Skocz do zawartości

bulon1

  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bulon1

  • Urodziny 22.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Remi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Dokładnie tak. Być może problem, ze na pin 37 oraz 2 cały czas mam zasilanie a powinien być przelacznik / stacyjka na 37. Muszę się jeszcze z tematem pobawic. Dziwne jest to, ze VAG com działa bez problemu.
  2. Pytanko do znawców tematu. Mam MPPS v16 i chciałbym zgrać wsad ze sterownika na stole (mam ECU, wtyki do ECU , przelotkę do OBD II oraz zasilacz 12v 5A). Zgrywanie wsadu z samochodu na wskazanym kablu działa, niestety na stole nie łączy się mpps z ECU (vag com nie ma problemu na zrobionej instalacji). Pacjent to AVF. Korzystałem ze schematu połączeń jak w załączniku. czy ma ktoś może jakiś schemat lub zdjęcie swojej instalacji oraz porady co należy zrobić aby mpps połączył się z ECU
  3. Synchronizacja na 0 i pokazuje 0.8l/h

    Co do ustawiania kąta to jest filmik na Youtube jak to zrobić : nie jest to jakieś mega trudne
  4. Prośba o analizę logów Passat B5FL AVF 2001r

    A nie masz przypadkiem dziury w dolocie? Jedna pompka leje ale przy takiej korekcji już czuć, że silnik nie pracuje idealnie równo. Co do synchronizacji to zawsze wartość na + daje lepsze spalanie ale u mnie przy +6.6 autko nie zapali.
  5. Pedał hamulca twardy!!!

    Witam. Widzę, że problem z hamulcami w b5 i b5fl jest bardzo powszechny. Ja również go przerabiałem. Aby hamulce nabrały pełnej sprawności wykonałem następujące rzeczy: - wymiana vacu pompy na bosch (kupiona używka chyba z jakiegoś seata dość nowego za mniej więcej 120zł z wysyłką) - wymiana łącznika gumowego na grodzi (stary był już sparciały i prawdopodobnie zaciskał się od podciśnienia) - ogarnięcie zacisków (czyszczenie itp) - wymiana tarcze oraz klocków na przyzwoitej jakości Po tych zabiegach autko hamuje "normalnie" tzn. tak jak powinno być na tarczach 288 ... jak ktoś ma problem z twardniejącym hamulcem to na 90 % będzie vacu do wymiany (można prosto to sprawdzić) oraz za jakieś 28zł w vw łącznik na grodzi silnika.
  6. Jak zamontować tempomat.

    Kilka dni temu udało mi się zamontować tempomat i przyznam, że większość informacji znalazłem w tym temacie. Jednak dla potomnych zostawię kilka uwag zbierając całość Montowalem tempomat w VW Passat B5 fl AVF z roku 2003 . Manetka oraz wiązka kupiona na Ali express za nieco ponad 16$ ... Więc koszt aż taki duży nie jest a przynajmniej wszystko nowe bez prowizji dla Allegro Wykonane czynności : zdjęta kierownica, osłona kierownicy , tapicerka przy wlaczniku świateł, zainstalowana manetka wraz z wiązka uprzednio sprawdzilem jaki pin odpowiada jakiemu kabelkowi. Wiązka przeciagnieta do obudowy komputera po uprzednim odkręceniu jego pokrywy i wyjęciu ECU na bok. Wypinamy dwie kostki (Biała oraz pomarańczowa), i ku naszemu zaskoczeniu w b5 fl okazuje sie,że piny w kostce są inne niż we wiązce należy (moim zdaniem) obciąć przewody i wlutowac je w kostkę do właściwych pinów. Na sam koniec skręcanie wszystkiego oraz aktywacja na vag
  7. Witam koledzy. Pacjent to Passat b5 fl avf z skrzynią manual 6 biegów. Od jakiegoś czasu (około miesiąca) słyszę buczenie/wycie przy jeździe od około prędkości 60km/h. Buczenie narasta z prędkością (do około 120 km/h jest znośnie, a potem robi się dość głośno). Buczenie słychać na każdym biegu oraz przy jeździe na luzie oraz wciśniętym sprzęgle. Na postoju nie słychać nic niepokojącego. Obstawiam, że to łożysko koła lecz mam pytanko jakie są objawy gdy pada łożysko w skrzyni biegów (było wymieniane jakieś 50 tyś km temu jeszcze przez poprzedniego właściciela)??
  8. kąt synchronizacji PD

    Na wysokich obrotach przy logowaniu synchronizacja rozrządu wskoczyła na 2.2 ale raczej to nie jest problem. Korekcje pompek na takim poziomie nie powinny powodować szarpania tym bardziej, że bipy są ok. Choć ja w poprzednim passacie miałem podobnie i dopiero regeneracja najgorszej pompki dała pozytywny efekt.
  9. Synchronizacja na 0 i pokazuje 0.8l/h

    Witam. Widzę, że temat się troszkę rozjechał wczoraj bawiłem się korekcją synchronizacji rozrządu w swoim AVF. Ustawiony był po wymianie rozrządu (a raczej nie był ustawiany) na około +5 (sam się zdziwiłem, że dobrze pracuje) i spalanie przez komputer na poziomie 0,6 l / 100 , wczoraj udało mi się ustawić na - 0,6 i spalanie wzrosło na 0,9 l / 100 km , jeśli chodzi o jazdę to wydaje się, że dynamika wzrosła ale spalanie tez (około 0,6 l /100 km). Dzisiaj ustawię na +1,7 (może się uda tak wycelować) i powinno być optymalnie. Zgadzam się z kolegami, że ustawienie synchronizacji zależy od silnika ale prawidłowość jest jedna jeśli jest - to osiągi są lepsze, jeśli jest + to spalanie mniejsze. Co do korekcji i bipów to przy zmianie synchronizacji pozostały na tym samym poziomie. wczoraj ustawiłem rozrząd na +2.2 i spalanie na komputerze jest na poziomie 0.7 l / 100 km - co do dynamiki i samej jazdy jakoś różnica jest bardzo mała ... a spalanie mniejsze o jakieś 0,5 l/100km
  10. Ranking anten do CB

    Co do antenek to od ładnych kilku lat mam President Missouri i jak na moje potrzeby chodzi rewelacyjnie - wcześniej była Florida ale to zbyt mała antenka by człowiek miał zasięg i w mieście i poza nim Moim zdaniem lepiej zapłacić troszkę więcej i cieszyć się jakością na lata (moja ma już 3 latka).
  11. Temat rozwiązany - przyczyną słabej skuteczności była uszkodzona pompa tandemowa (standardowy problem na pompach firmy LUK) ... wymieniłem na Boscha i teraz jest ok.
  12. Witam. Pytanko do kolegów ogarniających dobrze Passat-a b5 fl AVF - mam problem z odpowietrzeniem ABS za pomocą VAG COM - mianowicie w moim pasku rocznik 2003 nie działa kanał 001 ani 002 w grupie 04 BS ... czy ktoś wie gdzie znajdę opcję odpowietrzenia ABS? Szukam po necie i formum ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi ...
  13. Proszę o pomoc w analizie logów

    Panowie, podlacze sie pod temat czy ma ktos jakas rozpiske typu taki soft takie pompki? Jak i gdzie szukac jakie powinny byc pompki po samym sofcie (nie chce sciagac dekla bo potem sa problemy z poceniem sie)
  14. Spoty -> Częstochowskie

    Koledzy czy jest ktoś z Częstochowy lub okolic i posiada passat-a AVF lub AWX po chipie? Gdyby ktoś się znalazł to proszę o info na pw
×