KLICHO Zgłoś #101 Napisano 27 Lutego 2013 No dobra czyli lepszy np w trasę i do wyprzedzania bd wałek od AZZ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #102 Napisano 27 Lutego 2013 ma ktoś fotkę tego numeru 38E wybitego na wałku? Znalazłem gościa co ma głowicę 1.9SDI z Fabii, po 2000 r. z nową pokrywą ale jedynie numer 038E znajduje się na głowicy, natomiast na wałku nie ma numeru 38E, jest jakiś VT...coś tam i jest DE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #103 Napisano 27 Lutego 2013 Ja podsyłam dla chętnych link http://allegro.pl/show_item.php?item=3060042175 oraz do filmu, który otrzymałem od sprzedającego: https://picasaweb.google.com/110151846361131083538/Silnik?authuser=0&authkey=Gv1sRgCITDiuvWiKigWQ&feat=directlink#5849364142496573714 Cena podobno do negocjacji. Widać, że ma on właśnie przesunięte nacięcie z tyłu, więc do mojego nie podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #104 Napisano 27 Lutego 2013 Ale to nie jest E38 raczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #105 Napisano 27 Lutego 2013 Napisałem, że raczej nie, bo ma nacięcie niesymetryczne. Możliwe, że jakiś opisywany w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #106 Napisano 27 Lutego 2013 ma ktoś fotkę tego numeru 38E wybitego na wałku? Znalazłem gościa co ma głowicę 1.9SDI z Fabii, po 2000 r. z nową pokrywą ale jedynie numer 038E znajduje się na głowicy, natomiast na wałku nie ma numeru 38E, jest jakiś VT...coś tam i jest DE. u mnie na wałku jest wybity numer 38E punktakiem, słabo widoczny między krzywkami tylko nie pamiętam na którym cylindrze ale chyba na pierwszym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #107 Napisano 27 Lutego 2013 Ciekawy temat rozwinęliście. Zastanawia mnie kwestia spasowania wałka z 2.0 sdi pd do 2.0 lub 1.9 tdi, może na ten temat coś wiecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #108 Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) Ja podsyłam dla chętnych linkhttp://allegro.pl/show_item.php?item=3060042175 oraz do filmu, który otrzymałem od sprzedającego: https://picasaweb.google.com/110151846361131083538/Silnik?authuser=0&authkey=Gv1sRgCITDiuvWiKigWQ&feat=directlink#5849364142496573714 Cena podobno do negocjacji. Widać, że ma on właśnie przesunięte nacięcie z tyłu, więc do mojego nie podejdzie. Na filmie widać że numer jest wybity między krzywkami na pierwszym cylindrze tylko nie obrócił go wystarczająco żeby odczytać. Wałek ma bardziej ostre krzywki na ssących niż wydechowych i wydaje mi się,że może to być 38E. Najlepiej skontaktować się z sprzedającym żeby odczytał numer. Co do nacięcia, jest ono do ustawienia rozrządu, sprawdź czy waku pompa też nie ma przesunięcia od osi. 38E na pewno ma przesunięte nacięcie Edytowane 27 Lutego 2013 przez RAFAŁ W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #109 Napisano 27 Lutego 2013 Być może Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #110 Napisano 27 Lutego 2013 Standard tdi nie ma przesuniętego tego rowka, ma go w środku, a pompę vacum można założyć w każdej pozycji, więc to nie może być 38E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #111 Napisano 27 Lutego 2013 Standard tdi nie ma przesuniętego tego rowka, ma go w środku, a pompę vacum można założyć w każdej pozycji, więc to nie może być 38E. Ahu na 100% ma i 38E też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #112 Napisano 27 Lutego 2013 No dobra ale np w trasę i do wyprzedzania to wałek i tak od SDI będzie lepszy od AZZ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #113 Napisano 27 Lutego 2013 jestem na etapie załatwiania wałka od SDI. Możliwe, że się uda. Z silnika AQM po 2000 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #114 Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) 1wsze sdi miały metalowe pokrywy zaworów. Każdy wałek,jeżeli tylko jest ori musi mieć oznaczenie,tylko pewnie gość go nie dostrzegł. Tutaj masz głowicę od sdi z metalową pokrywą Ten na filmie jest z sdi,bo widać,że ma łagodniejsze krzywki na wydechu,ale czy to jest 38E,trudno powiedzieć. Na moje oko nie,bo wygląda to jak 28A. Być może jest to wałek z 1.7 sdi. Tak wygląda numer wybity na wałku.Silnik ahu na 100 ma inny wałek,jak 38E.Może tam być 028F,albo 028J.Generalnie ahu,afn itp mają numery 028... . Wałek 38E ma nacięcie symetryczne,tak samo,jak wszystkie wałki z tdi 38K,chodzi bowiem o napęd pompy vacum. Jeżeli wałki mają ten sam czas otwarcia zaworów ssących,to nie można mówić o tym,że jeden będzie lepszy od drugiego,nie bez testu na hamowni. Teoretycznie będą identyczne.Trudno powiedzieć,jaka na rolach wyjdzie różnica w nieco krótszym czasie otwarcia wydechowego w aaz-cie. Bez pomiaru trudno cokolwiek wywnioskować. Edytowane 27 Lutego 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #115 Napisano 27 Lutego 2013 Wiem, że wałek z AHU jest inny niż 38E. Chodziło mi o to że rowek jest taki sam (przesunięty) tylko ten jak to nazwe pierścień na końcu wałka 38E jest grubszy i uszczelke klawiatury musiałem lekko przyciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #116 Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) Ciekawy temat rozwinęliście. Zastanawia mnie kwestia spasowania wałka z 2.0 sdi pd do 2.0 lub 1.9 tdi, może na ten temat coś wiecie? tu numery walka z 2.0 sdi PD: Wałek wystepuje w Golfie V i Caddy. Dostac ten walek graniczy z cudem. Edytowane 27 Lutego 2013 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #117 Napisano 28 Lutego 2013 Dostac ten walek graniczy z cudem. Brat usunął numer,bo miał namiary na gościa,który sprzedawał takie wałki.Sam u niego kupował wałek z caddy sdi. Dał za niego chyba 300 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #118 Napisano 28 Lutego 2013 mówię Wam, w pale się nie mieści ile ludzie wołają za te wałki jak już wiedzą, co i jak... w każdym razie po niedzieli będzie u mnie wałeczek z silnika po minimalnym przebiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #119 Napisano 28 Lutego 2013 Za ile zakupiłeś serek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #120 Napisano 28 Lutego 2013 z silnika po minimalnym przebiegu w PL to normalka ,właściwie to trudno znaleść duży przebieg powodzenia, nie zapomnij się pochwalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach