Skocz do zawartości

Kuba2000

  • Zawartość

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kuba2000

  • Urodziny 03.11.2000

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

544 wyświetleń profilu
  1. Kuba2000

    skojarzenia

    Eco driving
  2. Kuba2000

    naprawa felgi bez lakierowania całości

    Zaprawka albo przesiadka na stal, zupełnie nie boli dotknięcie krawężnika czy coś
  3. Chodzi mi o to czy ma byc olej premium, jesli tak lej LM co 10tys km i bedzie smigał.
  4. Zależy czy chcesz autem jezdzic bardzo długo czy ma on wozić tyłek i tyle. Ja leję Liqui Moly TT4100 5W40 przebiegu na pewno ponad pół bańki i śmiga dobrze.
  5. Kuba2000

    Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Odkopuję, dzisiaj naszło mnie na pobawienie się programem licznik 4.8 i wsadami ecu/licznika. Próbowałem rozkodować wsad licznika i przy ustawieniach jak wcześniej edc 15 wyszedł przebieg który jest dość realny (chociaż nie wiem czy nie za duży), jest ktoś kto ma ochotę poeksperymentować? Wrzucić zamiast wsadu silnika wsad licznika przy tych samych ustawieniach (a testowałem wiele ustawień).
  6. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Tak też planowałem, ale używałem tego co miałem w aucie, też zadziałało @StreamHD cóż logi i przejrzyj podciśnienie, mnie dużo podciśnienia "ucinał" zaworek zwrotny.
  7. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Do gruszki rozumiem ze tam gdzie nakłada się wężyk przez ten otwór? Wolę dopytać ponieważ czytałem że nigdy się tam nic nie wpuszcza. Cóż nasmaruję, w poniedziałek jadę do mechanika, zeby wyczyscil kierowniczki i ciesze sie nowym zyciem auta 😀, oczywiscie po ogarnieciu pochwale sie.
  8. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Ja zrobilem to tak, wiem ze jak prawdziwy janusz, liczy sie ze zadzialalo. Co sądzicie o mojej teorii, zacinającej się geometrii? Albo gruszka robi problemy, bo przy wciąganiu jest takie skrzypnięcie po połowie, jak drzwi na zawiasie czy cos takiego.
  9. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Najwięcej dmuchnął te 1.9bara, jedzie zupelnie inaczej, 2 tys obrotow na 2 biegu i leci mi wszystko spod radia... 😁😁😁 Co teraz czyszczenie geometrii, szukanie w podcisnieniach? Wydaje mi sie ze to jednak wina turbo, poniewaz jak odepne „gdziekolwiek” przewod podcisnieniowy to ladnie zasysa palec, nawet przy gruszce, tyle ze wydaje mi sie ze turbo jest tak zaje... syfem ze nie ma siły od razu, tymbardziej że z zablokowaniem strzykawki bardzo się namęczyłem bo wracała.
  10. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    A wiec jestem po jezdzie probnej, od razu turbo wstaje, muskajac gaz ladnie ladowalo do 1.5 bara, teraz sie zastanawiam czy taki syf moze robic n18 albo n75, poniewaz wydaje mi sie ze podczas wymiany wezy chlodniczki oleju byl odpinany.
  11. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Zasysa, ale nie jestem przekonany czy robi pełen ruch jak trzeba, teraz podładowuje laptopa i będę sprawdzał co i jak, wrzuciłem już strzykawkę zablokowaną na praktycznie maksymalnym wciągnięciu.
  12. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Tyle że niedoładowanie pojawiło się z dnia na dzień, bez moich kombinacji, bo po mieście na rozgrzanym dostawał w palnik i podejrzewam że coś się odblokowało. Z podciśnieniami nie miałem co namieszać bo wymieniając jakiś wężyk wymienieniałem jeden, robiłem zdjęcia więc podciśnień jestem pewny, jeszcze spróbuję zassać strzykawką i zobaczyć co wtedy. Poza tym zanim ruszałem podciśnienia z dnia na dzień pojawił się problem z brakiem mocy po zgaszeniu, a ona wracała dopiero później. Jestem gotowy wymienić turbo ponieważ wymieniając przepływkę jakiś czas temu włożyłem telefon i "zajrzałem" jak wygląda strona dolotowa, jest w stanie kiepskim, luzów nie sprawdziłem niestety. Więc bez sensu oddawać do czyszczenia za 200-300zł skoro za 600+wymiana mogę mieć nową pewną turbinkę.
  13. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    bezpośrednio tzn prosto od vaku czy za n18? Robiłem przed tymi problemami taki manewr, pozno wstawalo, przeladowywalo, jechalo bez zmian jak wczesniej, czyli dmuchało 1.9 bara. Podciśnienia kilka razy przejrzalem, ostatnio wczoraj i ich jestem pewien. Proste pytanie wymiana turbo wyeliminuje te problemy? https://www.kjcserwis.pl/pl/p/Turbosprezarka-Audi%2C-VW%2C-Skoda/88 Warto wkładać takie turbo? z tego co widze jest jakas promocja bo na allegro tej firmy stoi 200zł więcej.
  14. Kuba2000

    Twardy pedał hamulca

    Zacznijmy od tego że nie było passata asz, podejrzewam że to nie bezpieczniki...
  15. Kuba2000

    Turbo późno wstaje AWX-analiza logów

    Zrobiłem w dwóch sytuacjach, 2 logi, obydwa razem, ponieważ auto zwyczajnie nie jedzie i busy mnie łykają... 🤬 Bez turbo, złapał temperaturę i gaz w podłogę, nie ciągnąłem go wyżej ponieważ zwyczajnie nie jechał, więc bez sensu. http://www.vaglogi.pl/log-003_011_j6PUYI.html Tutaj już z turbo, poszedł w miarę ładnie, bo wcześniej potrafiło go odciąć na 3 przy 80, ale po skończeniu loga na 4 przy 100 go odcięło http://www.vaglogi.pl/log-003_011_K6FQRHU.html Żeby on chociaż dmuchał te 1.1-1.2 bara ale od początku jak powinien, podejrzewam że szczelność jest wystarczająca, a turbo nie jest w stanie wydmuchać więcej, ponieważ u nas zrobiło 120 tyś, a śmiem twierdzić że ma 2 razy tyle przejechane. Tylko to późne wstawanie i niedoładowanie. O ile na autostradzie po rozpędzeniu obroty są na tyle wysokie że nie byłby to problem, to na innych drogach jest to duży problem.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności