Skocz do zawartości

speed_maniac

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bulon1: Dzięki za konkretną odpowiedź. Gumowy łącznik daje radę - dzięki za sugestię. Zamówiłem pompę Bosch od nieco nowszego modelu. Dam znać co wyszło po wymianie.
  2. Hej Pedał twardnieje i u mnie... Czasem jest miękki i hamowanie jest wspomagane, czasem twardnieje i wtedy czuję się jakbym jechał po lodzie... B5 przedlift 1999, AJM 115 kucy... Pompa paliwa z vacuum była uszczelniana jakieś 2 miesiące temu (wszystkie uszczelki, dwie sprężynki, uszczelka między pompą a blokiem silnika), ale dziś wyskoczył bonus. Wygląda na to, że króciec od wężyka podciśnienia jest wyjechany i przepuszcza a mechanik który uszczelniał mi pompę przeoczył ten drobny detal... Dziś wyskoczył mi ten bonus i inny mechanik mierzył podciśnienie. Mówił że jest ledwo ledwo, daleko od minimalnej akceptowalnej wartości. Sprawdzał też organoleptycznie i ponoć na owym króćcu jest już spory luz co wpływa na nieszczelność. Dysponuje ktoś może oznaczeniem tego, czego powinienem szukać na szrotach by ogarnąć ten temat? Zakup nowej za ponad tysia średnio mi się uśmiecha, bo budżet na ogarnianie tego auta przekroczyłem już dawno temu a tu wyszedł jeszcze taki bonus... PONOĆ istnieją dwie wersje takiej pompy paliwa z vacuum do silników na pompowtryskach i jedna z wersji ma w jakiś sposób poprawiony ów króciec. Moglibyście poradzić mi co powinienem zakupić na podmianę obecnej pompy ze zużytym króćcem? Czy pompa od polifta lub ogólnie od silników PD 131 kucy podejdzie do motoru AJM i przedlifta? Dysponuje ktoś może oznaczeniem, symbolem lub modelem pompy? Zakładam że zakup pompy w takiej wersji jaką mam doprowadzi mnie do punktu w którym teraz się znalazłem a co za tym idzie jest bezzasadny. Dlatego właśnie pytam o alternatywę. Może ktoś z Was przeszedł podobną podmiankę i podzieli się wiedzą? Z góry dzięki.
  3. Panowie, kontrolka temperatury cieczy już śmiga - winowajcą był uwalony czujnik przy bloku silnika. Nowy czujnik + O ring załatwiły sprawę. Po wymianie przednich klocków oraz zwarciu na stałe przewodów które prowadziły do poprzednich klocków (z czujnikiem zużycia) kontrolka hamulców na desce rozdzielczej nadal włącza się od czasu do czasu. Ten temat zostanie jeszcze zbadany. Kontrolka ładowania nadal jest włączona - na razie nie mam na to pomysłu, ale powrócę do tego tematu.
  4. Frankoo: Dzięki za info. Będę drążył temat aczkolwiek jest jeszcze kilka drobiazgów o wyższym priorytecie. Będę aktualizował temat jak dowiem się więcej lub coś ugram.
  5. Adamus2006: Dzięki za sugestię. Spec od alternatorów sprawdzał regulator napięcia - był sprawny. Czy to możliwe że coś jednak dzieje się z akumulatorem i dlatego ta kontrolka nie gaśnie? Gość od alternatorów napomknął że coś w zegarach/desce może być uwalone. Jest to możliwe?
  6. Krawcol82: Dzięki za info. Klocków zostało 2/3. Czujnik wywalę i dam znać co wyszło.
  7. Witam Szanowną Ekipę Parę tygodni kupiłem B5 przedlift końcówka 1999, rocznikowo 2000. Auto jest całe, nie pognite ale zostało mi do ogarnięcia kilka mankamentów a mianowicie: 1. Na stałe świeci się kontrolka ładowania - czerwony akumulator z prawej strony deski. Alternator 120A został sprawdzony, zarówno szczotki jak i komutator przejadą jeszcze jakieś 80.000. Łożyska dają radę. Ładowanie jest w normie: 14.4V. Akumulator VARTA wykazuje jeszcze jakieś 70% sprawności i fachman od alternatorów powiedział, że lato przejeździ. Autem zrobiłem już prawie 1000km i chodzi elegancko, pali od ręki ciepły i zimny - tak samo było w mrozy. Wiecie może gdzie szukać dalej? Wszystko działa jak należy, poza kontrolką. Może to być jakiś uwalony przewód czy raczej coś w desce rozdzielczej? Czy to prawda że w tych deskach/zegarach jest immobilizer? 2. Praktycznie nie działa wskaźnik temperatury płynu chłodzącego na środku deski. Od święta podniesie się na jakieś 80 czy 90 stopni ale zwykle leży po lewej stronie, na minimum. Termostat wymieniłem przy pierwszej wizycie, silnik się nagrzewa, bo z nawiewu bucha ciepłe powietrze, chciałbym jednak wiedzieć kiedy się nagrzewa i trochę brakuje mi tego wskazania. Macie jakieś pomysły? Gdyby wskazówka nie drgała wcale, znaczyłoby to że czujnik temperatury albo jakiś przewód są uwalone. A jeśli działa w kratkę, może to oznaczać że gdzieś nie ma styku i czasem się pojawia albo może czujnik dogorywa? Tak sobie gdybam, bo nie jestem fachowcem w tej dziedzinie. Chętnie przyjmę sugestie odnośnie tego co wymienić w pierwszej kolejności żeby dojść do źródła problemu. 3. Czasami podczas jazdy zapala mi się pomarańczowy symbol koła z sześcioma zaokrąglonymi kreskami po bokach, trzy po lewej, trzy po prawej. Umiejscowiony jest na samej górze w środkowej części wyświetlacza z kontrolkami, na środku deski. Towarzyszy temu pojedynczy, długi pisk. Ma to może jakiś związek z klockami hamulcowymi a konkretnie z czujnikami na nich? Jeśli nie, może ktoś z Was wie co to za cudo? Dzięki.
  8. sq1: Zacna sugestia... Używane lampy na xenonie są dostępne, ale co z resztą? Kupiłem auto w wersji ze średnim wyposażeniem i musiałbym robić jakąś rzeźbę ze spryskiwaczami, samopoziomowaniem itp... Wiesz, misja szczytna ale możnaby dosyć szybko podwoić wartość auta... Handlarz, który ma na zbyciu xenony nie posiada pozostałych bebechów... Nie mam parcia akurat na te lampy z linka, ale póki co jest to najsensowniejsze co znalazłem jako nówki i bez rzeźby. Producent to niby Depo...
  9. Uroda to zwykle kwestia dyskusyjna... Panowie, co myslicie o tych lampach, ktore linkowalem wyzej? http://allegro.pl/lampy-reflektory-vw-passat-b5-97-00-xenon-look-h7-i7193250005.html Czy - jako alternatywa - montaz uzywanych xenon'ow bez spryskiwaczy i poziomowania ma sens?
  10. Panowie. Zakupiłem B5 przedlift i będę się za niego zabierał. Poza rzeczami, które są oczywiste (amory, płyny itp.) będę chciał wymienić lampy. Poprzednik wstawił jakieś skundlone reflektory i chciałbym je wywalić. Na allegro znalazłem coś w ten deseń, jak w linku. Jest to coś warte, czy raczej sobie odpuścić, bo soczewki plastikowe i zmatowieją itp? Chciałbym coś co świeci i po roku nie będzie nadawało się na śmietnik. Wydaje mi się, że najlepiej wejść w H7 lub ew. Xenon'y, ale to drugie bez parcia. Lampy B5 Czasami pojawiają się używane Xenon'y, ale czy ma to sens bez spryskiwaczy i układu poziomowania? A może powinienem zagadać takiego sprzedawcę o to, żeby wypruł mi te reflektory razem z układem poziomowania? Nie znam się na tego typu oświetleniu, wolę więc zapytać. Nie sztuką jest kupić a potem bujać się z psami, bo coś jest niekompletne. Z góry dzięki za info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności