kower
-
Liczba zawartości
61 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kower
- Urodziny 12.06.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2015
-
kower obserwuje zawartość → B6 2006,cieknie bagażnik!!!???, Lusterko zewnętrzne lewe - problem z fotochromem, Wycieraczki przednie - komplet, jakie? i oraz 4 innych
-
Daj proszę znać jak ktoś sensowny się odezwie, bo do mnie tylko cfaniaki za 300 zł :-)
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Tu masz wersję H7: -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Wpisz na Google grafika "Passat b7 climatic" (pół automat) i "Passat b7 climatronic" (automat) to zobaczysz różnicę. Climatic ma trzy pokrętła, climatronic ma dwa. W pierwszych b6 miałeś 3 pokrętła w climatronicu, ale to inna historia :-) -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Tu masz RCD310, czyli nie navi. Klima to climatronic - normalny automat. Chyba jeszcze grzane fotele widać. -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Piszę z górką, standardowo mi starcza resztka z dużej butli z wymiany (chyba 0,4l) i litrowa butelka na rok (a robię koło 12k rocznie).Myślę, że 0,7l na 15kkm to ładny wynik. W marcu miałem przegląd, więc za rok będę miał dokładne dane -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Jako użytkownik TFSI mogę Ci z czystym sumieniem polecić ten silnik. Przy użyciu motula 5w30 specific dolewam max 1l na 5000km, innych "niedogodności" brak. -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Skoda w Sopocie twierdzi inaczej - wszystko co ma 150KM i niżej ma belkę (przykładowo 2.0 TDI CR DPF 110 kW (150KM)). -
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
kower odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Precyzując to w O3 masz wielowachacz od 150KM w górę, poniżej faktycznie belka. -
Lusterko zewnętrzne lewe - problem z fotochromem
kower odpowiedział kower → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Wewnętrzne się ściemnia. Pamiętam, że zewnętrzne lewe miało na środku taką zieloną poświatę - cienka ramka na około się nie ściemniała. Dziś wyjąłem lusterko, wszystkie przewody są na miejscu. Nie miałem jednak możliwości sprawdzenia, czy idzie tam jakieś napięcie. bart.b - mówisz, że jak to można zasymulować? Święcąc w lusterko zewnętrzne, czy wewnętrzne? Czujnik na przedniej szybie trzeba zakryć, czy to działa niezależnie? -
Witam, zauważyłem ostatnio, że lusterko od strony kierowcy przestało się ściemniać. Wewnętrzne działa poprawnie. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Jak to zdiagnozować?
-
Ma ktoś może pod ręką wsad do 11.11.0, nieopatrznie odpaliłem vcds będąc podłączonym do netu i się zaktualizowało Na http://www.digital-kaos.co.uk/forums/f152/vag-com-vcds-everything-99750/index205.html#post1647476 posty ze wsadami zostały pousuwane.
-
zmiana 235/35/R19 na 235/40/R19 VW CC. Da radę?
kower odpowiedział Beni0 → na temat → Hamulce, felgi, opony
Ja jestem po jednym sezonie z Dunlop SP SportMaxx RT 215/55R16 97 Y XL MFS V1 - żadnych negatywów nie zauważyłem. -
A pod spodem nie pokazuje x l/100km? Jak dla mnie to normalne wyświetlanie spalania (aktualnego/średniego). Spróbuj zmienić język menu na angielski - Verbrauch zmieni się na Consumption.
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
kower odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Aktualny przebieg 141k km. Naprawy licząc od równych stu tysięcy kilometrów: 100k - zamek drzwi, przycisk ręcznego 101k - rozrząd z pompą wody 105k - dwa żarniki 107k - dwa czujniki przednie chrom 115k - urwany katalizator przy turbo, kompresor klimatyzacji, silnik sterowania nawiewem, wentylator klimatyzacji 117k - zawór sterujący turbo 123k - szyba czołowa (kamień) 135k - wszystkie amortyzatory, tarcze, klocki + poduszki przednich amortyzatorów (skrzypiało przy skręcaniu kół w dowolnym momencie) Oprócz tego standard: wycieraczki, oleje, filtry (pierwsze zdziwienie, że nie ma filtra paliwa ), nabijanie klimy i inna eksploatacja. Ostatnio tylko paliwo leję