Skocz do zawartości

bulon1

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bulon1

  • Urodziny 22.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Remi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

592 wyświetleń profilu
  1. Przyczyny szukać w samym wybieraku. Są zestawy naprawcze koszyczka i gałki. Jeśli to nie zda egzaminu to cały układ przełączania biegów trzeba zobaczyć
  2. Witam. Czy ktoś wymieniał samodzielnie ten zestaw ? Czy da to radę zrobić bez ruszania skrzyni biegów ?
  3. Moim zdaniem sam pompowrtysk może być ok, bo pomiar wykonuje się przy 2000 obr i na rozgrzanym silniku. A tu ewidentnie pompowrtysk jest poza zakresem na wolnych obrotach. Jak napisał kolega zobacz instalację elektryczną potem uszczelniacze.
  4. Ja w swoim avf używam vag can commandera. Czytasz epprom ze swojego starego sterownika a następnie wygrywasz go do nowego i jest ok.
  5. Co do korekcji i bipow na pompkach to są wzorowe więc problem ze spalaniem raczej niż jest po ich stronie.
  6. Wysprzeglik masz przy skrzyni biegów od strony kierowcy (na górze skrzyni biegów).
  7. Kolego problem z vacum to standardowy temat. W passacie warto wymienić pompę luk na Bosch ( ja już w dwóch passatach wymienialem a koszt okolo 120 zl za używkę pozbawiona problemu), ewentualnie sprawdzic gumowy łącznik na grodzi między silnikiem a akumulatorem.
  8. Metaliczny szum z prawej strony rozpoznany. Mechanik skręcając całość przestawił osłonę tarczy hamulcowej. Masakra - tarcza dotykała osłony stąd metaliczny dźwięk chrobotania.
  9. Ja już po wymianie sprzęgła na BRD oraz skrzyni na DQS. Jak zwykle pojawiły się problemy i mechanik nie dał rady ustawić wstecznego (już na skrzyni FRK mialem czasami problem by wrzucić wsteczny). Dopiero jak zabrałem samochód i przejechałem kilka km wsteczny z oporem ale wchodzi. Problemem jest sam wybierak i muszę go zmienić na używkę po regeneracji. Co do samej skrzyni tone avf po programie nie czuć specjalnie różnicy. Tylko 5 i 6 bieg jest trochę inaczej zestopniowany. Na 6 biegu przy 2000 obr/min autko jedzie jakieś 110 km/h. Co do szumów to mam wrażenie , że buczenie skrzyni już nie występuje ale słychać taki metaliczny szum z prawej strony od jakiś 30 czy 40 km/h. Obawiam się, że teraz ujawniły się łożyska lub zostało coś uszkodzone przy wymianie. Mam nadzieję, że skrzynia jest ok. Człowiek chce lepiej a wychodzi jak zawsze. Teraz szukam zwrotnic aluminiowych wraz z dolnym wahaczem i zacisków od audi A4 B7 3.0 TDI pod tarcze 321 mm. Jak już mam zmieniać łożyska to lepiej zainwestować w alu zwrotnice. Czy ktoś przerabiał może wtyczki od czujników bo w alu są inne ?
  10. Zmiana z 5 biegowej na 6 biegowa jest bardziej kłopotliwa bo wymaga wymiany kilku elementów poza samą skrzynia są na pewno inne łapy, rozrusznik, sprzęgło, wybierak oraz brakuje dystansu. Na forum Audi A4 temat przyzwoicie opisany. Gdybym miał 5 biegowa to raczej by została , no chyba, że jest z nią problem.
  11. Witam. Czy udało się wszystko wyregulować?
  12. W dzisiejszych czasach ciężko o dobry warsztat i jakiegoś kumatego mechanika. Dałem samochód na wymianę sprzęgła (zakładam BRD do AVF) i przy okazji wymianę skrzyni FRK na DQS. Oczywiście po całym dniu pracy nad tematem mechanik dzwoni, że biegi nie wchodzą - więc go pytam czy wszystko z FRK do DQS przełoży i czy czujnik cofania (dekielek też) - mówi, że nie było takiej potrzeby bo wszystko pasowało idealnie (poza tym, że wysprzęglik się rozleciał - ponoć ze starości). Przekopałem forum i widzę ewidentnie, że dekielek jest inny w FRK niż w DQS, więc mówię do gościa, że trzeba to przełożyć i będzie ok oraz dodatkowo wyregulować wybieraki imbusami przy lewarku. Dzwoni po jakimś czasie i mówi, że dekielki w skrzyniach są takie same i tu moje pytanie - czy to możliwe aby skrzynia z audi a6 c5 2.5 tdi DQS miała dekielek wybieraka taki sam jak skrzynia w Passat b5 fl FRK ?
  13. Dzięki za poradę. Dzisiaj podejdę do tematu.
  14. Witam. Czy może ktoś poratowac wadami do licznika 3B0920847 w wersji że skrzynia manualna oraz automatem i wskazać czy można te wsady zamiennie wgrywać. Trafił mi się licznik z automatu z full FIS i wszystko fajnie smiga ale są błędy w 17 kanale związane ze skrzynia właśnie
  15. Witam forumowiczów, Jako iż Passat z AVF na pokładzie nie jest wyposażony w najlepsze hamulce szukam czegoś na swap i tu moje pytanie co polecacie i od jakiego samochodu: 1. Wiem, że do 312 na przód potrzeba tylko jarzma i tarcz. Pytanie czy da się zamontować hamulce z Audi B7 320 mm ?? 2. Na tył należy szukać czegoś na 256mm (wentylowane) od Audi S3, pytanie czy da radę zamontować 288 (tarcze lite) od audi b7 ? Jeden z tematów na forum opisuje swap z s6 ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności