jeszcze sszukać ?
  10. jest taka możliwość ,że olej może się dostawać do paliwa przez nieszczelny oring w pompie do paliwa ? trochę mi poddymia jasnoniebieskim dymkiem. uszczelniacze zaworów mam nowe,uszczelki pompek też.
  11. już tak jeździłem z wpiętym tylko vacumometrem. Jest poprawa ,ale nie tak jak ma być.
  12. ogólnie było gorzej. Ma moc ,ale wywałił błąd niedoładowania. Ten łącznik na ścianie jest stary ,ale w środku wstawiłem twardy wąż paliwowy ,bo ta guma to bardzo miękka była. Grzebię teraz i ustami zaciągam powietrze przez wąż i mam wpięty vacumometr i jak naciągnę powietrza to wychodzi na to ,że trzyma serwo. Od strony pompy założyłem wąż z trójnikiem i na końcu zatkałem palcem ,to podciśnienie jest 55 na skali ,a jak gaszę klapą gaszącą ,to spada do zera. W pompie powinien być jakiś zawór jednokierunkowy ,który ma trzymać podciśnienie ? i co z tym wylatującym olejem przez króciec,tak ma być?
  13. Właśnie zapomniałem napisać ,że nie ma luzu. To jest pompa luka,ale ma króciec wkręcany tak jak w pompie Bosha i luzu tam nie ma
  14. Witam. Kupiłem nie dawno pasiaka i mam z nim kilka problemów. Hamulce. Pedał hamulca jest twardy. Jak silnik pracuje to jakieś tam podciśnienie się wytwarza. Wskazówka dochodzi do zielonego pola na vacumometrze do wartości 55 czasem 60 bez gazowania i wystarczy raz nacisnąć pedał i spada do czerwonego pola i pokazuje 10 na zegarze. Puszczę hamulec to wraca na te 55 na skali. Jak zgaszę auto to powietrza od razu schodzi do zera i pedał jest twardy jak skała. Podczas jazdy pedał jest miększy ale to tak 50% tego co powinno być i jak zahamuję na luzie to droga hamowania jest bardzo długa,a jak hamuję hamulcem i auto mam na biegu to jakoś się wyhamuje. ogólnie to hamowanie z redukowaniem tylko daje jakiekolwiek efekty . Wymieniłem wszystko od serwa do pompy ,nowe wężyki,zaworki i układ jest szczelny ,a powietrza nie ma. Dziś odpiąłem wąż od pompy i na odpalonym silniku pompa ciągnie,bo zatkałem króciec palcem i zassało. Zgasiłem auto trzymając palec na króćcu i jak zdjąłem palec z króćca to wypłynął z niego olej silnikowy. W wężykach też jest trochę oleju. ktoś miał taki przypadek ?Co muszę wymienić ? Czy to normalne ,że z króćca wypływa olej czy w pompie powinien być jakiś zaworek ?Nie wiem za bardzo co mam walnięte pompę czy serwo,a nie chcę tak wymieniać wszystkiego po kolei.
  15. Panowie mam pytanie w związku z tym znakiem 0 na kole. to 0 w okienku ma być widoczne całe czy przecięte w połowie ,bo różne rzeczy już słyszałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności