Skocz do zawartości

bulon1

  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bulon1

  • Urodziny 22.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Remi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

124 wyświetleń profilu
  1. bulon1

    Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Dzięki za poradę. Dzisiaj podejdę do tematu.
  2. bulon1

    Poszukuje/Posiadam wsad licznika

    Witam. Czy może ktoś poratowac wadami do licznika 3B0920847 w wersji że skrzynia manualna oraz automatem i wskazać czy można te wsady zamiennie wgrywać. Trafił mi się licznik z automatu z full FIS i wszystko fajnie smiga ale są błędy w 17 kanale związane ze skrzynia właśnie
  3. bulon1

    Sportowe hamulce.

    Witam forumowiczów, Jako iż Passat z AVF na pokładzie nie jest wyposażony w najlepsze hamulce szukam czegoś na swap i tu moje pytanie co polecacie i od jakiego samochodu: 1. Wiem, że do 312 na przód potrzeba tylko jarzma i tarcz. Pytanie czy da się zamontować hamulce z Audi B7 320 mm ?? 2. Na tył należy szukać czegoś na 256mm (wentylowane) od Audi S3, pytanie czy da radę zamontować 288 (tarcze lite) od audi b7 ? Jeden z tematów na forum opisuje swap z s6 ...
  4. Dokładnie tak. Być może problem, ze na pin 37 oraz 2 cały czas mam zasilanie a powinien być przelacznik / stacyjka na 37. Muszę się jeszcze z tematem pobawic. Dziwne jest to, ze VAG com działa bez problemu.
  5. Pytanko do znawców tematu. Mam MPPS v16 i chciałbym zgrać wsad ze sterownika na stole (mam ECU, wtyki do ECU , przelotkę do OBD II oraz zasilacz 12v 5A). Zgrywanie wsadu z samochodu na wskazanym kablu działa, niestety na stole nie łączy się mpps z ECU (vag com nie ma problemu na zrobionej instalacji). Pacjent to AVF. Korzystałem ze schematu połączeń jak w załączniku. czy ma ktoś może jakiś schemat lub zdjęcie swojej instalacji oraz porady co należy zrobić aby mpps połączył się z ECU
  6. bulon1

    Synchronizacja na 0 i pokazuje 0.8l/h

    Co do ustawiania kąta to jest filmik na Youtube jak to zrobić : nie jest to jakieś mega trudne
  7. bulon1

    Prośba o analizę logów Passat B5FL AVF 2001r

    A nie masz przypadkiem dziury w dolocie? Jedna pompka leje ale przy takiej korekcji już czuć, że silnik nie pracuje idealnie równo. Co do synchronizacji to zawsze wartość na + daje lepsze spalanie ale u mnie przy +6.6 autko nie zapali.
  8. bulon1

    Pedał hamulca twardy!!!

    Witam. Widzę, że problem z hamulcami w b5 i b5fl jest bardzo powszechny. Ja również go przerabiałem. Aby hamulce nabrały pełnej sprawności wykonałem następujące rzeczy: - wymiana vacu pompy na bosch (kupiona używka chyba z jakiegoś seata dość nowego za mniej więcej 120zł z wysyłką) - wymiana łącznika gumowego na grodzi (stary był już sparciały i prawdopodobnie zaciskał się od podciśnienia) - ogarnięcie zacisków (czyszczenie itp) - wymiana tarcze oraz klocków na przyzwoitej jakości Po tych zabiegach autko hamuje "normalnie" tzn. tak jak powinno być na tarczach 288 ... jak ktoś ma problem z twardniejącym hamulcem to na 90 % będzie vacu do wymiany (można prosto to sprawdzić) oraz za jakieś 28zł w vw łącznik na grodzi silnika.
  9. bulon1

    Jak zamontować tempomat.

    Kilka dni temu udało mi się zamontować tempomat i przyznam, że większość informacji znalazłem w tym temacie. Jednak dla potomnych zostawię kilka uwag zbierając całość Montowalem tempomat w VW Passat B5 fl AVF z roku 2003 . Manetka oraz wiązka kupiona na Ali express za nieco ponad 16$ ... Więc koszt aż taki duży nie jest a przynajmniej wszystko nowe bez prowizji dla Allegro Wykonane czynności : zdjęta kierownica, osłona kierownicy , tapicerka przy wlaczniku świateł, zainstalowana manetka wraz z wiązka uprzednio sprawdzilem jaki pin odpowiada jakiemu kabelkowi. Wiązka przeciagnieta do obudowy komputera po uprzednim odkręceniu jego pokrywy i wyjęciu ECU na bok. Wypinamy dwie kostki (Biała oraz pomarańczowa), i ku naszemu zaskoczeniu w b5 fl okazuje sie,że piny w kostce są inne niż we wiązce należy (moim zdaniem) obciąć przewody i wlutowac je w kostkę do właściwych pinów. Na sam koniec skręcanie wszystkiego oraz aktywacja na vag
  10. Witam koledzy. Pacjent to Passat b5 fl avf z skrzynią manual 6 biegów. Od jakiegoś czasu (około miesiąca) słyszę buczenie/wycie przy jeździe od około prędkości 60km/h. Buczenie narasta z prędkością (do około 120 km/h jest znośnie, a potem robi się dość głośno). Buczenie słychać na każdym biegu oraz przy jeździe na luzie oraz wciśniętym sprzęgle. Na postoju nie słychać nic niepokojącego. Obstawiam, że to łożysko koła lecz mam pytanko jakie są objawy gdy pada łożysko w skrzyni biegów (było wymieniane jakieś 50 tyś km temu jeszcze przez poprzedniego właściciela)??
  11. bulon1

    kąt synchronizacji PD

    Na wysokich obrotach przy logowaniu synchronizacja rozrządu wskoczyła na 2.2 ale raczej to nie jest problem. Korekcje pompek na takim poziomie nie powinny powodować szarpania tym bardziej, że bipy są ok. Choć ja w poprzednim passacie miałem podobnie i dopiero regeneracja najgorszej pompki dała pozytywny efekt.
  12. bulon1

    Synchronizacja na 0 i pokazuje 0.8l/h

    Witam. Widzę, że temat się troszkę rozjechał wczoraj bawiłem się korekcją synchronizacji rozrządu w swoim AVF. Ustawiony był po wymianie rozrządu (a raczej nie był ustawiany) na około +5 (sam się zdziwiłem, że dobrze pracuje) i spalanie przez komputer na poziomie 0,6 l / 100 , wczoraj udało mi się ustawić na - 0,6 i spalanie wzrosło na 0,9 l / 100 km , jeśli chodzi o jazdę to wydaje się, że dynamika wzrosła ale spalanie tez (około 0,6 l /100 km). Dzisiaj ustawię na +1,7 (może się uda tak wycelować) i powinno być optymalnie. Zgadzam się z kolegami, że ustawienie synchronizacji zależy od silnika ale prawidłowość jest jedna jeśli jest - to osiągi są lepsze, jeśli jest + to spalanie mniejsze. Co do korekcji i bipów to przy zmianie synchronizacji pozostały na tym samym poziomie. wczoraj ustawiłem rozrząd na +2.2 i spalanie na komputerze jest na poziomie 0.7 l / 100 km - co do dynamiki i samej jazdy jakoś różnica jest bardzo mała ... a spalanie mniejsze o jakieś 0,5 l/100km
  13. bulon1

    Ranking anten do CB

    Co do antenek to od ładnych kilku lat mam President Missouri i jak na moje potrzeby chodzi rewelacyjnie - wcześniej była Florida ale to zbyt mała antenka by człowiek miał zasięg i w mieście i poza nim Moim zdaniem lepiej zapłacić troszkę więcej i cieszyć się jakością na lata (moja ma już 3 latka).
  14. Temat rozwiązany - przyczyną słabej skuteczności była uszkodzona pompa tandemowa (standardowy problem na pompach firmy LUK) ... wymieniłem na Boscha i teraz jest ok.
  15. Witam. Pytanko do kolegów ogarniających dobrze Passat-a b5 fl AVF - mam problem z odpowietrzeniem ABS za pomocą VAG COM - mianowicie w moim pasku rocznik 2003 nie działa kanał 001 ani 002 w grupie 04 BS ... czy ktoś wie gdzie znajdę opcję odpowietrzenia ABS? Szukam po necie i formum ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi ...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności