Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam obecnie 124 tyś km. Auto w moich rekach od 12 tyś km - 2008

 

- Rygiel kierownicy

- Wahacze przód

- Cewki + świece

- Rozrząd + pompa wody

- 2 Komplety opon (8 sztuk)

- Zawór odmy

- Termostat

- Klocki hamulcowe przód

- Przycisk hamulca ręcznego przy 122 tyś km

- Popychacz pompy wysokiego ciśnienia

 

Jeździ się dobrze i zadowolony z ogólnego zachowania się samochodu.

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

u mojego B6 2.0 TDI 140KM (zakupiony w lutym z przebiegiem 225 kkm)

obecny przebieg 230 kkm,

przy 150 kkm wymiana turbo,

przy 225 kkm wymiana wszystkich wtryskiwaczy (co prawda 2 były już wymienione też przy 150kkm, ale kumpel załatwił więc co mi szkodziło :)) oraz rozrząd

roczny przebieg szacuję na 10-15 kkm

ale w tym roku czekam mnie jeszcze wymiana tarcz + klocków hamulcowych i aku przed zimą

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualny przebieg 141k km. Naprawy licząc od równych stu tysięcy kilometrów:

 

100k - zamek drzwi, przycisk ręcznego

101k - rozrząd z pompą wody

105k - dwa żarniki

107k - dwa czujniki przednie chrom

115k - urwany katalizator przy turbo, kompresor klimatyzacji, silnik sterowania nawiewem, wentylator klimatyzacji

117k - zawór sterujący turbo

123k - szyba czołowa (kamień)

135k - wszystkie amortyzatory, tarcze, klocki + poduszki przednich amortyzatorów (skrzypiało przy skręcaniu kół w dowolnym momencie)

 

Oprócz tego standard: wycieraczki, oleje, filtry (pierwsze zdziwienie, że nie ma filtra paliwa :) ), nabijanie klimy i inna eksploatacja.

 

Ostatnio tylko paliwo leję :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiguan 2010rok 183000 turbo przy 150000 wszystkie hamulce klocki tarcze drobne naprawy tak wyczytalem z histori ASO

W tym tygodniu .rozrzad wymiana wszystkich filtrów olej LL

Edytowane przez endriu1510

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może dopiszcie przy jakim przebiegu wymienialiście dwumasę.

Ja wymieniałem przy 155000 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony przy 115kkm, w marcu 2012. Dzisiaj ma 143kkm. W zeszłym tygodniu wymieniłem rozrząd. A co do awari:

-130tys- czujnik pasów kierowcy, ciągle piszczał mimo, że pasy zapięte, trzeba było go wyłączyć

-140tys- n75- migające świece żarowe brak mocy tryb awaryjny, okazało się, że się zrobiła dziura przy turbo i powietrze uciekało bokiem http://www38.zippyshare.com/v/22531944/file.html

-143tys- nie chciał dzisiaj zapalić, włączyły się same światła awaryjne(tak mi się wydaje, że same, lecz nie wykluczam, że to ja je włączyłem, bo w momencie jak nie chciał zapalić to już mi się ciśnienie podniosło zwłasza, że tydzień wcześniej miałem N75), nie wiem co to może być, jeżeli ktoś miał taki problem to chętnie się dowiem co jest tego przyczyną.

Po wymianie rozrządu ogrzewanie słabo grzeje, coś stuka w zawieszeniu z przodu po lewej stronie, jeszcze z tym nigdzie nie byłem.

A tak poza tym to bezawaryjnie.

Edytowane przez KiuDay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualizacja

183 tys- dwumasa i sprzęgło daje o sobie znać

182 tys- wymieniony wałek z zabierakiem na zregenerowany+olej i wszystkie filtry. Gniazdo w wałku nie było jeszcze takie złe, ale zabierak był dość mocno wytarty.

181 tys- wymiana 4 pompek w ramach akcji serwisowej

Poprzedni właściciel wymieniał przycisk od ręcznego.

 

A może dopiszcie przy jakim przebiegu wymienialiście dwumasę.

190 tys- wymiana dwumasy i kompletnego sprzęgła+olej w skrzyni oraz poduszka silnika

Edytowane przez zarembaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMG_20130829_071141 (600 x 450).jpg

 

wymienione 4 pompowtryski (silnik BKP 2006) oraz pompa oleju - to w ramach akcji serwisowych, oraz wkład pompki paliwowej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 pompowtryski w ramach akcji, dwumasa, rozrzad, na bieżąco oleje (teraz drugi raz w DSG), przegub.

Przebieg 164 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bleckend

240 tys. padł napęd pompy - regeneracja 600 PLN ale turbina dostała po d... czyli do wymiany :(

 

3 miesiące wczesniej zatarte sprzęgiełko alternatora - wymiana - niski koszt - potrzebny specjalny klucz

Edytowane przez bleckend

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualny przebieg 87 tys. km, przy 70 tys. padla pompa wysokiego cisnienia. do wymiany pompa, 4 wtryski + czyszczenie ukladu paliwowego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie od 4 lat od przebiegu 59 tyś, aktualnie 188 tyś. Po kolei: czujnik pasów kierowcy, czujnik róż. ciśnień DPF, 2 wtryski ja i 2 ASO, koło dwumasowe, czujnik N75, naprawa napędu pompy olejowej, 2 razy wymiana zębatek napędu pompy olejowej, 3 razy rozrząd przy czym ostatni raz to wyrobił się trzpień trzymający napinacz od paska rozrządu = spadnięcie tego paska = naprawa głowicy, chłodniczka oleju - do tej pory olej mi pływa w układzie chłodzenia, niepotrzebna wymiana listwy pompowtryskiwaczy, chyba ze 3 razy wyciągnięcie ich w celu wyczyszczenia (ze 170 KM było przy zabrudzonych 140 KM), regeneracja DPFa, teraz wymiana amortyzatorów, raz rozbierana była skrzynia DSG i kupa pomniejszych pierdołek. Używam też w pracy TOYOTY COROLLI którą miałem przed pasztetem, kupiłem przy przebiegu 80 tyś - teraz ma przejechane 240 tyś. Robiłem w niej tylko klejenie miski olejowej i wymiany serwisowe i nigdy mnie nie zawiodła. A naprawy panzerkampfwagena B6 kosztowały mnie chyba ze 25 tyś albo lepiej i został królem lawet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie rok, 138tys aktualnie, niestety kilka dni temu zaczęło buczeć i po diagnozie okazało się że maglownica i silnik elektryczny. W przyszłym tygodniu oddaję do regeneracji. Poza tym tylko oleje, filtry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może i ja wpiszę - obecnie 323 tys. km (BMP) (u mnie od 270 tys)

Przez ten czas :

- profilaktyczna regeneracja turbo 309 tys / 450zl

- 320 tys regeneracja 4 wtryskiwaczy + nowe popychacze hydrauliczne 8 szt - 3000 zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

273tys, przy 270 wymieniony walek rozrzadu i popychacze, i akcja serwisowa na naped pompy oleju, poza tym wiekszych niespodzianek nie bylo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy 362450 km. Kupiony z przebiegiem 174 000 km.

Poważniejsze naprawy:

208 430 - rozrząd komplet

250 000 - wydmuchana uszczelka pod głowicą ( planownie, nowe zawory i szklanki )

268 000 - wymiana wentylatora ogrzewania i klimy rura podciśnieniwa turbiny, wypalenie dpf

290 100 - dwumasa + sprżegło komplet, naprawa rozrusznika + kolejna rura podciśnienia

311 950 - naprawa blokady kierownicy

333 450 - rozrząd komplet

361 500 - remont zawieszenia przód i tył

 

pozatym: mega dużo innych pierdołów, które pchłonęły dużo kasy i jeszcze więcej nerwów.

 

Na tą chwilę auto nadaje się również do lakierowania ponieważ purchel na każdym prawie elemencie.

To mój pierwszy i chyba ostatni passat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim żuku przy przebiegu

201800 wymieniłem sprzęgło alternatora, napinacz paska PK oraz pasek

202 tyś. wymiana dwu masy oraz oleju w skrzyni- profilaktycznie.

203 tyś. akcja serwisowa 23H9

203 tyś. wymiana termostatu w ASo- nic to nie dało

Obecnie 214tyś i cierpliwie czekam aż się coś zepsuje bo to nie możliwe żeby usterki żadnej nie było. Ogólnie zostałem olany w dwóch ASO kiedy zgłosiłem rdze do usunięcia. W tej chwili samochód pięknie gnije i jak tak dalej pójdzie to się rozstaniemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie "dobry VW" skończył się na modelu B4, w B5 wygodne aczkolwiek niedopracowane zawieszenie już obniżyło moje zaufanie do tej marki. Chcąc dać jeszcze jedną szanse kupiłem B6. wybaczcie ale...tragedia....

Mam go od 195 tkm a obecnie 207 tkm. Zdążyłem wymienić dwumasę z tarczą sprzęgła, maglownicę, wywaliłem DPF a przy okazji wgrany został soft na 130 KM, lada dzień czeka mnie turbo, zmurszało gniazdo wtyczki w zaworze sterującym sprężarki klimy co jest częstą awarią (oczywiście sprężarka polskiego producenta bo VW tnie koszta produkcji). Jak na stosunkowo młody wiek auta i średni przebieg - uważam ze to wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obecnie 161 tyś km. Samochód posiadam od 2 lat - miał 130 tyś km - sprowadziłem z Holandii wraz z historią serwisów itd.

Odkąd jeżdżę to wymieniałem:

- na początku klocki hamulcowe tył+świece, filtry itd

- filtr recyrkulacji spalin - EGR, coś koło 1 miesiąca po zakupie

- po 6 miesiącach komunikat z błędem o blokadzie kolumny kierownicy - jak wiadomo znana dolegliwość, usterka usunięta u jednego z Magików którzy się tym zajmują, do tej pory błąd nie pojawia się :)

- po roku wymiana łożyska w kole (dziwne zachowanie kierownicy, jak się później okazało wina opony)

- po 1,5 roku wymiana klocków hamulcowych - przód

- miesiąc temu (159 tyś km) podczas jazdy nagłe skoki temperatury silnika głównie przy przyspieszaniu, do tego brak ogrzewania wewnątrz samochodu - jak się okazało padła pompa płynu chłodzącego - poprzedni właściciel wymienił rozrząd ale bez tej pompy przy 80 tyś km, teraz dała o sobie znać pompa no i została wymieniona razem z rozrządem - koszt 940 zł

- w tym tygodniu (161 tyś km) byłem umówiony na środę na wymianę dwumasu, 1 dzień przed dokładnie na 12 godzin przed planowaną wymianą zostałem na trasie (sprzęgło się posypało), dojechałem jakimś cudem pod warsztat, jak się dowiedziałem na następny dzień mechanik tak wysypanego dwumasu jeszcze nie widział - oznakami do wymiany dwumasu były stukania pod maską jak samochód był "na luzie"", od kilku dni pedał sprzęgła zostawał w połowie i nie odbijał do końca, no i już na samym końcu ciężkie wrzucanie biegów i totalne wysypanie sprzęgła (koszt całego kompletu razem z wymianą 2330 zł)

- no i oczywiście oprócz tego standardowa wymiana płynów, stałe przeglądy itd

- na wiosnę zaplanowana wymiana tarcz hamulcowych

Edytowane przez Luke160

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to zbieg okolicznosci czy taki urok dla tych co maja wieksze wymagania co do osiagow

Po prostu tych mocniejszych więcej się sprzedało w vatterlandzie.

 

Właśnie mi stuknęło 120 000. Padła gruszka, klapa gasząca i nastawnik klap kolektora dolotowego. Oczywiście przycisk ręcznego. Poza tym jeździ ok. W październiku będzie wymiana rozrządu (pasek rozrządu będzie miał zaraz 5 lat i mechanik powiedział, że choć nie ma jeszcze przebiegu to bezpieczniej wymienić) i olej w dsg - okresowa wymiana co 60kkm.

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności