Skocz do zawartości

Kuba2000

  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kuba2000

  • Urodziny 03.11.2000

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

314 wyświetleń profilu
  1. Ja tankuje tylko i wyłącznie na jednej stacji (jedna lokalizacja, nie marka) i jestem pewien.
  2. Jak coś takiego czytam to nie dziwie sie ze sie smieja z passaciarzy. Dorobisz sie kiedys B8 i tez bedziesz lał opał? Kurcze, to ja w swoim B5 ostrożnie z paliwem tylko jedna stacja a tu sie okazuje ze moglbym lać olej z maca.
  3. Taśma Air Bag (3b) - czy to oryginał?

    Po vinie trzeba sprawdzić numer. Ja dzwonilem do aso powiedzieli mi za normalna tasme bez esp ani nic 430zł, kupiłem używke za 20 pół romu temu i śmiga. Podali mi nr części.
  4. Reset ecu silnika

    W tym momencie przestał sposób działać po 2 takich mykach. Teraz jedzie jak taka 90-tka, a po resecie ecu odzyskiwał moc, odpinalem, stykalem klemy na 10minut pozniej 2 minuty na wolnych obrotach a pozniej kilka km jazdy. Wczoraj wieczorem tak zrobilem i nic, dzisiaj na swiatlach jednorazowo obroty zaczely wariowac, 800-1000 sie bujaly, na 800 telepalo bardziej niz zwykle, na 1000 bylo rowno.
  5. Reset ecu silnika

    Może ktoś mądry mi powie czemu mi się rozjeżdza mapa w tdi? Po resecie auto ze 2-3 dni rwie sie do przodu i można jechać momentem obrotowym, wyprzedzać itd, przy kolejnym odpaleniu auto jest zmulone, efekt taki że żeby przy prędkościach miejskich kogoś wyprzedzić trzeba silnik ciągnąć na 2 pod 3 tysiące, a później na 3 ciągnąć aż do zakończenia wyprzedzania. Biorąc pod uwagę jak się zbiera zmulone to mam wrażenie że ma jakieś 90 koni. Za miastem był lekki korek prędkość 30-40 gdzie za szybko żeby ciągnąć na 2 cały czas, po wrzuceniu 3 auto zmulone i trzyma prędkość ale szkoda deptać bo praktycznie brak reakcji na gaz.
  6. jaki wzmacniacz??

    To samo bym napisał czy nagłośnienie czy głośniki bt buczy i tyle.
  7. Czy ta świeca będzie pasowała do mojego 1.9 tdi awx z 2001 roku? Odebrany we wrześniu 01 z salonu wyprodukowany jak kojarzę czerwiec/lipiec 01. https://www.iparts.pl/czesc/swieca-zarowa-bosch-0250202022,0-30-0250202022-2326.html
  8. diesel Ciężej zapala AWX

    Roznica jest 15 stopni, vag pokazuje -5 a climatron 10 stopni. Chce wrzucic komplet uszczelniaczy aso 150-180zl. Problem był przed wymianą rurą (niedługo wcześniej pojawił się błąd g62) ale palił spoko. Czujnik wrzucę pewnie w sobotę, po prostu nie mam siły do tego samochodu, wstyd zapalać.
  9. diesel Ciężej zapala AWX

    Czujnik temp mam nadzieje wymienię w sobotę. Rozrusznik zawsze dobrze kręcił i nawet teraz dobrze kręci. Podejrzewam uszczelniacze pompowtrysków, 2 osoby mi to sugerowały, z czego 1 to osoba prywatna ktora zasugerowala zeby „podpompowac” krecac kluczykiem i wracajac zeby pompka pompowała paliwo, rzeczywiscie lzej odpalił, reszta objawów też się zgadzała. Co o tym sądzisz?
  10. Musi zostać bo? Mój jeździł na castrolu 5w40, pozniej mobil 5w30, teraz znowu castrol 5w40, a kolejny bedzię liqui moly, ale nad lepkością się nie zastanawiałem.
  11. diesel Ciężej zapala AWX

    Problem nadal nierozwiązany, jest ktoś w stanie nagrać mi pracę klapy gaszącej awx-a? Chce sie upewnic czy klapa przy odpalaniu sie otwiera w pełni, egr lekko pocieka i jest syf podejrzewam że to jest problem, jesli nie to swiece zarowe i uszczelnienie pompek. Jesli ma ktos jeszcze jakies pomysly co to moze byc, prosze o sugestie. I jak sprawdzic uklad paliwowy przy filtrze czy sie nie zapowietrza, badz jak go wyeliminowac? Wydaje mi sie ze to nie on bo po odpaleniu kopci na siwo (jakby dostawal za duzo ropy).
  12. Tapatalk

    Nie, kiedyś działało.
  13. Witajcie liczę na pomoc, od kilku dni czytam masę tematów w internecie byłem z tym u mechanika nadal nic. Musiałem wymienić wąż dolotowy IC (uszczelki puszczały). Tuż po wymianie bardzo słabo odpalił długo kręcił, później się poprawiło ale nadal ciężej niż zawsze (pali tak jak na filmie) troszkę kopci na siwo przez kilka(naście) sekund po odpaleniu później cały dzień pali od strzała aż do długiego postoju (przez noc). Pojechałem do mechanika mówi klapa gasząca się zacina, w dolot preparat do czyszczenia wtrysnąć. Zgodnie z zaleceniem dostał w dolot liqui moly (co się działo za autem :o). Egr zaczał pracować (wcześniej w vagu pokazywał 84.5% jak kilka razy zaglądałem). Moc trzyma wszystko jest ok tylko to 1 odpalenie. Po pierwszym odpaleniu kilka sekund popracuje jak zgaszę pali od strzała. Moc trzyma, nie ma żadnego dymu za autem przy deptaniu. Teraz pytanie co sprawdzić vag pokazuje błąd g62 (czujnik temp) mam zakupiony, brak czasu na montaż, oraż czujnik temp paliwa (g81). G81 było od dawna, g62 pojawiło się niedawno mimo tego ładnie palił. Nie mam pomysłów co robić / sprawdzać, bo pompki wykluczam mają korekty poniżej 1.0 +/- (zależnie od cylindra) 2 mają praktycznie idealne, bipy trochę gorsze ale od dawna się nie zmieniają. Jakieś pomysły? Nie pomaga grzanie świec kilka razy. Aku jest świeży (z lutego). C1E8C20D-3DEF-4A67-8ACE-AE10FD6C5313.MOV
  14. [B4]Samochód ściąga na bok

    Ja mimo wszystko obstawiam geometrie, najlepiej byłoby zajrzeć do układu kierowniczego.
  15. [B4]Samochód ściąga na bok

    Nie łatwiej podjechać na zbieżność? Masz go od nowości że jesteś pewien że nie był bity?
×